Syön papuja ja nekropostaan XDDDD
Mestarisikiusaaja on palannut
24
293
Vastaukset
PALANNUT! SINUA OLLAANKIN JO ODOTETTU! Tule keskusteluun nimeltä "." (siis sen keskustelun nimi on piste. Siellä on esim. ErNu ja piece ja siellä oli myös judohaa)
- piece&love
Senseiii¡¡¡!!! Uskomatonta että palasit muru
Kliffaa
- ErNuGirl4ever
Moi. Onko sukat viellä jalassa?
- GreenDragon98
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Moi. Onko sukat viellä jalassa?
Missä se . (piste) on? Siis se keskustelu. En oo huomannu sitä. Hei joku halus tietoi ErNust ja piecest.
- ErNuGirl
GreenDragon98 kirjoitti:
Missä se . (piste) on? Siis se keskustelu. En oo huomannu sitä. Hei joku halus tietoi ErNust ja piecest.
GreenDragon98 (GDragon!!!!
- GreenDragon98
ErNuGirl kirjoitti:
GreenDragon98 (GDragon!!!!
On vähän tylsää. On stalkannu kouluskii. Mun luokan yht tyttöö ja rinnakkaisluokan toist tyttöö.
Ei ole sukkia jalassa, itseasiassa en edes käytä kenkiä. Tämän ansiosta pystyn potkaisemaan isoja puita alas. Olen noin viikon poissa taas. sillä juoksen kiinaan ja takaisin(tietysti varpasilteen). Toivottavasti teen ennätyksen.
- ErNuGirl
Mitä reittii meinaat mennä? ~Tuskin Siperian kautta ainakaan kun homoragepornoo viettää siellä lomaansa kuorien perunoita mustalaisarmeijansa voimin...
Korjasitko dojon? Hyvää ajanvietettä sinulla... Paljain jaloin juokseminen nimittäin parantaa tasapainoa ja vahvistaa jalkoja (muualtakin kuin jalkapohjista, sillä se korjaa virheellisen ja vahingollisen juoksutyylin, jonka juoksukengät aiheuttavat)
- #YoLo guy
jokutyyppi19 kirjoitti:
Hyvää ajanvietettä sinulla... Paljain jaloin juokseminen nimittäin parantaa tasapainoa ja vahvistaa jalkoja (muualtakin kuin jalkapohjista, sillä se korjaa virheellisen ja vahingollisen juoksutyylin, jonka juoksukengät aiheuttavat)
Toi ei oo aito mestarikiusaaja
#YoLo guy kirjoitti:
Toi ei oo aito mestarikiusaaja
Mistä tiedät? Kiusaajan oppaan loppupuolella hän ainakin jutteli juuri tuolla tunnuksella...
ErNuGirl kirjoitti:
Mitä reittii meinaat mennä? ~Tuskin Siperian kautta ainakaan kun homoragepornoo viettää siellä lomaansa kuorien perunoita mustalaisarmeijansa voimin...
Korjasitko dojon?Kaikki tiet vievät nyt ja zen dojoon, Liittykää heti!
#YoLo guy kirjoitti:
Toi ei oo aito mestarikiusaaja
Sääntö #1. Älä koskaan kyseenalaista mestarisikiusaajaa.
- korppi™
mestarisikiusaaja kirjoitti:
Sääntö #1. Älä koskaan kyseenalaista mestarisikiusaajaa.
hei mestarisikiusaaja onko dojosi hajalla(tiedän kyllä mikä dojo on)
- hah,hah.............
mestarisikiusaaja kirjoitti:
Sääntö #1. Älä koskaan kyseenalaista mestarisikiusaajaa.
hah, hah,hah, Oi, voi mikä tyhjäpää!
- tohtorijyyrgen
Kukas pelle sä olet?
- korppi™
ai sanoitko mestarisikiusaajaa pelleksi\¦
- laizalove
korppi™ kirjoitti:
ai sanoitko mestarisikiusaajaa pelleksi\¦
Hei, korppi. Se tais just sanoo sua pelleksi (ei pahalla)
Yaaaayyyy!!! :D Mestarisikiusaaja on palannut!!!!
(sille joka sano ettei oo aito, niin kyllä toi minusta ainakin aidolta vaikuttaa O.o) - korppi™
laizalove kirjoitti:
Hei, korppi. Se tais just sanoo sua pelleksi (ei pahalla)
Yaaaayyyy!!! :D Mestarisikiusaaja on palannut!!!!
(sille joka sano ettei oo aito, niin kyllä toi minusta ainakin aidolta vaikuttaa O.o)joo tiesin kyllä että se sano minua pelleksi mutta halusinnvaa temppuilla(:
- ps.-
Temppuja ne pellet yleensä tekeekin herra korppi™
- korppi™
niin juuri olet oikeassa arvon herra ps.-
- ps.-
Myönnät siis olevasi pelle.
- tohtorisyker0
mestarisikiusaaja= es jonne pentu, joka ei uskalla lyödä edes kärpästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522