Missä tapasitte?

sinkkumies kysyy

Baarissa, yhteisten tuttavien kanssa, koulussa tai työssä, muualla missä?

37

475

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Räpsyripsi

      Kaikissa mainitsemissasi, sekä laivalla, veneellä, R-kioskilla, kauppakeskuksessa, nettideitissä, Espan puistossa, Mäkkärissä, kadulla, minä asiakaspalvelussa ja asiakas rakastui..

      Vientiä on siis riittänyt ja varmaan jotain tuosta vielä unohtuikin..

    • Hellu toinen

      Sauna Open air:issa muutama vuosi sitten, pahus kun Timo on varattu.

    • ...

      Baarissa yhteisten tuttavien kanssa. Yhteisten tuttujen merkitys oli tässä suuri, ilman ei olisi tullut ajauduttua samaan seuraan.

    • .........

      Baarissa aikoinaan.

    • rokkiellu

      Täältä, suomi24 -treffipalvelusta ja 1,5v ollaan pidetty yhtä

      • mies turust

        Tapasin tyttöystäväni linja-autossa turusta vaasaan olin menossa. Olin hiukan humalassa ja tää nainen pyysi multa siideriä, oli menossa mummonsa luokse. Alettiin sitten juttelee ja siinä kului siideri jos toinenkin. Numeroita vaihdettiin ja seuraavana viikolla mentiin treffeille turussa. Vein tän naisen veneilemään ja grillaamaan ja siitä on nyt 8 vuotta ollaan oltu yhdessä. Naimisiin vuoden päästä kesällä.


    • lifemocker

      en nyt laske mitään kaikenmaailman säätöjä/tapailuja vaan ne, mistä on tullut suhteita

      eka parisuhde alkoi lukiossa kun tyttö pyyti numeroa
      toinen baarissa
      kolmas kaverin kautta baarissa

    • mimimomo

      Baarista tai opiskelujen kautta pääsääntöisesti.

    • tältäpohjalta

      "En nyt laske mitään kaikenmaailman säätöjä/tapailuja vaan ne, mistä on tullut suhteita."

      -Ammattiopiston kurssilla
      -Suomi24 treffeissä
      -E-Kontaktissa.

    • Kukkaniitty 44

      Baari / Yökerho, nyt ollaan oltu aviossa kohta 20 v

    • Kukkaniitty 44

      Baari / Yökerho, nyt ollaan oltu aviossa kohta 20 v

    • ewewee

      Tämäkin keskusteluketju todistaa sen, että lähes kaikki pariskunnat löytävät toisensa baarista.

      Jos et käy baarissa, pysyt sinkkuna.

      • lifemocker

        mikä estää käymästä baarissa? ei siellä juhlissa tms ole pakko kännissä olla jos ei halua, voi viettää kavereiden kanssa aikaa muutenkin


      • --------------------
        lifemocker kirjoitti:

        mikä estää käymästä baarissa? ei siellä juhlissa tms ole pakko kännissä olla jos ei halua, voi viettää kavereiden kanssa aikaa muutenkin

        niin jos on niitä kavereita. Entäpä jos ei ole hyviä kavereita ja ei tykkää juoda. Yksinään baariin selvinpäin. JES!!!


      • lifemocker
        -------------------- kirjoitti:

        niin jos on niitä kavereita. Entäpä jos ei ole hyviä kavereita ja ei tykkää juoda. Yksinään baariin selvinpäin. JES!!!

        et sinä niihin ihmisiin kotonasikaan tutustu


    • juppelisjuu

      baarissa:)

    • nuorinainen11

      Chatissä

    • always-wrong-woman

      Vanhempien luona kotipihalla. :)

    • 177777777

      Yksityistilaisuudessa johon en ensin aikonut mennä, mutten voinut perua enää. Mies tupsahti samaan pöytään juttelemaan ja siitä lähtien on yhteiseloa 18 vuotta.
      Baarissa en ole tavannut kuin erittäin lyhytaikaisia suhteita, ennen nykyistä, baarit on jo jääneet sinne hauskanpidon häntäpäähän.
      Elämänarvot ovat jo sen verran muuttuneet matkan varrella ettei baarit kiinnosta yhtään.

    • Harrastus ja baari

      Urheiluharrastuksen parista, mutta baarissa itse asiassa ensi kerran enemmälti juteltiin, ja siitä se sitten lähti..

    • 1997

      Baarissahan mäkin ukkoni tapasin.Yhdessä oltu 17 vuotta.

    • Onkimiestäky..

      Gangbangin jäljiltä se siinä rojotti, satuin paikalle ja liukastelin ! Siitä se sitten lähti, rahaa sillä on ihan mahottomasti, minä niin rakastan sitä liukasta massia. Vaikka muuten se on säkkitavaraa...

    • Exä tapasi mut baarissa ja vei korvasta pesäänsä hyssytettäväksi. Pisti ensin portsarin sanomaan voisitte lähteä täältä yhtä matkaa.

    • hkajsl

      Minun luonani juhlissa (kaverin kaveri) tapasin ensimmäisen aviomieheni. Kolme muuta parisuhdetta (joista yksi oli avioliitto nro 2) alkoi nettideittipalvelujen kautta.

    • tätilys

      * teininä ihan eka poikakaveri festareilta
      * toinen poikakaveri lukiossa jostain koulunpäättäjäisdiskosta
      * opiskelijana poikaystävä löytyi opiskelijabileistä
      * myöhemmin menin kihloihinkin opiskelijavaihdossa tapaamani kanssa, muttei kestänyt
      * nettideitin kanssa menin naimisiinkin
      * eron jälkeen tapasin vanhan opiskeluaikaisen ystävän
      * viimeinen löytyi yhteisen kaverin luota jatkoilta

    • chch11

      Netissä, tarkemmin sanottuna chatrouletessa noin 2,5 vuotta sitten, satuin tapaamaan toisen Suomessa asuvan ja nyt olemme asuneet yhdessä neljä kuukautta.

    • Helina11234

      Kadulla Lontoossa

      • Oletko jo jätetty

        Tiedän tapauksen...¨¨....


    • 17+12

      Työpaikalla, minä (nainen) pomo, hän alainen, nyt ei enää olla samassa työpaikassa mutta edelleen yhdessä.

    • jaa4

      Suomi24:ssa ja kotibileissä.

    • Yli 20 v.yhdessä jo

      Lavatansseissa, ujo mies katsoi pitkään ja suloisesti silmiin mua ujoa naista, ja vihdoin, ah, haki tanssimaan.

    • kannnatti mennä

      Kaverin häissä:))

    • Baarit on yleisiä!

      Baarit sekä yökerhot on nykypäivänä hirveän yleisiä paikkoja löytää/tavata seurustelu kumppaneita.

    • outoako?

      Ensimmäisen mieheni tapasin kahvilassa neljännesvuosisata sitten.

      Toisen mieheni tapasin puistonpenkillä kymmenen vuotta sitten.

    • ,,,

      Suomi24

      • 4+4

        Ex lähetti tekstarin väärään numeroon... Ja nykyinen bussissa. Nyt 10v. Yhes ja kaks lasta:)


    • mika & anni

      Työpaikalla tavattin. Oltiin jo juteltu monia kertoja ja oltu samas työpaikas puol vuotta. sitten pomo tuli siihen jotain huutamaan ja haukkumaan ja sanoin täl naisel et lähdetäänkö kaljalle kun en jaksa tota pomoa kuunnella. Lähdettiin saman tien kaljalle ja siinä menikin koko ilta ja päädyttiin mun kämpille seksiä harrastamaan. Siitä lähti seurustelu ja 5 vuotta siitä jo aikaa. Pian otettiin loparit siitä hommasta ja mentiin samaan toiseen työpaikkaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1688
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1315
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1212
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1137
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      922
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      875
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      94
      837
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      768
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      702
    Aihe