Keskisuomalaisen "liite" osaa hyvin valita peruskeuruulaisia...
Aapo Töysä jos kuka on peruskeurulainen!!!
(Ja muuten ns. työllistää OIKEASTI keuruulaisia eikä "leikisti")
Keuruulainen!!!
14
1580
Vastaukset
- semmottiis
Aapo on eläkkeellä.Töysän-linja Oy työllistää kyllä.
- Linjurissa on...
Tykkää tästä, hän:)
- Anonyymi
Linjurissa on... kirjoitti:
Tykkää tästä, hän:)
Kyllä näin. Myi yrityksenä ennen eläkkeelle jääntiä, hyvin pärjää.
- keuruunvesi
Työllistää vesilaitoksen johtajaa ajattamalla linjaa.
- Liekö totta peräti
Keuruun vesilaitoksen johtaja on enemmänkin suojatyöpaikassa helpompaa henkilöstölle mitä enemmän ohjailtavissa sen helpompaa on muilla.Näin olen kuullut ammattimiehien puhuvan hänestä.
- Muuta pois
Varmaan tosi kova "ammattimies" ku oikein noin koville kynämiehille uskaltaa juoruilla. Kudoitteko villasukkia samalla?
- käykönen
Muuta pois kirjoitti:
Varmaan tosi kova "ammattimies" ku oikein noin koville kynämiehille uskaltaa juoruilla. Kudoitteko villasukkia samalla?
Kuka tässä muuttamassa on?Minulla on onneksi ihan oma porakaivo ja systeemit täällä maalla.Jos nyt haluat välttämättä tietää niin keuruun kaupungin vesilaitoksenukot noin puhelee.
- hame väkeä riittää
taitaa vespuolen väliaho olla keuruun SDP heppuja ja punakaartin aisan kannattajiakin.
- trails
Mikä kötöstys tämä keuruulainen on? Jonkun entisen keuruulaisen hömppäliite?
- Tietoa on
Se on Keskisuomalaisen (KSML) julkaisema kaupunkilehti Keuruulaisille - tulee ilmaisjakeluna eli ei tarvi tilata! Ei ilmeisesti ilmesty syrjäkylillä, vaan pelkästään keskustan alueella!
- sepon lapsi se on
Pänkäläisen Sepon hengentuote.Ei mikään kummonen lehti,samanlainen,kun muutkin ilmaisjakelut ei mitään oikeeta asiaa.Keuruulaiset pyrkyrit saavat ottaa yhteyttä toimitukseen ja pääsevät lehden haastatteluun; )Osa varmaan noista haastatelluista on itse tyrkytettyjäkin,koska tekevät näköjään haastatteluja näköjään lähes kenestä vaan.
- asioilla on puolensa
Minusta kyseinen lehti on hyvin mielenkiintoinen.
Sehän tulee keuruulaisille keskisuomalaisen liitteenä.
Lisäksi sitä saa Mega-marketin eteisestä, Järvituulesta ja Keskimaalta.
Jutut värikkäitä ja kertovat ihmisistä eri elämänalueilta ja elämäntilanteissa.
Eläimistä, elinkeinoista, harrastuksista, ym.
Ja jos nyt jollakin on joku keuruulaisia kiinnostava aihe, sen voi aina vinkata toimittajille.
Näin ne tekee muutkin. - näin on närreet.
Keuruulainen on n. 100 kertaa parempi kuin paikallislehti SK
- M/s
Sanomalehden irvikuva koko viritys. Perseen pyyhintään sopiva. Jos ei ole keskisuomalaista saatavilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379