Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä.
Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22; Room. 1:26-27; 1. Kor. 6:9). Room. 1:26-27 opettaa nimenomaan, että homoseksuaalisuus on seurausta Jumalan kieltämisestä ja tottelemattomuudesta Häntä kohtaan. Kun ihminen jatkaa elämistä synnissä ja epäuskossa, Raamattu kertoo meille, että Jumala ”luovuttaa” hänet vielä kamalampaan ja paheellisempaan syntiin näyttääkseen hänelle, miten turhaa ja toivotonta on elämä erossa Jumalasta. 1. Kor. 6:9 sanoo, että homoseksuaaliset vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa.
Jumala ei luo homoseksuaalisia ihmisiä. Raamattu sanoo, että ihmisestä tulee homoseksuaali synnin vuoksi (Room. 1:24-27) ja pohjimmiltaan omasta tahdostaan. Ihmisellä saattaa olla synnynnäisesti suurempi taipumus homoseksuaalisuuteen, aivan kuten joillakin on taipumusta väkivaltaisuuteen tai joihinkin muihin synteihin. Tämä ei anna ihmiselle lupaa tehdä syntiä antamalla periksi syntisille mielihaluilleen. Jos jollakulla on taipumusta vihaan tai raivoon, saako hän silloin antaa periksi noille taipumuksille? Eipä tietenkään! Sama pätee homoseksuaalisuuteen.
Raamattu ei kuitenkaan kuvaa homoseksuaalisuutta sen suurempana syntinä kuin mitään muutakaan. Kaikki synti loukkaa Jumalaa. Homoseksuaalisuus on vain yksi niistä asioista, jotka 1. Kor. 6:9-10 luettelee asioina, jotka pitävät ihmisen poissa Jumalan valtakunnasta. Raamatun mukaan Jumalan anteeksianto on tarjolla yhtä lailla homoseksuaalille kuin avionrikkojalle, epäjumalanpalvelijalle, murhaajalle, varkaalle jne. Jumala myös lupaa kaikille Jeesukseen Kristukseen turvautuville voiman voittaa synnin, myös homoseksuaalisuuden (1. Kor. 6:11; 2. Kor. 5:17; Fil. 4:13).
-gotquestions-
Nyt kun Pride on ohi 3.0
215
750
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olisihan tuota otsikkoa voinut muuttaa
- AnonyymiUUSI
Onhan se muutettu.
- AnonyymiUUSI
Nyt kun Pride on lähempänä kuin ohi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kun Pride on lähempänä kuin ohi.
Joko seisoo?
- AnonyymiUUSI
"Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22; Room. 1:26-27; 1. Kor. 6:9)."
Liberaalit eivät ole vieläkään lukeneet näitä kohtia tai edes ymmärtäneet. Selvää tekstiä ja silti se menee heiltä yli hilseen. Onko heillä jokin Raamatun vastainen ennakkoasenne?- AnonyymiUUSI
Raamatun pyhät kirjoitukset avaavat merkityksiään niille, jotka uskovat Jumalaan ja hänen hyvyyteensä. Ihmiset eivät ole kumpaakaan vaikka kirkon piispat sanoisivat mitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun pyhät kirjoitukset avaavat merkityksiään niille, jotka uskovat Jumalaan ja hänen hyvyyteensä. Ihmiset eivät ole kumpaakaan vaikka kirkon piispat sanoisivat mitä.
Ääni kirkonkelloissa muuttui sitä mukaa, kun naispiispojen määrä kasvoi. Naisellinen yli-empaattisuus on varmaan vaikuttanut siihen, että kirkosta on tullut niin hyväksyvä. Heillä on tunteita ja ihanin tunne on rakkaus. Sen varjolla ei saisi kävellä Jeesuksen sanojen yli avioliitosta.
- AnonyymiUUSI
Raamattuko opettaa sinulle siis sellaista, mitä Raamatun kirjoituksiin ei ole kirjattu?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ääni kirkonkelloissa muuttui sitä mukaa, kun naispiispojen määrä kasvoi. Naisellinen yli-empaattisuus on varmaan vaikuttanut siihen, että kirkosta on tullut niin hyväksyvä. Heillä on tunteita ja ihanin tunne on rakkaus. Sen varjolla ei saisi kävellä Jeesuksen sanojen yli avioliitosta.
Ääni muuttui Kirkonkelloissa, kun niiden käyttövoimaksi tuli sähkö, enää ei tarvittu kellonsoittajaa köyden päähän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Raamattuko opettaa sinulle siis sellaista, mitä Raamatun kirjoituksiin ei ole kirjattu?
Mistä puhut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä puhut?
Raamatun kirjoituksissa ei edelleenkään kerrota homoseksuaalisista miehistä ja naisista , kuitenkin kirjoitat Raamatun opettavan heistä, voitko tarkentaa Raamatun sanoilla päätelmäsi ilman omia mielipiteitäsi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun kirjoituksissa ei edelleenkään kerrota homoseksuaalisista miehistä ja naisista , kuitenkin kirjoitat Raamatun opettavan heistä, voitko tarkentaa Raamatun sanoilla päätelmäsi ilman omia mielipiteitäsi?
Homoseksuaalisia tekoja tekevistä miehistä (homo)
ja naisista ( lesbo) toki puhutaan. - AnonyymiUUSI
Voitko tarkentaa: maailma on vakavassa väkivaltaisessa kriisissä, lapsia, naisia ja vanhuksia surmataan ja kidutetaan surutta. Miten homoseksuaalisten ihmisten syntien esiinnostaminen siis parantaa kuolevien ja kärsivien ihmisten tilannetta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voitko tarkentaa: maailma on vakavassa väkivaltaisessa kriisissä, lapsia, naisia ja vanhuksia surmataan ja kidutetaan surutta. Miten homoseksuaalisten ihmisten syntien esiinnostaminen siis parantaa kuolevien ja kärsivien ihmisten tilannetta?
Kysymys onkin homoseksuaalien omasta ikuisuudesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä puhut?
Väärin ymmärtää tahallisesti, kuten yleensä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aamen.
- AnonyymiUUSI
2024-12-19 12:09:29 tämä aloitus
Anonyymi
2024-12-19 12:13:51
”Heimo hei, "Nyt kun Pride on ohi"-ketju tuli täyteen. Laitatko siitä uuden aloituksen, kun keskustelut jäivät pahasti kesken. Hyvää joulun odotusta!”
Heimo.Vesa
2024-12-19 12:15:33
”Laitoin 3.0. Oikein hyvää joulunaikaa sinullekin.”
Vaikuttaa saman kirjoittajan pyynnöltä ja vastaukselta. Ei kukaan ole ennenkään pyytänyt toistamaan samoja aloituksia. vaan hän on tehnyt sen itse,- AnonyymiUUSI
Oletko maaninen vai yrititkö tehdä tästäkin salaliittoteorian?
- AnonyymiUUSI
Ei aloituksia edes tarvitse toistaa täysin samanlaisina siitä syystä, että pitkien ketjujen kommentointi päätetään. Täällä riittää keskusteluja muutenkin ja voi tehdä erilaisen uuden aloituksen, vaikka vähän samasta aiheestakin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei aloituksia edes tarvitse toistaa täysin samanlaisina siitä syystä, että pitkien ketjujen kommentointi päätetään. Täällä riittää keskusteluja muutenkin ja voi tehdä erilaisen uuden aloituksen, vaikka vähän samasta aiheestakin.
Onko sinulla mitään kommentoitavaa aiheessa vai muuten vain kiukuttelet?
- AnonyymiUUSI
Minä pyysin Pride-ketjun jatkoa Heimolta, kun huomasin että se oli tullut täyteen eikä parin tunnin odotuksen jälkeen mitään tapahtunut. Olin sinne laittanut muutaman tosi hyvän kommentin enkä päässyt jatkamaan keskustelua. En siis ole Heimo vaan anonyymi kirjoittaja joka ei ole tehnyt tänne yhtään aloitusta. Enkä tiennyt että pyyntöni oli sääntöjen vastaista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä pyysin Pride-ketjun jatkoa Heimolta, kun huomasin että se oli tullut täyteen eikä parin tunnin odotuksen jälkeen mitään tapahtunut. Olin sinne laittanut muutaman tosi hyvän kommentin enkä päässyt jatkamaan keskustelua. En siis ole Heimo vaan anonyymi kirjoittaja joka ei ole tehnyt tänne yhtään aloitusta. Enkä tiennyt että pyyntöni oli sääntöjen vastaista.
Pyyntösi ei ole sääntöjen vastainen vaan täysin asiallinen. Mnot ei vaan kestä sitä.
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kun selvensit asiaa. Tällä on muutama tyyppi jotka luulevat paljon.
- AnonyymiUUSI
Heimo.Vesa kirjoitti:
Kiitos kun selvensit asiaa. Tällä on muutama tyyppi jotka luulevat paljon.
Räyhis ja hänen multipersoonansa. Liikuttavaa miten hän kuvittelee, että kukaan ei huomaa miten hän kommentoi ja peukuttaa itseään.
Anonyymi kirjoitti:
Räyhis ja hänen multipersoonansa. Liikuttavaa miten hän kuvittelee, että kukaan ei huomaa miten hän kommentoi ja peukuttaa itseään.
Kyllä se ihan sinä itse olet joka täällä asiattomasti käyttäytyy, ime sitä peukkuasi jos se helpottaisi.
- AnonyymiUUSI
Heimo.Vesa kirjoitti:
Kyllä se ihan sinä itse olet joka täällä asiattomasti käyttäytyy, ime sitä peukkuasi jos se helpottaisi.
Olen samaa mieltä Heimo Vesan kanssa. Hän on paras kirjoittaja tällä palstalla, vaikken tunne häntä lainkaan. En ole ollenkaan sama henkilö.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä Heimo Vesan kanssa. Hän on paras kirjoittaja tällä palstalla, vaikken tunne häntä lainkaan. En ole ollenkaan sama henkilö.
Haluan huomauttaa, että en peukuttanut itseäni vaan se oli varmaankin Heimo Vesa, jonka kanssa en ole ollenkaan sama henkilö.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluan huomauttaa, että en peukuttanut itseäni vaan se oli varmaankin Heimo Vesa, jonka kanssa en ole ollenkaan sama henkilö.
Seliseli!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En usko kenenkään täällä uskovan tuon viestin rehellisyyttä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En usko kenenkään täällä uskovan tuon viestin rehellisyyttä
Ketään ei kiinnosta mihin sinä uskot ja mihin et.
- AnonyymiUUSI
Hyvä Heimo!
- AnonyymiUUSI
Kuka peukutti? Taatusti ei ollut Heimo Vesa, joka on ihan eri henkilö kuin peukuttaja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka peukutti? Taatusti ei ollut Heimo Vesa, joka on ihan eri henkilö kuin peukuttaja.
Seliseli, trolli!
- AnonyymiUUSI
Jumala tulee lopettamaan Pride-riekkumisen.
- AnonyymiUUSI
Kyllä ja se tukee olemaan todella karua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ja se tukee olemaan todella karua.
Kyllä on hyvä mielikuvitus, ihan karua.
Älä viitsi höpöttää jonniinjoutavaa soopaa.
Ihmisiä tapetaan, lapsia raiskataan ja homotko on nyt Jumalan ensimmäinen ajatus.
Onpas todella paksua settiä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on hyvä mielikuvitus, ihan karua.
Älä viitsi höpöttää jonniinjoutavaa soopaa.
Ihmisiä tapetaan, lapsia raiskataan ja homotko on nyt Jumalan ensimmäinen ajatus.
Onpas todella paksua settiä.Kyllä se Raamatussa lukee miten sinunkin tulee käymään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se Raamatussa lukee miten sinunkin tulee käymään.
Oho, kyllä pelottaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oho, kyllä pelottaa.
On syytäkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On syytäkin.
Vielä enemmän pelottaa. Ei varmaan yhtä paljon kun Gazan ja Ukrainan lapsia ja naisia, kun heitä raiskataan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vielä enemmän pelottaa. Ei varmaan yhtä paljon kun Gazan ja Ukrainan lapsia ja naisia, kun heitä raiskataan
Olet toki vellihousu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet toki vellihousu.
Ihan psykologin kommentti, luulen
Koskahan tämä tapahtuu? Tulee jumalasi lopettamaan "pride-riekkumisen" myös Jerusalemissa jossa järjestetään myös joka vuosi pride-tapahtuma, vaikka Heimo Vesa täällä aivan muutta väitti....
- AnonyymiUUSI
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Koskahan tämä tapahtuu? Tulee jumalasi lopettamaan "pride-riekkumisen" myös Jerusalemissa jossa järjestetään myös joka vuosi pride-tapahtuma, vaikka Heimo Vesa täällä aivan muutta väitti....
Silloin kuin Jeesus palaa takaisin ja sinun kaltaisesi lähetetään ikuiseen tuleen. Homot tosiaan ovat saastuttaneet jo Tel Avivin, onneksi ei Jerusalemia.
Anonyymi kirjoitti:
Silloin kuin Jeesus palaa takaisin ja sinun kaltaisesi lähetetään ikuiseen tuleen. Homot tosiaan ovat saastuttaneet jo Tel Avivin, onneksi ei Jerusalemia.
Mutta kun ne homot pitävät myös siellä Jerusalemissa oman pride-kulkueen. Ja jopa Betlehem nimisessä paikassa juhlitaan priden tahdissa....
https://www.youtube.com/watch?v=sGFMc9LOG0Q
https://www.youtube.com/watch?v=DHeyWyyQH-Q
https://www.theworldmappers.com/post/map-guide-israele
https://bethlehempride.com/Anonyymi kirjoitti:
PS. Kerro toki mitä minulle siellä "ikuisessa tulessa" tapahtuu? Ja miten minun äitini, joka on uskovainen, niin tuleeko hänkin hurraamaan "ikuisen tulen" ääreen ja nauttimaan kun minua käristetään...?
- AnonyymiUUSI
Mutta kun ne homot pitävät myös siellä Jerusalemissa oman pride-kulkueen. Ja jopa Betlehem nimisessä paikassa juhlitaan priden tahdissa....
https://www.youtube.com/watch?v=sGFMc9LOG0Q
https://www.youtube.com/watch?v=DHeyWyyQH-Q
https://www.theworldmappers.com/post/map-guide-israele
https://bethlehempride.com/Saastaiset saastukoot.
Ai sinulla ei ollut pokeria vastata. No sehän on sinulle aitolainen ihana tapana, että kun homma menee liian vaikeaksi niin sinä siirrät maalitolppia. Tosin nyt sinä siirsit koko kenttää...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se Raamatussa lukee miten sinunkin tulee käymään.
Ai sinä maalitat minut, vaikka et tiedä kuka minä olen. Tervemenoa itsellesi helvettiin
- AnonyymiUUSI
" 1. Kor. 6:9 sanoo, että homoseksuaaliset vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa."
Voiko siis sanoa, että homoseksuaalisuus on pelastuskysymys? Että se on este taivaaseen pääsylle? Evankelis-luterilainen kirkko asettuisi silloin vastoin luterilaisuuden tärkeintä perustaa, joka on pelastuminen uskolla Jeesukseen Kristukseen. Kirkko voisi sanoa hyvästit ekumeenisuudelle, sillä katolinen kirkko opettaa vielä oikein ja se on maailman suurin kristillinen kirkko.Synnin tekeminen on pelastuskymys.
Rakastatko enemmän synnintekoa kuin Jumalan tahtoa.
Ikävää, että evlut kirkko on ottanut johtavan aseman harhaoppien levittäjänä.- AnonyymiUUSI
Heimo.Vesa kirjoitti:
Synnin tekeminen on pelastuskymys.
Rakastatko enemmän synnintekoa kuin Jumalan tahtoa.
Ikävää, että evlut kirkko on ottanut johtavan aseman harhaoppien levittäjänä.Piispat ja naispapit taluttavat sokeat seurakuntalaiset kuoppaan
Anonyymi kirjoitti:
Piispat ja naispapit taluttavat sokeat seurakuntalaiset kuoppaan
Iisebelin henki on vallannut Leppäsen, Hintikan, Parkkisen ym.
- AnonyymiUUSI
Synnit tulee tunnustaa synneiksi. Ei pitäisi olla vaikeaa etenkin sellaisten syntien kohdalla, jotka on Jumalan sanassa selvin sanoin osoitettu synneiksi, ymmärtää ne synneiksi. Homosuhteissa vakituisesti eläville ei tule edes synnintuntoa suhteestaan ja sen myötä häpeää, katumusta ja halua tehdä parannusta. Heille Jumalalla ja Hänen sanallaan ei ole juuri merkitystä. Jos heillä joku jumala on, on se oma jumalansa, jota ei Raamatusta löydy, vaikka rusinoita sieltä olisi poimittukin,
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Piispat ja naispapit taluttavat sokeat seurakuntalaiset kuoppaan
Olen ollut kolmen ystävän hautajaisissa äskettäin.
Naispappi oli siunaamassa, ei sinne kuoppaan kukaan muu mennyt kuin arkku, jossa oli vainaja..
Eikä kukaan saattoväestä ollut sokea.
Pahat sulle
- AnonyymiUUSI
Mikä on raamattu? Se on historiaan löyhästi perustuva moneen kertaan muokattu kokoelma satuja ja tarinoita vanhoilta ajoilta jossa on täynnä käännösvirheitä ja tulkintoja kenen eduksi milloinkin.
Ei ole mitään typerämpää kuin yrittää perustella asioita tuon satukirjan perusteella.- AnonyymiUUSI
Evankeliumit eivät kertoneet vanhoista ajoista, vaan kyllä ne kertoivat ihan kohtuullisen uusista tapahtumista, kun silminnäkijätkin olivat vielä elossa. Paavalin kirjeet olivat täysin reaaliaikaisia kirjoittamishetkellään. Raamattu sisältää myös paljon profetioita ja ilmestyksiä ja opetusta tulevaisuuden tapahtumista, joten miten ne voivat olla vanhaa aikaa?
- AnonyymiUUSI
Heimo Vesa. Seuraavassa elämässä olet homoseksualisti.
Mitä kylvät sitä niittät.- AnonyymiUUSI
Heimo.Vesa kirjoitti:
Missä ihmeen seuraavassa elämässä?
Jos vainoaa homoja karman lain mukaan joutuu itse joskus vainotuksi.
Synnyt seuraavassa elämässä homoseksualistiksi ja sitten uskovaiset vainoavat sinua. Anonyymi kirjoitti:
Synnyt seuraavassa elämässä homoseksualistiksi ja sitten uskovaiset vainoavat sinua.Voi hyvänen aika, että oikein karmanlaki ja homojen vainoaminen.
- AnonyymiUUSI
Heimo.Vesa kirjoitti:
Voi hyvänen aika, että oikein karmanlaki ja homojen vainoaminen.
Sinä olet karman lain alainen niinkuin kaikki.
Ole varovainen noissa homohöpinöissäsi , häpäiset vain itsesi. Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet karman lain alainen niinkuin kaikki.
Ole varovainen noissa homohöpinöissäsi , häpäiset vain itsesi.Höpöhöpö!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Synnyt seuraavassa elämässä homoseksualistiksi ja sitten uskovaiset vainoavat sinua.Tuollaista ei ole, eikä kukaan muutu homoksi Helvetissäkään, eikä etenkään Taivaassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Synnyt seuraavassa elämässä homoseksualistiksi ja sitten uskovaiset vainoavat sinua.No jos homoja vainotaan nyt, niin sitten kristittyjä vainotaan paljon enemmän. Voisi jo pikkuhiljaa hiukan kohtuullistaa noita ilmaisuja. Suomessa ketään vainota. Täällä vain ollaan eri mieltä ja kristityillä on Raamatun sana puolellaan, kuka voi olla meitä vastaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No jos homoja vainotaan nyt, niin sitten kristittyjä vainotaan paljon enemmän. Voisi jo pikkuhiljaa hiukan kohtuullistaa noita ilmaisuja. Suomessa ketään vainota. Täällä vain ollaan eri mieltä ja kristityillä on Raamatun sana puolellaan, kuka voi olla meitä vastaan?
Pitää hyväksyä homot. He eivät voi homoudelle mitään, he syntyvät homoksi.
Silti kunnon työtä tekeviä ihmisiä. - AnonyymiUUSI
Heimo.Vesa kirjoitti:
Höpöhöpö!
Sinä täällä höpötät ja tuputat satujasi..
Kun et pärjää väittelyssä pysy pois täältä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitää hyväksyä homot. He eivät voi homoudelle mitään, he syntyvät homoksi.
Silti kunnon työtä tekeviä ihmisiä.Kenenkään ei ole pakko homostella.
Anonyymi kirjoitti:
Kun et pärjää väittelyssä pysy pois täältä.Mitähän satua koet minun tuputtameen?
Mistä palstan aiheesta haluat väitellä kanssani?- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun et pärjää väittelyssä pysy pois täältä.Jokaisella on lupa olla täällä
Anonyymi kirjoitti:
No jos homoja vainotaan nyt, niin sitten kristittyjä vainotaan paljon enemmän. Voisi jo pikkuhiljaa hiukan kohtuullistaa noita ilmaisuja. Suomessa ketään vainota. Täällä vain ollaan eri mieltä ja kristityillä on Raamatun sana puolellaan, kuka voi olla meitä vastaan?
Siis koska ja miten teitä kristittyjä tullaan vainoamaan? Minkä puolueen ohjelmassa löytyy kohta, jossa vaaditaan kristittyjen vainoa? Ainoa vaino mitä teitä kohtaa on tulossa, on teidän korvienne välissä.
- AnonyymiUUSI
Siis koska ja miten teitä kristittyjä tullaan vainoamaan? Minkä puolueen ohjelmassa löytyy kohta, jossa vaaditaan kristittyjen vainoa? Ainoa vaino mitä teitä kohtaa on tulossa, on teidän korvienne välissä.
Tyhmyytesi ei enää edes yllätä.
- AnonyymiUUSI
"Raamattu sanoo, että ihmisestä tulee homoseksuaali synnin vuoksi "
Ei sano.
"Raamattu ei kuitenkaan kuvaa homoseksuaalisuutta sen suurempana syntinä kuin mitään muutakaan."
Raamattu ei kuvaa itse homoseksuaalisuutta yhtään mitenkään.- AnonyymiUUSI
Kyllä kaikki ihmisen syntisyys johtuu siitä, että ihminen on syntinen.
- AnonyymiUUSI
Kuvaa eri sanoin, kuten yleensäkin asiat voidaan ilmaista eri sanoin,
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kaikki ihmisen syntisyys johtuu siitä, että ihminen on syntinen.
Mikä se synti on, ei ole vielä vastaan tullut,
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä se synti on, ei ole vielä vastaan tullut,
Elät siinä koko ajan.
- AnonyymiUUSI
Homo on ollut edellisessä elämässä nainen ja lesbo on ollut mies.
Sielu joutuu /haluaa vaihtaa sukupuolta välillä.
Sepä ei aina onnistu kerralla.
Sama koskee trans ihmisiä ja sukupuolen vaihto leikkaukseen haluavia.- AnonyymiUUSI
Vilkas mielikuvitus. 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vilkas mielikuvitus. 🤣
Sitä kutsutaan myös nimellä uskovaisuus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä kutsutaan myös nimellä uskovaisuus.
Sinä olet hölmö, et uskovainen.
- AnonyymiUUSI
Miten se sanoi se Kokoomuksen kirkkovaltuutettu evp majuri jostain pieneltä perähikiän kylältä,se joka erotettiin Kokoomuksesta. Jotain Raamatun tekstiä se ukko lainasi, jotain Markukselta, että homot pitäisi tappaa.
Se on ihan uskova mies, sillä on tämmösiä uskovien märkiä päiväunia silläkin Jumalan miehellä.
On ne hauskoja tyyppejä, nämä uskovat .
Mikä on sen nimi- AnonyymiUUSI
Muistelen tässä tätä kirkkovaltuutettu, se ihan paikkakunnan lehteen omalla nimellään kirjoitti. Ei ole minun päiväuni, kun en ole ikinä tämmösiä lehteen kirjoitellut.
Enkä muutenkaan ketään vihaa, en homoja, enkä ketään. - AnonyymiUUSI
Markuksen evakeliumista se ei ollut, vaan Kolmannesta Mooseksen kirjasta.
Se oli vain tarkoitettu vertauskuvaksi siitä, kuinka vakava synti homoseksuaalinen elämäntapa on. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Markuksen evakeliumista se ei ollut, vaan Kolmannesta Mooseksen kirjasta.
Se oli vain tarkoitettu vertauskuvaksi siitä, kuinka vakava synti homoseksuaalinen elämäntapa on.Ai se ukko kirjoitti lehteen sen kohdan ja kehotti tappamaan ihmisiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai se ukko kirjoitti lehteen sen kohdan ja kehotti tappamaan ihmisiä
Joko tapoit?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joko tapoit?
En vihaa ketään, en homojakaan. Jotkut vihaa, varsinkin uskovat
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En vihaa ketään, en homojakaan. Jotkut vihaa, varsinkin uskovat
Älä projisoi omaa vihaasi uskoviin. Homoja säälitään, ei vihata.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä projisoi omaa vihaasi uskoviin. Homoja säälitään, ei vihata.
Älä höpötä, et ole mikään psykologi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä höpötä, et ole mikään psykologi
Ei tarvitse olla. Olet niin helppo.
- AnonyymiUUSI
Edelliset ketjut eivät tulleet täyteen, vaan kommentointi suljettiin epäasiallisen ja valehtelevan aloituksen vuoksi.
- AnonyymiUUSI
Heimo.Vesa kirjoitti:
Älä valehtele.
Kyllä ketju suljettiin. Taisi olla tekstit ihan jo liian rajuja näin hyvän tahdon juhlan alla.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ketju suljettiin. Taisi olla tekstit ihan jo liian rajuja näin hyvän tahdon juhlan alla.
Tila loppui. Joten älä mussuta.
- AnonyymiUUSI
Heimo.Vesa kirjoitti:
Älä valehtele.
Ei ketjuja suljettu siksi, että ne tulivat täyteen, vaan niistä tehtiin epäasiallisuuden takia tarpeeksi valituksia ja kommentointi suljettiin.
- AnonyymiUUSI
Heimo.Vesa kirjoitti:
En kysele sinulta lupaa kommentteihin
- AnonyymiUUSI
Heimo.Vesa kirjoitti:
Ei loppunut, sillä vielä olisi voinut kirjoittaa useamman kommentin,
Anonyymi kirjoitti:
Ei loppunut, sillä vielä olisi voinut kirjoittaa useamman kommentin,
Ylläpito on kanssasi eri mieltä.
- AnonyymiUUSI
Heimo.Vesa kirjoitti:
Ylläpito on kanssasi eri mieltä.
Kommenttien määrä ei ole maksimissaan. Olen nähnyt ketjuja joissa on enemmän kommentteja ja ne ovat vieläkin auki.
- AnonyymiUUSI
Heimo.Vesa kirjoitti:
Munaa sitten itsesi.
En läheskään yhtä paljon kun sinä munaat itsesi ilman munaa
Anonyymi kirjoitti:
Kommenttien määrä ei ole maksimissaan. Olen nähnyt ketjuja joissa on enemmän kommentteja ja ne ovat vieläkin auki.
Ihan turhaan vänkäät, yhteen ketjuun on käytössä x määrä merkkejä. Eli viestien pituus myös vaikuttaa.
Kysy nyt ylläpidosta niin saat rauhan itsellesi.- AnonyymiUUSI
Heimo.Vesa kirjoitti:
Ihan turhaan vänkäät, yhteen ketjuun on käytössä x määrä merkkejä. Eli viestien pituus myös vaikuttaa.
Kysy nyt ylläpidosta niin saat rauhan itsellesi.Niissä ketjuissa on yhtä pitkiä ja jopa pidempiä viestejä eli enemmän merkkejä.
- AnonyymiUUSI
Heimo.Vesa kirjoitti:
Hemppa on taas ihanasti vauhdissa hengellisillä ilmaisuillaan.
- AnonyymiUUSI
Heimo.Vesa kirjoitti:
Munaa sitten itsesi.
Aidon uskovan miesoletetun hengellisyytesi on ihailtavaa.
Anonyymi kirjoitti:
Niissä ketjuissa on yhtä pitkiä ja jopa pidempiä viestejä eli enemmän merkkejä.
Mikähän sellainen olisi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä kiihotut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anna linkkejä niihin pitempiin ketjuihin niin katsotaan. Ihan itseänikin kiinnostaisi millä perusteilla ketjuja suljetaan. Voisin sitten jatkossa vähän varoa liian pitkiä ketjuja, etten kirjoita niihin paljoa vastauksia, koska ne menevät harakoille. Saisi olla joku varoitus ylläpitäjiltä että ketju suljetaan kohta tms.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Outo yksinäinen tyyppi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Outo yksinäinen tyyppi
Minusta Heimo on todella sosiaalinen ja mukava. Sinä vaikutat yksinäiseltä.
- AnonyymiUUSI
Kyllä niitä suljetaan, kun kommentointeja on iso määrä.
Useiden vastaavien aloitusten on annettu olla pitkään keräten kommentteja, kunnes ne on poistettu, vaikka joku eri mieltä oleva on voinut tehdä niistä hyvinkin aikoja sitten ilmoituksen, etenkin kun arvoja jakavat asiat voivat helposti ärsyttää tai tuntua loukkaavilta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä suljetaan, kun kommentointeja on iso määrä.
Useiden vastaavien aloitusten on annettu olla pitkään keräten kommentteja, kunnes ne on poistettu, vaikka joku eri mieltä oleva on voinut tehdä niistä hyvinkin aikoja sitten ilmoituksen, etenkin kun arvoja jakavat asiat voivat helposti ärsyttää tai tuntua loukkaavilta.Älä jankuta, kyllä ylläpito tietää paremmin kuin sinä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laitappa sitten todiste, niin lasketaan merkkien määrä….
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minusta Heimo on todella sosiaalinen ja mukava. Sinä vaikutat yksinäiseltä.
Ei kiitos, en ole.
Mutta eihän tämä Heimo osaa muuta kun Raamatun lauseita kirjottaa, yksiä ja samoja. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiitos, en ole.
Mutta eihän tämä Heimo osaa muuta kun Raamatun lauseita kirjottaa, yksiä ja samoja.Sinä et osaa kuin stalkata Heimoa.
- AnonyymiUUSI
Keksit omiasi.
Voisi verrata siihenkin, että lukemattomia selkeitä trollialoituksia ei ole poistettu, eikä kommentointia suljettu, vaikka niistä on tehty varmasti keskimääräistä enemmän poistopyyntöjä, selvennyksienkin kanssa, kuten Torreen keskittyvien haukkumisaloitusten osalta: ovat saaneet jäädä, eikä kommentointia ole suljettu. Yksittäisiä viestejä keskusteluista on poistunut helpommin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Keksit omiasi.
Voisi verrata siihenkin, että lukemattomia selkeitä trollialoituksia ei ole poistettu, eikä kommentointia suljettu, vaikka niistä on tehty varmasti keskimääräistä enemmän poistopyyntöjä, selvennyksienkin kanssa, kuten Torreen keskittyvien haukkumisaloitusten osalta: ovat saaneet jäädä, eikä kommentointia ole suljettu. Yksittäisiä viestejä keskusteluista on poistunut helpommin.Valita ylläpitoon!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä jankuta, kyllä ylläpito tietää paremmin kuin sinä.
Osoititko syytöksesi väärään viestiin sitä huolellisesti lukematta, sillä viestisi ei osu yhteen viestini kanssa, jossa kerroin vain Heimoa puolustaakseni, mutta puolueettomasti ainoastaan faktoja edellä mainittujen ontuvien väitteiden sijaan..?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et osaa kuin stalkata Heimoa.
Kuka tuota jakaa stalkata . Kuolen nauruun
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tuota jakaa stalkata . Kuolen nauruun
Sinä jaksat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valita ylläpitoon!
Onhan sinne viestejä laitettu, mutta mitä se auttaa enempäänsä,
kun sitä paremmin vain tietää miten asiat toimivat.
Mutta tässä on tarkoitus osallistua keskusteluun asiasta ja mm. oiotaan vääriä väitteitä. Anonyymi kirjoitti:
Onhan sinne viestejä laitettu, mutta mitä se auttaa enempäänsä,
kun sitä paremmin vain tietää miten asiat toimivat.
Mutta tässä on tarkoitus osallistua keskusteluun asiasta ja mm. oiotaan vääriä väitteitä.Kyllä minulle vain vastataan aina nopeasti kun laitan sähköpostia sinne. Asiallisia ihmisiä ja heiltä saa paljon infoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä kiihotut.
Onko sääliminen sinusta siis kiihottavaa?
- AnonyymiUUSI
Älkää taistelko pahuutta vastaan omassa voimassanne, vaan antakaa Jumalan Henki tehdä työtä teissä. Jumalan antama voima ja Hengen läsnäolo tekevät mahdolliseksi pyhän elämän, jossa pahuus ei pääse hallitsemaan mieltä tai sydäntä. Välttäkää pahuutta. Eläkää pyhässä elämässä.
Vastustamisessa pahuus siirtyy tunneena sisään saa valtaa. Mieli "saastuu" voi johtaa vihaan, päivä on pilalla. - AnonyymiUUSI
Rauhaa päälle maan, jos uskovailla olisi jotain positiivista sanottavaa joskus, se olisi ihan jumalan ihmeteko.
Mutta ei vaan ole, aina samaa paskaa.
Markuksen viides jae- AnonyymiUUSI
Heimo.Vesa kirjoitti:
Mitä positiivista sinusta voisi sanoa?
Hienoa miten olet oppinut jo etsimään läheistäsi positiivisuutta, teillä herätysliikkeesi jaloilla sotureilla onkin esiintynyt pelkästään negatiivisten ja kielteisten asioiden havainnointia läheisistänne.
Tuosta on hyvä jatkaa. Anonyymi kirjoitti:
Hienoa miten olet oppinut jo etsimään läheistäsi positiivisuutta, teillä herätysliikkeesi jaloilla sotureilla onkin esiintynyt pelkästään negatiivisten ja kielteisten asioiden havainnointia läheisistänne.
Tuosta on hyvä jatkaa.Sinusta vaan en löydä mitään positiivista. Et varmaan sinäkään?
- AnonyymiUUSI
Heimo.Vesa kirjoitti:
Sinusta vaan en löydä mitään positiivista. Et varmaan sinäkään?
Tietenkään et Mark.16:ssa kerrottuna Uudestisyntyneenä Jeesuksen seuraajana voi löytää mitään hyvää tällaisesta syntisen tavallisesta ja kelvottomasta ihmisestä.
Onneksi minä oletan sinussa olevan paljon positiivisia asioita. Anonyymi kirjoitti:
Tietenkään et Mark.16:ssa kerrottuna Uudestisyntyneenä Jeesuksen seuraajana voi löytää mitään hyvää tällaisesta syntisen tavallisesta ja kelvottomasta ihmisestä.
Onneksi minä oletan sinussa olevan paljon positiivisia asioita.Tuskin siellä sinusta kerrotaan.
- AnonyymiUUSI
Heimo.Vesa kirjoitti:
Tuskin siellä sinusta kerrotaan.
Onko Mark.16 sinulle Uudestisyntyneenä Jeesuksen seuraajana siis tuntematon?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko Mark.16 sinulle Uudestisyntyneenä Jeesuksen seuraajana siis tuntematon?
Nyt puhuttiin sinusta ja siitä, ettei sinusta tunnu olevan mitään positiivista sanottavaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt puhuttiin sinusta ja siitä, ettei sinusta tunnu olevan mitään positiivista sanottavaa.
Taasko te juttelette siellä herätyspoikien kesken minusta, ihan kiva olla tuollaisten älyllisyyteen viittaavien poikien puheenaiheena.
Tietenkään minusta ei löydy mitään positiivista, teille tehän olette kiinnostuneita vain miehistä ja miesten välisestä seksistä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taasko te juttelette siellä herätyspoikien kesken minusta, ihan kiva olla tuollaisten älyllisyyteen viittaavien poikien puheenaiheena.
Tietenkään minusta ei löydy mitään positiivista, teille tehän olette kiinnostuneita vain miehistä ja miesten välisestä seksistä.Kerro lisää noista kuvitelmistasi vai olisiko sittenkin joku muu palsta harhojesi jakamiseksi sopivampi…
- AnonyymiUUSI
Joskus tässä maailman tilanteessa voisi oman itsensä ihmeellisyyden ja synnityömyyden sijasta kiinnittää huomion johonkin positiiviseen.
Joulu on taas joulu on taas, kattilat täynnä puuroo.
Kukaan ei tapa eikä raiskaa
Kukaan lapsi ei kuole nälkään Suomessa, ainakaan vielä.
Ynnä muuta kivaa ja mieltä ilahduttavaa.- AnonyymiUUSI
Kuka on väittänyt olevansa synnitön?
Sinä?
- AnonyymiUUSI
Kylläpä tämä aloitus on taas suosittu
- AnonyymiUUSI
Heimo kiinnostaa aina.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Heimo kiinnostaa aina.
Heimokin on kasvanut tynnyrissä ja katsellut maailmaa tapinreijästä..
Varmaan uskoo että maapallo on litteä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Heimokin on kasvanut tynnyrissä ja katsellut maailmaa tapinreijästä..
Varmaan uskoo että maapallo on litteä.Vain sinä olet kasvanut tynnyrissä ja olet siellä edelleen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Heimo kiinnostaa aina.
Mielenkiintoista lukea tämä tyypin outoja mielipiteitä.
Pitää itseään kaiken asiantuntijana - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista lukea tämä tyypin outoja mielipiteitä.
Pitää itseään kaiken asiantuntijanaMikä sinusta on outo mielipide ja miten on esiintynyt asiantuntijana?
- AnonyymiUUSI
<<synnityömyyden sijasta kiinnittää huomion johonkin positiiviseen.<<
Kun kiinnittäen huomion Jeesukseen niin se on synnitöntä. Jeesus valaisee omat synnit ja niistä pääsee sillä tavalla eroon kun ne tiedostaa ja ihmisellä on syntiä sitä on turha kieltää. Jeesus tuli syntisiä varten.
Jos puuttuu Jeesuksen sisäinen tunteminen silloin puuttuu kaikki. Tämä on avain positiiviseen elämään silloin on kääntymys tapahtunut, ja suunta on hyvyys ja Pyhyys. - AnonyymiUUSI
Joulu on taas ja ihmisillä hyvä tahto.
Ei kyllä kaikilla, jotkut jaksaa aina vaan.
Jaksaa jaksaa jaksaa itseään pitää esillä.
Huono itsetunto sitä tekee.- AnonyymiUUSI
Tosiaan tulit siihen taas pitämään itseäsi esillä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaan tulit siihen taas pitämään itseäsi esillä.
Älä Heimo tuo itseäsi koko ajan esille, se on syntiä, se itsensä korottaminen .
Etkö tunne Raamattua - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä Heimo tuo itseäsi koko ajan esille, se on syntiä, se itsensä korottaminen .
Etkö tunne RaamattuaKyllä se sinä olet joka Heimoa trollaa.
- AnonyymiUUSI
Olkaa tarkkana kuinka reagoitte pahuuteen!
"Olkaa te pyhät kaikessa vaelluksessanne, sillä on kirjoitettu: 'Olkaa pyhät, sillä minä olen pyhä.'"
Pyhä elämä vaatii mielen, tunteiden ja tekojen puhtautta ja tietoista kääntymistä pois kaikesta, mikä voisi erottaa Jumalasta.
"Älkää mukautuko tämän maailman menoon, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, tutkiaksenne, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja otollista ja täydellistä."
Tässä kehotetaan pitämään mieli keskittyneenä Jumalaan, jotta maailma ei vääristäisi ajattelua tai tunteita. Jos ihminen alkaa vastustaa pahuutta omassa voimassaan, hän voi helposti joutua tunnesiirron kautta pahuuden pauloihin.
Tunne siirtona pahuus tulee sieluun sisään ja saa mielipahaa aikaan!
Tämän kun tajuaa ja väistää nousee korkeammalle tasolle, eikä ala rähiseen ja väitteleen.- AnonyymiUUSI
Ja höpö höpö höpö höpö
- AnonyymiUUSI
Juuri tällä mielialalla, Jumalan hyvyyteen ja pyhyyteen luottaen, kristityt on kutsuttu julistamaan evankeliumia kaikille ihmisille. Se tarkoittaa myös homoseksuaaleja ihmisiä. Monet ovat jo tällä palstalla sanoneet, että homojen tulisi kääntyä pois pahoista teoistaan ja uskoa Jeesukseen omana Vapahtajanaan. Avioliitto ei heille ole vaihtoehto, paitsi jos on saanut armon eheytyä heteroksi. Selibaatillakin voi Jumalaa palvella ja hänen valtakuntansa vuoksi Jeesuskin opetti ihmisiä olemaan naimattomia.
Ajatus, että ihminen pyhyyden etsinnässään unohtaisi kokonaan Jumalan sanan julistamisen, on ylevän ja hienon kuuloinen, mutta lopulta aika sisäänpäin lämpiävää ja itsekästäkin. Paavali kehoitti kristittyjä sotaan henkivaltoja vastaan, pukeutumaan uskon kypärään ja muihin hengellisiin varustuksiin. - AnonyymiUUSI
Olet oikeassa liika homo keskeisyys ei ole tervettä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa liika homo keskeisyys ei ole tervettä.
Sano se evlut kirkon piispoille!
Niin että tällaisia jouluvalmisteluita siellä.
- AnonyymiUUSI
Onko se jotain sinulta pois?
Anonyymi kirjoitti:
Onko se jotain sinulta pois?
Ei ollenkaan homota ihmeessä jos haluat joulunajankin silleen viettää.
- AnonyymiUUSI
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Tulit taas homottamaan tänne.
- AnonyymiUUSI
Kävin välillä pojan pojan kanssa otsalamput päässä hakemassa joulukuusen.
Juteltiin samalla yhteiskunnan asioita, ihmisten erilaisuudesta ym.
Nykyään on koulussa erivärisiä ja eri kulttuureista olevia kavereita.
Itsenäisyyspäivän aikaan katsottiin Tuntematon, uudempi version, kahdesti.
Että semmosta joulun valmistelua. - AnonyymiUUSI
Olet taas jokunkin tällä vänkäämässä,
- AnonyymiUUSI
Yksinäni joulun taas täällä purat katkeruuttasi,
Anonyymi kirjoitti:
Kävin välillä pojan pojan kanssa otsalamput päässä hakemassa joulukuusen.
Juteltiin samalla yhteiskunnan asioita, ihmisten erilaisuudesta ym.
Nykyään on koulussa erivärisiä ja eri kulttuureista olevia kavereita.
Itsenäisyyspäivän aikaan katsottiin Tuntematon, uudempi version, kahdesti.
Että semmosta joulun valmistelua.No mutta tuohan kuulostaa varsin pätevältä. Tosin vanhojen "oppien" mukaan kuusi haetaan vasta aattoaamuna tai edellisenä iltana. Tosin täytyy tunnustaa että itsekin joustan tuossa nykyään ja tänä vuonna ei vielä omaa kuusta olla haettu toki merkitty on ja se haetaan varmaankin sunnuntaina.
Niin monenlaista on liikenteessä ja onhan oikeastaan niin ollut aika pitkääkin. Onhan meillä "kotoisiakin" tummempia ja myös alkuperäiset asukkaat eli saamelaiset. Ei ketään automaattisesti pahenna sitä miksi nyt sattuu syntymään kyllä ne pahat teot tai munaamiset tehdään sitten sen jälkeen jos tehdään.- AnonyymiUUSI
No mutta tuohan kuulostaa varsin pätevältä. Tosin vanhojen "oppien" mukaan kuusi haetaan vasta aattoaamuna tai edellisenä iltana. Tosin täytyy tunnustaa että itsekin joustan tuossa nykyään ja tänä vuonna ei vielä omaa kuusta olla haettu toki merkitty on ja se haetaan varmaankin sunnuntaina.
Niin monenlaista on liikenteessä ja onhan oikeastaan niin ollut aika pitkääkin. Onhan meillä "kotoisiakin" tummempia ja myös alkuperäiset asukkaat eli saamelaiset. Ei ketään automaattisesti pahenna sitä miksi nyt sattuu syntymään kyllä ne pahat teot tai munaamiset tehdään sitten sen jälkeen jos tehdään.Sinun eläisi on alusta loppuun suuri munaus.
Anonyymi kirjoitti:
Älä ihmeessä jää yksin ellet halua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on onneton ja katkera maajussi.
Anonyymi kirjoitti:
Se on onneton ja katkera maajussi.
Mistäköhän minä katkera olisin :d
- AnonyymiUUSI
Homottamista voivat harjoittaa vain homostelulle myönteiset, homoadoptio-, homoavioliitto-, kirkollisten homoliittoihin vihkimisten, homokiintiöiden, uskonnonvapauden kaventamisen ja muiden vastaavien kannattajat
sanan alkuperäisen, todellisen merkityksen mukaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Homottamista voivat harjoittaa vain homostelulle myönteiset, homoadoptio-, homoavioliitto-, kirkollisten homoliittoihin vihkimisten, homokiintiöiden, uskonnonvapauden kaventamisen ja muiden vastaavien kannattajat
sanan alkuperäisen, todellisen merkityksen mukaan.Tolkku on homottaja.
Anonyymi kirjoitti:
Tolkku on homottaja.
Kovaa on yritys mutta kaatuu siihen että sinä olet meistä se joka eniten asiaa miettii. Mikä ei tosin mikään ihme sillä miksi minä sitä miettisin aitoaviossa oleva heteromies :d
- AnonyymiUUSI
Kovaa on yritys mutta kaatuu siihen että sinä olet meistä se joka eniten asiaa miettii. Mikä ei tosin mikään ihme sillä miksi minä sitä miettisin aitoaviossa oleva heteromies :d
Sinulla ei ole mitään kovaa. 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Tulit taas homottamaan tänne.
Voi kun ei tässä oikein ehdi kun on niin paljon kaikkea muuta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
sanan alkuperäisen, todellisen merkityksen mukaan.Noin sitä äkkiä luulisi mutta kyllä palstankin valossa eniten siitä tuntuu kuumottelevan laitauskovat muka hetero miehet muille nimittäin joidenkin homous tai homostelu on jokseenkin samantekevää.
- AnonyymiUUSI
Voi kun ei tässä oikein ehdi kun on niin paljon kaikkea muuta.
Sinulla mitään ole! 🤣
- AnonyymiUUSI
Niin se vaan on, että jokainen elää elämäänsä kuten itse haluaa.
Ei ole kellään siihen mitään sanomista.
Elämä on elämistä varten.
Ja se pitää elää täysillä
Muuten vanhana, kun suu selällään hoitolaitokdessa makaa, katuu elämätöntä elämää kaikista eniten- AnonyymiUUSI
Tottakai voi sanoa.
- AnonyymiUUSI
Näin juuri....
Älä sitten kitise siinä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä sitten kitise siinä.
Se on vanha sairas eläkeläinen.
Anonyymi kirjoitti:
Se on vanha sairas eläkeläinen.
Sinä se aito-lainen menet päivä päivältä enemmän sekaisin. Luuletko tosiaan että kukaan ei tajua kuinka vastailet itsellesi? Sinä jäät kiinni siksi, että tekstisi on aina samalaista lyhyttä pätkää.
Sinä kun et osaa muodostaa mitään pidempää lausetta etkä kokonaisuutta. Sinulla ei ole siihen tarpeeksi "panoksia". No se on seurausta siitä ajasta kun vedit kaksi käsin viinaa ja joit aivosi kuutamolle. Sinne ne ovat myös jääneet...
- AnonyymiUUSI
Kyllä se edelleen noin on.
- AnonyymiUUSI
<<Niin se vaan on, että jokainen elää elämäänsä kuten itse haluaa.
Ei ole kellään siihen mitään sanomista.<<
Markiisi de Sade eli täysin vapaasti kaikista rajoituksista, älykään ei rajoittanut,
Nautti seksissä lisämausteena ulostusta.
Perversiot ei kuulu elämään, ne turmelee elämän kuin sairaus.
Jossain on joku tolkku ihmiselläkin!- AnonyymiUUSI
Tolkkupa hyvinkin. Jokaisella ihmisellä on oma tolkkunsa. Sitä ei muut määritä.
Kunhan ei ketään loukkaa eikä tapa, noudattaa lakia, siinä on elämän perusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tolkkupa hyvinkin. Jokaisella ihmisellä on oma tolkkunsa. Sitä ei muut määritä.
Kunhan ei ketään loukkaa eikä tapa, noudattaa lakia, siinä on elämän perustaMinkäs sitten voi jos joku loukkaantuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minkäs sitten voi jos joku loukkaantuu.
Joo, se on nykyään muotia.
- AnonyymiUUSI
Taas 190 kommenttia ja 21 poistettu.
- AnonyymiUUSI
Laitauskovat ahkeroivat toivottavasti tontut näkevät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tontut sinut näkevät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Asiattomia viestejäsi poistuu jatkuvasti
- AnonyymiUUSI
Uus Pride on joka päivä lähempänä kuin ohi.
- AnonyymiUUSI
Ohi se on ja hyvä niin.
Anonyymi kirjoitti:
Ohi se on ja hyvä niin.
Ai onko tämä jo ohi....
https://pride.fi/helsinki-pride-2025/
- AnonyymiUUSI
Herranen aika, uusi Pride on ensi kesänä.
Jee, siellä olen ollut mukana monena vuonna,
En ole homo, mutta haluan puolustaa kaikille yhdenvertaista yhteiskuntaa.
Kiva viettää joulua ja samalla toivoa Pride kulkue viikonloppulle hyviä ilmoja.
Niitä on kyllä riittänyt ja ihmiset ovat iloisia ja positiivisia
Hyvää joulua kaikille tasapuolisesti
Heteroille, homoille, uskoville ja vähemmän uskoville .
Ja ollaan tolkun ihmisiä - AnonyymiUUSI
Hyvä aloitus? Aloituksessa sekä muualla palstan keskusteluissa tuotujen Raamatullisten todistamisten valossa kaikkien naisten, sekä myös homoseksuaalisten miesten kannattaa erota kaikesta uskonnollisuudesta tai ainakin herätysliikkeestä jonka edustajat palstalla ovat kerta toisensa jälkeen todistaneet uskollaan ettei Kaikkivaltias hyväksy naisten uskonnollista toimintaa ja homoseksuaalisia ihmisiä sellaisina millaiseksi he ovat syntyneet.
Miksi ihminen tuhlaisi elämäänsä sellaisessa uskonnollisessa toiminnassa joka ei häntä hyväksy.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1541290Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491145- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206979Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15939- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865