Itse olin perheeni kanssa yötä heidän "loma" mökissään ja olen raivoissani edelleen. Maksettiin heti kun tultiin niin yhteensä 300 euroa kolmesta päivästä ukolle ja akalle ja parin päivän päästä kyseinen Aronsalmen mökkien omistaja halusi rahan UUDESTAAN koska emme olleet maksaneet muka ensimmäisestä yöstä! Olimme mieheni kanssa ällikällä lyötyjä. Uhkasi se ukko jopa käräjille laittaa jos emme maksa kolmen päivän "maksamatonta" oleskelua. Aivan uskomatonta ja röyhkeää! Pakkasimme tavarat ja lähdimme siltä seisomalta ja sanoimme ilmoittavamme eteenpäin asiasta ja varoittavan muita. Sanon vain että ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ menkö kyseisen Aronsalmen mökeiltä kysymään mökkiä edes yöksi TAI saatte maksaa kolminkertaisen hinnan ja haukut päälle!!!!!
ÄLKÄÄ MENKÖ ARONSALMEN MÖKEILLE
6
4943
Vastaukset
- kuittikauppaa
Et ole sitten kuullut kuitista? Vo että, kun me suomalaiset ollaan edelleen niin sinisilmäisiä... Vastikään oli lehdissä juttua, missä poliisit totesivat että moni asia hoituisi sukkelammin, kun kehdattaisiin pyytää se kuitti ja oltaisiin avoimia puolin ja toisin. Samalla katoaisi epäilys 'harmaasta pisneksestä' ja tämmöisistä ongelmista. Minusta turha ukkoa moittia, katso peiliin... Yrittänyttähän ei laiteta ;)
- Ciapia
Ollaan oltu jo 25 vuoden ajan Aronsalmella lomailemassa ja aina on kaikki toiminut hyvin. Kuitin olemme saaneet aina ja hyvän palvelun ☺. Emme voi moittia millään tavalla vaan odotamme jälleen että kesä tulisi ja pääsisimme Aronsalmelle. Voimme vain kiittää Niiloa ja Sinikkaa hyvästä palvelusta. / Riku ja Anja
- iopjhypjo
Ollu ohimennen jonkunkerran aina on yösija löytyny ja hommat paikkansa pitäny.
- MAKEJÄBÄ
2016 vuonna oltiin Arosalmen mökillä ja meinattiin sama mökki taas varata. Ei mitään ongelmaa ole ollut.
- Anonyymi
Olimme yhden yön Ruohoniemen mökissä. Mökki oli ihanalla paikalla ja oli mukava uida ja soudella. Myös grillikota oli mukava lisä. Ainoa huono puoli oli se, että mökissä haisi hyvin ummentuneelle/homeiselle ja me molemmat saimme poskiontelon/flunssanoireita ja mieheni ei meinannut pystyä nukkumaan yötä koska hänellä otti niin kovasti keuhkoihin tuo homeinen haju. Sen puoleen mielestäni 75e/yö oli hieman korkea hinta. Myös siihen nähden, että esim wc-paperit/talouspaperit täytyi olla omasta takaa.
- Anonyymi
Siellä on nyt isäntänä Tarmo Kunnasranta joka on tuomittu ympäristörikoksista ja petoksista neljän vuoden vankeuteen ja on sitten kyllä niin konna kuin ikinä voi olla.
Älkää mökin kysyjät ihmetelkö jos Kunnasranta sanoo että saat alennusta Arvonlisäveron verran jos et tarvii kuittia. Kannattaa lompakot ja arvoesineet pitää piilossa jos siellä meinaa majailla, voi tulla jollain tekosyyllä käymään ja lompakko
lähtee kävelemään. Olin töissä sillä Tarmo Kunnasrannalla niin ei maksanut timpurin
hommista mitä sovittiin. En suosittele kenellekkään näitten mökkien vuokraamista.
Paskat kaivoista pumppaa uppopumpumpulla omalla mökillään suoraan Pieliseen.
Oltiin kerran sen Kunnasrannan kanssa saunassa kun kutsui niin viemäri ei vetänyt,
Tarmo Kunnasranta laittoi johdon pistorasiaan ja sanoi hetki menee niin kaivo tyhjä. Sanoi en minä rupea Pellikalle päivystykseen soittaa vaan näin tämä hoituu ja maksaa sen mitä pumppu vie virtaa. Olin kyllä ihmeissäni, miljonääri-mies tekee noin!! Lopetin työt Kunnasrannalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181871Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541166Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki75926- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42754