Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon?
Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahingossa?
Jos tarkoituksella, niin onko kyse ollut itsekkyydestäsi vai mistä?
Huomioon ottaminen
30
872
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onko sillä naisella tunteet? Mustalta leskeltä se on vaikuttanut.
- Anonyymi00002
No niin... Tässä sulle pulla ja lasi mehua. Ole hyvä.
- Anonyymi00003
Miten on – rakastatko lunta vai sumua, näetkö harmaassa lukuisia eri sävyjä, ihasteletko kasvien talvisia
- Anonyymi00006
Ap vai?
Pidän tietynlaisesta sumusta, en ole niinkään väri-ihminen, vaikkakin metsän hienot vihreä sävyt ovatkin hienoja. Metsään liittyy myös se tuoksu. Tuoksu on ihana ja raikas sateen jälkeen ja värit kirkkaita.
Talvella tykkään puhtaudesta ja lumen muodoista puissa, jääkukista ikkunoissa (paitsi auton) jne.
- Anonyymi00004
Olen ottanut. Tehnyt kaiken hänelle mahdollisimman helpoksi. Ihan hyvillä mielin voin olla sen suhteen.
- Anonyymi00005
❤️ Lisäksi saat 🦜merkin, loistavasta toiminnastasi ja toisen huomioon ottamisesta.
- Anonyymi00007
Hel kutti tässä aina jaksa huomioida joka asiaa. Joku aina pahoittaa mielensä. Pitäis niikö mieliks vaan olla.
- Anonyymi00008
Lue aloitus uudestaan, jos ei aukene, niin voit toistaa tarvittaessa, niin monta kertaa kuin haluat 😊
- Anonyymi00011
Lisäisin kuitenkin, että omalla kohdalla ei kyllä ole käynyt niin, että jatkuvasti joku pahoittaa mielensä. Olisiko omissa tavoissasi tai toiminnassasi jotain korjattavaa.
Neuvoisin esimerkiksi ainakin pitämään ihmissuhteet selkeinä. Monen naisen viihdyttämisessähån monesti käy niin, että jollain on paha mieli ja ihan syystä. Ei ole luontevaa olla monia naisia tai miehiä ikään kuin kilpailuasetelmassa tai kuvitteellisesti samalla viivalla. - Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Lue aloitus uudestaan, jos ei aukene, niin voit toistaa tarvittaessa, niin monta kertaa kuin haluat 😊
Joku ei oo ottanut sun tunteita huomioon ja haluat tietää miksi. Siihen voi olla monia syitä eikä tähän varmaan löydy sitä oikeaa vastausta.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Joku ei oo ottanut sun tunteita huomioon ja haluat tietää miksi. Siihen voi olla monia syitä eikä tähän varmaan löydy sitä oikeaa vastausta.
Ei tai joo, mutta tiedän miksi jne. Teen usein vastaavia aloituksia, herättääksrni keskustelua, uteliaisuuttani ja vähän myös herätelläkseni ajattelemaan.
- Anonyymi00010
Oletko osannut ottaa huomioon, että tunteesi voivat olla yksipuoliset ⁉️
- Anonyymi00012
Noniin, ja lippishån me laitettiin jakoon 🧢
Älkää kertoko hänelle miksi. Pysyypähän kiireisenä vkonlopun yli. - Anonyymi00018
Yllätyitkö? Niinhän ne täällä kaikilla on, yksipuoliset.
- Anonyymi00015
Vaikea vastata palstalla anonyymin kysymyksiin.
Yritän kuitenkin omasta ajatusmaailmastani käsin.
Jos olisi kyse ajattelemastani henkilöstä niin hän ei ole kertonut tunteistaan minulle suoraan kasvotusten.
Mitään palstakirjoituksia en edes ajattele tunteiden kertomiseksi. Suora ja rehellinen puhuminen on ainoa mahdollisuus siihen. Ja tänään ajattelen etten usko että sitä tulee koskaan tapahtumaan.
En koskaan sivuuta minulle tärkeää ihmistä jos hän on suora ja rehellinen minua kohtaan.- Anonyymi00030UUSI
Sama. Tosin ajattelen, että kertominen ei lopulta olisi edes kovin kaukana.
- Anonyymi00016
Olen yrittänyt ottaa huomioon, mutta vaikeaa se on, kun en niistä lainkaan tiedä. Minkä suuntaisia siis ovat, minua kohtaan. Hän ei ole IRL koskaan ilmaissut niitä, puhuen tai teoilla. Itse olen ilmaissut teolla ainakin kerran niin, ettei asia jäänyt epäselväksi. Siitä ei seurannut kuin kaikenlaista paniikkia ja sotkua. Ainakin minun päässäni. Hänestä en tosiaan tiedä. Olen yrittänyt olla sen jälkeen mahdollisimman hajuton, mauton ja näkymätön. Sekä mahdollisimman ystävällinen ja harmiton. Ettei hänelle olisi enempää harmia minusta. Nyt se onkin jo helppoa. Hän asuu satojen kilometrien päästä. Seuraavan kerran, kun joskus nähdään sattumalta, varmaan työhön liittyen, hän ei toivottavasti muista enää mua kuin tuttuna, joka huvittavasti ilmaisi joskus ihastuneensa häneen. Ja suhtautuu hyväntahtoisesti rupatellen niitä näitä.
Naiselta- Anonyymi00017
Lisään vielä; tämä palsta on minulle ajatusten purkupaikka. Jos hän olisi täällä anonyyminä jotain ilmaissut en laskisi sitä oikeasti mihinkään. Se olisi sama kuin joku olisi kirjoittanut vessaan seinään meidän kahden hyper- tavalliset suomalaiset nimet ja sydämen väliin.
- Anonyymi00019UUSI
No ne ole kyllä mitään hyviä kommentteja ollut en voi sille mitään kun hän sekoaa niin sekoaa menis vaikka hoitoon enää en oo missään tekemisissä häben kanssaan kun sama kaava toistuu hänellä
- Anonyymi00020UUSI
Olen ottanut huomioon ja sen jälkeen sivuuttanut.
- Anonyymi00021UUSI
Miksi sen jälkeen sivuuttanut?
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Miksi sen jälkeen sivuuttanut?
En ole ollut kiinnostunut, eikä kuulu tapoihin antaa vastakaikua, kun tunteita ei ole. Sivuutan siis hänen lähentymisyrityksensä.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
En ole ollut kiinnostunut, eikä kuulu tapoihin antaa vastakaikua, kun tunteita ei ole. Sivuutan siis hänen lähentymisyrityksensä.
Oletko suoraan sanonut, ettet ole kiinnostunut?
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Oletko suoraan sanonut, ettet ole kiinnostunut?
En, koska nykyinen loukkaantumiskulttuuri on vahva. Teitpä miten tahansa, niin aina joku herkkis loukkaantuu. Hän on fiksu ihminen ymmärtänyt kyllä, etten ole kiinnostunut.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
En, koska nykyinen loukkaantumiskulttuuri on vahva. Teitpä miten tahansa, niin aina joku herkkis loukkaantuu. Hän on fiksu ihminen ymmärtänyt kyllä, etten ole kiinnostunut.
🧢🧢
- Anonyymi00023UUSI
Aavistin hänen tunteensa, ellen tulkinnut ihan väärin. Siksipä olisin toivonut että olisin voinut vaivihkaa kysyä lisää kun näemme seuraavan kerran.
No hänpä katosi joten jäi avoimeksi 🤷- Anonyymi00026UUSI
Eli aavistit väärin.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Eli aavistit väärin.
🧢🧢🧢
- Anonyymi00027UUSI
Mä sivuutan tunteet tarkoituksella miksi en leiki tunteilla leikin ihmisillä ja heidän kärsivällisyydellään miksi opettelin aikani kuluksi kun en suostu alistumaan vaatimuksiin ei kuulu tapoihin olen lapsenikin siihen opettanu että isiltä on turha vaatia nätisti pyytämällä saa helpommin kun passaa milloin mihinkin tilanteeseen siksi mä en jaksa stressata stressi vanhentaa koko elimistöä ei pelkästään ulkonäköä syö ihmistä niin sanotusti huoli ei sillai kuluta ajan kanssa käy veemäiseksi toki huolikin mu ennen pitkää oppii olemaan välittämättä kun huomaa että on turhaa olla huolissaan jos kun asiaan liittyy joku muukin kuin itse ihminen kun ei yksin pysty vaikuttamaan kuin itseensä liittyviin asioihin harjoittelin pienenä isäni kanssa ei alkoholistiakaan saa pakottamalla lopettamaan juomista ja piti sekin itse kokeilla mikä siinä voimassa on niin hauskaa kun joskus aikoinaan Haminassa ennistö mitään muuta ainakaan ollu kuin juoppoja tai alkkiksia kuinka meni elämä niin jäikö mitään niille jotka onnistu lopettamaan onko lapsi/lapset yhtään yhteyksissä
- Anonyymi00031UUSI
Mä en aina osaa kunnioittaa sitä että mies ei uskalla kohdata mua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 21014753
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m182160Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?381853Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes941196- 1231166
- 221090
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30872- 73725
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80693Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80688