'Etkö tätä juuri kerjännytkin?'

dare

Toinen käsi pitää kiinni hiuksista. Se kiskoo, kiskoo ja tekee kipeää. Raju nykäisy, pää retkahtaa taaksepäin. Inahdan. "Hiljaa nartttu. Sinun mielipidettäsi ei kysytä." Hän kiristää nahkaista pantaa. Irvistän, puoliksi kivusta puoliksi sisälläni vellovasta raivosta ja nöyryytyksestä.

"Mahtavaa tyttöni, kerrassaan upeaa", hän ihailee minua ja hetkeksi katseemme kohtaa. Hän katsoo minua suoraan silmiin, enkä näe niissä huonoa omatuntoa tai hermostuneisuutta. Pelkkää puhdasta kiimaa ja voitonriemua. Hän kiertää taakseni, samalla antaen sormiensa kulkea ihollani.Kylmät väreet kulkevat selkärankaani pitkin ja hän huomaa sen. "Pelottaakoo narttu? Etkö tätä juuri kerjännytkin?" Ilman varoitusta hän iskee hampaansa kaulaani ja tuskin edes kuulee huutoani, jonka suuni eteen laitettu huivi tukahduttaa. Hän puree, nuolee veren kaulaltani ja antaa kielensä vaeltaa niskassani. Hitaasti kieltä pyöritellen hän siirtyy solisluille ja tunnen kuinka iho rikkoutuu. Puren hampaani yhteen, mutta en voi estää silmistäni vuotavia kyyneleitä.

Remmit käsieni ja jalkojeni ympärillä kiristää. Hän on nyt edessäni ja minä häpeän. Hän astuu askeleen eteen ja kuiskaa korvaani samalla sitä näykkien. "Kosketa.." näykkäisy. "itseäsi.." näikkäisy. "niin, että.." näykkäisy. "olet minulle valmis." Hän vetäytyy, mutta minä en liikahdakaan. "Kuulitko mitä sanoin? Kuulitko?!" Hän tarttuu toiseen rintaani ja puristaa. Minä nyökkään niin pienesti, että sen juuri ja juuri erottaa. Hän päästää irti ja täysin nöyryytettynä, minä teen kuten käsketään.

Näen, kuinka hän hymyilee silmissäänsä kiilto, joka ei lupaa hyvää. "Olet hyödytön, narttu. Tiedän, että kykenisit parempaan." Hän ärähtää muka kovinkin turhautuneena ja virnistää hyvin pienesti. Hän tulee istumaan päälleni ja levitettyjen haarojeni ja pienen hameeni ansiosta hän näkee kaiken. Hän nuolaisee huuliaan. Tarttuu toisella kädellään pannastani roikkuvaan hihnaan ja toisella kouraisee jalkoväliäni. Hän suutelee minua rajusti suulle ja tunnen hänen sormensa sisälläni. Yritän olla ajattelematta tilannetta, saamatta nautintoa, mutta jotain minä kuitenkin tunnen, eikä se tällä kertaa ole vain pelkkää kipua.

Hetkessä hän on taas seisaallaan. Hän kiskaisee talutusnuorastani, niin että pääni on hänen vittunsa kohdalla. "Nuole", hän kuiskaa ja tiedän, etten voi muutakaan. "Kunnolla!"

Kun hän huutaen laukeaa, hiuksiani repien, minä itken. Itken ja olen aivan liian väsynyt edes kuiskaamaan tyttöystäväni nimeä, kun hän irrottaa siteet ja remmit postuen paikalta.

4

4973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • redi

      ..jooko..

    • dare

      Ei kyllä ollut tarkoitus jatkaa.
      Saa nyt nähdä. Jos on fiilistä kirjottaa tällästä tekstiä, niin ehkä sitten.

      • redi

        mistäs edellinen inspis lähti ...?more sanon ma


    • .........

      JATKA!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe