Mietin sua liikaa

Anonyymi-ap

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tulisit tänne kotiin ja minä olen odottanut sua täällä.
Mietin millaisia meidän aamut olisi yhdessä. Syödäänkö me yhdessä aamupalaa. Oletko sinä aamulla puhelias, vai hiljaisempi aamulla. Yhteiset ruokailut.
Olisiko meillä yhteisiä harrastuksia, vai olisiko meillä molemmilla omat ja yhteiset hetket tapahtuu kotona.
Miten me mentäisiin nukkumaan illalla ja millaista sun vieressä olis nukkua.
Ei meillä ikinä ole ollut mitään yhteisiä hetkiä, mutta mietin kaikkea.
Ollaan kyllä oltu tekemisissä. Nähty ja juteltu. Mutta ei mitään tällaista arkista.

36

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Se juna meni jo.

• Anonyymi00007
        UUSI

Niin meni, ja yllätysyllätys tuli tänne! 🚉🛤️🚄🚉

• Anonyymi00008
        UUSI

Tiedän sen, mutta mietin silti. Kun en yli pääse ihan hetkessä. Pitäis löytää joku uusi ihastus.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ajoi ohi, mutta pysähtyi tänne päätepysäkile ja jatkoi matkaa ilman häntä 🥰😉

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

😂😁🥰

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tiedän sen, mutta mietin silti. Kun en yli pääse ihan hetkessä. Pitäis löytää joku uusi ihastus.

Tinder

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Tinder

Uudessa-Seelannissa tapahtui vuonna 2018 kansainvälistä huomiota herättänyt tapaus, jossa 22-vuotias brittiartisti Grace Millane murhattiin Tinder-treffeillä Ilta-Sanomat,. Tekijä, Jesse Kempson, tuomittiin myöhemmin 17 vuoden vankeuteen, ja hän paljastui sarjarikolliseksi, jolla oli muitakin uhreja Iltalehti,.
        Tapahtumien kulku ja seuraamukset:
        Uhri: Grace Millane, 22-vuotias matkailija.
        Tekijä: Jesse Kempson (silloin 27-vuotias), tapasi uhrin Tinder-sovelluksen kautta.
        Tuomio: Kempson sai vähintään 17 vuoden vankeustuomion murhasta.
        Oikeudenkäynti: Puolustus väitti kyseessä olleen vahinko seksileikeissä, mutta oikeus ei tätä uskonut.
        Muut rikokset: Kempson tuomittiin myöhemmin muistakin seksuaali- ja väkivaltarikoksista muita naisia kohtaan.
        Tämä tapaus on toiminut varoituksena deittisovellusten turvallisuusriskien suhteen.

• Anonyymi00002
      UUSI

Kivaa pohdintaa sinulta 😊. Oliko tämä miehelle vaiko naisella? 🤔

• Anonyymi00009
        UUSI

Miehelle oli tämä.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Miehelle oli tämä.

Otetaan siitä selvää ihanuus

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Otetaan siitä selvää ihanuus

Onko Mn ihanuus?

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Onko Mn ihanuus?

Mitä tarkoittaa Mn?

• Anonyymi00003
      UUSI

Jaa me vai🤔no kerronpa sulle: aamulla kun herään laitan valot eteiseen. Pukeudun ja laitan itseni kuntoon , käyn ulkona, keitän kahvit kun sinä vielä nukut. Kun käyt sinut herättämässä ja pyytämässä kahville sinkoat sängystä. Eteiseen astuessasi kaikki valot sammuu. Olethan väsynyt kun yöllä pitää katsoa telkkaria myöhään. Minä nukun jo aikaisin niin kuin aina. Ja tottahan toki minun nukkuessa pitää vähän Suomi24 ikävä palstaa seurata vai millai😅
      tuttua jollekin, eiks jee 😁

• Anonyymi00010
        UUSI

Miks sä musta puhut😄sun uus naises on innoissaa puhu sille t vaimo

• Anonyymi00004
      UUSI

Ihanasti ajattelet ja toivon että tämä toive yhteisestä elämästä vielä toteutuu kohdallasi ❤️
      Minä menetin rakkaani ja olen nyt yksin. Se että saa jakaa elämän toisen kanssa on ihanaa ja siunaus. Toivottavasti jokainen arvostaa niitä hetkiä kun vierellä on toinen.

• Anonyymi00005
      UUSI

Varmaan vain tuijottaisin sinua onnellisena enkä kykenisi toimimaan 🥹

• Anonyymi00006
        UUSI

Sama, oltais ja elettäis normaalia rakastavaa elämää ja pidettäisi toisistamme huolta.

• Anonyymi00012
      UUSI

Aika samanlaisia rauhallisia luonteita.
      Sellaisia pohdiskelevia tapauksia kummatkin.
      Kyllä meillä varmaan olisi ihan hyvä harmonia yhdessä.
      Kummatkin tykkää ulkoilla, viihdymme luonnossa emmekä tuhlaa aikaa mihinkään toissijaiseen pakko tekemiseen.
      Rentoja tapauksia kummatkin vaikka ehkä välillä sopivasti impulsiivisia.
      Aika tasaisia normaalioloissa. Kummallakin elämää tarpeeksi takana että jotain viisautta jo päähänkin jäänyt.
      🙂

• Anonyymi00016
        UUSI

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣kualen nauruun
        🤣🤣🤣🤣tueee iso 💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
        Toi nainen ei edes tiedä viel🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣kualen nauruun
        🤣🤣🤣🤣tueee iso 💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
        Toi nainen ei edes tiedä viel🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Mitä se ei tiedä?
        Sivusta

• Anonyymi00013
      UUSI

Mitä hyötyä miettimisestä on tietää itse suurinpiirtein miten saattaa reagoida mihinkin missäkin tilanteessa riippuu kuinka osaa itse varautua saamiensa mallien mukaisesti

• Anonyymi00017
      UUSI

Kaikki menisi hienosti. Onnea se olisi.

• Anonyymi00018
      UUSI

Ei oo mulle mutta vastaampa kuitenkin että odotetaan...odotetaan minua ei haittaa pidempikin odotus. Ties vaikka 30- vuoden päästä oltaisiin jo kuolemattomia rakkaudesta kun vihdoin tapaamme.

• Anonyymi00019
      UUSI

Aamupusut ja iltapusut, heippapusut. Ja jännääminen myöhästyykö töistä jos vielä...

• Anonyymi00028
        UUSI

En kyllä menis töihin, voisin pitää häntä hyvänä ja helliä 24²/7😌

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

En kyllä menis töihin, voisin pitää häntä hyvänä ja helliä 24²/7😌

Niin vois käydä... 💖

• Anonyymi00021
      UUSI

Jaa

• Anonyymi00022
      UUSI

Samoja olen pohtinut. Millaista olisi.

• Anonyymi00030
        UUSI

Niin minäkin. Niitä arkisia juttuja nimenomaan miettii useimmin.

Sivu

• Anonyymi00025
      UUSI

Kaikki touhut kahvinkeitosta kaupassa käyntiin, aamusta iltaan, illasta aamuun ja sltä väliltä on käyty mielessä läpi moneen kertaan.
      Ja nyt minä keitän kahvit.
      Miehelle.

• Anonyymi00026
      UUSI

Heti aamusta ennen aamutoimia saatan olla hieman hiljainen että pääsen käsiksi maailman menoon.
      Sen jälkeen saatan puhua, paljon. Jos keskityn johonkin niin sitten en niin.

Valitettavasti odotan että nainenkin puhuu, minusta ei vain ole olla tekemisissä sellaisten hiljaisten hissukoiden tai vain "chillailijoiden" kanssa.

Naisessa pitäisi olla energiaa, enkä tarkoita vain liike-energiaa vaan ajatusenergiaa.

Niitä on todella vaikea Suomesta löytää tai jos löytää niin ne odottaa että miehellä on kaikki valmiina, kunnianhimoa ja hän on suuna päänä menossa suorittamaan jotain ja aktiviteettia on joka minuutille.

Olen niin väsynyt miehenä vetämään esimerkiksi keskusteluja naisten kanssa kuin kivirekiä.

Toisaalta jos nainen ei osaa sanoa mitään niin tuskin hän kiinnostanut voi olla, eikö niin?

• Anonyymi00029
        UUSI

Se on just näin. Itsekin tykkään juttelevasta ja höpöttävistä miehestä, jolla liikkuu ajatuksia ja analyysejä pään sisällä. En tarkoita jatkuvaa kritisointia ja arvostelua, vaan positiivisiakin asioita. Naurua, huumoria ja leikkimielisyyttä. Sekin on mukavaa, jos toinen ymmärtää jo ilmeestä, mitä toinen miettii. Ei aina tarvitse olla äänessäkään, kosketus kertoo paljon 😊
        Sivusta nainen.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Se on just näin. Itsekin tykkään juttelevasta ja höpöttävistä miehestä, jolla liikkuu ajatuksia ja analyysejä pään sisällä. En tarkoita jatkuvaa kritisointia ja arvostelua, vaan positiivisiakin asioita. Naurua, huumoria ja leikkimielisyyttä. Sekin on mukavaa, jos toinen ymmärtää jo ilmeestä, mitä toinen miettii. Ei aina tarvitse olla äänessäkään, kosketus kertoo paljon 😊
        Sivusta nainen.

Tuosta tykkään, mutta vaikea löytää oikeasti. Ennen ajattelin että joku ujompi nainen saattaisi sopia minulle kun ovat ajattelevaisempia, mutta yksinkertaisesti vaatii liikaa töitä. Hiljaisen ihmisen kanssa taas tuntuu tuskaiselta. Sitten on ollut niitä tapauksia että nainen ei kestä kun puhun kun halutaan vaan olla omassa rauhassa. Toki joskus pitää olal omassa rauhassa, mutta muulloin niin en ymmärrä mitä hyötyä parisuhteesta sitten on?

Nalkuttavia yms. hermoja stressaavia en edes tuo esiin.

Tietysti ihmisten jutut täytyy käydä myös yhteen ja huumorintaju. Ainakin itsellä voi olla huumoria laidasta laitaan ja vähemmän esimerkiksi kaksimielisiä tai alapäähuumoria joten vaikuttaa että en niilläkään tee aina vaikutusta.

Ne jotka mulle parhaiten soveltuisivat näiden seikkojen perusteella ovat olleet jotain parikymppisiä meneviä ja energisiä kaunottaria, mutta siinä tulee jo elämäntilanteet ja ikäerot vastaan. Lisäksi en varmaan hirvittävästi kutkuta heitä myöskään seksuaalisesti.

Tosin täytyy sanoa että omat arvioni joistakin naisista ovat menneet pieleen kun olen ajatellut että joku nainen vaikuttaisi minulle sopivalta ja yritän tehdä tikusta asiaa jolloin ei vain syty mikään liekki missään.

Ja kun puhuit positiivisuudesta olisi aivan mahtava olla joskus aloitekykyisen ja positiivisen, energisen naisen kanssa yhdessä. No kerran olin ja rakastuin. Sen pituinen se. Siitä on yli 10 vuotta.

Kosketuksella on myös paljon merkitystä, itse pidän halailusta yms. pienestä huomioimisesta. Se ei tietysti näy päällepäin, mutta tahdon pidellä naisesta kiinni ja tuntea hänet lähelläni usein.

• Anonyymi00027
      UUSI

teillä on haaveissa ongelmia että kumpikin odottaa ja tekee töitä että se kaivattu tulisi sinne omaan kotiin. ja tekee töitä jotta saisi jonkun sinne omaan kotiin.

• Anonyymi00032
        UUSI

Vaihtelu virkistää. Voi olla välillä toisen kotona ja tehdä sen jälkeen valinnan, missä sitä asustaa.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Vaihtelu virkistää. Voi olla välillä toisen kotona ja tehdä sen jälkeen valinnan, missä sitä asustaa.

Unelmaa olisi että työviikon jälkeen odottaisi viikonloppu jolloin saisin hänet luokseni..
        Voi että.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      334
      31308
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      60
      2546
    3. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      70
      1946
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      207
      1767
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      168
      1668
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      38
      1404
    7. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      88
      1233
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1058
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      103
      1011
    10. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      962
    Aihe