Ketkä siis lähdössä 14.11 sinkkuristeilylle Turusta lähtevällä Baltic Princessillä? Kuulin, että laivaan on sinkkuristeilijöiden lisäksi tulossa kasapäin kauppatieteen ja oikeustieteen opiskelijoita ;) Myös luokanopettajaopiskelijoita on käsittääkseni tulossa?
Sinkkuristeily 14.11 Turusta! Ketkä menossa?
12
673
Vastaukset
- kuumakylteri
Meijän hytis on sit parhaat bileet, kaikki tuhmat tuomarit ja likaset luokanopettajat meijä hyttii sit ;)
- Ei taas
Ei v**** onko risteilylle taas tulossa opiskelijoita................
- metalgirl1
Lisäksi siellä on myös akateeminen heviristeily, eli opiskelijoita useammasta eri kaupungista sen kautta ;D
- kuumakylteri
Isken hevarin
- puli
kuumakylteri kirjoitti:
Isken hevarin
Sä et iske ketään, ota näppylähanskat mukaan vaan...mun pitää hoidella sunkin eestä. Koita nyt kerrankin miehistyä...
- Tiina Happonen
Meidän oikistyttöjen hyttiin kaikki vapaat ja kuumat miehet ;) laitan tänne hytin numeron myöhemmin....
- sinkkuristeilijä90
Huhujen mukaan, sinne on tulossa myös SAMK:n opiskelijoita muutama sata. Sieltä saa varmaan piparia :DDD
- kuumakylteri
Noniin! Vaiks ne ei yliopistos opiskelekaan ni kaipa kelpaa silti, eli meijä hyttii kaikki kuumat tyttöset!!
- onneks oon menossa!
kuumakylteri kirjoitti:
Noniin! Vaiks ne ei yliopistos opiskelekaan ni kaipa kelpaa silti, eli meijä hyttii kaikki kuumat tyttöset!!
Oman kokemuksen mukaan AMK-tytöt on kyllä kuumempia kuin yliopistolaiset... ;)
- onneks en oo menossa
Jaa-a, missäköhän kunnossa laiva tulee olemaan ton risteilyn jälkeen.... Oikistytöt ku kusee baarin pöydille (tätä on oltu todistamassa).
- 715517
...onneksi siellä on paljon muitakin sinkkuja O.o
- Jeeee
Niimpä.. ja kauppislaiset oksentelee ja örveltää ympäriinsä ja kuseskelee kans mihin sattuu... Onneks laivalle tulos muitakin kuin TuKy ja Lex.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä921939Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781771Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3071575Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1831455Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em891040- 511007
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56968- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941