Mestarisikiusaaja on palannut

mestarisikiusaaja

Syön papuja ja nekropostaan XDDDD

24

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PALANNUT! SINUA OLLAANKIN JO ODOTETTU! Tule keskusteluun nimeltä "." (siis sen keskustelun nimi on piste. Siellä on esim. ErNu ja piece ja siellä oli myös judohaa)

      • piece&love

        Senseiii¡¡¡!!! Uskomatonta että palasit muru


    • Kliffaa

      • ErNuGirl4ever

        Moi. Onko sukat viellä jalassa?


      • GreenDragon98
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

        Moi. Onko sukat viellä jalassa?

        Missä se . (piste) on? Siis se keskustelu. En oo huomannu sitä. Hei joku halus tietoi ErNust ja piecest.


      • ErNuGirl
        GreenDragon98 kirjoitti:

        Missä se . (piste) on? Siis se keskustelu. En oo huomannu sitä. Hei joku halus tietoi ErNust ja piecest.

        GreenDragon98 (GDragon!!!!


      • GreenDragon98
        ErNuGirl kirjoitti:

        GreenDragon98 (GDragon!!!!

        On vähän tylsää. On stalkannu kouluskii. Mun luokan yht tyttöö ja rinnakkaisluokan toist tyttöö.


    • Ei ole sukkia jalassa, itseasiassa en edes käytä kenkiä. Tämän ansiosta pystyn potkaisemaan isoja puita alas. Olen noin viikon poissa taas. sillä juoksen kiinaan ja takaisin(tietysti varpasilteen). Toivottavasti teen ennätyksen.

      • ErNuGirl

        Mitä reittii meinaat mennä? ~Tuskin Siperian kautta ainakaan kun homoragepornoo viettää siellä lomaansa kuorien perunoita mustalaisarmeijansa voimin...
        Korjasitko dojon?


      • Hyvää ajanvietettä sinulla... Paljain jaloin juokseminen nimittäin parantaa tasapainoa ja vahvistaa jalkoja (muualtakin kuin jalkapohjista, sillä se korjaa virheellisen ja vahingollisen juoksutyylin, jonka juoksukengät aiheuttavat)


      • #YoLo guy
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Hyvää ajanvietettä sinulla... Paljain jaloin juokseminen nimittäin parantaa tasapainoa ja vahvistaa jalkoja (muualtakin kuin jalkapohjista, sillä se korjaa virheellisen ja vahingollisen juoksutyylin, jonka juoksukengät aiheuttavat)

        Toi ei oo aito mestarikiusaaja


      • #YoLo guy kirjoitti:

        Toi ei oo aito mestarikiusaaja

        Mistä tiedät? Kiusaajan oppaan loppupuolella hän ainakin jutteli juuri tuolla tunnuksella...


      • ErNuGirl kirjoitti:

        Mitä reittii meinaat mennä? ~Tuskin Siperian kautta ainakaan kun homoragepornoo viettää siellä lomaansa kuorien perunoita mustalaisarmeijansa voimin...
        Korjasitko dojon?

        Kaikki tiet vievät nyt ja zen dojoon, Liittykää heti!


      • #YoLo guy kirjoitti:

        Toi ei oo aito mestarikiusaaja

        Sääntö #1. Älä koskaan kyseenalaista mestarisikiusaajaa.


      • korppi™
        mestarisikiusaaja kirjoitti:

        Sääntö #1. Älä koskaan kyseenalaista mestarisikiusaajaa.

        hei mestarisikiusaaja onko dojosi hajalla(tiedän kyllä mikä dojo on)


      • hah,hah.............
        mestarisikiusaaja kirjoitti:

        Sääntö #1. Älä koskaan kyseenalaista mestarisikiusaajaa.

        hah, hah,hah, Oi, voi mikä tyhjäpää!


    • tohtorijyyrgen

      Kukas pelle sä olet?

      • korppi™

        ai sanoitko mestarisikiusaajaa pelleksi\¦


      • laizalove
        korppi™ kirjoitti:

        ai sanoitko mestarisikiusaajaa pelleksi\¦

        Hei, korppi. Se tais just sanoo sua pelleksi (ei pahalla)
        Yaaaayyyy!!! :D Mestarisikiusaaja on palannut!!!!
        (sille joka sano ettei oo aito, niin kyllä toi minusta ainakin aidolta vaikuttaa O.o)


      • korppi™
        laizalove kirjoitti:

        Hei, korppi. Se tais just sanoo sua pelleksi (ei pahalla)
        Yaaaayyyy!!! :D Mestarisikiusaaja on palannut!!!!
        (sille joka sano ettei oo aito, niin kyllä toi minusta ainakin aidolta vaikuttaa O.o)

        joo tiesin kyllä että se sano minua pelleksi mutta halusinnvaa temppuilla(:


    • ps.-

      Temppuja ne pellet yleensä tekeekin herra korppi™

      • korppi™

        niin juuri olet oikeassa arvon herra ps.-


    • ps.-

      Myönnät siis olevasi pelle.

    • tohtorisyker0

      mestarisikiusaaja= es jonne pentu, joka ei uskalla lyödä edes kärpästä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe