Kalos animessa kausi 17

Japani on aloittanut näyttämään tätä aluetta ja saa nähdä millainen seikkailu on Ashillä ja Pikachulla edessä. Ainakin saavat uudet matkakumppanit Iriksen ja Cilanin tilalle. Ainakin serebiin mukaan Ashin mukaan lähteen Serena niminen tyttö.

9

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S_lalala

Joo, Ashin seuraan liittyy aloitteleva kouluttaja Serena ja hänen lisäkseen vielä salijohtaja Clemont ja hänen pikkusiskonsa Bonnie. Itseä kiinnostaa kovasti se seikka, että Serena on Ashin lapsuudenystävä (ainakin infojen ja uusimman trailerin antaman kuvan mukaan). :)

Kauden kahdella ensimmäisellä jaksolla on kuulema maailmanlaajuinen ennakkonäyttö 19. lokakuuta, mutta saa nähdä, näytetäänkö niitä Suomessa niin pian. Toivottavasti, mutta jotenkin epäilen. :/

• nm~

Netti on täynnä paikkoja joista näkee pokemonia, uusia ja vanhoja jaksoja :)

• S_lalala

Totta, suomeksi katsomisessa olisi vain oma viehätyksensä. :) Japaniksi katson mieluiten, mutta enkku subeilla olevia on vaikea löytää (näitä uusimpia varsinkin). Englanniksi dubatuista jaksoista en taas paljoa välitä :)

• Eniten tykkään kattoa Pokemonia suomeksi ja, joskus enkuksi, mutta japaniksi en tykkää kattoa yhtään. Japanin kieltä, kun ei ymmärrä sanaakaan ja, jos ei oo tekstejä enkuksi tai suomeksi. Sitten puheista en ymmärrä yhtään :)

• poke

Youtubeen tulee perjantaisin enkku subattuna uudet jaksot

• mielummin enkuksi puhuttuna, kuin japaniksi. Enkku on paremmin tottunut ja kuulostaa paremmalta. Hahmojen nimetkin tottunut kuulemaan enkuksi.

• nm~

Mielipide kysymys. Itse en katsoisi enkuksi dubattua mistään hinnasta sillä dubbi on niin huono verrattuna alkuperäiseen. Ja muutenkin katson animen japaniksi... Uusinta XY:tä en ole viellä ekaa jatsoa pidenmälle katsonut.

• PT.

Itse katson usein sekä japaninkielisen että englanninkielisen version. Mielestäni englanninkielinen dubbaus on tällä hetkellä aika hyvää. Digimonin kohdalla sen sijaan alkuperäinen versio oli selvästi parempi.

• No Digimonissa mielestäni enkku dubbi on hyvä, mut mua häiritsee vain se, että amerikkalaiset ovat dubanneet sen. Tarkoitan vai eka ja toka kausi pelkästään, koska amerikkalaiset vaihtoivat siihen omallaisensa tunnarin. Joka soi myöskin jakson alussa sit evoluutio kohdassa aina, kun Digimonia kehitetää ja sitten vielä jakson lopussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      238
      2292
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1828
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      67
      1557
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1245
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1124
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1108
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1018
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      1004
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      864
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      852
    Aihe