Mave ja muorimummo.
Eivät kerro koskaan omaa kantaansa. Kritisoivat vain muita.
Jonkinlainen tekopyhyyden kliimaksi.
Paljonko kirkko niille maksaa palstan latausluvuista.
Palstan tylsimmät moralistit
30
90
Vastaukset
Tämähän hauskaa, että ihan Maven kanssa…
Tuota, kyllä kantani on tullut esiin jo monta kertaa. Enemmän toivon keskusteluja, joissa voi pohtia asioita eri kanteilta. Joten, mitähän kantaa olet vailla?- k.kiusaantunut
Taas tuo...huoh!"Mitähän kantaa olet vailla?"vaikka vastapuoli ei ole mitään kantaa vailla.
Mummo aina ymmärtää väärin mitä toinen koettaa sanoa. Nyt hän panee sanoja aloittajan suuhun... ikäänkuin ap olisi perännyt mummiksen kantoja asioihin.
Ja mummo ei koskaan tule ymmärtämään sitä mitä oikeasti sanottiin. k.kiusaantunut kirjoitti:
Taas tuo...huoh!"Mitähän kantaa olet vailla?"vaikka vastapuoli ei ole mitään kantaa vailla.
Mummo aina ymmärtää väärin mitä toinen koettaa sanoa. Nyt hän panee sanoja aloittajan suuhun... ikäänkuin ap olisi perännyt mummiksen kantoja asioihin.
Ja mummo ei koskaan tule ymmärtämään sitä mitä oikeasti sanottiin.Niin, luulin että aloittaja tarkoitti tätä:
”Eivät kerro koskaan omaa kantaansa.”
Ja kysäisin siis, että mitä kantaa hän tarkalleen ottaen tarkoittaa? Toki sen kerron.
Ehkä ymmärsin senkin jälleen väärin.- toisen kerran
mummomuori kirjoitti:
Niin, luulin että aloittaja tarkoitti tätä:
”Eivät kerro koskaan omaa kantaansa.”
Ja kysäisin siis, että mitä kantaa hän tarkalleen ottaen tarkoittaa? Toki sen kerron.
Ehkä ymmärsin senkin jälleen väärin.Pointti meni sulla ohi. Se oli se että sinä arvostelet aina muita. Ymmärsitkö nyt?
toisen kerran kirjoitti:
Pointti meni sulla ohi. Se oli se että sinä arvostelet aina muita. Ymmärsitkö nyt?
Juu, kritisoin eli kyseenalaistan aika tavalla välillä. Se on aivan totta.
Mutta en aina arvostele – ainakaan negatiivisesti. Kyllä välillä pitää kertoa myös se hyvä mitä on. Mutta kun siitäkin tulee palautetta että sitten on liikaa tekstiä tai liian ”epämääräistä” mielipidettä.
- aikuinen nainen
Mummossa ärsyttää tapa panna sanoja toisen suuhun. Kaikki keskustelu menee siihen että väännetään siitä mitä toinen tarkoitti ja mitä ei ja mummo ei silti ymmärrä lukemaansa kun tulkitsee vastapuolta aina väärin.
Juu… tulihan tuo esiin että olen tyhmä, itserakas hölmö joka on psykoottinen eikä kenenkään tarvitse ottaa tosissaan kommenttejani. Joten – valinta lienee teidän?
- viestin kirjoittanut
mummomuori kirjoitti:
Juu… tulihan tuo esiin että olen tyhmä, itserakas hölmö joka on psykoottinen eikä kenenkään tarvitse ottaa tosissaan kommenttejani. Joten – valinta lienee teidän?
Melkein olet ymmärtänyt. Ei siinä lukenut ettei kenenkään "tarvitse"ottaa sanomisiasi vakavasti vaan että suurin osa ei vain niitä noteeraa.
Ja pointti meni sulta ohi taas, siinä viestissä oli se kun sä laitat sanoja toisen suuhun, et ymmärrä lukemaasi vaan tulkitset toisen viestin aina päin persettä. viestin kirjoittanut kirjoitti:
Melkein olet ymmärtänyt. Ei siinä lukenut ettei kenenkään "tarvitse"ottaa sanomisiasi vakavasti vaan että suurin osa ei vain niitä noteeraa.
Ja pointti meni sulta ohi taas, siinä viestissä oli se kun sä laitat sanoja toisen suuhun, et ymmärrä lukemaasi vaan tulkitset toisen viestin aina päin persettä.Hyvä, kiitos viimeinkin että alat ilmaista tarkemmin itseäsi. Eli suurinta osaa ei tarvitse noteerata...
- Olette hieman
mummomuori kirjoitti:
Hyvä, kiitos viimeinkin että alat ilmaista tarkemmin itseäsi. Eli suurinta osaa ei tarvitse noteerata...
väsyneen oloinen. D-vitamiinin lisäys näin pimeämpänä vuodenaikana saattaisi auttaa pahimman yli.
- agnus Dei
mummomuori kirjoitti:
Älkääs nyt, Mummis tekee perusteellisinta työtä täällä! itse esitätte mutu-näkemyksiänne totena, ei hyvä sekään
No mihin asiaan sinä haluat tietää minun kantani, niin mä voin kertoa sen...
- tiivistä
Mave, tässä ruoditaan palstakäyttäytymistä ja sinun kantasi olisi pitänyt tulla AJALLAAN esiin mutta sinä vain arvostelit muita.
Ei minun kantani auta sinun aivopierujesi setvimiseen. Minä olen useamman kerran todennut täällä palstalla, että minä tarkastelen asioita eri näkökulmista. Joskus Raamatun, joskus kristinuskon dogmien kautta. Joskus katson siltä kannalta, että Jumalaa ei ole. Joskus oletan juutalaisten olevan oikeassa ja silloin näkökulma muuttuu paljonkin. Mikä nyt tuntuu mielenkiintoiselta, niin siitä aletaan miettimään asiaa. Ei siinä minun henkilökohtaiset kantani auta lukijaa mitenkään. Mä voin katsoa asiaa tulipalokristityn silmin, eikä silloiin auta minun henkilökohtainen kanta asiaan...Homoutta voi käsitellä monesta vinkkelistä, jopa Raamatun kautta. Minun henkilökohtainen kanta homoihin ei ole sama kuin Raamatun, joten silläkään ei tee mitään, jos tarkastelen asiaa Raamatun kautta.....
Jos sinua ei kiinnosta ne minun kantani kun tarjouduin kertomaan, niin lopeta myöskin tuo itku. Taisit aloittaa aloituksessa itkemisen, etkä ymmärtänyt tälläisenkin tarjouksen voivan tulla. Nyt kun tuli, niin sinä et itkultasi ymmärrä mitä sillä tekisi.- misä siis hei
mave kirjoitti:
Ei minun kantani auta sinun aivopierujesi setvimiseen. Minä olen useamman kerran todennut täällä palstalla, että minä tarkastelen asioita eri näkökulmista. Joskus Raamatun, joskus kristinuskon dogmien kautta. Joskus katson siltä kannalta, että Jumalaa ei ole. Joskus oletan juutalaisten olevan oikeassa ja silloin näkökulma muuttuu paljonkin. Mikä nyt tuntuu mielenkiintoiselta, niin siitä aletaan miettimään asiaa. Ei siinä minun henkilökohtaiset kantani auta lukijaa mitenkään. Mä voin katsoa asiaa tulipalokristityn silmin, eikä silloiin auta minun henkilökohtainen kanta asiaan...Homoutta voi käsitellä monesta vinkkelistä, jopa Raamatun kautta. Minun henkilökohtainen kanta homoihin ei ole sama kuin Raamatun, joten silläkään ei tee mitään, jos tarkastelen asiaa Raamatun kautta.....
Jos sinua ei kiinnosta ne minun kantani kun tarjouduin kertomaan, niin lopeta myöskin tuo itku. Taisit aloittaa aloituksessa itkemisen, etkä ymmärtänyt tälläisenkin tarjouksen voivan tulla. Nyt kun tuli, niin sinä et itkultasi ymmärrä mitä sillä tekisi.Minä se muuten alotin, eikä tuo toinen ..heh
No minusta sinä olet vaan rooli.
Olet kirkon pestaama rooli ..vai kenen..kenen lauluja laulat ns mave kirjoitti:
Jos sinua ei kiinnosta ne minun kantani kun tarjouduin kertomaan, niin lopeta myöskin tuo itku. Taisit aloittaa aloituksessa itkemisen, etkä ymmärtänyt tälläisenkin tarjouksen voivan tulla. Nyt kun tuli, niin sinä et itkultasi ymmärrä mitä sillä tekisi.Olen kyllä pannut merkille tuon tapasi ilmaista. Pidän siitä. Vaikkei samaa mieltä aina ollakkaan.
Etenkin nämä viimeaikaiset kirjoitukset juutalaisuudesta ovat olleet hyvin ajatuksia avartavia.misä siis hei kirjoitti:
Minä se muuten alotin, eikä tuo toinen ..heh
No minusta sinä olet vaan rooli.
Olet kirkon pestaama rooli ..vai kenen..kenen lauluja laulat nsKysele nyt sitten.
- tuhlaisin aikaa
mummomuori kirjoitti:
Ei muuten tule kysymyksiä?
En kai ma nyt niin hölmö ole :D
- silkkoa sisässä
Kaikki Raamatun vastainen on äärettömän tylsää. Näitä kommentoijia palstalla riittää ja kuvittelevat vakavalla naamalla viellä olevansa oikeassa.
- vikisee vaan ei vie
mummomuori kirjoitti:
Minusta Mave kyllä tuntee Raamatun todella hyvin.
Näennäisesti mutta ei todellakaan 'todella hyvin'. Näennäisyydellä voi hämätä tehokkaasti sellaisia, jotka ei ole perillä asioista.
vikisee vaan ei vie kirjoitti:
Näennäisesti mutta ei todellakaan 'todella hyvin'. Näennäisyydellä voi hämätä tehokkaasti sellaisia, jotka ei ole perillä asioista.
No, ainakin paremmin kuin moni joka kutsuu itseään "asiantuntijaksi". Samoin Helsinkijokkeri tuntee Raamattua. Toki on joukossa uskovia, jotka tuntevat Raamattua mutta myös heitä, jotka eivät ole kuin pintapuolisesti siihen tutustuneet.
- vikisee vaan ei vie
mummomuori kirjoitti:
No, ainakin paremmin kuin moni joka kutsuu itseään "asiantuntijaksi". Samoin Helsinkijokkeri tuntee Raamattua. Toki on joukossa uskovia, jotka tuntevat Raamattua mutta myös heitä, jotka eivät ole kuin pintapuolisesti siihen tutustuneet.
Sokea olet, todellakin. Vai että helssinkijokkeri, tuo Raamatun varsinainen vääristelijä.
- näin on
Puhuuko mummomuori kiellillä
- löysinkö asiaa?
Huomenta!
Olen ensimmäistä kertaa tällä sivustolla. Tällaistako täällä onkin. Oli ajatus, että täällä on jotain järjellistä tekstiä. Tätä näyttää tulavan. Ei tarvitse kommentoida, petyin. - lommentoi nyt
Kumpaan petyit,Jumalaa vastustaviin,vai Jumalan tunnustaviin.
Ei ihmisiä tarvitse tuollaisiin ryhmiin jakaa, jos aiotaan totuutta etsiä...Aina ei löydy totuutta, mutta usein pystytään määrittelemään mitä asia ei ainakaan voi olla. Sekin auttaa asiaa eteenpäin.
- foksmalder
Kumpikin on tuonut minusta omaa kantaansa esiin. Mummon kanssa on tultu joskus jopa otettua yhteen sen vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33532240
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?602546Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien711981- 2071767
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1681668- 451451
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.931247- 1221058
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1031021Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30962