Itse olin perheeni kanssa yötä heidän "loma" mökissään ja olen raivoissani edelleen. Maksettiin heti kun tultiin niin yhteensä 300 euroa kolmesta päivästä ukolle ja akalle ja parin päivän päästä kyseinen Aronsalmen mökkien omistaja halusi rahan UUDESTAAN koska emme olleet maksaneet muka ensimmäisestä yöstä! Olimme mieheni kanssa ällikällä lyötyjä. Uhkasi se ukko jopa käräjille laittaa jos emme maksa kolmen päivän "maksamatonta" oleskelua. Aivan uskomatonta ja röyhkeää! Pakkasimme tavarat ja lähdimme siltä seisomalta ja sanoimme ilmoittavamme eteenpäin asiasta ja varoittavan muita. Sanon vain että ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ menkö kyseisen Aronsalmen mökeiltä kysymään mökkiä edes yöksi TAI saatte maksaa kolminkertaisen hinnan ja haukut päälle!!!!!
ÄLKÄÄ MENKÖ ARONSALMEN MÖKEILLE
6
4967
Vastaukset
- kuittikauppaa
Et ole sitten kuullut kuitista? Vo että, kun me suomalaiset ollaan edelleen niin sinisilmäisiä... Vastikään oli lehdissä juttua, missä poliisit totesivat että moni asia hoituisi sukkelammin, kun kehdattaisiin pyytää se kuitti ja oltaisiin avoimia puolin ja toisin. Samalla katoaisi epäilys 'harmaasta pisneksestä' ja tämmöisistä ongelmista. Minusta turha ukkoa moittia, katso peiliin... Yrittänyttähän ei laiteta ;)
- Ciapia
Ollaan oltu jo 25 vuoden ajan Aronsalmella lomailemassa ja aina on kaikki toiminut hyvin. Kuitin olemme saaneet aina ja hyvän palvelun ☺. Emme voi moittia millään tavalla vaan odotamme jälleen että kesä tulisi ja pääsisimme Aronsalmelle. Voimme vain kiittää Niiloa ja Sinikkaa hyvästä palvelusta. / Riku ja Anja
- iopjhypjo
Ollu ohimennen jonkunkerran aina on yösija löytyny ja hommat paikkansa pitäny.
- MAKEJÄBÄ
2016 vuonna oltiin Arosalmen mökillä ja meinattiin sama mökki taas varata. Ei mitään ongelmaa ole ollut.
- Anonyymi
Olimme yhden yön Ruohoniemen mökissä. Mökki oli ihanalla paikalla ja oli mukava uida ja soudella. Myös grillikota oli mukava lisä. Ainoa huono puoli oli se, että mökissä haisi hyvin ummentuneelle/homeiselle ja me molemmat saimme poskiontelon/flunssanoireita ja mieheni ei meinannut pystyä nukkumaan yötä koska hänellä otti niin kovasti keuhkoihin tuo homeinen haju. Sen puoleen mielestäni 75e/yö oli hieman korkea hinta. Myös siihen nähden, että esim wc-paperit/talouspaperit täytyi olla omasta takaa.
- Anonyymi
Siellä on nyt isäntänä Tarmo Kunnasranta joka on tuomittu ympäristörikoksista ja petoksista neljän vuoden vankeuteen ja on sitten kyllä niin konna kuin ikinä voi olla.
Älkää mökin kysyjät ihmetelkö jos Kunnasranta sanoo että saat alennusta Arvonlisäveron verran jos et tarvii kuittia. Kannattaa lompakot ja arvoesineet pitää piilossa jos siellä meinaa majailla, voi tulla jollain tekosyyllä käymään ja lompakko
lähtee kävelemään. Olin töissä sillä Tarmo Kunnasrannalla niin ei maksanut timpurin
hommista mitä sovittiin. En suosittele kenellekkään näitten mökkien vuokraamista.
Paskat kaivoista pumppaa uppopumpumpulla omalla mökillään suoraan Pieliseen.
Oltiin kerran sen Kunnasrannan kanssa saunassa kun kutsui niin viemäri ei vetänyt,
Tarmo Kunnasranta laittoi johdon pistorasiaan ja sanoi hetki menee niin kaivo tyhjä. Sanoi en minä rupea Pellikalle päivystykseen soittaa vaan näin tämä hoituu ja maksaa sen mitä pumppu vie virtaa. Olin kyllä ihmeissäni, miljonääri-mies tekee noin!! Lopetin työt Kunnasrannalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641506Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281379Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201041Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että285956- 76954