Vaikuttaako teillä miehillä hiustenväri naisen valintaan?

-Daniela-

Tällästä oon pohtinu.

Oon vielä teini-ikäinen ja haluaisin luoda vanhempien miesten silmissä kypsemmän lookin. Niin mietin että pitäiskö se sävy olla sitten tumma, joko musta tai ruskea? Harmi kun ne ei tunnu vaan yhtään omilta...

Tällä hetkellä olen kellertävä blondi ja mietin että pitäiskö vaihtaa sellaseen ihan platinablondiin eli ts. valkoiseen tukkaan, jos se tois sellasta kylmyyttä ja kovuutta enemmän kasvoille, mutta silti tuntuis omalta koska vaalea väri ja kuvais ehkä mun luonnetta parhaiten, kun mun luonteessa on sellaista herkkyyttä mutta sitten myös tempperamenttisyyttä ja tulisuutta. ;) tällänen eloveenablondi mikä mulla on, on ehkä liian kiltin oloinen ja mitään sanomaton väri minulle.

No mut sanokaas te vanhemmat kundit, tykkäättekö nuoremmista naisista jotka on vaalea verikköjä ja näin ollen heidän ulkonäön piirteensä ovat ehkä "lapsekkaammat"?

Vai, oisko tärkeetä nuoressa naisessa olla sellaista tummuutta, jämeryyttä ja kypsyyttä?

Tiedän että luonne on se mikä pääasiassa merkitsee ja joku ukko nyt ajattelee, että voi mitä hömppä juttuja, mutta kai ulkoisellakin kuvalla on joku merkityksensä.

28

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ari.

      Babyface mikä babyface, ei siihen tukan värjäys auta vaan ihan aika. Nauti nuoresta ulkonäöstäsi nuoruus menee nimittäin nopeasti ohitse. Tulet vielä kaipaamaan nuorta ulkonäköäsi.

    • callmeishmael

      Tunsin kerran erään Danielan.
      Hänelle sopi kyllä mikä väri vaan, luonnonkauniit kasvot kun sattuu omistamaan. Tajuaakohan millaisen lottovoiton saanut syntymässään? Epäilen.

      Muuten sitten aika sakeeta huttua.

    • lifemocker

      turhaan koitat saada kypsempää lookkia kun se kyllä riittää toteamaan että "ei näin" kun avaat suusi ja katsoo sun teinimäistä käytöstä

    • vlnttl

      Luulenpa, että juuri se sun nykyinen eloveenablondi eniten vetoaa miehiin... eli, jos haluat iskeä vanhemman miehen.
      Mutta jos haluat vaikuttaa kypsemmältä, niin ennen kaikkea sivistä itseäsi... kuuntele vanhempaa musiikkia ja ota selvää asioista, joita tapahtui ennen syntymääsi ja silloin kun olit nuorempi. Hiustenväri nyt ei hirveesti vaikuta (tosin se platinablondi tekee susta vaan enemmän teinin, eli sitä nyt ainakin kannattaa välttää! Se ehkä toimii ja antaa särmää 25 naisille, mutta jos on yhtään nuoren näköinen niin teinipissis)

      Jos haluat kokeilla, niin hyvähän se on vaikka kevytvärillä kokeilla tummentaa omaa väriä, ja jos ei toimi niin sehän peseytyy pois...

    • Ulkonäkö on vain yksi puoli ihmisestä. Tärkeä, muttei kaikki kaikessa. Voi olla, että sen takia saattaa saada jotain anteeksi, tai jopa etuakin, mutta kauneus on kuitenkin viime kädessä subjektiivista. Yksi kortti siis, jolle ei kannata kaikkea satsata. Jos ei mitään muuta ole, siihen voi toki panostaa, korostaa siis hyvää ja peittää huonoa- tyylillä. Mutta mikään ei pysy ikuisesti piilossa, joten itsensä kehittämisen kannalta suosittelen kehittämään ja kehittymään tasapainoisesti ja tasapainoiseksi.

      Tylsä vastaus.

      Vähemmän tylsä: miehet tykkäävät vaaleaveriköistä.

    • metsänpeikko

      Joo pitää olla tummat hiukset ja ruskeat silmät. Vaaleat naiset ovat mitättömän näköisiä =).

    • Jos ja kun olet luonnostaan blondi, niin en suosittele tummaa, saati mustaa hiusväriä. Näytät kalpealta ja oudolta sellaisessa. Meikkikin pitäis olla kamalan vahva ja luonnoton, että vaalea ihminen näyttäis jotenkin luonnolliselta mustassa tukassa.

      Jos haluat värjätä, niin punainen on sopivin väri luonnonblondille. Punatukkaiset on vaaleaihoisia ja -piirteisiä ja pigmentiltään samankaltaisia. Itse luonnostaan vaaleana olen ollut aikoinaan yli 10 vuotta punatukka ja se sopi ihan ok ja toi itselle kai silloin nuorena omasta mielestä sitä uskottavuutta ja ikää ulkonäköön enemmän. Mutta mee kampaajalle ja anna kampaajan värjätä. Kotiväreillä tulee ns. "värikypärä" eli luonnoton tasainen väri. Kampaaja laittaa hiuksiin aina pari sävyä, jotka tekevät luonnollisemman lookin. Kenenkään tukka ei ole luonnostaan tasaisen yksivärinen.

    • Ai niin valkoinen tukka on oikeasti tosi kylmä ja sopii harvoille vaikka sitä paljon näkee. Jollain Marilynillä oli jossain vaiheessa sellainen, mutta sekin oli kampaajien taidokas värisekoitus. Mutta Marilynhän olikin oikeasti ristiverinen..


      http://www.youtube.com/watch?v=flK_cRHYG-8

    • -Daniela-

      Entä tarviiko hiustenvärin sopia jotenkin luonteen kanssa teidän mielestä yhteen?

      Eli sopiiko herkkä ihminen punapääksi?

      • Suomessa tummahiuksisia naisia pidetään vähän sielukkaampina ja fiksumpina, sellaisina eteerisinä. Punatukkaiset mielletään ehkä taiteellisina ja temperamenttisina. Blondeille jää sitten se bimbon osa.


    • bimbot ei kiinnosta

      Blondit on liian helpppoja.

    • -Daniela-

      No on mussa tempperamenttiäkin, mutta sotiiko se punainen väri sitten mun herkkyyden kanssa yhteen...

      :D

      Ja siis tempperamentillä tarkoitan sitä, etten oo mikään tappelijaluonne, mutta sanavalmis ihminen. :)

      Joutuuko punapäät helpommin tappeluihin? :D

    • -Daniela-

      Okei, kiitos vinkistä :)

    • harmaita hiuksia

      Sanotaan vaikka näin. Ei sitä viitsi kovin paljon nuorempiaan lähestyä, se tuntuisi ja varmasti näyttäisikin perverssiltä.

      Jos taas joku parikymppiseltä vaikuttava nainen lähestyisi niin ensimmäisenä tulisi mieleen, että "mitä helvettiä??". Sitten tuntisi imarrelluksi jonka jälkeen taas "ei saatana, jos tuo tietäisi ikäni... onko edes täysikäinen?".

      Paitsi, että aloittaja taisikin mainita olevansa teini. Joten hälle vanhempi mies tarkoittaakin varmaan jotain parikymppistä, joka meikäläisen silmissä on korkeintaan nuorimies.

    • Pysy erossa vanhemmista miehistä ja kysy iskältä mielipidettä vielä pari vuotta ainakin :)

      • -Daniela-

        No mä oon täysi-ikäinen teini-ikäinen kuitenkin, että ei sen puoleen. Voisi se siis olla vanhempikin kuin joku 20-vuotias.

        Eikä meidän isältä kannata kysyä yhtään mitään, eikä tee edes mieli. Se on alkoholisti.

        Mun seksuaalinen mieltymys on kyllä jollakin tavalla vanhemmat ja vahvat miehet, vaikee vähän pysytellä sitten erossa.


      • -Daniela- kirjoitti:

        No mä oon täysi-ikäinen teini-ikäinen kuitenkin, että ei sen puoleen. Voisi se siis olla vanhempikin kuin joku 20-vuotias.

        Eikä meidän isältä kannata kysyä yhtään mitään, eikä tee edes mieli. Se on alkoholisti.

        Mun seksuaalinen mieltymys on kyllä jollakin tavalla vanhemmat ja vahvat miehet, vaikee vähän pysytellä sitten erossa.

        Jaaha, täysi-ikäinen teini. Mun isäni kuoli alkoholin aiheuttamassa onnettomuudessa, eikä ollut eka tai toka känni. Joten ymmärrän kyl mitä tarkotat.

        No ne hiukset sitten. Lasteni äiti on tyylikäs punapää. Suurin romanttinen rakkaus tähän mennessä nyt ajatellen on pisamakasvoinen blondi. Tietyllä tavalla kuumin suhde oli tummahiuksiseen naiseen. Joten ei voi sanoa, että hiusten väri olis mitenkään ratkaiseva, muu kokonaisuus ratkaisee. Kaikki ovat siis exiä, joten mitäs värejä on vielä kokematta? :>


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Jaaha, täysi-ikäinen teini. Mun isäni kuoli alkoholin aiheuttamassa onnettomuudessa, eikä ollut eka tai toka känni. Joten ymmärrän kyl mitä tarkotat.

        No ne hiukset sitten. Lasteni äiti on tyylikäs punapää. Suurin romanttinen rakkaus tähän mennessä nyt ajatellen on pisamakasvoinen blondi. Tietyllä tavalla kuumin suhde oli tummahiuksiseen naiseen. Joten ei voi sanoa, että hiusten väri olis mitenkään ratkaiseva, muu kokonaisuus ratkaisee. Kaikki ovat siis exiä, joten mitäs värejä on vielä kokematta? :>

        Oon pahoillani isäsi vuoksi :(


      • oasis79 kirjoitti:

        Oon pahoillani isäsi vuoksi :(

        Kiitos. Siitä on jo aikaa. Vesillä törttöili suomalaiskansalliseen tyyliin, tuhansien järvien maan pimeä puoli.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Kiitos. Siitä on jo aikaa. Vesillä törttöili suomalaiskansalliseen tyyliin, tuhansien järvien maan pimeä puoli.

        Tuhansien alkoholistien pimeä maa...

        Itsekin alkoholistia läheltä seuranneena ainakin se päätös on ollut helppo tehdä, etten laita koskaan omaa lastani tai muita läheisiä kärsimään oman alkoholinkäytön takia.


      • oasis79 kirjoitti:

        Tuhansien alkoholistien pimeä maa...

        Itsekin alkoholistia läheltä seuranneena ainakin se päätös on ollut helppo tehdä, etten laita koskaan omaa lastani tai muita läheisiä kärsimään oman alkoholinkäytön takia.

        Juoppo huijaakin itseään ettei aiheuta kärsimystä. Kun ei oikeasti ole juoppo omasta mielestään. Siihen vielä viinaperäistä maanis-depressiivisyyttä tms. niin hellurei läheiset.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Juoppo huijaakin itseään ettei aiheuta kärsimystä. Kun ei oikeasti ole juoppo omasta mielestään. Siihen vielä viinaperäistä maanis-depressiivisyyttä tms. niin hellurei läheiset.

        Niinpä, onhan sitä ihmisellä oikeus "rentoutua"...

        Surullista, miten tuo sairaus vie ihmisen mennessään ja jäljelle jää pelkkä kuori. Se ihminen on tavallaan kuollut, vaikka vielä hengittääkin. Siinä kaikkien silmien edessä, kännistä toiseen, pikkuhiljaa häviten tästä maailmasta.

        Menipä nyt rankaksi. Tarvittais hulahulamusiikkia.


      • oasis79 kirjoitti:

        Niinpä, onhan sitä ihmisellä oikeus "rentoutua"...

        Surullista, miten tuo sairaus vie ihmisen mennessään ja jäljelle jää pelkkä kuori. Se ihminen on tavallaan kuollut, vaikka vielä hengittääkin. Siinä kaikkien silmien edessä, kännistä toiseen, pikkuhiljaa häviten tästä maailmasta.

        Menipä nyt rankaksi. Tarvittais hulahulamusiikkia.

        Hula tekisi hyvää, mutta laitan tän marinan, kun siinä on jotain joka juuri nyt vetoaa. Olly Mursun ja Bruno Marsun duettohulaa odotellessa :>

        http://www.youtube.com/watch?v=m20BTdy9FGI


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Hula tekisi hyvää, mutta laitan tän marinan, kun siinä on jotain joka juuri nyt vetoaa. Olly Mursun ja Bruno Marsun duettohulaa odotellessa :>

        http://www.youtube.com/watch?v=m20BTdy9FGI

        Kelpaa oikein hyvin hulan korvikkeeksi näin ennen yöunia :)

        Täytyykin vetäytyä unten maille uneksimaan mursuista ja marsuista...zzzz... Öitä!


      • oasis79 kirjoitti:

        Kelpaa oikein hyvin hulan korvikkeeksi näin ennen yöunia :)

        Täytyykin vetäytyä unten maille uneksimaan mursuista ja marsuista...zzzz... Öitä!

        Slowari-hulaa :s Öitä.


      • -Daniela-
        bravo.bravi kirjoitti:

        Jaaha, täysi-ikäinen teini. Mun isäni kuoli alkoholin aiheuttamassa onnettomuudessa, eikä ollut eka tai toka känni. Joten ymmärrän kyl mitä tarkotat.

        No ne hiukset sitten. Lasteni äiti on tyylikäs punapää. Suurin romanttinen rakkaus tähän mennessä nyt ajatellen on pisamakasvoinen blondi. Tietyllä tavalla kuumin suhde oli tummahiuksiseen naiseen. Joten ei voi sanoa, että hiusten väri olis mitenkään ratkaiseva, muu kokonaisuus ratkaisee. Kaikki ovat siis exiä, joten mitäs värejä on vielä kokematta? :>

        Selvä juttu. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      136
      1593
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1180
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      80
      1064
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      882
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      90
      774
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      772
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      704
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      136
      665
    Aihe