Minut on jätetty useasti sen takia, että olen liian hyvin varustettu. Edellinen tyttöystäväni piti sitä aluksi kivana juttuna, mutta loppujen lopuksi yli puolen vuoden seksittömyys oli hänellekin liikaa.
Usein ihmiset ajattelevat, että olisi hienoa jos olisi iso vehje, mutta voin vakuuttaa, että minut se on tehnyt maailman yksinäisemmäksi ihmiseksi.
Leikkaukseen ei ole varaa - mitä teen?
Ikuisestiko sinkku?
mr.bigboy
1
991
Vastaukset
- Big is best
Hei mr big.. odotahan, kun kasvat mieheks (nimimerkki viittaa viel poikaan..) ja aikaa kuluu niin ihan oikeesti sua aletaan arvostaan naispiireissä:) mä oon jo 43 akka ja mä ja mun ikäset yleensä kyllä arvostetaan suuresti isoa ja Toimivaa ja sellaista mitä OSAA myös käyttää (ei mitään pikasia...)ja yläpäässäkin on jotain :) ps: kuulostaa tosi oudolta, et iso on liian ido...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119148
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265838- 1024808
- 584803
- 803849
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743443- 533394
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262906Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502802- 432681