Oivallus

Anonyymi-ap

Mitä olet oivaltanut viimeksi?

211

1557

Vastaukset 211

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Että on paljon ihmisiä, jotka tekevät työnsä huonosti, eikä heillä ole ammattietiikkaa.

• Anonyymi00002

Totta, mutta toisaalta kenenkään ei pitäisi työssään myöskään antaa 100%:ia!

• Anonyymi00013
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Totta, mutta toisaalta kenenkään ei pitäisi työssään myöskään antaa 100%:ia!

Kyllä, ja yksikin valehteleva narsisti työpaikalla voi tuhota koko työurasi hetkessä. Aivan riippumatta työsi todellisesta laadusta.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kyllä, ja yksikin valehteleva narsisti työpaikalla voi tuhota koko työurasi hetkessä. Aivan riippumatta työsi todellisesta laadusta.

Nyt osuit ytimeen!
        Ap

• Anonyymi00041

Rajallisuuteni, en olekaan niin hyvä kuin olisin halunnut olla?

• Anonyymi00003

Sen , että haluan hänen kanssaan s*ksisuhteeseen. Vakkaripanon, jonka kanssa voisi tehdä muutakin kivaa yhdessä ja olisi luotettava ja samalla paras kaverini.

• Anonyymi00006

Kuka hän siis on?

• Anonyymi00007

Tuohan kuulostaa seurustelulta.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kuka hän siis on?

Kirjaimellisesti kuka tahansa nainen jolla on pulssi. Jatkahan seuraavaa kyselyä kohti. T

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kirjaimellisesti kuka tahansa nainen jolla on pulssi. Jatkahan seuraavaa kyselyä kohti. T

sulta ei kysytty!

• Anonyymi00022
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tuohan kuulostaa seurustelulta.

Jos se on sitä niin haluan hänen kanssaan.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Jos se on sitä niin haluan hänen kanssaan.

Onko hän joskus kysynyt vakipanostasi? Hämmennyitkö?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Onko hän joskus kysynyt vakipanostasi? Hämmennyitkö?

Ei ole kysynyt, eikä minulla ole vakipanoa.

• Anonyymi00004

Ettei hän minusta koskaan välittänyt. Kaikki oli lähinnä jotain sääliä tai mitä lie.

• Anonyymi00005

Miten tuohon päädyit?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Miten tuohon päädyit?

Mitäpä muutakaan se olis kun miettii järjellä.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mitäpä muutakaan se olis kun miettii järjellä.

Vaikea miettiä, kun ei tiedä juuri sinun tilannetta!

• Anonyymi00015
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Miten tuohon päädyit?

Koska gubbe ei saanut siivun siivua tältäkään "pirjolta"

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Vaikea miettiä, kun ei tiedä juuri sinun tilannetta!

Miksi sinun pitäisi sitä miettiä. Eikö tässä ollut kyse jokaisen omasta oivalluksesta. En tiennyt että olen sulle jonkun taustatarinakin velkaa.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Koska gubbe ei saanut siivun siivua tältäkään "pirjolta"

Eikä sulla oo koht magneetin magneettia.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Eikä sulla oo koht magneetin magneettia.

Ei varmaan ne on ollu muilla koko ajan nekin

• Anonyymi00081

Kyllä se kutakuinkin noin juuri on! Pidän vain suunnilleen samaa ikäluokkaa olevista miehistä kuin itse olen, ehkä noin kymmenen vuoden ikäero voisi vielä sopia!

• Anonyymi00083
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Kyllä se kutakuinkin noin juuri on! Pidän vain suunnilleen samaa ikäluokkaa olevista miehistä kuin itse olen, ehkä noin kymmenen vuoden ikäero voisi vielä sopia!

No minä en hänen homoudestaan ole ollut tietoinen. Minun kanssani hän oli vielä hetero.

• Anonyymi00130
        Anonyymi00083 kirjoitti:

No minä en hänen homoudestaan ole ollut tietoinen. Minun kanssani hän oli vielä hetero.

Juu gubbe itselleen vastaamassa sinun tukahdutetut tunteet näkyy rivien välissä. Ko yhteisön puolesta sanon, et ole niiden juttu varmaankaan. T naiselta

• Anonyymi00177
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Hän sitten pukeutui homopaitaansa ja astui esiin alstomattomuudestaan.

• Anonyymi00008

Että vain miehille valmistetaan istuvia ja mukavan tuntoisia TYYLIKKÄITÄ kenkiä. Jos naisena haluaa istuvat ja mukavat kengät, ne näyttää siltä kuin olisivat karanneet vanhusten kodista. Ja keinonahkaisten "laatulenkien" hinta on tietenkin triplat siihen mitä mies maksaa aidoista nahkapopoista...kaupat on täynnä kaiken maailman muovisia varpaiden tappajia.

• Anonyymi00025

Kärkeä kohti kapenevat kengät, joita mallisto pääasiassa on, on kaikkea muuta kuin mukavat. Ovat sitä pelkästään ulkonäön takia. Luonnollisimmat olen löytänyt paljasjalkakengistä, kärkeä kohti levenevät ja ohut pohja. Ysärillä pidin viisi talvea pomarin nahkanilkkureita, eivätkä senkään jälkeen hajonneet. Onnistuisiko nykypäivän "laadukkailla nahkakengillä".

• Anonyymi00036
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Kärkeä kohti kapenevat kengät, joita mallisto pääasiassa on, on kaikkea muuta kuin mukavat. Ovat sitä pelkästään ulkonäön takia. Luonnollisimmat olen löytänyt paljasjalkakengistä, kärkeä kohti levenevät ja ohut pohja. Ysärillä pidin viisi talvea pomarin nahkanilkkureita, eivätkä senkään jälkeen hajonneet. Onnistuisiko nykypäivän "laadukkailla nahkakengillä".

Tiedän, paljasjalkatossut on jalkaystävälliset.

Mutta oletko nähnyt sellaisia koskaan miesten jalassa esim liiketapaamisessa tai gaalassa? Yksikään heistä ei teippaile varpaita tai kantapäätä ennen upeiden kenkien pukemista, saati vaikerra tuskasta kun ne pitää riisua?

• Anonyymi00060

Menneppäs käymää Newrockin myymälässä
        Looppuu toi kenkä rutina siihen .

• Anonyymi00010

World is taken over by lizzard ppl. Also Elon Musk sucks. TT

• Anonyymi00021

"Päästään kaikki juoksee portaita". -Liu'kuhihnateoria

• Anonyymi00029
        Anonyymi00021 kirjoitti:

"Päästään kaikki juoksee portaita". -Liu'kuhihnateoria

No eikö se oo hyvä treenata sitä amokkia jo nytten. TT aka T nainen

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

No eikö se oo hyvä treenata sitä amokkia jo nytten. TT aka T nainen

Myös sinä spede emojies kanssa. Luin guben poistetun ja päivittelykommentin killi

• Anonyymi00018

Että Martinlaakson Mafiassa on paljon enemmän irtojäseniä ku ensin olinkaan arvannu.

• Anonyymi00020

Se on jännä juttu, että toiset saa pidettyä ihmiset ulkopuolella omasta elämästään aivan sujuvasti, antamatta millään tavalla vaikuttaa. Joillekin, se taas tuntuu olevan täysin mahdoton tehtävä.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Se on jännä juttu, että toiset saa pidettyä ihmiset ulkopuolella omasta elämästään aivan sujuvasti, antamatta millään tavalla vaikuttaa. Joillekin, se taas tuntuu olevan täysin mahdoton tehtävä.

Kaikki ei oo nii kii nostavia, että niitten elämään olis ulkopuolisilla tunkua.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Kaikki ei oo nii kii nostavia, että niitten elämään olis ulkopuolisilla tunkua.

Niin vai tekeekö joku itse siitä toisille "kiinnostava" 🤔
        Jotkut ihan oikeat julkkikset osaavat pitää yksityisyytensä... mitenköhän sellainen onnistuu.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Niin vai tekeekö joku itse siitä toisille "kiinnostava" 🤔
        Jotkut ihan oikeat julkkikset osaavat pitää yksityisyytensä... mitenköhän sellainen onnistuu.

Niiku kirjoitin, ni ne ei oo nii kii nostavia.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Niiku kirjoitin, ni ne ei oo nii kii nostavia.

Jos elää elämäänsä sillä tavalla, että herättää kiinnostusta eli normaalista poikkeavasti tai tekee typeriä juttuja, niin herättäähän se naapurin Taunonkin nurmikonleikkuu silloin kiinnostusta 😉

• Anonyymi00046
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Jos elää elämäänsä sillä tavalla, että herättää kiinnostusta eli normaalista poikkeavasti tai tekee typeriä juttuja, niin herättäähän se naapurin Taunonkin nurmikonleikkuu silloin kiinnostusta 😉

Ja Jussiki ajais partaansa, jos sillä semmonen kasvais. -jakahvinkeittimelläloput

• Anonyymi00050
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Ja Jussiki ajais partaansa, jos sillä semmonen kasvais. -jakahvinkeittimelläloput

Kommenttisi ei ihan nyt osu, niin kuin tarkoitit😁 Vai oliko tarkoitus vain kertoa, että olet oppinut jotain uutta?

• Anonyymi00054
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Kommenttisi ei ihan nyt osu, niin kuin tarkoitit😁 Vai oliko tarkoitus vain kertoa, että olet oppinut jotain uutta?

Punasilmäkanit kulkee Otiksen jalanjäljissä, yhellä jalalla, ja ottaa Lunkkia aina ku on tilaisuus. -riipputissiliitäjät122

• Anonyymi00105
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Olen melkein erakko, en tajua että mikä hitto mun elämässä kiinnostaa että toisten pitää tulla häiritsemään mun elämää.
        En oo mielenkiintoinen, en ole kiinnostunut mistään polypaskasta.
        Mua vaan kiinnostaa ihmisten ajatukset ja maailmankatsomus.

• Anonyymi00023

Ruotsalaisessa maitopurkin pohjassa lukee että avataan toisesta päästä.

• Anonyymi00027

menikö paljonko maitoa maahan?

• Anonyymi00034

Ja ruotsalainen ikiliikkuja on, kun laittaa purkin molempiin päihin tekstin "avataan toiselta puolelta".

• Anonyymi00038

😄😄😄

• Anonyymi00039

Ravistettava omskakas omas kakas se on Lounais-Suomen tyyliä vaikka järvi-suomeen yhtä hyvin sopis paikallisesti. Anteeksi Turun hovioikeus odotan suurella innolla fani ollut aina. Tuli tarve trollotella yhtäkkiä oon ehkä kännissä tjn

• Anonyymi00047
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Ravistettava omskakas omas kakas se on Lounais-Suomen tyyliä vaikka järvi-suomeen yhtä hyvin sopis paikallisesti. Anteeksi Turun hovioikeus odotan suurella innolla fani ollut aina. Tuli tarve trollotella yhtäkkiä oon ehkä kännissä tjn

Kotkanpoikanahan famitat Hovarin Satasiakin. Purkalla. Kuulemma.

• Anonyymi00042

Pelkkä oleminen ei ole minkään arvoista.

Rakkaussuhteeseen ei kannata ryhtyä ellei ole tilanteessa, jossa voisi tarvittaessa lähteä suhteesta eli ennen kuin talous, sosiaaliset verkostot, työ yms. ovat niin vakaalla pohjalla, ettei suhteen päättyminen romahdusta elämään rakenteita.

Hakeudu heidän seuraansa, jotka inspiroivat ja ovat tulevaisuusorientoituneita.

• Anonyymi00043

muuten samaa mieltä, paitsi toisesta lauseesta. se rakkaussuhde tai ihminen saattaa olla yllättävä tuki ja inspiraation lähde kaiken rakentamiselle. Ei kannata elää sitku elämää!

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

muuten samaa mieltä, paitsi toisesta lauseesta. se rakkaussuhde tai ihminen saattaa olla yllättävä tuki ja inspiraation lähde kaiken rakentamiselle. Ei kannata elää sitku elämää!

Enkä kyllä ole samaa mieltä tai en miettisi myöskään, "että on valmis lähtemään" silloinhan on käytännössä sitoutumaton ja jalka valmiiksi oven välissä.
        Ennemminkin suhde pitäisi olla sellainen, missä voi luottaa, että molemmat tukevat ja panostavat, ettei tule tilannetta, missä jompi kumpi jäisi tyhjän päälle.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Enkä kyllä ole samaa mieltä tai en miettisi myöskään, "että on valmis lähtemään" silloinhan on käytännössä sitoutumaton ja jalka valmiiksi oven välissä.
        Ennemminkin suhde pitäisi olla sellainen, missä voi luottaa, että molemmat tukevat ja panostavat, ettei tule tilannetta, missä jompi kumpi jäisi tyhjän päälle.

Ei silloin ole jalka oven välissä, jos on muutoinkin tasapainoisessa tilanteessa.

Tarkoitin, sitä ettei elämä ole pelkästään parisuhteen varassa tai riippuvainen parisuhteesta. Toisaalta myöskään puoliso ei ole sidottu suhteeseen syistä, kuten: "Enhän minä voi lähteä, kun ei hän pärjää taloudellisesti jne. jos suhde päättyy" Tai muista vastaavista perusteluista johtuen.

Palstalla kaikki on loppujen lopuksi ainoastaan spekulaatiota siitä millainen suhteen pitäisi olla. Irl todellisuudessa pitäisi ja toivottavasti, eivät ylitä näin- on- realiteettia.

Sitku-elämää on nyt-kunia siinä kohtaa, kun mieliala ja energia riittävät muuhunkin, kuin tämän hetkisen elämäntilanteen stressaamiseen tai siihen, että välttää ihmissuhteita, joiden ainoa perusta olisi kummankin samankaltainen elämäntilanne.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Ei silloin ole jalka oven välissä, jos on muutoinkin tasapainoisessa tilanteessa.

Tarkoitin, sitä ettei elämä ole pelkästään parisuhteen varassa tai riippuvainen parisuhteesta. Toisaalta myöskään puoliso ei ole sidottu suhteeseen syistä, kuten: "Enhän minä voi lähteä, kun ei hän pärjää taloudellisesti jne. jos suhde päättyy" Tai muista vastaavista perusteluista johtuen.

Palstalla kaikki on loppujen lopuksi ainoastaan spekulaatiota siitä millainen suhteen pitäisi olla. Irl todellisuudessa pitäisi ja toivottavasti, eivät ylitä näin- on- realiteettia.

Sitku-elämää on nyt-kunia siinä kohtaa, kun mieliala ja energia riittävät muuhunkin, kuin tämän hetkisen elämäntilanteen stressaamiseen tai siihen, että välttää ihmissuhteita, joiden ainoa perusta olisi kummankin samankaltainen elämäntilanne.

Niin, itsellä kun oli hankala elämäntilanne, niin ei siinä vaiheessa käynyt pienessä mielessäkään parisuhde tai kiinnostuminen vastakkaisesta sukupuolesta eli en myöskään lähtenyt "virittelemään" mitään.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Niin, itsellä kun oli hankala elämäntilanne, niin ei siinä vaiheessa käynyt pienessä mielessäkään parisuhde tai kiinnostuminen vastakkaisesta sukupuolesta eli en myöskään lähtenyt "virittelemään" mitään.

Eipä tässä ole ollut parisuhteeseen hakeutuminen mielessäkään.

• Anonyymi00069
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Rakastuminen vaatii elämäntilanteen, jossa on rentoutunut ja näkee itsensä positiivissessa valossa.

Stressaantuneena ja olosuhteessa, jossa ei viihdy vaan kokee ennemminkin olevansa selviytymisentilassa, ei todellakaan rakastu.

• Anonyymi00049

Että halailusta tykkääviä miehiä ei ole🤷🏼‍♀️

• Anonyymi00052

ok.

• Anonyymi00053

Että pahimpia pskanpuhujia ei välttämättä ole aina ne kaikkein obvious tyypit aka setämiehet, vaan kulissia ulkopuolisille pitävät hiirulaiset jotka pelkäävät omien kasvojen menettämistä 😁

• Anonyymi00055

Selvähän se.

• Anonyymi00056

Mistäs tällainen oivallus tuli?

• Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Mistäs tällainen oivallus tuli?

Se on universaali totuus että harvemmin mikään on sitä miltä näyttää ja synkimmät aatteet löytyy niiltä jotka eniten käyttää aikaa oman hyvyytensä esilletuomiseen..

• Anonyymi00058
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Se on universaali totuus että harvemmin mikään on sitä miltä näyttää ja synkimmät aatteet löytyy niiltä jotka eniten käyttää aikaa oman hyvyytensä esilletuomiseen..

Kuten äiti teresa, mymmeliä ajoi kaikessa tekemisissään eteenpäin raha......

• Anonyymi00127
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Totta, mesellä ajeli hilloa keräsi rukouksia lausui. Ja ihan tätä pyhimyksen aseman saavuttanutta tarkoitan, Mr monetaari🙄

• Anonyymi00128

Ai nämä nk joojoomiehet ym mahdollistajat? Juu kyllä vain. TT

• Anonyymi00129
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Ja toiset kaiken karvaiseen ajatusten kumoamiseen. Sivusta huomio. Esim ittessäs ei ole tietenkään mitään vikaa. No kerro vähän nk mittasuhteista ensin ja vertaillaan sitten näitä ulottuvuuksia saastainen sanansaattaja. T naiselta

• Anonyymi00145
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Miten olet saanut tietoosi toisen synkät aatteet? Jos kerta käyttää paljon siihen, että luo omasta hyvyydestään kuvaa niin tuskin sulle sivulauseessa ohimennen muista puolistaan kertoo?
        Sivu

• Anonyymi00059

Oivalsin jotain, mitä ei tänne voi kirjoittaa. Ei kysymyksiä, kiitos.

• Anonyymi00062

ja sen tulit tänne ilmoittamaan 🙄

• Anonyymi00067
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Nuo on niitä oman elämänsä einsteinejä. :)

• Anonyymi00137
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Kyllä. Kysyttiin, oletko oivaltanut. Ei sitä, mitä. Nooh kai siitä voi sen verran kertoa, että liittyy niihin "itseä korkeampiin voimiin".

• Anonyymi00138
        Anonyymi00137 kirjoitti:

Kyllä. Kysyttiin, oletko oivaltanut. Ei sitä, mitä. Nooh kai siitä voi sen verran kertoa, että liittyy niihin "itseä korkeampiin voimiin".

Tai siis juurikin toisinpäin, mutta se ei ole se pointti tässä. Vain se on, että hokasin taas lisää.

• Anonyymi00141
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Nuo on niitä oman elämänsä einsteinejä. :)

Kuule. Sen verran löytyy einsteinia, etten ole jo tuonut esille. Kaaos olisi siitä heti.

• Anonyymi00061

Jos maassa on valkoinen höyhen ja se on oikeinpäin, tarkoittaa se, että luvassa on positiivisiä sattumuksia. Jos höyhen taas on kanta poispäin katsojasta,luvassa on ikäviä sattumuksia mutta positiivisen asian takia.

Jos taas näkee jonkinlaisen valkoisen haitulan se tarkoittaa kai, että jokin suhde vaatii hoitamista. Vanha kuvaus parisuhteen ylläpitämisestä höyhen, jota pari vuorollaan pitää ilmassa puhaltelemalla "siihen" hih.

• Anonyymi00065

Ja niipä sä lähit höyhenraketillas piikittää ventovieraita, josko jollekin saisit oman tautis tartutettua?

• Anonyymi00125
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Ja niipä sä lähit höyhenraketillas piikittää ventovieraita, josko jollekin saisit oman tautis tartutettua?

Löydät selvästi äärimmäisesti ammennettavaa jokaisesta palstaäijän kommentista ikuinen peter pan. Ei mennä sisällön vakuuttavuuteen nyt ollenkaan

• Anonyymi00063

Että "pelkoa ei rakkaudessa ole". Olin toki tiennyt että niin sanotaan, mutta nyt tiedän miltä se tuntuu.

• Anonyymi00064

Selitätkö hieman!

• Anonyymi00066

Että KUKAAN ei ole oikeasati välittänyt, siis naisihmisistä.

Tajuan yhä uudelleen miten suhteiden alut ja suhteetkin ovat olleet silmän lumetta.

Se saa aikaan reaktion jossa pidän naisia ÄÄRIMMÄISEN vastenmielisinä jossa odotetaan huomiota ja palkitaan miehiä seksillä mukaanluettuna minua, mutta todellinen välittäminen kohdistuu eläimiin ja lapsiin yms.

Pohdin kykeneekö nainen rakkauteen vain silloin kun hänellä ei ole mitään muuta elämässä tai hän on koukuttuneena miehen kulliin?

• Anonyymi00072

Riippuu varmaankin naisesta miten hän suhtautuu, mutta henkilökohtaisesti olen silloin vähiten kiinnostunut romantiikasta, rakkaudesta ja seksistä, kun elämässä ei ole muuta eli, työtä, harrastuksia ja sosiaalista elämää.

• Anonyymi00068
    • Anonyymi00070

Positiivinen ajattelu kunniaan. Taivasalla asujalla on miljoonan tähden hotelli.

• Anonyymi00071

Eittämättä vahva kannusti työnhakuun. Eipä sinänsä ole muutoinkaan kiinnostanut olla työttömänä vaikka opiskelenkin.

• Anonyymi00073

Sen, että inhoan yli kaiken esnteellisiä yhteenyhyttämisiä ja feikkimahdollisuuksia.

• Anonyymi00074

Että täällä ei kannata käydä kun kerran vuodessa. sama porukka suoltaa aivopierujaan varmaan päivästä toiseen kykenemättömiä hankkimaan elämäänsä muuta sisältöä ja mielenterveysongelmat sen kuin lisääntyy.
      Tämäkin kuuluisi aivan muulle palstalle kuin ikävä otsikon alle mutta jostain syystä porukka on niin rajoittunutta että ei näe mitään muuta kuin tämän yhden palstan siksi tämä kirjoitus tänne!
      Nyt kaikki harhaluuloiset, vainoharhaiset, katkerat, jätetyt, petetyt, delulut, alapäällään ajattelevat jne.. voivat jättää aivopieruisen kommenttinsa ja olla tyytyväisiä itseensä kun pääsevät taas tänäänkin vähintään kymmenennen kerran lohkaisemaan jotain viisasta puolustuksekseen!

• Anonyymi00140

Mitäpä luulet, mistä se johtuu, että sama porukka?

• Anonyymi00075

Että en jaksa lukea pitkiä tekstejä, jotka alkaa valituksella.

• Anonyymi00076

Liian nopea jäätelön syönti aiheuttaa päänsärkyä.

• Anonyymi00077

Hyviä asioita ja strooreja, suurinosa ymmärrä niistä, joten ei mainitsemisen arvoista.

• Anonyymi00180

Rahan ahnehtiminen ei ole ihmiselle hyvästä.

• Anonyymi00078

Että ihmiset yleensä on perseestä. Muutama helmi löytyy tietysti mutta niiden löytäminen on niin harvinaista.

• Anonyymi00079

Olen oivaltanut jo monia vuosia sitten, että yksin oleminen ei ole vaikeaa, koska vaikeampaa on löytää uutta ihmistä elämäänsä! Ehkä ikäkin vaikuttaa, kun on jo tottunut olemaan yksin!

• Anonyymi00080

Se, että haluaisi tehdä työkseen edes jossakin määrin etenemis-ja kehittämismahdollisuuksia sisältävää työtä, jossa on pidemmän aikavälin mahdollisuuksia ja, joka on omastakin mielestä mielekästä, on muiden mielestä ilmeisesti torpattavaa.

Kannattaa ilmeisesti heittäytyä täysin utopistisiin unelmointeihin ja tehdä mitä huvittaa, jos lopputulema on kuitenkin samaa eli taloudellista niukkuutta.

Eipä ainakaan joudu enää pakotetuksi johonkin mikä ei kiinnosta tippaakaan tai on pelkkää tekemistä, jonka voi unohtaa työpäivän jälkeen.

• Anonyymi00082

vtutus energialla saa aikaselsi

• Anonyymi00181

Köyhyyskin on kannustinloukku.

• Anonyymi00084

Sen voi tiivistää yhteen sanaan:" Ehkä". 🤔

• Anonyymi00087

Ei jmlauta 🫣

• Anonyymi00088

kyltti kaulaan?

• Anonyymi00085

Että valkosipulidippi ei taida enää ollakaan se klassikko. Saatavilla oli vain american ja ranch makuja, ja jälkimmäinen on myös oma suosikkini. Jos ihmisiltä kysyy parasta dippiä se onkin yleensä toinen noista kahdesta.

• Anonyymi00103

Minun valintani on aina chipotle.

• Anonyymi00086

Sirpa on Pariisissa🙂

• Anonyymi00091

Kiva.

• Anonyymi00089

sen että olen ikuisesti yksin vaikka minulla onkin mussut ja sitten vielä ehkä rakkaus
      yksin yksin yksin kaikkialla aina se on pitkän matkan tulos en päästä ihmisiä enään ihan niin liki vaikka pidänkin heidät lähellä ymmärrän sen että voi tulla päivä kun en rakkaita enää näe menetän heidät tai he minut siksi olen kiitollinen mutta myös järkevä suhteessa ollessa kannattaa rakastaa itseään enemmän kuin puolisoa sillon et ole kokoajan tuuliajolla vaan tiedät että vaikka toinen lähtee sinä jäät

• Anonyymi00090

Pienet hyvät teot kannattaa. Ei sen tarvi olla mitään isoa ja mahtavaa.

• Anonyymi00092

Ainakin se on selvää itselleni, että uskollisen ja hyvän ja itselleen oikean naisen löytäminen ei ole miehelle mahdollista ilman Jumalaa.

• Anonyymi00093

Vaikealtahan tämä näyttää kädet sidottuina toisen ollessa haluton avaamaan naruja😞

• Anonyymi00094

Miten mielestäsi kätesi on sidottu?

• Anonyymi00113

Lyhytaikaisia suhteita etsivän naisen tulee olla lyhytaikaisia suhteita etsivän miehen kanssa.

• Anonyymi00095

Oivalsin, kuinka rikas olen!

• Anonyymi00097

vippaa tonni!

• Anonyymi00096

Että kaivatulla on iso jölli.

• Anonyymi00098

nyt on isosti oivallettu!

• Anonyymi00099

Että parantaakseni oloani täytyy opiskella uusi ammatti. Hankkia myös uusia tunnetaitoisia ja fiksuja kavereita.

• Anonyymi00100

Että haluan seks*ä ihan aikuisten oikeasti.

• Anonyymi00164

Sama 😂

• Anonyymi00101

Olen oivaltanut sen että yllättäviä asioita tapahtuu yhä! Ja että uusi rakkaussuhde voi olla lähempänä kuin arvaankaan!

• Anonyymi00102

Mistä niin päättelet?

• Anonyymi00104

Minulle kerrottiin hänestä ja hänen kiinnostuksestaan minua kohtaan! Ihana tummatukkainen mies ja ikäeroa ei ole liikaa! Eli ei ole oman lapseni ikäinen!

• Anonyymi00121
        Anonyymi00104 kirjoitti:

Minulle kerrottiin hänestä ja hänen kiinnostuksestaan minua kohtaan! Ihana tummatukkainen mies ja ikäeroa ei ole liikaa! Eli ei ole oman lapseni ikäinen!

Ja minkä ikäinen se sinun lapsi gubbe onkaan?

• Anonyymi00106

Katsoin peiliin ja näin sen johon voin luottaa vähiten tässä maailmassa.

• Anonyymi00114

Mitä aiot tehdä asialle?

• Anonyymi00107

Olen tajunnut, että olen rakastumassa, ja tämä yrittää vain saada minut lopettamaan satuttamalla minua tällä tavalla. No, se ei tule toimimaan. Tavalla tai toisella aion saada hänet välittämään minusta. Kylmä asenne ei minua horjuta. Se on vain reilua, jos minä aion olla onneton, niin niin tulee olemaan hänkin.

• Anonyymi00108

Ei voi pelastaa sellaista joka ei pelastaisi itseään muutenkin. Menetyksen hyväksyminen ei ole helppoa. Liikkeessä olevalla on suuntansa ja tielleen ei auta asettua. Onneksi emme tavanneet aiemmin. Liian monimutkaista ollakseen ilo.

• Anonyymi00109

Kun katsoi minua tunnistamatta tajusin pienen ahdistuksen piston vallassa, että oli varmasti unohtanut minut kokonaan, tai kenties joksikin aikaa, ja että oli itse niin eksyksissä labyrintissaan, ettei minua tainnut edes olla olemassa hänelle.

• Anonyymi00117

Entä jos hänellä on huono näkö?

• Anonyymi00110

Oliko se todella niin tuskallista, ettei kukaan olisi koskaan tullut lähelle minua , kukaan koskaan aivan nähnyt minua ja tullut niin luokseni, jatkanut matkaa mutta katsonut minua silmiin niin vakavasti, niin pelotta.

• Anonyymi00111

Sen miten asiat ja ihmiset on useimmiten hyväksyttävä sellaisinaan sillä ovat liian rikkinäisinä korjata. On myös taisteluita joissa lopputuloksella ei ole väliä sillä kyse on rajoista. Voi olla etten edes rakastanut vaan halusin vain että joku niin hyvä kääntyisi puoleeni. Ja kaikkea alkaa koko ajan huomaamattaan.

• Anonyymi00112

Aluksi puhuisimme aivan pienistä asioista, koska lankoja uudelleen kiinnitettäessä on parasta aloittaa helpoimmista solmuista.

• Anonyymi00115

Olen adhd. Sain selityksen työnarkomanialleni (hyoerfokus), valehtelulleni (konfliktien välttely) ja monelle muulle asialle. Nyt on helpompi ymmärtää itseäni ja antaa itselleni armoa.

• Anonyymi00116

Valehtelu ei kuulu adhd -piirteisyyteen.

• Anonyymi00119
        Anonyymi00116 kirjoitti:

No ei kyllä, mutta tapahan se tämäkin trolliäijän tuntea itsensä erityiseksi. T naiselta

• Anonyymi00146
        Anonyymi00116 kirjoitti:

Tämä. ADHD-piirre on yleensä suuri oikeuden tunto eli halu tehdä asiat oikein ja olla rehellinen.
        Isompi ongelma ainakin on itselle se, että aina ei tarvitsisi sanoa totuutta tai vastata kysymykseen johon ei halua vastata. Vaikea pitää rajat niissä.
        Sivusta

• Anonyymi00183

ADHD piirteisistä pysyn aina kaukana!

• Anonyymi00197
        Anonyymi00183 kirjoitti:

ADHD piirteisistä pysyn aina kaukana!

Tosi ihanaa kun kerroit. Voit poistua nyt.

• Anonyymi00220
        Anonyymi00116 kirjoitti:

Adarit laskee kyllä luikuria erinomaisen lahjakkaasti, ovat häkkilinnuissa yliedustettuja.

• Anonyymi00118

Voin elää ilman häntä.

• Anonyymi00120

Kai tuon voi tulkita hyväksi asiaksi?

• Anonyymi00122

Tämän ymmärtäminen auttaa eteenpäin.

• Anonyymi00123
        Anonyymi00120 kirjoitti:

Kai tuon voi tulkita hyväksi asiaksi?

On se hyvä, koska hän on varattu.

• Anonyymi00126

Tietyistä ihmisistä ei tarvitse tykätä, kaikista negatiivisesti ajattelevistä energiasyöpöistä hyvä pysyä kaukana, sekä loisioista.

• Anonyymi00184

Olen täysin samaa mieltä kanssasi!

• Anonyymi00131

p*ppelit on kivoja, niistä saa paljon iloja 🤪

• Anonyymi00149

Pistetäänkö poke pyöriin.

• Anonyymi00156
        Anonyymi00149 kirjoitti:

Pistetäänkö poke pyöriin.

Ei!

• Anonyymi00132

En voi pakottaa häntä olemaan kanssani ystävä. Vaikka miehellä on naispuolisia ystäviä, minä en ilmeisesti hänelle sellaiseksi kelpaa. Pitää luopua hänen tavoittelemisestaan.
      Nainen

• Anonyymi00133

ei kiinnosta vttuakaan muuta ku lytätä sua miks ihmeessä hengaisin sun kanssa vtun pelle mitä sä pystyit antamaan mulle käytännössä mies? nii. lähetään ny tosta ens alkuun liikkeelle sivusya

• Anonyymi00134
        Anonyymi00133 kirjoitti:

ei kiinnosta vttuakaan muuta ku lytätä sua miks ihmeessä hengaisin sun kanssa vtun pelle mitä sä pystyit antamaan mulle käytännössä mies? nii. lähetään ny tosta ens alkuun liikkeelle sivusya

Vastasit nyt naiselle, et miehelle.

• Anonyymi00186
        Anonyymi00133 kirjoitti:

ajattelen ihan samoin liittyen lapseni ikäiseen henkilöön..

• Anonyymi00135

Mies on todella sekaisin.

• Anonyymi00139

Mietin että miltä tuntuisi riisua hänet alasti ja suudella siinä pitkään

• Anonyymi00142

Aikamoinen oivallus 😉 olis varmaan ihan kauheeta 😛

• Anonyymi00144

Rambo on harras kristitty

• Anonyymi00147

Toimenpiteitä tehty, mutta tekijät vielä hakusessa.

• Anonyymi00148

Eli sama suomeksi!

• Anonyymi00150

Oivalsin että minua pelätään ja sai siitä voimaa.

• Anonyymi00151

"Yksi sinulta puuttuu, ja sen mukana kaikki"

• Anonyymi00152

Ei ole muuten ennen mennyt järkeen tämä! Se on niinkuin ne sanoo, aina sieltä löytyy jotain uutta.

• Anonyymi00153

Mitä ois tarvinnu oivaltaa jätin senkin jo ajat si muiden huoleksi puhelimesta puuttuu vielä jääkaappi ja kahvinkeitin

• Anonyymi00155

Aivo on mainio elin.

• Anonyymi00157

jää kyllä p*ppelillä kakkoseksi 😂

• Anonyymi00165
        Anonyymi00157 kirjoitti:

jää kyllä p*ppelillä kakkoseksi 😂

Pi#peli ei toimi ilman aivoja.

• Anonyymi00173
        Anonyymi00165 kirjoitti:

Pi#peli ei toimi ilman aivoja.

olen järkyttynyt tästä tiedosta 🤣😉
        Miksi aivo on mielestäsi mainio elin?

• Anonyymi00217
        Anonyymi00173 kirjoitti:

olen järkyttynyt tästä tiedosta 🤣😉
        Miksi aivo on mielestäsi mainio elin?

Kommentoin vain sivusta :)

• Anonyymi00158

Se, että joku saa mut hymyilemään ja nauramaan, on iso juttu. Valtava.

• Anonyymi00159

Alku asetus kaikille ihmisille on tästä lähtien 0.
      Kattoo sitten käytöksen mukaan miten lähtee numerot nousemaan.

• Anonyymi00160

Se on oikeasti ihan fiksua.

• Anonyymi00168

Koskeeko tuo itseäsikin?

• Anonyymi00196

Oho, mulla se menee aina toisinpäin. Jokainen on ihan kymppi ensitapaamisella ja sen voi pitää. Ei ole edes vaikeaa. Mut jotkut onnistuu laskemaan sen jo heti kättelyssä 4- tasolle

• Anonyymi00161

Olen kohta eläkkeellä. Yess....

• Anonyymi00163

Joo mäki!!! 25 vuotta vielä!! 🤸🕺🧑‍🦯🧑‍🦽

• Anonyymi00162

Koska yp toimii täällä vapaaehtoisten toimesta. Se on mahdollistunut sen että kaiken maailman kiusaajat hakeutuu moderaattoreiksi.

• Anonyymi00166

Sen, että olen viime kuukausina ajatellut usein tuonpuoleista. Siis lukuisten lukemieni kuolemanrajakokemusten kautta. En tietenkään voi etukäteen tietää asian laitaa mutta se ei estä miettimästä tätä aihetta.

• Anonyymi00167

Haluan kumppanin, rakkautta, ystävyyttä, se#siä ja läheisyyttä ja pian.

• Anonyymi00170

Onko joku tietty mielessä?

• Anonyymi00179
        Anonyymi00170 kirjoitti:

Onko joku tietty mielessä?

On ollut jo 2 vuotta.

• Anonyymi00187
        Anonyymi00179 kirjoitti:

On ollut jo 2 vuotta.

Minä olen ollut kiinnostunut vasta vähän aikaa yhdestä lyhyestä tummatukkaisesta miehestä!

• Anonyymi00195
        Anonyymi00179 kirjoitti:

On ollut jo 2 vuotta.

Miksi on kestänyt noin kauan?

• Anonyymi00169
    • Anonyymi00171

Pyöritetään paperit rulliksi ja leikataan näistä viipaleita, niin saadaan nopeasti myös suikaleita, kun aukaistaan viipaleet.

• Anonyymi00172

Vaikka minusta nyt tuntuukin että olen paha ihminen, se ei tarkoita että olisin. Se on vain tunne ja se menee kyllä ohi.

• Anonyymi00174

Se on juuri noin. hyvä muistaa muidenkin negatiivisten tunteiden kanssa.

• Anonyymi00192

Ei kannata antaa mennä ohi, vaan muuttua. Jos olet tehnyt väärin, korjaa käytöstäsi ja lopeta vääryys.

• Anonyymi00175

Sen miten ihmeellisellä tavalla olinmekaan me. Miten fyysisen yhteyden sijaan onnistuimme luomaan yhteyden aistittomassa tilassa, melkein kuin toistemme tietoisuuden sisällä, se oli läheisyys, jota todellinen elämä oikeilla kehoilla ei koskaan voisi saavuttaa.

• Anonyymi00182

Elämä voi olla hyvää yksinkin! Ja on hyvä olla tietoinen siitä, mitä mahdolliselta uudelta kumppanilta haluaa ja ikä on tärkeä asia! Ikäeroa ei voi olla niin paljon että toinen voisi olla lapseni ikäinen! Ja pelkkä ystävyyssuhdekin ikäiseni ihmisen kanssa voisi olla hyvä asia! Mutta mikään noista ei ole pakollista!

• Anonyymi00210

Elämäsi on täysin rajoittunut omaan mieleesi.

• Anonyymi00188

Oon verrattain aivan terve

• Anonyymi00189

jos joku vaikuttaa tietyltä tai tilanne vaikuttaa, on turha selitellä asioita itselleen parhain päin.

• Anonyymi00190

Jos joku asia vaikuttaa tietyltä, et koskaan tiedä, mitä taustalla on todella

• Anonyymi00191
        Anonyymi00190 kirjoitti:

Jos joku asia vaikuttaa tietyltä, et koskaan tiedä, mitä taustalla on todella

Ei se siltitee itselle selittelysrä sen järkevämpää. Asiat on niin kuin ne on tai kunnes "toisin todistetaan".

• Anonyymi00193

Oiskona tarttin jottai oivaltaa kyllä mä sen olen tienny ai jot jos ei päätään käytä siihen mihin se on tarkoitettu voi muisti vaikeudet (dementia) olla jo ennen keski-ikää ei nää hyödytä yhden asian oppiminen muistihin yhtikäs mittää olettekona koskaan kuulluna semmottista et jot muistikin pitäs pitää virkiänä mitenhän moinen mahtaa onnistua jos elämän halu on elämäänsä kyllästyneen ysikymppisen tasoa

• Anonyymi00194

Ettei hän ollut se sama, asuukin muualla.

• Anonyymi00198

Katsoessamme toisiamme jokin mitä ei aiemmin ollut sai ymmärtämään... En vieläkään tiedä, mikä hänessä, meissä yhdessä , hänen äänensävynsäkö, on tai oli, mikä sai liittymään niin päättäväisesti yhteen. Kaksi päättämätöntä ihmistä, jotka olivat hetken aikaa niin harvinaisen selvillä toisistaan.

• Anonyymi00201

kirjoitatko miehelle vai naiselle?

• Anonyymi00199

En oivaltanut vaan säikähdin koska nyt on varmaa miten osaan nähdä ilman silmiä.

• Anonyymi00200

Mitä näit ilman silmiä?

• Anonyymi00202

Taisin vain ymmärtää minulta loppuvan vaihtoehdot. Näin nämä asiat yleensä tapahtuvat, sitä päätyy panemaan kaikki viimeiset toivonsa tuntemattomaan ja toivoo, että mitä tahansa tuo tuntematon minulla tekisikin, se olisi juuri sitä, mitä olisi halunnut itsellään tehtävän.

• Anonyymi00209

Missä asiassa sinulta loppuu vaihtoehdot?
        Oletko nainen?

• Anonyymi00203

Hän haluaa minut vain silloin, kun näyttää siltä, että ei voi saada minua. Eli ei oikeasti minua vaan sen tunteen, jonka hän saa yrittäessään saada minut.

• Anonyymi00204

Tuo on tosi surullista. Toisaalta ansaitset parempaa kuin sellaisen, jolle leikkiminen on oleellisempaa kuin aito yhteys.

• Anonyymi00205

el se ollu rakkautta mitä meidä välil oli j-j

😅

• Anonyymi00206

Kahdella viidestä ei ole säästöpuskuria

• Anonyymi00207

Ammattietiikka hukassa?

• Anonyymi00208

kaikkee mitä ne tekee estämistä ja muuta saavat itse kurjuutta kaikesta. huonommaksi vaan m et nee vaikka etsivät hyötyä kun estävät kaikkea.

• Anonyymi00211

nyt niiden elämiin on taas hakattu veitsin muutaman kerran takaisin 😂

• Anonyymi00212

kaikkiin alistussiyeisiin ja hyvöksikäyttöihin hakattu vielä 29 kertaa lisää veitsin!! toivottavasti tuntuu pahalta, niin sen pitääkin!

• Anonyymi00213

nämä olikin kovia iskuja jatketaan taas huomenna lisää. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi00214

hakkaan aina estpihin ja mitä mulle teitte. toivottavasti tuo teille helvetisti huonoa ja pahaa, kaikesta mitä tänne teitte.

• Anonyymi00215

ja vielä muutaman kymmenen kertaa kiusaa, estoa, pahaa takaisin. kaikkeen mitä ootte, tehnyt, varastanut, vienyt estänyt, hakannut. ja, kaikkeen pahaa elämiin ne mihin ootte vaikuttanut.

• Anonyymi00218

Rakastan avointa suhtautumista asioihim
      Naiselta miehelle

• Anonyymi00219

Hetken pienen tie on kevyempi

• Anonyymi00221

Hän katsoi minua siinä sitten ikäänkuin kuin olisin ollut jokin löytö, joka ei nyt sitten toiminutkaan aivan niin kuin pitäisi, kuin olisi löytänyt vian, vian, joka oli pettymys, koska oli käyttänyt niinkin paljon aikaa taustatyöhön ja uskoi myös valinneensa takuullisen tällaisten vikojen varalta, että ehkä se olisikin hyvällä lykyllä tilapäinen häiriö mutta ymmärsi nyt ulkopuolisen arvion tähdellisyyden.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      68
      888
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      793
    3. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      64
      710
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      644
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      59
      548
    6. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      523
    7. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      29
      479
    8. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      46
      477
    9. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      24
      467
    10. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      31
      460
    Aihe