Sinusta tarpeeksi.
Haluaisin vain varmistua
42
879
Vastaukset
- Anonyymi
Miten?
- Anonyymi
Siten että olet sellainen jonka kanssa haluaisin elämääni jakaa. Sitä että rakastaisit minua oikeasti ja kohtelisit hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siten että olet sellainen jonka kanssa haluaisin elämääni jakaa. Sitä että rakastaisit minua oikeasti ja kohtelisit hyvin.
Miten aiot selvittää sen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten aiot selvittää sen?
Ei auta kuin pikkuhiljaa tutustua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet viisas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko hyvää tietoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan et jätä sanomisten varaan, ei kenenkään sanomisten. Tutustuminen on nimenomaan kaikein aistein ja maustein herkkää havannointia ja värähtelyjen tulkintaa.
- Anonyymi
Tuota noin. Ihmisen arvo ei ole siitä kiinni onko hän suhteessa vai ei.
- Anonyymi
Eikös se ollut nainen ja mikä ihmeen kuuskymppiä? Oot vähä pölijä
sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm. Onko nämä kirjoitukset täällä oikeinkohtelua?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vastaan kuin hänelle. Rakastan ja kohtelen hyvin... Sitä en voi tietää olenko muuten sellainen jollaisen haluat...
- Anonyymi
Juu, ymmärsin yskän. Ihan rauhassa :)
- Anonyymi
Okei...taustatyötä teet vain.😊
- Anonyymi
No palstallahan nämäkin asiat selviävät. Huhuh.
- Anonyymi
Täällä hänestä saa sellaisen kuvan että oksat pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä hänestä saa sellaisen kuvan että oksat pois
Ja sinä uskot näitä. Näppärää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä uskot näitä. Näppärää
Niin uskon kun haluat että uskon kaiken hulluuden
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin uskon kun haluat että uskon kaiken hulluuden
Usko joo. Me kätellä kummiskaan ikinä koskaan
- Anonyymi
Täällä ei kukaan saa varmistusta, päinvastoin ihan muuta.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Tutustutaan. Tule luokseni tai käydään kahvilla tai jotain muuta mukavaa.
- Anonyymi
Sun ja mun toka kirjain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun ja mun toka kirjain?
vokaalei
- Anonyymi
EA ......
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
EA ......
Oiskin🙄 ensimmäinen minun toinen hänen❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
EA ......
Ohi! 🥲
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
vokaalei
Joo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ohi! 🥲
Mitä sä nyt siellä joku tippa linssissä oikein.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ohi! 🥲
iiiiiii
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
iiiiiii
Joo
- Anonyymi
Onko kyseessä nainen vai mies? Minkälainen ?
- Anonyymi
Ei rakkaus varmistele ja siten koko ajan epäluulollaan loukkaa toista. Et taida ymmärtää ollenkaan, mitä rakkaus on.
- Anonyymi
Ymmärrän hyvin ja uskon että tutustutaan vielä lisää.
- Anonyymi
Järkevää, niin teen minäkin. Varmistuminen on luottamuksen syntymistä. Se tapahtuu itsestään kun tutustutaan ja vietetään aikaa yhdessä monenlaisissa tilanteissa.
- AnonyymiUUSI
Eukkohan on jo ilmoittanut omistavansa paikan ja asuvansa siellä. Mikä on ongelma?
- AnonyymiUUSI
Eukko on ruma sana, mutta niin. Mun koti.
- AnonyymiUUSI
Ihan rauhassa, varmisteleva tyyli on heikkoutta mun mielestä.
- AnonyymiUUSI
Olet nuori ja kaunis nainen tai mies. Tiedät hyvin mitä rakkaus on ja pidä siitä kiinni. Mieli puhtaana. Älä usko näiden tohottajien vääntöjä täällä, monesti pettyneitä pettureita.
- AnonyymiUUSI
Ei ole minulta tämä. Haluan hänet!
- AnonyymiUUSI
Ainoa vastaus, jonka voisin nyt antaa täysin varmuudella olisi nimeni. Kaikki muu, rakkauteni, vihani, jopa syvimpiin haluihini asti, en voi enää sanoa, ovatko nämä tunteet omiani vai lainattuja. Joten se vaatii lujaa uskoa että tämä päättyisi hyvin. Varmuuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Jo jonkin aikaa, kauemmin kuin luulet, kauemmin kuin voit kuvitella, on minulla ollut tämä vaikutelmani siitä, että olet juuri pakenemaisillasi, ja että minun pitäisi antaa syitä jäädä.
- AnonyymiUUSI
Ja sen takia leikit valehtelet ja "testailet"?
- AnonyymiUUSI
Eipä tuo ole mahdollista tutustumatta mu onnea
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1541290Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491145- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206979Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15939- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865