Pitäisikö aikaansaada kokonaan uusi otsikko,kun näinkin komean otsikon alla puhe on liki pelkästään fuengirolan (ehkä hiukan lähialueestakin)asioista.Aurinkorannikko kun on sentään paljon muutakin kuin"fugen koulu ja lehdet".
Aurinkorannikko
36
702
Vastaukset
- ketjut pyörimään
Voihan tänne kuka tahansa perustaa minkä tahansa ketjun, aiheesta kun aiheesta ja milloin hyvänsä.
- don Luis
En tässä puhu ketjusta vaan tästä asiaotsikosta,joka on aurinkorannikko(mikä muu tahansa)ja silti tarinat eivät ulotu kuin murto-osaan,noin maantieteellisesti,otsikon alueesta.Vähän sama kuin vaikkapa kanariansaaret otsikko, jättäisi pois muun paitsi Inglesin.
- Kovat pojat
don Luis kirjoitti:
En tässä puhu ketjusta vaan tästä asiaotsikosta,joka on aurinkorannikko(mikä muu tahansa)ja silti tarinat eivät ulotu kuin murto-osaan,noin maantieteellisesti,otsikon alueesta.Vähän sama kuin vaikkapa kanariansaaret otsikko, jättäisi pois muun paitsi Inglesin.
Sehän on ihan vaan keskustelijoista kiinni mitä haluabvat täällä jankuttaa.
Tuntuu kaikkia kiinnostavan vain Fugen rikolliset.
Ala sinä lätistä vaikka veden suolaisuudesta ihan rantavesissä.
- Vladimirovich
Alkaako liipata liian läheltä, housut jo tutisee ja hiottaa??
- Juonia juonia
Nykymenossa päätökset seuraavista iskuista ja savutuksesta tehdään Mafian luolassa, Centron saunassa. Siellä on joitakin sisäpiirin vakiovuoroja, joihin ei ulkopuolisia mahdu. Helppo seurata liikennettä tästä läheltä.
- don Luis
Yritin kiinnittää huomiota siihen,että joillakin sana AURINKORANNIKKO merkitsee mitätöntä osaa koko rannasta !!!
- Luisvitun laukku
So what? Suksi muualle, ei täällä ole pakko roikkua. Kaikenlaista känisijää sitä pitääkin olla!
- don Luis
Tiedoksi Teille
Aurinkorannikko on alue Espanjan Andalusiassa, Málagan maakunnassa Välimeren rannalla Gatanniemen ja Gibraltarinsalmen välissä. Monet pienet kaupungit, kuten Torremolinos ja Marbella ovat muuttuneet suuriksi loma- ja matkailukeskuksiksi.
Alue tunnetaan myös nimellä Costa del Golf eli Golf-rannikko, koska alueella on kymmeniä golf-kenttiä. Alue on turistien suosiossa leudon ilmaston takia. Turismi on yksi alueen pääelinkeinoista, mutta alueella on myös paljon muun muassa vaateteollisuutta.
Alueen kaupunkeja ovat muun muassa Fuengirola, Vélez-Málaga, Málaga pääkaupunki, Marbella, Torremolinos ja Nerja.
Alueen vuosittainen keskilämpötila on 22ºC ja aurinkoisia päiviä alueella on vuodessa yli 300.
Málagan maakunnassa on yhteensä 101 kuntaa, ja itse Aurinkorannikko ulottuu Manilvan kunnasta Nerjaan asti. Aurinkorannikko jakautuu kahteen piirikuntaan (comarca): Costa del Sol Occidental ja Costa del Sol Oriental, eli läntinen ja itäinen Aurinkorannikko.
Aurinkorannikon majoitustarjonta matkailijoille on hyvin monipuolinen. Alueelta löytyy satoja hotelleja joka makuun, niin meren rannalta kuin asutetuimpien alueiden ulkopuoleltakin. Rantalomailun lisäksi alueella voi harrastaa mm. golfia tai katsella rannikkokaupunkien, mm. Málagan historiallisia nähtävyyksiä.
Lapsiperheille Aurinkorannikolla on tarjolla mm. kolme eläintarhaa sekä Benalmádenassa sijaitseva Tivoli World-huvipuisto.
Tässä aluksi jutunjuurta, muutakin kuin suomenkoulun haukkumista.
Aloitetaan uusiketju jostakin em. aiheista, kirjoittajia varmaankin riittäisi. Koulusta ei ole kuin pieni osa täällä olijoista kiinnostunut, eli kirjoittajia on vähän.
Rakentavin terveisin. - don Luis
don Luis kirjoitti:
Tiedoksi Teille
Aurinkorannikko on alue Espanjan Andalusiassa, Málagan maakunnassa Välimeren rannalla Gatanniemen ja Gibraltarinsalmen välissä. Monet pienet kaupungit, kuten Torremolinos ja Marbella ovat muuttuneet suuriksi loma- ja matkailukeskuksiksi.
Alue tunnetaan myös nimellä Costa del Golf eli Golf-rannikko, koska alueella on kymmeniä golf-kenttiä. Alue on turistien suosiossa leudon ilmaston takia. Turismi on yksi alueen pääelinkeinoista, mutta alueella on myös paljon muun muassa vaateteollisuutta.
Alueen kaupunkeja ovat muun muassa Fuengirola, Vélez-Málaga, Málaga pääkaupunki, Marbella, Torremolinos ja Nerja.
Alueen vuosittainen keskilämpötila on 22ºC ja aurinkoisia päiviä alueella on vuodessa yli 300.
Málagan maakunnassa on yhteensä 101 kuntaa, ja itse Aurinkorannikko ulottuu Manilvan kunnasta Nerjaan asti. Aurinkorannikko jakautuu kahteen piirikuntaan (comarca): Costa del Sol Occidental ja Costa del Sol Oriental, eli läntinen ja itäinen Aurinkorannikko.
Aurinkorannikon majoitustarjonta matkailijoille on hyvin monipuolinen. Alueelta löytyy satoja hotelleja joka makuun, niin meren rannalta kuin asutetuimpien alueiden ulkopuoleltakin. Rantalomailun lisäksi alueella voi harrastaa mm. golfia tai katsella rannikkokaupunkien, mm. Málagan historiallisia nähtävyyksiä.
Lapsiperheille Aurinkorannikolla on tarjolla mm. kolme eläintarhaa sekä Benalmádenassa sijaitseva Tivoli World-huvipuisto.
Tässä aluksi jutunjuurta, muutakin kuin suomenkoulun haukkumista.
Aloitetaan uusiketju jostakin em. aiheista, kirjoittajia varmaankin riittäisi. Koulusta ei ole kuin pieni osa täällä olijoista kiinnostunut, eli kirjoittajia on vähän.
Rakentavin terveisin.Ylläoleva teksti,niin asiallista kuin onkin on jostain syystä julkaistu itse käyttämälläni nimimerkillä,en ymmärrä miksi,olisihan noita nimiä jokaiselle.Olisi kiva tietää kuka on vaivautunut näin tekemään.
- don lois
don Luis kirjoitti:
Ylläoleva teksti,niin asiallista kuin onkin on jostain syystä julkaistu itse käyttämälläni nimimerkillä,en ymmärrä miksi,olisihan noita nimiä jokaiselle.Olisi kiva tietää kuka on vaivautunut näin tekemään.
sinun sivupersoona ???
- hyvää päiv'ä'
Voi hyvänen aika, aloita se uusi ketju haluamallasi nimellä, Aurinkorannikon alle sekin kuuluu jos kerran jotain aluetta Aurinkorannikolla koskee.
Tänne voi itse aloittaa uuden ketjun vaikka millä nimellä, kun koulusta puhutaan niin sehän on asiaa kuvaavan ketjun alla. - don Luis
Tämä on minun nimimerkki, älkää muut sitä käyttäkö. Minä suutun muuten ja siitä on oksat pois. Ja minä itse päätän mistä minä kirjoitan tai olen kirjoittamatta. Te oletta kaikki yksiä tuhannen penteleitä.
- don Luis
Jokainen tätä palstaa lukenut tietää,etten käytä muita arvostelevaa tyyliä,joten olen helpohkosti tunnistettava.Yllä oleva ratsastaa"väärällä hevosella".Jos se on hänelle mieliksi,niin siitä vaan.Tunnen hienoista ylpeyttä siitä ,että olen "plagioinnin "kohde.Sehän tiedetään,että sivistyneet henkilöt karttavat moista toimintaa.
- don Luis
Niin se on. Minä taas en ole ollenkaan ilahtunut saatikka ylpeä siitä, että jotkut matkii nimimerkkiäni, jota olen käyttänyt jo vuodesta 1997 lähtien. Hevosista en tiedä mitään, eikä ole väliksikään. joten se ainakin erottaa minut oikeaksi don Luisiksi joistain hevosmiehistä.
- don luis
Okei,minä luovutan.
- don luis
En luovu tai luovuta sittenkään, don luis on kuitenkin minulle tärkeä nimimerkki.
- don Luis
Ja minua alkaa jo vi**ttaa. Lähden pois.
- don Luis
Minun mielestäni tämä kouluasia pitää ottaa esille ja tutkia perinpohjaisesti.
- don Luis
don Luis kirjoitti:
Minun mielestäni tämä kouluasia pitää ottaa esille ja tutkia perinpohjaisesti.
Olen samaa mieltä kuin don Luis, koulu pitää tutkia. Vai olisiko se johdossa lutki.....
- don Luis
Ehdotankin jo, että perustetaan uusi palsta nimeltään don Luis.
On lapsenlapsillakin sitten ihailemista.- don Luis
Alkuperäisenä nimimerkkinä päätin pitää riittävän tauon nimimerkillisien kirjoitusteni suhteen.Palaan asiaan kun lieveilmiöt tukehtuvat omaan näppäryyteensä.Ymmärrän aina vain paremmin vilperiä ja sotaventoa!!!
- don Luis
don Luis kirjoitti:
Alkuperäisenä nimimerkkinä päätin pitää riittävän tauon nimimerkillisien kirjoitusteni suhteen.Palaan asiaan kun lieveilmiöt tukehtuvat omaan näppäryyteensä.Ymmärrän aina vain paremmin vilperiä ja sotaventoa!!!
Ei ole muita auktoriteetteja OC:n jälkeen joten ole hiljaa.
- 2*don luis, jos sais
Don Luis, mennäänkö lusikka-asentoon ? saata sitten lisää uusia don Luis:ja tänne palstalle. Ihanaa, olisi iso liuta Luis:ja.
- don Liukas
Kova poika tämä don Luis kirjoittelemaan ja väittelemään itsensä kanssa. Eikö tuo ole jo ilmiselvä skitsofrenian merkki? Tunnettu tyyppi.
Ongelmana on se, että näillä rentuilla ei ole viinan jälkeen varaa enää lääkäriin saatikka palaamaan takaisin Suomeen. Siis mädätköön täällä, kun täällä on niiiiin ihanaa ja lämmintä. Hehheh, odotelkoon joulu - helmikuuta, niin sitten se vasta ihanaa onkin kosteissa ja vailla lämmitystä olevissa kylmissä luukuissaan. - dob Luis
En musita kirjoittaneen tänne enään illasta.
- don Luis
Et osaa kirjoittaa päivälläkään. Tai et muista.
- don Luis
En muista, mutta minulle kerrottiin olevana don Luis. Kerrottiin??? tai ei. En edelleenkään muista. Kai minä voin olla don Luis, voinhan? Jos joku muukin haluaa olla, olkoot. Voi olla, että kaikesta huolimatta se kirjoittaja on Me, siis minä nyt ja don Luis illalla ?. Siis minä ja don Luis, joka minun on kerrottu olevan. Mutta eikö me kaikki voitaisiin olla don Luis:ja? Don:ia ja minua erottaa vain yksi pieni muotoseikka. Olen nainen, mutta voinen siitä huolimatta olla Don. Olen silloin bi-don.
T. donnaillaan taas
ps. tosikoilla on tosi tylsää - Costa
Alkuperäinen ehdotus on hyvä.
- Odottamaan kyllästyv
Ehdotus on hyvä ,mutta mitään ei tapahdu.
- Don Luis
Kirjoita jos on asiaa, muuten ole hiljaa arvon Odottamaan kyllästyv. Minä olen, siis olen tai olinkosmä, sama se kuitenkin. Olen Don luis tai sinnepäin. Tiesittekste, että tänään saa ilmaisia oluvia Kukosta, tosin 2 dl annoksina, mutta kuitenkin. Olut ilmainen, Tapas valikoimasta 2 e. Sinne siis, ovesta tai ikkunasta.
Tätä jos noudatettaisi,niin et saisi edes avata konetta.Mutta Jokainen esiintyy paraan kykynsä mukaan.
- Don Luis
donluis, otappa töpseli irti ja tule Kukkoon. Pelin jälkitunnelmat katossa, jos et ovesta enää pääse, tuu ikkunasta kun täällä on niin tapana.
- aamukahvin juonut
Ei hyvää päivää! Onneksi ehdin juoda jo kahvit. Muuten olisi mennyt väärään kurkkuun.
Kuinka moni tälle palstalle mahtaa kirjoittaa? Muutamia selvästi satunnaisia kysymyksiä on silloin tällöin, mutta näitä aktivisteja ei taida olla olla kuin yhden käden sormin laskettavissa, jotka ovat sitten sitäkin ahkerampia.
Ihme, että facebookissa ei näitä kaiken tietäviä neropatteja näy? Mitä nyt kirppiksellä joku haukutaan varkaaksi.
Perustakaa sinne joku innokas ryhmä jossa voi keskustella vain koulusta ja lehdistä. - Don Luis
Onko kellään vipata muutamaa euroo kun pääsi viinat loppumaan?
- don Luis
Tule Don Luis Kukkoon, tai tässä odottelen ulkona. Avaisivat pian, että pääsisi jatkaan... iltaa, ja tapaisin sinut vihdoin,kopio.
- 1+20
Kovasti tuntuu Don Luis pyörivän eri keskustelufoorumeilla. Googlaamalla löytyy lukuisista eri foorumeista ja muutamista Gay saitilta sähköpostiosoitetietoineen. Lienee netti ainoa paikka missä tämä don huono yrittää päteä. Säälittävä homppelipoika kyseessä :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä218331Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3391611- 3771339
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2781285- 61275
- 661217
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331030Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241026Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50982- 36958