😊
Vastaukset 68
- Anonyymi00001
Muulin peräkärrystä.
- Anonyymi00002
Hajusta
- Anonyymi00003
Ei ole kaivattua. 😊
- Anonyymi00004
On aina perjantaisin siellä kaljalla.
- Anonyymi00006
Puhui jostain sillan ylittämisestä ja näin samalla hänet sivusilmällä sillalla sekä huomasin myöhemmin ylittäneen sen.
- Anonyymi00007
Hän johdatteli minut tänne🩷🤍
- Anonyymi00008
Johdatus
- Anonyymi00009
Luulee omiaan en ole täällä
- Anonyymi00010
kaikki pelisilmät on täällä
- Anonyymi00011
ikää +65 vuotiaat siis!
- Anonyymi00034
Anonyymi00011 kirjoitti:
ikää 65 vuotiaat siis!
Turusen radalla ikäraja 14. Kuulemma. -ravatessaroiskuu
- Anonyymi00012
Ei hän ole. Jollekin vaan sattunut samat jutut kun meille ja sattumalta tietää musta juttuja joita muut ei tiedä.
- Anonyymi00013
Hänen silmänsä kertoivat sen.
- Anonyymi00014
Pelkäsi varmaan, että haistan onko hänellä jotain lääkityksiä.
- Anonyymi00015
Kaikkihan nekin täällä on jotka väittävät etteivät ole ja eivät muka koskaan ole edes kuulleet koko sivustosta.
- Anonyymi00030
Onks tääl meän kylän poikii? Ottakaa näyttökuvii ja post alkaa toisillenne se sanookin näin ja näin sillä on pallit totta se on. "Oletko aina kuitenkin ollut biologisesti nainen? " Mietin yön yli har har
- Anonyymi00037
Anonyymi00030 kirjoitti:
Onks tääl meän kylän poikii? Ottakaa näyttökuvii ja post alkaa toisillenne se sanookin näin ja näin sillä on pallit totta se on. "Oletko aina kuitenkin ollut biologisesti nainen? " Mietin yön yli har har
Otto-automaatilla kylänki voi valita mieleisekseen. Kuulemma.
- Anonyymi00016
Täällä ei ole minulle kaivattua! Koska en tiedä edes hänen nimeään!
- Anonyymi00017
Lindemanista.
- Anonyymi00018
Ei hän ole täällä.
- Anonyymi00057UUSI
Onpas!
- Anonyymi00019
Vedin pitkää tikkua!
- Anonyymi00020
Ais
- Anonyymi00021
Hän oli ainakin vuosia sitten. Löysin hänet, kun laitoin hänen mietelauseensa Google hakuun se paljasti saman lauseen täällä keskustelussa.
- Anonyymi00022
Mitä teet vielä palstalla jos vuosia jo mennyt?
- Anonyymi00024
Joku kirjailija?
- Anonyymi00035
Voi olla matkija.
- Anonyymi00023
Täällä on minusta juttuja
- Anonyymi00026
Tiedätkö kuka niitä on kirjoittanut?
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Arvelen
- Anonyymi00038
Anonyymi00028 kirjoitti:
Arvelen
Ai, vieläkin arvelet vain 😯
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Helposti tietää kuka.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Helposti tietää kuka.
Ei täällä voi olla varma
- Anonyymi00025
https://youtu.be/r1BcFD1g938?si=tP70q2dSNR4a-8yu tämän aiemmin linkatun biisin ja saman bändin yhden toisen musiikkikappaleen kautta se on hyvinkin paljon mahdollista. ;)
- Anonyymi00027
"Du hast Ein Frau Stein".
- Anonyymi00033
Anonyymi00027 kirjoitti:
"Du hast Ein Frau Stein".
Tell me about this mein teil of yours son
- Anonyymi00029
Molemmat halusi tunnistautua, kahden kesken M-N 🥰🥰🥰
- Anonyymi00032
Kinkykartanossa vai?
- Anonyymi00036
En arvannut. Tulin tänne Ikävä-palstalle syksyllä -24 purkamaan ajatuksiani ja "huutamaan tuuleen". Olin joskus aiemmin kirjoitellut muualla s24: ssa, joten paikka oli tuttu.
Kirjoitin sekavaa tilannetta tosi varomattomasti, hänen etunimenkin mainiten. Kirjoitin, etten halua hänen eroavan naisestaan ym. Yhtäkkiä kirjoituksiin vastattiin pelottavan sopivasti ja menin ihan puihin. Ajattelin, ettei hän mitenkään voi olla täällä. Myöhemmin syy hänen täällä oloonsa silloin ja myöhemmin on selvinnyt. Nolottaa.
Naiselta- Anonyymi00050UUSI
Aiemmin kirjoitellut kyllä suomi24 sivustoille kuten narsismi osiossa, vaan siksi kun niitä on ollut omassa elämässä ihan riittävästi, niin on ollut halua auttaa toisia ja siinä että mitenkä sellaset tunnistais, ettei ihän olla sitte H. Moilasena että mitä tää oikein on.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Aiemmin kirjoitellut kyllä suomi24 sivustoille kuten narsismi osiossa, vaan siksi kun niitä on ollut omassa elämässä ihan riittävästi, niin on ollut halua auttaa toisia ja siinä että mitenkä sellaset tunnistais, ettei ihän olla sitte H. Moilasena että mitä tää oikein on.
En ole tutustunut Narsismi-osioon s24:ssa.
10.11.28.
- Anonyymi00039
Intuitioni kertoi.
- Anonyymi00040
En usko!
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
En usko!
Ei ole pakko!
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ei ole pakko!
Kaikki muu tässä on vielä järjellä selitettävissä, mutta ei tämä palsta…Sivusta eräs.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Kaikki muu tässä on vielä järjellä selitettävissä, mutta ei tämä palsta…Sivusta eräs.
selvennä vähän!
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
En usko!
Uskotpas!
- Anonyymi00044
Naiselta: Kerran olin ollut näkevinäni hänen näköisensä miehen bussipysäkillä, kun ajoin ooppelilla ohi. Sen jälkeen koirapalstalle mennessäni näin täällä otsikon "perävalot vain villkkuivat". Palstanoviisina oletin heti, että kirjoitus oli Häneltä.
- Anonyymi00047UUSI
- Anonyymi00052UUSI
Tästä kappaleesta tiesin. Mutta se oli silloin, noin 1000 vuotta sitten.
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Tästä kappaleesta tiesin. Mutta se oli silloin, noin 1000 vuotta sitten.
meedion vikaa 😉
- Anonyymi00049UUSI
Kenen kaivattu jos nyt ette ole sattunu huomaamaan ni puhelimessa/netissä on noin seitsäkymmenen prosentin elämä tätä nykyä et onnea metsästykseen netti maailman suurin postimyynti kuvasto lasten hyväksikäyttäjistä työpaikan etsijöihin löytyy kaikille jotakin kun osaatte etsiä hyvä muistaa varoa nettipoliisia ja heitä avustavia ihmisiä seksuaalissävytteinen viestin vaihtokin on aikuisen ja alaikäisen välillä rikos ymmärtääkseni jo tätä nykyä suora ehdotus seksistä alaikäisen kanssa katsotaan jo kai yritykseksi raiskata jopa riippunee tutkinnan lopputulemasta suojaikärajat jättää kai näiltäkin osin jotain vapauksia mutta lirissä olette jos kyseisen lapsen vanhempi katsoo että kyse on yrityksestä hyväksikäyttää hänen lastaan jotain mitä en ole selvitelly kun pyrin välttelemään alaikäisiä mielummin viisitoista vuotias poika si jo taasen tietää minkä perässä menee josko ny sattuu olemaan itseään vanhemmankin naisen kanssa kyllä mä ainakin tiesin jo kaksitoista vuotiaana mitä olisin naiselta halunnu vaikka olen aikuisviihdettä pikkupojasta asti katsonut en mä ole sillai seksiä ajatellu ennen yhdentoista tai kahdentoista vuoden ikää samoihin aikoihin aloitin kuivaharjoittelun anttilan kuvaston alusvaate sivujen kanssa
- Anonyymi00054UUSI
Raahasin sen niskaperse otteella tänne
- Anonyymi00056UUSI
Kohtalo johdatteli minut tänne.
- Anonyymi00059UUSI
🙂👎
🙃👍
✨️Connection✨️- Anonyymi00060UUSI
Minkälainen se on?
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Minkälainen se on?
Se on että tiedän että sinä tiedät että minä tiedän että sinä tiedät että minä tiedän 😉
- Anonyymi00061UUSI
Hänellä täytyy olla yhtä loistava huumorintaju ja muutenkin yhtä omituiset aivot.
- Anonyymi00063UUSI
On.
- Anonyymi00062UUSI
Se on sun luontos.
Noin sanoisin jos kasvotusten oltais ja hän kysyisi otsikon kysymyksen. - Anonyymi00064UUSI
Hän on fiksu, eikä täällä ole.
Minä en ole fiksu, ja olen täällä.
Ollaan ihan eri piireissä. 🤷 - Anonyymi00065UUSI
Yhteen aloitukseeni tuli tulenpalava vastaus, jonkailmiselvä tarkoitus oli sanoa "Ei!".
- Anonyymi00067UUSI
No mikä se oli?
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
No mikä se oli?
Siinä oli niin monta asiaa jotka piti paikkansa. Jotkut ei mun mielestä oikein mut voin kuvitella että ne oli hänen mielestä totta.
Täällä on monta kerta juttua noista alkukirjaimista tunnisteeta ett vaikkapa K-alkuinen mies ja N-alkuinen nainen, niin sellasii pareja löytyy Suomesta 50 000.
Tai T-alkuiselle tarkoitettu viesti menee 100 000:lle.
Bad odds :-)
But ...
saamassani vastauksessa oli oddsit ihan fifty - sixty tai vähintään 1 - 10.
Siksi uskon että hän on täällä. Tai oli.
- Anonyymi00068UUSI
Ei ole täällä! Mutta se ei estä minua epätoivoisesti huokuttelemasta tänne.
- Anonyymi00069UUSI
Kauan sitten kysyin henkimaailmasta, miten saan häneen yhteyden. Vastauksena tuli tämän palstan nimi.
🕉️- Anonyymi00070UUSI
Ja sait?
- Anonyymi00072UUSI
Se on mun true fani
https://youtu.be/s7NHmh7XSxA
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1411614- 1481091
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät70960Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi316886- 68753
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56733- 37639
- 65638
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7601Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33571