tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät heti katseen pois. Mitä on tapahtunut?
Vastaukset 82
- Anonyymi00001
Oon paskana. Tunteet ei kuole. Oot tärkeä
- Anonyymi00002
Jos olet R nainen olet edelleen mielessä .
- Anonyymi00083
Sama vaikkei nähdäkään juurikaan.
- Anonyymi00003
Yleensä ne on ne toiset naiset.
- Anonyymi00046
Ihanko valinnanvaraa on ja kaikkea apäijä plus epätoivoiset bimbot äänestämässä? T naiselta
- Anonyymi00004
Oot toisen ja kolmannen kaa, niin miksi enää kyselet
- Anonyymi00007
Sitä minäkin ihmettelen!!
- Anonyymi00005
Kulta mutta sinä olet syyllinen
- Anonyymi00013
syyllinen mihin?
- Anonyymi00006
Jännittää liikaa!
- Anonyymi00008
En halua häirikön lähestyvän minua enää koskaan!
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
En halua häirikön lähestyvän minua enää koskaan!
sua kukaan lähesty edes sun unissa.
- Anonyymi00044
Anonyymi00011 kirjoitti:
Laitoin just mimosept-siteen. On ollut taas polttelua ja alakuloa.
- Anonyymi00047
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eikä Sinua palstaäijälle päätä aukova, kirjoita sinä vaan sitä noloa novellia mielikuvitusmiehestäsi sekä gpisteestäsi. Meni yöunet, myönnän. -TT
- Anonyymi00049
Anonyymi00044 kirjoitti:
Laitoin just mimosept-siteen. On ollut taas polttelua ja alakuloa.
Kokeile gubbe sivellä mobilattia ja lätkäistä side ohtaan, jo kohta helpottaa. T naiselta
- Anonyymi00051
Anonyymi00047 kirjoitti:
Eikä Sinua palstaäijälle päätä aukova, kirjoita sinä vaan sitä noloa novellia mielikuvitusmiehestäsi sekä gpisteestäsi. Meni yöunet, myönnän. -TT
Koska olit kyllästynyt naisten sexuaalisuuden kontrollointiin ja halusit voimaantua kuin Karita Mattila. Eikös Riitta Uosukainen kirjoitellut ennen häntä läiskeestä ja lätinästä, että sitä riitti. Ei se väärin ole, se ei ollut pointti
- Anonyymi00009
Minä olen jättänyt hänet vähälle huomiolle irlissä, etten menisi taas ihan sekaisin hänestä. Hänellä on jo toinen mies, niin tunteista on päästävä eroon kokonaan. Onneksi ei nähdä irlissä kuin vain tosi harvoin.
- Anonyymi00085
Toivottavasti oot varmistanut sen suoraan häneltä itseltään, että on varattu..
- Anonyymi00010
Ota teistä nyt selvää. Joku urputtaa et miksi tuijotat.
- Anonyymi00052
I might lose it I admit
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
I might lose it I admit
On se hyvä ettei ole tölkkiä ollu hallilla, emmää siis sillai oo miettiny mutta olen joskus
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
On se hyvä ettei ole tölkkiä ollu hallilla, emmää siis sillai oo miettiny mutta olen joskus
Hollilla* jokainen joka minut tuntee tietää että huomio lähinnä vtuttaa
- Anonyymi00057
Anonyymi00053 kirjoitti:
Juu tuijotan maata jatkossa. Ei tarvitse pahoinpidellä kuitenkaa. Eikä varmaan muutenkaa tulla enää näkemään. Älä huoli. 😭
- Anonyymi00012
Puolustusreaktio ja halu näpäyttää takaisin, koska hänkään ei ollut silloin joskus huomaavinaankaan minua monesti. Lisäksi hänellä näytti silloin olevan ilmeisestikin jotain muuta säätöä samaan aikaan, tai siltä se ainakin vaikutti, vaikka luulin hänen olleen kiinnostunut minusta.
Joten olen ajan mittaan päätynyt siihen tilanteeseen, että paskat kaikesta ja olla välittämättä vittujakaan enää.
Ja eniten olen vihainen itselleni, että edes kuvittelin hänen silloin olleen kiinnostunut, vaikka järjellä ajatellen tuskinpa oli. - Anonyymi00015
Ei mulla ole toista miestä, ei ole koko aikana ollut kun meidän välillä on ollut jotain. Olen ollut susta kiinnostunut koko ajan ja jos on vaikuttanut että en välitä, en ole sitä tarkoituksella tehnyt ja pyydän anteeksi sitä.
- Anonyymi00070
No hyvä, saat anteeksi. Rohkeutta sulle kohdata. m>n
- Anonyymi00016
Miksi sinä painoit siitä napista? Minä sanoin monta kertaa että älä paina.
- Anonyymi00017
En ole painanut. Tunteet on ihan samat, varmaan vielä vahvemmatkin. Haluan vain sinut.
- Anonyymi00018
Ehkä se ei käynyt yhtäkkiä, vaan pikkuhiljaa. Ja sitten hän tajusi, ettei ole enää pakko roikkua mahdottomassa.
- Anonyymi00019
Niin se varmaan on. Olen vain tosi pettynyt ja surullinen. Luulin että meistä tulisi jotain.
- Anonyymi00028
Anonyymi00019 kirjoitti:
Niin se varmaan on. Olen vain tosi pettynyt ja surullinen. Luulin että meistä tulisi jotain.
Aah. Lohdutan sua. Tuskin oot hän. Hän kyllä tietää, miksi toimin kuten toimin.
- Anonyymi00020
Ei ne ole kuolleet. Säikähdin vaan yhden ihmisen reaktiota niin etten edes uskalla katsoa sinua 🥺 hän tekee kanssasi paljon töitä.
Mutta ehkä meidän on tosiaan aika päästää irti.💔
Anteeksi.- Anonyymi00021
En halua päästää irti!
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
En halua päästää irti!
😭😭😭
- Anonyymi00022
Kenelle kirjoitit? Laita joku tunniste, vaikka sellainen jonka vain molemmat tietää..
- Anonyymi00024
Ei ole totta, oon vain ujo
- Anonyymi00027
Ihan sama mitä olet, mutta en halua olla koskaan missään tekemisisä kanssasi!
- Anonyymi00032
ujo vain yhden kanssa?
- Anonyymi00025
Epäkiinnostavien kohdalla toimitaan noin.
- Anonyymi00056
Monesko spämmi guben aloitukseen vanha piika?
- Anonyymi00026
Itse toimin noin, kun sain ihastukseni kohteen harrastaneen seksiä satunnaisen tuttavuuden kanssa. Vaikkei me nyt varsinaisesti edes tapailleet, mutta oletin silti, että jotain värinää oli.
- Anonyymi00031
Ei tunteet heti kuole. On vain monta ??????-merkkiä.
- Anonyymi00033
On liian tuskallista pitkittää tätä yhtään enempää. Jatkoin tuijottamista kyllin pitkään selvittääkseni miksen voisi katsoa koskaan tarpeeeksi. En vaan näe sinua itseäsi.
- Anonyymi00034
Olen siinä pisteessä että himoni sinuun jaksaa enää vain ärsyttää enkä voi pilata kaikkia päiviäni huomiontarpeesi vuoksi.
- Anonyymi00035
Välisemme alkoi tuntua pakotetulta. En ole niin velvollisuudetuntoinen ihminen.
- Anonyymi00036
Välisemme alkoi tuntua pakotetulta ja niin velvollisuudetuntoinen en sentään ole etten voisi irrottautua ja näyttää sen mitä epäkohteliaimmin.
- Anonyymi00055
Aa average marriage huh? Well not here apäijä
- Anonyymi00037
Oivalsin ettet ole minulle sopiva. Kuka tahansa on totta vain siinä tilanteessa, jossa hän on milläkin hetkellä.
- Anonyymi00038
Ystävällinen sydän lopulta särkyi, luhistui sisäänpäin, sirpaleita tekemättä.
- Anonyymi00039
Sydämeni vaatii kuolettamistaan.
- Anonyymi00040
Onhan näissä asioissa oltava liikkumavaraa vaikka kuinka aluksi tuntuisi päinvastaiselta.
- Anonyymi00041
Niin osuin.
- Anonyymi00042
Kuuntele jatkossa parempia neuvoja, niin kyllä se siitä.
- Anonyymi00043
Ei ne ole kuolleet. Sinä vain et tule niillä enää leikkimään.
- Anonyymi00045
Soitin gubbe tevet paikalle, koska nyysit ja tuijotit. T lähimarkettis kassaneiti
- Anonyymi00048
Tätä on kestänyt nyt jo yli vuosi etkä lopeta
https://youtu.be/0nkG36qpheM?- Anonyymi00050
Aa no mulle tää on kestäny tää sama jo vuosia
- Anonyymi00058
T mies on syvässä kusessa eikä kehtaa häpeen takia mihinkään.
- Anonyymi00059
jaa santeri 🤣 palmut heiluu TUULES
- Anonyymi00060
Kuka t mies ? Minkä ikäinen ?
- Anonyymi00061
Anonyymi00059 kirjoitti:
jaa santeri 🤣 palmut heiluu TUULES
Tiirikoiko se toisten ajatuksia?
- Anonyymi00066
Anonyymi00060 kirjoitti:
Kuka t mies ? Minkä ikäinen ?
Yli 40 jo
- Anonyymi00062
Johtuu siitä etten tunnista miestä...
- Anonyymi00063
Juopolla kuolee kaikki nappia painamalla suhteet, seksuaalisuus, käytös
- Anonyymi00065
Ja rahat sekä omaisuus, lisäksi terveys.
- Anonyymi00067
Ellei mitään edistystä ole tapahtunut, niin ei kannata tuhlata aikaa ja elämää turhaan.
- Anonyymi00068
No sepä surullista. Mitä teit asian eteen?
- Anonyymi00077
Tätäkin gubbeketjua oot sitten mikromanageerannut
- Anonyymi00069
Sinusta on paljastunut jotakin epämiellyttävää, tai olet tehnyt jotakin sellaista. On sitten tehnyt päätöksen, ettei ole sinun kanssa koskaan missään tekemisissä.
- Anonyymi00072
Epämiellyttäviä taipumuksia , uskottomutta ja selän takana toimimista. Epäluotettava ja epävakaa petollinen hirviö! särki sydämeni. En halua olla missään tekemisissä enään koskaan hänen kanssaan.
- Anonyymi00076
Etkö gubbe enääN koskaan? T naiselta
- Anonyymi00073
https://youtu.be/vmmPXWeALIY
Mun seuraajat morottaa mua vaikka huutamalla käytävän toisesta päästä, onneks se on nyt jo helpottanu kun sä jatkat kaiken kieltämistä ja väität että mitään ei oo tapahtunu samaan aikaan kun me puhutaan tapahtumista- Anonyymi00078
Mitä hlvatan seuraajat? Oletko hieman täynnä itseäsi?
- Anonyymi00074
Olet toiselle varattu.
- Anonyymi00075
En ole. vain sinulle.
- Anonyymi00086
Anonyymi00075 kirjoitti:
En ole. vain sinulle.
Miten se näkyy tekemisissäsi?
- Anonyymi00079
Siirtynyt seuraavaan. Get over it.
- Anonyymi00080
Ei todellakaan napista painamalla, joten ohi.
- Anonyymi00081
Hänellä ei koskaan niitä edes ollu mä en käytä omia tunteitani en tunne toista kohtaan yhtään enempää kuin mitä tämä tuntee mua kohtaan mulla on täydellinen konttolli tunteistani
- Anonyymi00082
Se oli joku muu joka sulle lirkutteli esittäen meikäläistä. Mulla on antaa sulle myös tän tyypin yhteystiedot mutta kaiken kukkuraksi hän ainakin mainitsee olevansa varattu
- Anonyymi00084
sulla ei ole moraalia, et ole lojaali, et uskollinen, teet samat virheet vuodesta toiseen aina uudestaan, et ota virheistäs opiks.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t68888Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227793Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️64720- 49644
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59548Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26523Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29489- 46487
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞24467- 31460