Miten voi sinun

Anonyymi-ap

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät heti katseen pois. Mitä on tapahtunut?

40

465

Vastaukset 40

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Oon paskana. Tunteet ei kuole. Oot tärkeä

• Anonyymi00002
      UUSI

Jos olet R nainen olet edelleen mielessä .

• Anonyymi00003
      UUSI

Yleensä ne on ne toiset naiset.

• Anonyymi00004
      UUSI

Oot toisen ja kolmannen kaa, niin miksi enää kyselet

• Anonyymi00007
        UUSI

Sitä minäkin ihmettelen!!

• Anonyymi00005
      UUSI

Kulta mutta sinä olet syyllinen

• Anonyymi00013
        UUSI

syyllinen mihin?

• Anonyymi00006
      UUSI

Jännittää liikaa!

• Anonyymi00008
        UUSI

En halua häirikön lähestyvän minua enää koskaan!

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

En halua häirikön lähestyvän minua enää koskaan!

sua kukaan lähesty edes sun unissa.

• Anonyymi00009
      UUSI

Minä olen jättänyt hänet vähälle huomiolle irlissä, etten menisi taas ihan sekaisin hänestä. Hänellä on jo toinen mies, niin tunteista on päästävä eroon kokonaan. Onneksi ei nähdä irlissä kuin vain tosi harvoin.

• Anonyymi00010
      UUSI

Ota teistä nyt selvää. Joku urputtaa et miksi tuijotat. 🫩

• Anonyymi00012
      UUSI

Puolustusreaktio ja halu näpäyttää takaisin, koska hänkään ei ollut silloin joskus huomaavinaankaan minua monesti. Lisäksi hänellä näytti silloin olevan ilmeisestikin jotain muuta säätöä samaan aikaan, tai siltä se ainakin vaikutti, vaikka luulin hänen olleen kiinnostunut minusta.
      Joten olen ajan mittaan päätynyt siihen tilanteeseen, että paskat kaikesta ja olla välittämättä vittujakaan enää.
      Ja eniten olen vihainen itselleni, että edes kuvittelin hänen silloin olleen kiinnostunut, vaikka järjellä ajatellen tuskinpa oli.

• Anonyymi00015
      UUSI

Ei mulla ole toista miestä, ei ole koko aikana ollut kun meidän välillä on ollut jotain. Olen ollut susta kiinnostunut koko ajan ja jos on vaikuttanut että en välitä, en ole sitä tarkoituksella tehnyt ja pyydän anteeksi sitä.

• Anonyymi00016
      UUSI

Miksi sinä painoit siitä napista? Minä sanoin monta kertaa että älä paina.

• Anonyymi00017
        UUSI

En ole painanut. Tunteet on ihan samat, varmaan vielä vahvemmatkin. Haluan vain sinut.

• Anonyymi00018
      UUSI

Ehkä se ei käynyt yhtäkkiä, vaan pikkuhiljaa. Ja sitten hän tajusi, ettei ole enää pakko roikkua mahdottomassa.

• Anonyymi00019
        UUSI

Niin se varmaan on. Olen vain tosi pettynyt ja surullinen. Luulin että meistä tulisi jotain.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Niin se varmaan on. Olen vain tosi pettynyt ja surullinen. Luulin että meistä tulisi jotain.

Aah. Lohdutan sua. Tuskin oot hän. Hän kyllä tietää, miksi toimin kuten toimin.

• Anonyymi00020
      UUSI

Ei ne ole kuolleet. Säikähdin vaan yhden ihmisen reaktiota niin etten edes uskalla katsoa sinua 🥺 hän tekee kanssasi paljon töitä.

Mutta ehkä meidän on tosiaan aika päästää irti.💔

Anteeksi.

• Anonyymi00021
        UUSI

En halua päästää irti!

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

En halua päästää irti!

😭😭😭

• Anonyymi00022
      UUSI

Kenelle kirjoitit? Laita joku tunniste, vaikka sellainen jonka vain molemmat tietää..

• Anonyymi00024
      UUSI

Ei ole totta, oon vain ujo

• Anonyymi00027
        UUSI

Ihan sama mitä olet, mutta en halua olla koskaan missään tekemisisä kanssasi!

• Anonyymi00032
        UUSI

ujo vain yhden kanssa?

• Anonyymi00025
      UUSI

Epäkiinnostavien kohdalla toimitaan noin.

• Anonyymi00026
      UUSI

Itse toimin noin, kun sain ihastukseni kohteen harrastaneen seksiä satunnaisen tuttavuuden kanssa. Vaikkei me nyt varsinaisesti edes tapailleet, mutta oletin silti, että jotain värinää oli.

• Anonyymi00031
      UUSI

Ei tunteet heti kuole. On vain monta ??????-merkkiä.

• Anonyymi00033
      UUSI

On liian tuskallista pitkittää tätä yhtään enempää. Jatkoin tuijottamista kyllin pitkään selvittääkseni miksen voisi katsoa koskaan tarpeeeksi. En vaan näe sinua itseäsi.

• Anonyymi00034
      UUSI

Olen siinä pisteessä että himoni sinuun jaksaa enää vain ärsyttää enkä voi pilata kaikkia päiviäni huomiontarpeesi vuoksi.

• Anonyymi00035
      UUSI

Välisemme alkoi tuntua pakotetulta. En ole niin velvollisuudetuntoinen ihminen.

• Anonyymi00036
      UUSI

Välisemme alkoi tuntua pakotetulta ja niin velvollisuudetuntoinen en sentään ole etten voisi irrottautua ja näyttää sen mitä epäkohteliaimmin.

• Anonyymi00037
      UUSI

Oivalsin ettet ole minulle sopiva. Kuka tahansa on totta vain siinä tilanteessa, jossa hän on milläkin hetkellä.

• Anonyymi00038
      UUSI

Ystävällinen sydän lopulta särkyi, luhistui sisäänpäin, sirpaleita tekemättä.

• Anonyymi00039
      UUSI

Sydämeni vaatii kuolettamistaan.

• Anonyymi00040
      UUSI

Onhan näissä asioissa oltava liikkumavaraa vaikka kuinka aluksi tuntuisi päinvastaiselta.

• Anonyymi00041
      UUSI

Niin osuin.

• Anonyymi00042
      UUSI

Kuuntele jatkossa parempia neuvoja, niin kyllä se siitä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      110
      695
    2. Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.

Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      536
    3. Mitä kuvittelet kaivattusi tekevän

Arkena tai viikonloppuna? Mitä itse teet samaan aikaan?
      Ikävä
      39
      526
    4. Hyvää yötä

Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!
      Ikävä
      26
      473
    5. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      73
      472
    6. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      40
      465
    7. Martina sai ylinopeussakon

Saiko sakkoa Porsche-merkkisellä autolla?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      424
    8. Missähän pöytäkirja viipyy, taas?

Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett
      Kemijärvi
      40
      408
    9. Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä

Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust
      Suomalaiset julkkikset
      6
      394
    10. Mikä on kaivattusi ikä?

100v. On mun....
      Ikävä
      20
      371
    Aihe