Kuinka pitkään ihastuksesi on jo kestänyt?

pitkä ihastus

Täällä jo pari vuotta. mitäpä tähän sanois sitten?

51

1185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noooooooooo

      Vähä reilun vuoden.

    • Irja-Leena 89v

      56 vuotta.

    • melko tuore

      ihastuminen mulla. Vajaat kaksi kuukautta vasta siitä kun näin tämän miehen ensi kertaa. :)

    • nainen 77

      3kk, mut tulee varmaa kestää ikusuuden..

    • mun juttu

      En kerro. Ei kuulu tänne

    • Kauanko vielä?

      Lähes tulkoon vuoden verran olen ollut tuon miehen pauloissa.

    • 15 + 13

      puoli vuotta

    • Perhosiamasussa

      Vasta n puolitoista kuukautta

    • P..

      Vuoden ja 3 kk, noin suurinpiirtein. Haluaisin jo unohtaa. Todella harvoin nähdään, joten luulisi sen unohtamisen olevan helppoa, mutta ei.... Kumpikin ollaan ilmeisesti vapaita tahoillamme, mutta,mutta,mutta.... no, en sano mitään.

      • mutta-mutta?

        mitä?
        oletko tehnyt selväksi, että olet kiinnostunut, ja että olet tosissasi?

        joskus ympärillä pyörii niin paljon vonkaajia, ja muita hyväksikäyttäjiä, että voi olla vaikea uskoa kenenkään haluavan mitään muuta.


    • Heikki...

      Tahtoisin...

      ...kietoa käteni ympärillesi
      ja sulkea sinut lämpimään syleilyyn.

      ...tuntea lämpimän ihosi
      käsieni alla.

      ...tuntea huulesi huulillani
      yhä uudestaan.

      ...tuntea sydämesi kiihtyvän
      sykkeen sormillani.

      ...tuntea viileän kosketuksesi
      kuumottavalla ihollani.

      Pääsisitpä viimeinkin luokseni

      Viime kerrasta on jo aikaa

      Näyttäisin sinulle

      kuinka paljon olen sinua kaivannut...>

    • huhhuh kaikkee sitä

      nelisen vuotta.

      • vuosienkaipuu

        enmmän enemmän..


    • On kestänyt

      keväästä 2012 alkaen.

      • josnytvaan

        niin täälläkii...


    • M....

      Pari vuotta myös.

      • ihan hullu olen

        Joulusta ja vuodesta 2006 alkaen... hullua kun en pääse eteenpäin.


      • että semmosta
        ihan hullu olen kirjoitti:

        Joulusta ja vuodesta 2006 alkaen... hullua kun en pääse eteenpäin.

        No hei, minä en edes muista tarkkaa vuotta mutta yli 10 vuotta siitä on


    • jos tietäisivät

      mulla ihastuminen kestää näkemisestä ruikkaamiseen. Aika riippuu paljolti siitä, miten nopeasti pääsen nylkyttämään tai käyttämään itsetyydytystaitoja(useimmiten käytän jälkimmäistä vaihtoehtoa, koska muuhun en koe tarvetta kuluttaa resurssejani).
      Eli tunteet katoavat aina, kun saan seksuaalisen tyydytyksen ja sen jälkeen joudun etsimäään uuden kohteen tunteilleni.

    • Liian kauan

      Se tais olla 2008 kun ihastuin häneen ensimmäisen kerran, juttu ei johtanut mihinkään ja vähitellen ihastus laimeni. Kunnes pari vuotta sitten roihahti tosissaan, sen jälkeen onkin riittäny soutamista ja huopaamista... Eikä loppua näy. Älytöntä, i know.

    • kauan kestänyt

      Jos se oliskin puhtaasti pelkkää sitä.
      Mitä viomakkaampi on ihastuminen sitä pidempään se kestää.

    • flegmag

      Varsinainen ihastus noin vuoden, sitä ennen monta vuotta satunnaista "haihattelua" :D

    • täsmävastaus vaikeaa

      En oikein osaa sanoa, milloin se varsinaisesti alkoi. Joskus 2011 keväällä. Mutta kyllä se on muuttunut siinä matkan varrella... enkä muuten täällä ole siitä lähtien ollut, vaan vasta myöhemmin edes koko palstan hoksasin.

    • puolisenvuottakai

      Itselläni noin vuoden kai... talvella huomasin että ompas kaunis tyttö, välillä häntä näkee vahingossa, mutta oli mielestäni aika kaunis..

    • Tuntematon ^º^

      Oiskohan siitä nyt pari vuotta.. enkä vieläkään tiedä edes nimeä. :DD
      Ei tuota kehtaa, eikä uskalla lähestyy.. Voipi olla varattukin.
      Mutta nätti tyttönen on.

    • -T.L.-

      Monta vuotta on ihastukseni kestänyt. Kunpa tietäisin edes hänen nimensä...tumma ihana nainen.

      • HKKA

        se on tuo ihastuminen jännää, kun siinä saattaa ihastua vain mielikuvaan jonka on muodostanut päässään jostain lähes tuntemattomasta ihmisestä. Kun ei tunne kunnolla, niin saa vain sen kuvan mitä luulee toisen olevan. Pätee muuten ihan muissakin ihmissuhteissa. Oikeasti se iloinen, ystävällinen, hyvännäköinen jne. ihminen saattaa olla valehteleva horo/pukki, jospa ei sinun ihastuksesi kuitenkaan......


    • Elekee huolia.

      Ihastukset ei yleensä pitkälle kanna.

      • Limefruit

        ehkei tavallinen ihastus, mutta sellainen joka vie elämänhalun jollei ihailtuun kohteeseen saa muodostettua toivottua suhdetta, niin silloin on tosi kyseessä... eikä mikään mukava juttu vaan limerenssi - googlettakaa.


      • GetYourFactsStraight
        Limefruit kirjoitti:

        ehkei tavallinen ihastus, mutta sellainen joka vie elämänhalun jollei ihailtuun kohteeseen saa muodostettua toivottua suhdetta, niin silloin on tosi kyseessä... eikä mikään mukava juttu vaan limerenssi - googlettakaa.

        Limerenssi ei ole mikään tutkittu fakta. Kyseessä on vaan mielikuvaan ihastuminen ja jos tähän henkilöön ei tutustu, niin siihen mielikuvaan voi pitemmän päälle rakastua.


      • Limefruit
        GetYourFactsStraight kirjoitti:

        Limerenssi ei ole mikään tutkittu fakta. Kyseessä on vaan mielikuvaan ihastuminen ja jos tähän henkilöön ei tutustu, niin siihen mielikuvaan voi pitemmän päälle rakastua.

        Onkos sitten tutkittuja faktoja asiaa vastaan?
        Ennenkaikkea: puhuttiin ihastumisesta, ei rakastumisesta - jos nyt lähdetään siitä, että erotellaan nämä kaksi termiä ja niiden entiteetit.


      • limefrukt
        Limefruit kirjoitti:

        Onkos sitten tutkittuja faktoja asiaa vastaan?
        Ennenkaikkea: puhuttiin ihastumisesta, ei rakastumisesta - jos nyt lähdetään siitä, että erotellaan nämä kaksi termiä ja niiden entiteetit.

        Ja lisäyksenä, paljonko itse teet päätöksiä parisuhdeasioissa perustuen tieteellisesti todistetuihin faktoihin?
        ...Niin arvelinkin. ;)


      • GetYourFactsStraight
        limefrukt kirjoitti:

        Ja lisäyksenä, paljonko itse teet päätöksiä parisuhdeasioissa perustuen tieteellisesti todistetuihin faktoihin?
        ...Niin arvelinkin. ;)

        "paljonko itse teet päätöksiä parisuhdeasioissa perustuen tieteellisesti todistetuihin faktoihin?" Tuo ei liity mitenkään tähän konseptiin. Nyt puhuttiin vaan käsitteen validiudesta.
        Ja edelleen: limerenssi ei ole tutkittu fakta. Oli väitteitä sitä vastaan tai ei, se ei ole pätevä ennen kuin se siksi todetaan.


      • Muita tulee ja

        menee, mutta eräs on pysynyt lähes kymmenen vuotta.
        Tuskin siis mihinkään häviää.


    • Singing fool

      Syksystä 1999.. eli viime vuosisadalta.

      • sivuhuomio

        sano vaan suoraan, että viime vuosituhannelta..


      • Singing f...
        sivuhuomio kirjoitti:

        sano vaan suoraan, että viime vuosituhannelta..

        Ai niin, tosiaan viime vuosituhannelta jo. Ihan hullua!


    • 17+4

      Vuoden.

    • Todellista

      n.2 kuukautta ja syvenee vaan..

    • Huoh..

      Ei kovin pitkään. Hiipinyt hiljalleen..
      Aika näyttää hiipuuko vai ei..

    • minä vain

      Noin puoli vuotta

    • Kesätöissä

      Puolitoista vuotta. Mahdollisuuksia ruveta suhteeseen muidenkin kanssa on ollut, mutta sitä yhtä en saa mielestäni. :(

    • 3+0+3+5

      Nelisen kuukautta

    • Rakkaudella!

      Vuosikymmen/10vuotta, ei vaan tunnu rakkaus helpottavan. Antaudun, täytyy olla elämäni rakkaus ja nainen. Minkäs teet.Olemme sielunkumppaneita. Saisinpa hänet. Ehkä vielä yhteisiä rakkaudenhedelmiä (lapsia) Huoh! Kaipaan ja ikävöin häntä päivin ja öin.

      • to Rakkaudella!

        Kerro jotain siitä naisesta jotain?


    • En tiedä onko varsinaisesta ihastumisestakaan oikein kyse, mutta parin kuukauden ajan se tuntematon mies on kyllä välillä käynyt mielessä...

    • Nainen olen

      ensikuussa tulee 5vuotta. ja ihastuminen sen kun jatkuu vaan.

    • Se odottaa sitä

      Sano se hänelle!

    • Nainen olen

      Oliko minulle vai ap:lle? itse en voi sanoa nää tunteet on vaan pakko pitää sisällä. syitä on monia.

    • Just se...

      Vuodesta 2009.

    • everlasting

      onhan siitä jo 7v, vaikkei sitlä tunnukaan :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe