Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
Vastaukset 121
- Anonyymi00001
Punainen pyörä, punainen pää ja sitä ei koskaan nää.
- Anonyymi00002
tunnistaako hän itsensä tuosta 😂?
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
tunnistaako hän itsensä tuosta 😂?
Voi olla..😊
- Anonyymi00137UUSI
Tietääkseni mulla ei oo punaset hiukset, vaikka latvat onkin auringon polttamat ja ne on imenyt vedestä ruostetta. Kampaaja kyllä kovasti väitti, että hiuksissani on punapigmenttiä. En enää käy sillä kampaajalla. Vihaan punaisia hiuksia….
Kaikki muut merkit täsmää.
- Anonyymi00003
Kuuma kolmekymppinen komistus.
- Anonyymi00004
Osuukohan vähän liian moneen 🤔
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei osu ku minuun mihin tarkotti enkä etes kieltä sulle näytä jos epäilet rakkaalle vaan ja hups nyt laukes vähä provosoiduin
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei osu ku minuun mihin tarkotti enkä etes kieltä sulle näytä jos epäilet rakkaalle vaan ja hups nyt laukes vähä provosoiduin
https://youtu.be/9pj5k1yxKlc?is=1zRIninl_h-hsooD
Eihän tää vaan taas jätä liian selviä merkkejä vaan vielä notkeempi eikä osu ku. No videolta näätte se on se T joka aina kerran laukasee ja sillo. - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eihän tää vaan taas jätä liian selviä merkkejä vaan vielä notkeempi eikä osu ku. No videolta näätte se on se T joka aina kerran laukasee ja sillo.Ku kerran multa joku tapanainen tais olla ihe palkollisii. Mutta joo ei tuu enempää
Sillä kysyin jättikö taas nimen. - Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eihän tää vaan taas jätä liian selviä merkkejä vaan vielä notkeempi eikä osu ku. No videolta näätte se on se T joka aina kerran laukasee ja sillo.Hyvin tarkkaan ja samantien suu osuu
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Hyvin tarkkaan ja samantien suu osuu
Se teidän tenniksen opettajanne
- Anonyymi00063
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei.
- Anonyymi00138UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ku kerran multa joku tapanainen tais olla ihe palkollisii. Mutta joo ei tuu enempää
Sillä kysyin jättikö taas nimen.Jaahas.
- Anonyymi00005
Perhonen,nenä, ihanin
- Anonyymi00010
Mies, ujohko,t.sinisetsilmät.
- Anonyymi00011
Herkät ja omalaatuisen täydelliset kädet, lämpimät ruskeat silmät ja kaunis pää.
- Anonyymi00012
Kolme metriä pitkä.
- Anonyymi00013
Ainakin 😂 mahtuuko kuitenkaan asteikkoon?
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ainakin 😂 mahtuuko kuitenkaan asteikkoon?
Kyllä, ainakin. Minun pojan mukaan. Rullamitta riittää just ja just.
- Anonyymi00017
Tatuointeja toisessa kädessä, hiustenväri vaihtelee( tällä hetkellå vaaleat) , mua vanhempi n->n
- Anonyymi00021
onks meil sama kaivattu M26 ;)
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
onks meil sama kaivattu M26 ;)
Toivon että ei....
- Anonyymi00022
💪 👁️ 👁️ 🎧
- Anonyymi00024
Mitä kuulokkeista kuuluu?
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mitä kuulokkeista kuuluu?
Mistä minä sen tietäisin 😕
kiva olisi tietää. musiikkia se kuitenkin on. - Anonyymi00031
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mistä minä sen tietäisin 😕
kiva olisi tietää. musiikkia se kuitenkin on.Kuuluuko sulla podcasteja? Enimmäkseen siis?
Sivu - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kuuluuko sulla podcasteja? Enimmäkseen siis?
SivuEi ikinä.
- Anonyymi00027
Hän on lyhyt tummatukkainen mies ja pidän paljon hänen kasvoistaan!
- Anonyymi00028
🥹🫠😘
- Anonyymi00030
Ontuu, kiharat hiukset, mies🩷
- Anonyymi00033
söpö hymy söpö vaaleet hiukset latta jalat 😘
- Anonyymi00107
Osuu 😅
- Anonyymi00034
söpö nenu söpö silmä söpö suu
- Anonyymi00036
Pylly tissi tissi
- Anonyymi00037
Kaunis, fiksu ja lahjakas.
- Anonyymi00038
Erinomainen maalaamaan
Hanakka soittamaan kitaraa
Punainen paholainen - Anonyymi00039
oranssi, simo, tupakki
J - Anonyymi00041
Rohkeus, luonnollisuus, kauneus
- Anonyymi00042
Todella huonot "tunnisteet".
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
So?
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
kiukuttaako, ettei osu?
sivusta - Anonyymi00046
Anonyymi00044 kirjoitti:
kiukuttaako, ettei osu?
sivustaOotko päivystäny poika jo toista tuntia että keksit mitä hienostunutta tölväistä? T naiselta
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ootko päivystäny poika jo toista tuntia että keksit mitä hienostunutta tölväistä? T naiselta
Kyllä, päivystän päivittäin päättömästi pinnistellen.
- Anonyymi00048
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ootko päivystäny poika jo toista tuntia että keksit mitä hienostunutta tölväistä? T naiselta
Tummat silmänaluset, "iso' vatsa jne. No ei sentään seinään juosseen näköinen pää
- Anonyymi00049
Anonyymi00044 kirjoitti:
kiukuttaako, ettei osu?
sivustaEi vaan tunniste on huono juuri siksi, kun se osuu liian moneen. Siksi se on "tunniste".
- Anonyymi00052
Anonyymi00049 kirjoitti:
Ei vaan tunniste on huono juuri siksi, kun se osuu liian moneen. Siksi se on "tunniste".
Älä niuhota heti aamusta.
- Anonyymi00053
Anonyymi00049 kirjoitti:
Ei vaan tunniste on huono juuri siksi, kun se osuu liian moneen. Siksi se on "tunniste".
Mutta eihän sitä tarvitse tunnistaa kuin se oikea. 😁
- Anonyymi00055
Anonyymi00053 kirjoitti:
Mutta eihän sitä tarvitse tunnistaa kuin se oikea. 😁
Jos puoli palstaa "tunnistaa" itsensä kuvauksesta, niin mikä hyöty?
- Anonyymi00057
Mitä tarkoitat luonnollisuudella?
- Anonyymi00071
Millä tavalla rohkea?
- Anonyymi00076
Anonyymi00057 kirjoitti:
Mitä tarkoitat luonnollisuudella?
Alusta alkaen oma itsensä, lähinnä sitä.
- Anonyymi00077
Anonyymi00071 kirjoitti:
Millä tavalla rohkea?
En kommentoi.
- Anonyymi00078
Anonyymi00046 kirjoitti:
Sittenhän teitä on kaksi samanlaista
- Anonyymi00082
Näähän sopii minuun 🤭😄 Riippuu toki mihin tuo rohkeus liittyy. Liittyykö " meihin" ?
- Anonyymi00085
Anonyymi00082 kirjoitti:
Näähän sopii minuun 🤭😄 Riippuu toki mihin tuo rohkeus liittyy. Liittyykö " meihin" ?
Joo ei liity.
- Anonyymi00088
Aika harva nainen on tämäpäivänä luonnollinen, Siksi tunniste on vahva 😊
Ap-nainen
- Anonyymi00045
Eli tuntomerkit ei kelvanneet.
Laitan uudet 3 eli kokeilen uudelleen.
Ei ole sormusta
On rannekello
Tatuointi rinnassa joka selittää sen, että miksi hänellä oli kuvassa KÄSI SYDÄMELLÄ ja minä luulin, että hän osoitti uskollisuutta, mutta hän salasi tunniste merkkinsä!
Liittyy siihen kuvaan, mutta siitä ei keskustella sen enempää!- Anonyymi00050
Onko se joku natsitatuointi?
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Onko se joku natsitatuointi?
Näky vain vähän, mutta kyllähän se tietenkin voi olla joku natsi tyylin tatuointi, koska hän loukkaa minun kunniaa!
Miehen tehtävä on loukata oman vaimonsa kunniaa ja tehdä omasta vaimostaan kunniallinen nainen menemällä hänen kanssa naimisiin. - Anonyymi00054
Anonyymi00051 kirjoitti:
Näky vain vähän, mutta kyllähän se tietenkin voi olla joku natsi tyylin tatuointi, koska hän loukkaa minun kunniaa!
Miehen tehtävä on loukata oman vaimonsa kunniaa ja tehdä omasta vaimostaan kunniallinen nainen menemällä hänen kanssa naimisiin.Kunnian loukkaus laki on vanhoja avioliittoon liittyviä lakeja eli se on sama, kuin se Raamatun 6:s käsky eli älä tee huorin joka nykyisin muodossa ÄLÄ TEE AVIORIKOSTA.
En minä ole syyllisty tuohon vaan minun ex-puolisot, mutta he tuomitsevat minua vaikka he ovat itse yhtä syyllisiä.
Ei minun mies ole edes kenenkään heidän puoliso jonka kanssa minä olisin voinut syyllistyä AVIORIKOKSEEN.
En ole ollut edes AVOLIITOSSA viimisen avioeron jälkeen, kun ex-miehenki ja hänen nykyinen vaimonsa syyllistyi molemmat AVIORIKOKSEEN josta he alko syyttämään minua.
He suostuneet korjamaan tuota asiaa eli myöntämään, että he ovat loukanneet minun kunniaa. En minä ollut ex-miestäni vailla edes takasin.
Minä vaadin kunnian loukkaus sakon muuntoon eli vankeudeksi, koska minä olin eron hyväksynyt, mutta en ollut ex-miehestäni ja hänen vaimonsa elämästä edes kiinnostunut.
He sitä paskaa tonki FB:ssä ja minähän tietenkin kirjoittelin PASKAA niin saavat tonkia kunnolla!
Tämä toinen kerta jostain myös FB:stä kunnian loukkaus tuomion niin se on vähän samanlainen.
Minä sain kuulla, että minun FB kirjoituksia luetaan ja minusta puhutaan selän takana paskaa.
Minulla oli aavistus, että keitä he ovat.
Joten minähän kunniattomana päätin, että sama kai tuo antaa taas aihetta ja kirjoitella heistä paskaa niin EI TARVI TURHAA KULKEA MINUN FB PROFIILISSA TONKIMASSA PASKAA VAAN KYLLÄ MINÄ OSAAN ANTAA AIHETTAKIN SIIHEN!
HE OVAT SUOMALAISIA JOTKA KÄYTTYY, KUIN LAUMA IDIOOTTEJA FB:SSÄ!
Minun FB kaverit tiesivät, että minä olen menossa kunnian loukkaus käräjille FB kirjoittelusta ja he tiesivät sen myös, että he olivat FB todisteilla hakeneet lähestymiskieltoa ja se ei menny läpi.
Ex-mieheni luopu siitä, mutta hänen vaimonsa ei.
Käräjillä todettiin, että lähestymiskiellolle ei mitään tarvetta.
Kunnian loukkaus jäi ja se tuli aiheettomasta syyttämisestä eli haettiin lähestymiskieltoa jolle ei riittänyt edes perusteita!
He vain jatkovat paskan tonkimista ja he ryöstivät minun KUNNIAT ja eivät suostuneet myöntämään, että HE LOUKKAAVAT ITSE MINUN KUNNIAA KOKOAJAN TONKIMALLA PASKAA FB:STÄ!
Minä olen sitä mieltä, että jos tapat toisen ihmisen ja saat 20vuotta vankeutta niin olet 20vuotta vankilassa ja mietit tekoas eli miten sinun elämä voi olla niin ARVOKAS, että sinulla on oikeus riistää toiselta henki ja PUOLUSTAA OMAA TEKOAS!
Ei vankilassa mitään puhelimia, tapaamisia, lomia tai muitakaan huvituksia tarvi.
Se riittää, että he saa puuroa ja perunavelliä jossa voi olla jotain lihaa ja vihanneksia seassa.
Jos eivät osaa siivoota ja pestä itse pyykkejään niin PYÖRIKÖÖT PASKOISSAAN!
Tunti ulkoilua joka päivä riittää kyllä heille liikunnaksi, kun kävelevät sitä pihaa YMPÄRI!
Vankila ei ole mikään PUNTTI-SALI EIKÄ HUVITTELUKESKUS JOSSA TÄYSHOITOA JA JOS JOTAIN PITÄÄ TEHDÄ NIIN HEILLE PITÄÄ MAKSAA VIIKKO RAHAA NIIN, KUIN PIKKU LAPSILLE NIIN SAAVAT OMAT JÄLKENSÄ SIIVOOTTUA!
Kyllähän vartijoille kuuluu vartijoina jo lastenhoitajien palkatkin, kun pitää aikuisia ihmisiä opettaa!
Minäkin sanoin vankilassa vartijoille, että : MINÄKIN VOISIN TULLA TÖIHIN OPETTAMAAN NÄITÄ KURITTOMIA IHMISTEN TAVOILLE, KOSKA TÄMÄHÄN ON JÄRJEN VASTAISTA TOIMINTAA, KUN RIKOLLISIA PITÄÄ VARTIJOIDEN PALVOA NIIN, KUIN HE OLISIVAT JUMALIA JA JUMALATARIA!
Vankila on RANGAISTUSLAITOS EIKÄ MIKÄÄN AIKUISTEN IHMISTEN HOIVAKOTI!!! - Anonyymi00061
Anonyymi00054 kirjoitti:
Kunnian loukkaus laki on vanhoja avioliittoon liittyviä lakeja eli se on sama, kuin se Raamatun 6:s käsky eli älä tee huorin joka nykyisin muodossa ÄLÄ TEE AVIORIKOSTA.
En minä ole syyllisty tuohon vaan minun ex-puolisot, mutta he tuomitsevat minua vaikka he ovat itse yhtä syyllisiä.
Ei minun mies ole edes kenenkään heidän puoliso jonka kanssa minä olisin voinut syyllistyä AVIORIKOKSEEN.
En ole ollut edes AVOLIITOSSA viimisen avioeron jälkeen, kun ex-miehenki ja hänen nykyinen vaimonsa syyllistyi molemmat AVIORIKOKSEEN josta he alko syyttämään minua.
He suostuneet korjamaan tuota asiaa eli myöntämään, että he ovat loukanneet minun kunniaa. En minä ollut ex-miestäni vailla edes takasin.
Minä vaadin kunnian loukkaus sakon muuntoon eli vankeudeksi, koska minä olin eron hyväksynyt, mutta en ollut ex-miehestäni ja hänen vaimonsa elämästä edes kiinnostunut.
He sitä paskaa tonki FB:ssä ja minähän tietenkin kirjoittelin PASKAA niin saavat tonkia kunnolla!
Tämä toinen kerta jostain myös FB:stä kunnian loukkaus tuomion niin se on vähän samanlainen.
Minä sain kuulla, että minun FB kirjoituksia luetaan ja minusta puhutaan selän takana paskaa.
Minulla oli aavistus, että keitä he ovat.
Joten minähän kunniattomana päätin, että sama kai tuo antaa taas aihetta ja kirjoitella heistä paskaa niin EI TARVI TURHAA KULKEA MINUN FB PROFIILISSA TONKIMASSA PASKAA VAAN KYLLÄ MINÄ OSAAN ANTAA AIHETTAKIN SIIHEN!
HE OVAT SUOMALAISIA JOTKA KÄYTTYY, KUIN LAUMA IDIOOTTEJA FB:SSÄ!
Minun FB kaverit tiesivät, että minä olen menossa kunnian loukkaus käräjille FB kirjoittelusta ja he tiesivät sen myös, että he olivat FB todisteilla hakeneet lähestymiskieltoa ja se ei menny läpi.
Ex-mieheni luopu siitä, mutta hänen vaimonsa ei.
Käräjillä todettiin, että lähestymiskiellolle ei mitään tarvetta.
Kunnian loukkaus jäi ja se tuli aiheettomasta syyttämisestä eli haettiin lähestymiskieltoa jolle ei riittänyt edes perusteita!
He vain jatkovat paskan tonkimista ja he ryöstivät minun KUNNIAT ja eivät suostuneet myöntämään, että HE LOUKKAAVAT ITSE MINUN KUNNIAA KOKOAJAN TONKIMALLA PASKAA FB:STÄ!
Minä olen sitä mieltä, että jos tapat toisen ihmisen ja saat 20vuotta vankeutta niin olet 20vuotta vankilassa ja mietit tekoas eli miten sinun elämä voi olla niin ARVOKAS, että sinulla on oikeus riistää toiselta henki ja PUOLUSTAA OMAA TEKOAS!
Ei vankilassa mitään puhelimia, tapaamisia, lomia tai muitakaan huvituksia tarvi.
Se riittää, että he saa puuroa ja perunavelliä jossa voi olla jotain lihaa ja vihanneksia seassa.
Jos eivät osaa siivoota ja pestä itse pyykkejään niin PYÖRIKÖÖT PASKOISSAAN!
Tunti ulkoilua joka päivä riittää kyllä heille liikunnaksi, kun kävelevät sitä pihaa YMPÄRI!
Vankila ei ole mikään PUNTTI-SALI EIKÄ HUVITTELUKESKUS JOSSA TÄYSHOITOA JA JOS JOTAIN PITÄÄ TEHDÄ NIIN HEILLE PITÄÄ MAKSAA VIIKKO RAHAA NIIN, KUIN PIKKU LAPSILLE NIIN SAAVAT OMAT JÄLKENSÄ SIIVOOTTUA!
Kyllähän vartijoille kuuluu vartijoina jo lastenhoitajien palkatkin, kun pitää aikuisia ihmisiä opettaa!
Minäkin sanoin vankilassa vartijoille, että : MINÄKIN VOISIN TULLA TÖIHIN OPETTAMAAN NÄITÄ KURITTOMIA IHMISTEN TAVOILLE, KOSKA TÄMÄHÄN ON JÄRJEN VASTAISTA TOIMINTAA, KUN RIKOLLISIA PITÄÄ VARTIJOIDEN PALVOA NIIN, KUIN HE OLISIVAT JUMALIA JA JUMALATARIA!
Vankila on RANGAISTUSLAITOS EIKÄ MIKÄÄN AIKUISTEN IHMISTEN HOIVAKOTI!!!Pitää tiivistää pariin sanaan. Kuulemma pitää.
- Anonyymi00056
Meillä on mätsäävät tuuli puvut
https://youtu.be/9TMhSCkRt-k?is=khUg--YvE14dMwLq- Anonyymi00058
😂 kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
- Anonyymi00069
Maailmaa nähny, kätevä käsistää, tatuointi samas paikas ku mulla 😘
- Anonyymi00072
Oikeassa tilanteessa pierevä, oikein ohjeistava oma itsensä, kaiken iteksensä tekevä.
🇫🇮
https://m.youtube.com/watch?v=NKd02KGBM28- Anonyymi00075
Mikä on oikea tilanne 😆?
- Anonyymi00079
Anonyymi00075 kirjoitti:
Mikä on oikea tilanne 😆?
Juhlat, varsinkin hautajaiset
- Anonyymi00080
Anonyymi00079 kirjoitti:
Juhlat, varsinkin hautajaiset
Ok.
- Anonyymi00081
Nainen, nätti ja ihq. 😐
- Anonyymi00083
käyrä varpsi pitkä reisi nappinenu
- Anonyymi00084
Kalju, iso maha,haisee hielle aina ,,,,ihana Suomalainen mies,, vielä n. 6- 70 luvulla tulivat kengät jalassa maaseudulla käymään kylässä,jotka haisivat aikalailla ..lehmänlannalle??? Sittemmin hieman tavat alkoivat muuttua.
- Anonyymi00086
kymppi kymppi kynppi
- Anonyymi00087
Olet sinä ihmekärttäjä, missä olit silloin kun kerjäläisiä tapettiin?
- Anonyymi00090
tummat hiukset, tatuointi ainakin nilkan seudulla ja käsivarressa.
On ihana aikuinen nainen - Anonyymi00091
Ai Opesta? Ninniin.
- Anonyymi00092
Tumma,kaunis ja varattu. Ikinä ei tule olemaan mitään meidän välillä ja se tuntuu aivan kauhealta.
- Anonyymi00124UUSI
Onko onko teidän molempien etunimissänne yhtä monta kirjainta?
- Anonyymi00094
aura aura aira
- Anonyymi00095
Ota minut nyt
- Anonyymi00097
Voimakkaan siniset silmät, keskiruskeat hiukset, hoikka mies
- Anonyymi00098
Kalju, pitkä. Omaa parran, josta ei luovu.
- Anonyymi00099
Ollaan hyvä duo
https://youtu.be/UCeStJNueHQ?si=vy4vErVCFFZLYO2i- Anonyymi00112
Kenenköhän kanssa?
- Anonyymi00113
Anonyymi00112 kirjoitti:
Kenenköhän kanssa?
lisään, että tällä kertaa.
- Anonyymi00129UUSI
Anonyymi00113 kirjoitti:
lisään, että tällä kertaa.
Tosta voinee päätellä, että omit tekstejä itsellesi täällä ja luulet joksikin tietyksi?
Sivuveikkaus
- Anonyymi00100
Mikä tukka?
- Anonyymi00101
Pikkuhobitti, vihreäsilmäinen, punapää M -N.🥰🥰🥰
- Anonyymi00102
Kaikki muut osui kohdalle paitsi ettei mun nimi ala M- kirjaimella ☹️
- Anonyymi00140UUSI
Anonyymi00102 kirjoitti:
Kaikki muut osui kohdalle paitsi ettei mun nimi ala M- kirjaimella ☹️
Tuo M-N tarkoittaa mieheltä naiselle, ymmärtääkseni
- Anonyymi00141UUSI
Anonyymi00140 kirjoitti:
Tuo M-N tarkoittaa mieheltä naiselle, ymmärtääkseni
Ahaa. No kerro sit jotain muita tunnisteita ?
- Anonyymi00103
Ainutlaatuinen mies, sinisilmäinen, intensiivinen
- Anonyymi00104
Punaiset hiukset saparoilla.
Pitkät sukat sukkanauhoilla.
Ylikokoiset kengät.
Voimaa kuin pienessä pitäjässä:)- Anonyymi00105
Kuulostaa peppi pitkätossulta.
- Anonyymi00106
Anonyymi00105 kirjoitti:
Kuulostaa peppi pitkätossulta.
Ja ai että se oli mun idoli lapsena :)
- Anonyymi00123UUSI
Anonyymi00106 kirjoitti:
Ja ai että se oli mun idoli lapsena :)
Munki!
Sivusta
- Anonyymi00108
ihastuin heti. hän on mun unelmien mies. takuu varmasti ei pidä minusta.
- Anonyymi00110
Hiljainen voima, aitous ja rehellisyys.
- Anonyymi00111
Nykyysinkin "lanta" joskus tuoksuu??
- Anonyymi00114
Näkymätön hajuton mauton
- Anonyymi00115
Kuulostaa hyvältä 🤔
- Anonyymi00125UUSI
Ei maistu millekään, tyhmät jutut vai huono vaatetyyli?
- Anonyymi00116
no syksyistä iltaa, täällä 49-vuotias sinkkumies, Samuli Edelmanin näköinen, mutta on Samuli parempi laulamaan, jos etsinnöissä olisi 25-60-vuotias vapaa nainen, jolla on itsenäinen elämä.
- Anonyymi00117
En arvostele Naistani... Hän on juuri sitä mitä arvostan/haluan. Perheeni äiti jota rakastan ja haluan huolehtia ja rakastaa. Kaunis Nainen ja lapseni äiti
- Anonyymi00120
Ylipainoinen, nainen ja tatutoitu, tupakoi ja vetää röökiä sisällä.
- Anonyymi00139UUSI
Anonyymi00120 kirjoitti:
Ylipainoinen, nainen ja tatutoitu, tupakoi ja vetää röökiä sisällä.
Huh, en oo minä, kun en tupakoi sisällä.
- Anonyymi00118
Rakastan Sinua Kultaseni ❤️👨👩👧👦
- Anonyymi00119
Etunimen viimeinen kirjain A, hyvä pe*pu, katse joko rauhallinen monalisamainen tai kutsuva.
- Anonyymi00121
roisantti ja muukalaiset
- Anonyymi00122
Olen menossa huomenna sinne hakemaan niitä nameja älkää huoliko.
- Anonyymi00126UUSI
Suomalainen, suomalainen ja suomalainen.
- Anonyymi00128UUSI
Osu.
- Anonyymi00127UUSI
Tummat lyhyet hiukset, 163cm, ruskeat silmät
🫶🏻🫶🏻🫶🏻 - Anonyymi00130UUSI
Jeesus on hänelle tärkeä ja hän rakastaa Jeesusta.
Hän on äidinkieleltään suomenkielinen tai osaa äidinkielen veroisesti suomea.
Mikä kolmas voisi olla en osaa suoraan nyt sanoa mutta nuo kaksi ainakin aluksi. - Anonyymi00131UUSI
Toivoisin naisen olevan viisas ja halukas auttamaan minua.
Sekä olevan minulle rukoilija ja halukas olemaan kanssani. - Anonyymi00132UUSI
Tupla tyttö sai patukkaa ja hyppäsi koneesta.🥰
- Anonyymi00133UUSI
Uus yritys
Vaaleanruskeat/blondihkot hiukset ponnarilla
Kauniit vihreän siniset silmät
Tatuointi ja lävistyksiä.
Potentiaalisel sielunkumppanille, naiselle👀🩷 - Anonyymi00135UUSI
rein tämän jo kerran mutta...
tiuku, fbn laulut , elämänirakkaus
J<3L - Anonyymi00136UUSI
söpöt kädet, söpö hymy ja ihana luonne. 💛
https://www.youtube.com/watch?v=1D3sgy8pQgE&list=RD1D3sgy8pQgE&start_radio=1
Ja söpöt huulet.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031241
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku93862Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466