Vanha selostajanne on virallisesti palannut!!

piece&love

En aio taistella suolistoreportteria vastaan. En aio myöskään perääntyä. Olen astunut takaisin työhöni Suoliston kokopäivätoimisena selostajana^^. Kollegani suolistoreportteri, ei meidän tarvii sotia selostajanpaikasta. ME JAAMME SEN. Not My Business jos et suostu, mutta MINÄ OLEN SELOSTAJA. Oon aina ollut. Sota ohi, muru

18

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korppi™

      hyvä ratkaisu(:

    • ErnuGirl

      Siis toi selostajapaska on sun työtäs?! Ei vittu ku oot nolo.. >:3 Taidat ehkä vähän olla koukussa suolistoon mussu^^ Eikö sulla oo muuta elämää ku suolisto?? Piecee vähä rajaa hei

      • korppi™

        ei täällä mitään selostajaa tarvii


      • joohee

        Jahas, vitunPASKA on palannut.


      • piece&love
        korppi™ kirjoitti:

        ei täällä mitään selostajaa tarvii

        Korppi-muruseni.. Ookko ihan varma kun itse väitit .-keskustelussa (keskustelun nimi on piste) että kettu98:a tulisi hyvä selostaja??¿¿?? Kettu98 on mielestäni tosi kiva ja hyvä, kaikki kunnia hänelle, mutta mä olen selostaja. Sori nyt :3
        Ja ErNu.. Taas kommaamassa (jos ees olet aito, oon mennyt niin sekaisin näistä nickienkössintäjutuista että sry jos erehdyin..). Se ei ole paskaa. Ja mieti oletko itse "mussu" koukussa Suolistoon jos edes vaivauduit kommaamaan näin "typerään keskusteluun joka kertoo paskasta aiheesta". Ja tiedätkö, on NOLOA tulla netissä kertomaan että joku toinen tyybbi on nolo.. (ja tää koskee kaikkia.. Waikka oisit aito ErNu tai nickienpöllijä ei vittu kiinnosta mutta koskee MYÖS SINUA). Hyytävä kommenttisi sai selkäpiini karmimaan. Olet oikea mörkö.
        Suuri kourallinen peacea ja lovea sille joka siellä ruudun takana istuu. Jotain rajaa hei ;3


      • ErNuGirl4ever

        Sinä kuka lienetkin (jos et yrittänyt leikkiä mua, niin siltikin)...

        Jep Piece on koukussa Suolistoon. Mäkin oon. Eikai me täällä muuten oltais. Selostaja juttu on ihan vaan ajanviete ja alunperin kehuin, että Piecestä tulisi hyvä Mertaranta Suolistoon ja mikäs siinä. Jos se haittaa sua, niin voit kääntää selkäsi ja kävellä pois. Ketään ei pakoteta lukemaan juttujamme, muista se murunen ;3

        Ja en yleensä käytä sanaa "Mussu" koska se muistuttaa mua yhestä tyypistä x3 (en nyt tarkoita Piecee)


    • Onkos suolistoreportteri aloittaja? Ettei vain olisi Harry Potter tai Ron Weslei? Tämän takia Drako Malfoi on parempi.

      • Draco Malfoy on säälittävä! Ei osaa edes valita puoltaan! Lopulta oli hyvisten puolella, vaikka aluksi oltiin muka niin kovia! Eikä se osaa edes kiusata kunnolla, eikä pystynyt tappamaan Dumledorea!


      • Eräs trotskilainen
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Draco Malfoy on säälittävä! Ei osaa edes valita puoltaan! Lopulta oli hyvisten puolella, vaikka aluksi oltiin muka niin kovia! Eikä se osaa edes kiusata kunnolla, eikä pystynyt tappamaan Dumledorea!

        Draco olikin lopulta opportunisti, vähän kuin McCarthykin aikoinaan...


      • Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Draco olikin lopulta opportunisti, vähän kuin McCarthykin aikoinaan...

        Jos Draco olisi ollut opportunisti, olisi hän tappanut Dumledoren, sillä siinä vaiheessa oli vielä oletettavissa, että Voldemort voittaa, joten olisi kannattanut pysyä häneen hyvissä väleissä, mutta eihän se säälittävä paskiainen edes sitä pystynyt tekemään...


    • ilkeää naurua

      ei millää pahal mut toi alkaa ottaa päähä ku koko aja kiistelettä siitä saamarin selostajan paikasta, melkei viikko tätä samaa, blaa blaa blaa

      • joohee

        Oon täysin samaa mieltä, ilkeää naurua! Olisikohan pokkaa tapella samalla tavalla irl?


      • piece&love
        joohee kirjoitti:

        Oon täysin samaa mieltä, ilkeää naurua! Olisikohan pokkaa tapella samalla tavalla irl?

        Ei me tapella siitä enää. Jos tähän kessaan ei enää kommentoitaisi voitaisiin unohtaa koko juttu.. Ja kyllä, oon samaa mieltä armahaiset. Se ottaa päähän ;D


    • 6574377

      Ihan oikeasti mitä helvettiä nämä tejän pikku roolileikit täällä oikein on? Mitä tuo ''mestarisikiusaaja'' on joka saatanan keskustelussa puhumassa hevonpaskaa?
      Ihme kyrpiä ootte kaikki, eli piece&love, mestarisikiusaaja, ernugirl4ever, lifemocker, kettu98, sekä muut suomi24 nuortenpalsan mulkut.

      • ErNuGirl

        Ettäs kehtaat unohtaa puolet porukasta
        Unohdit VitunPASKAt (Sisältää vihreän GDRAGONin


      • piece&love
        ErNuGirl kirjoitti:

        Ettäs kehtaat unohtaa puolet porukasta
        Unohdit VitunPASKAt (Sisältää vihreän GDRAGONin

        "Oottexte waan kateellisia ku ette itte ole päässeet mukaan meidän leikkeihin?!" (tajutkaa armahaiset sarkasmi..) Sry muru me ollaan RANDOMIMULKKUJENGI.. Not My Bussiness jos ei kiinnosta muru.. Niinku ErNu sano niin ei kukaan pakota lukemaan meidän juttuja ;3 Ei niitä tajuakkaan jos ei ole samalla randomius-astella xD


      • gkvindufkye
        piece&love kirjoitti:

        "Oottexte waan kateellisia ku ette itte ole päässeet mukaan meidän leikkeihin?!" (tajutkaa armahaiset sarkasmi..) Sry muru me ollaan RANDOMIMULKKUJENGI.. Not My Bussiness jos ei kiinnosta muru.. Niinku ErNu sano niin ei kukaan pakota lukemaan meidän juttuja ;3 Ei niitä tajuakkaan jos ei ole samalla randomius-astella xD

        Te ootte ihan höpsöjä.. Ja jotkut sanat mitä te käytätte on ihan h*****in ärsyttäviä.


    • 7867654

      sinulta taitaa puuttua piecejä päästäsi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe