Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tulisit tänne kotiin ja minä olen odottanut sua täällä.
Mietin millaisia meidän aamut olisi yhdessä. Syödäänkö me yhdessä aamupalaa. Oletko sinä aamulla puhelias, vai hiljaisempi aamulla. Yhteiset ruokailut.
Olisiko meillä yhteisiä harrastuksia, vai olisiko meillä molemmilla omat ja yhteiset hetket tapahtuu kotona.
Miten me mentäisiin nukkumaan illalla ja millaista sun vieressä olis nukkua.
Ei meillä ikinä ole ollut mitään yhteisiä hetkiä, mutta mietin kaikkea.
Ollaan kyllä oltu tekemisissä. Nähty ja juteltu. Mutta ei mitään tällaista arkista.
Mietin sua liikaa
36
449
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Se juna meni jo.
- Anonyymi00007UUSI
Niin meni, ja yllätysyllätys tuli tänne! 🚉🛤️🚄🚉
- Anonyymi00008UUSI
Tiedän sen, mutta mietin silti. Kun en yli pääse ihan hetkessä. Pitäis löytää joku uusi ihastus.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ajoi ohi, mutta pysähtyi tänne päätepysäkile ja jatkoi matkaa ilman häntä 🥰😉
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
😂😁🥰
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tiedän sen, mutta mietin silti. Kun en yli pääse ihan hetkessä. Pitäis löytää joku uusi ihastus.
Tinder
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tinder
Uudessa-Seelannissa tapahtui vuonna 2018 kansainvälistä huomiota herättänyt tapaus, jossa 22-vuotias brittiartisti Grace Millane murhattiin Tinder-treffeillä Ilta-Sanomat,. Tekijä, Jesse Kempson, tuomittiin myöhemmin 17 vuoden vankeuteen, ja hän paljastui sarjarikolliseksi, jolla oli muitakin uhreja Iltalehti,.
Tapahtumien kulku ja seuraamukset:
Uhri: Grace Millane, 22-vuotias matkailija.
Tekijä: Jesse Kempson (silloin 27-vuotias), tapasi uhrin Tinder-sovelluksen kautta.
Tuomio: Kempson sai vähintään 17 vuoden vankeustuomion murhasta.
Oikeudenkäynti: Puolustus väitti kyseessä olleen vahinko seksileikeissä, mutta oikeus ei tätä uskonut.
Muut rikokset: Kempson tuomittiin myöhemmin muistakin seksuaali- ja väkivaltarikoksista muita naisia kohtaan.
Tämä tapaus on toiminut varoituksena deittisovellusten turvallisuusriskien suhteen.
- Anonyymi00002UUSI
Kivaa pohdintaa sinulta 😊. Oliko tämä miehelle vaiko naisella? 🤔
- Anonyymi00009UUSI
Miehelle oli tämä.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miehelle oli tämä.
Otetaan siitä selvää ihanuus
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Otetaan siitä selvää ihanuus
Onko Mn ihanuus?
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Onko Mn ihanuus?
Mitä tarkoittaa Mn?
- Anonyymi00003UUSI
Jaa me vai🤔no kerronpa sulle: aamulla kun herään laitan valot eteiseen. Pukeudun ja laitan itseni kuntoon , käyn ulkona, keitän kahvit kun sinä vielä nukut. Kun käyt sinut herättämässä ja pyytämässä kahville sinkoat sängystä. Eteiseen astuessasi kaikki valot sammuu. Olethan väsynyt kun yöllä pitää katsoa telkkaria myöhään. Minä nukun jo aikaisin niin kuin aina. Ja tottahan toki minun nukkuessa pitää vähän Suomi24 ikävä palstaa seurata vai millai😅
tuttua jollekin, eiks jee 😁- Anonyymi00010UUSI
Miks sä musta puhut😄sun uus naises on innoissaa puhu sille t vaimo
- Anonyymi00004UUSI
Ihanasti ajattelet ja toivon että tämä toive yhteisestä elämästä vielä toteutuu kohdallasi ❤️
Minä menetin rakkaani ja olen nyt yksin. Se että saa jakaa elämän toisen kanssa on ihanaa ja siunaus. Toivottavasti jokainen arvostaa niitä hetkiä kun vierellä on toinen. - Anonyymi00005UUSI
Varmaan vain tuijottaisin sinua onnellisena enkä kykenisi toimimaan 🥹
- Anonyymi00006UUSI
Sama, oltais ja elettäis normaalia rakastavaa elämää ja pidettäisi toisistamme huolta.
- Anonyymi00012UUSI
Aika samanlaisia rauhallisia luonteita.
Sellaisia pohdiskelevia tapauksia kummatkin.
Kyllä meillä varmaan olisi ihan hyvä harmonia yhdessä.
Kummatkin tykkää ulkoilla, viihdymme luonnossa emmekä tuhlaa aikaa mihinkään toissijaiseen pakko tekemiseen.
Rentoja tapauksia kummatkin vaikka ehkä välillä sopivasti impulsiivisia.
Aika tasaisia normaalioloissa. Kummallakin elämää tarpeeksi takana että jotain viisautta jo päähänkin jäänyt.
🙂- Anonyymi00016UUSI
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣kualen nauruun
🤣🤣🤣🤣tueee iso 💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
Toi nainen ei edes tiedä viel🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣kualen nauruun
🤣🤣🤣🤣tueee iso 💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
Toi nainen ei edes tiedä viel🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣Mitä se ei tiedä?
Sivusta
- Anonyymi00013UUSI
Mitä hyötyä miettimisestä on tietää itse suurinpiirtein miten saattaa reagoida mihinkin missäkin tilanteessa riippuu kuinka osaa itse varautua saamiensa mallien mukaisesti
- Anonyymi00017UUSI
Kaikki menisi hienosti. Onnea se olisi.
- Anonyymi00018UUSI
Ei oo mulle mutta vastaampa kuitenkin että odotetaan...odotetaan minua ei haittaa pidempikin odotus. Ties vaikka 30- vuoden päästä oltaisiin jo kuolemattomia rakkaudesta kun vihdoin tapaamme.
- Anonyymi00019UUSI
Aamupusut ja iltapusut, heippapusut. Ja jännääminen myöhästyykö töistä jos vielä...
- Anonyymi00028UUSI
En kyllä menis töihin, voisin pitää häntä hyvänä ja helliä 24²/7😌
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
En kyllä menis töihin, voisin pitää häntä hyvänä ja helliä 24²/7😌
Niin vois käydä... 💖
- Anonyymi00021UUSI
Jaa
- Anonyymi00022UUSI
Samoja olen pohtinut. Millaista olisi.
- Anonyymi00030UUSI
Niin minäkin. Niitä arkisia juttuja nimenomaan miettii useimmin.
Sivu
- Anonyymi00025UUSI
Kaikki touhut kahvinkeitosta kaupassa käyntiin, aamusta iltaan, illasta aamuun ja sltä väliltä on käyty mielessä läpi moneen kertaan.
Ja nyt minä keitän kahvit.
Miehelle. - Anonyymi00026UUSI
Heti aamusta ennen aamutoimia saatan olla hieman hiljainen että pääsen käsiksi maailman menoon.
Sen jälkeen saatan puhua, paljon. Jos keskityn johonkin niin sitten en niin.
Valitettavasti odotan että nainenkin puhuu, minusta ei vain ole olla tekemisissä sellaisten hiljaisten hissukoiden tai vain "chillailijoiden" kanssa.
Naisessa pitäisi olla energiaa, enkä tarkoita vain liike-energiaa vaan ajatusenergiaa.
Niitä on todella vaikea Suomesta löytää tai jos löytää niin ne odottaa että miehellä on kaikki valmiina, kunnianhimoa ja hän on suuna päänä menossa suorittamaan jotain ja aktiviteettia on joka minuutille.
Olen niin väsynyt miehenä vetämään esimerkiksi keskusteluja naisten kanssa kuin kivirekiä.
Toisaalta jos nainen ei osaa sanoa mitään niin tuskin hän kiinnostanut voi olla, eikö niin?- Anonyymi00029UUSI
Se on just näin. Itsekin tykkään juttelevasta ja höpöttävistä miehestä, jolla liikkuu ajatuksia ja analyysejä pään sisällä. En tarkoita jatkuvaa kritisointia ja arvostelua, vaan positiivisiakin asioita. Naurua, huumoria ja leikkimielisyyttä. Sekin on mukavaa, jos toinen ymmärtää jo ilmeestä, mitä toinen miettii. Ei aina tarvitse olla äänessäkään, kosketus kertoo paljon 😊
Sivusta nainen. - Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Se on just näin. Itsekin tykkään juttelevasta ja höpöttävistä miehestä, jolla liikkuu ajatuksia ja analyysejä pään sisällä. En tarkoita jatkuvaa kritisointia ja arvostelua, vaan positiivisiakin asioita. Naurua, huumoria ja leikkimielisyyttä. Sekin on mukavaa, jos toinen ymmärtää jo ilmeestä, mitä toinen miettii. Ei aina tarvitse olla äänessäkään, kosketus kertoo paljon 😊
Sivusta nainen.Tuosta tykkään, mutta vaikea löytää oikeasti. Ennen ajattelin että joku ujompi nainen saattaisi sopia minulle kun ovat ajattelevaisempia, mutta yksinkertaisesti vaatii liikaa töitä. Hiljaisen ihmisen kanssa taas tuntuu tuskaiselta. Sitten on ollut niitä tapauksia että nainen ei kestä kun puhun kun halutaan vaan olla omassa rauhassa. Toki joskus pitää olal omassa rauhassa, mutta muulloin niin en ymmärrä mitä hyötyä parisuhteesta sitten on?
Nalkuttavia yms. hermoja stressaavia en edes tuo esiin.
Tietysti ihmisten jutut täytyy käydä myös yhteen ja huumorintaju. Ainakin itsellä voi olla huumoria laidasta laitaan ja vähemmän esimerkiksi kaksimielisiä tai alapäähuumoria joten vaikuttaa että en niilläkään tee aina vaikutusta.
Ne jotka mulle parhaiten soveltuisivat näiden seikkojen perusteella ovat olleet jotain parikymppisiä meneviä ja energisiä kaunottaria, mutta siinä tulee jo elämäntilanteet ja ikäerot vastaan. Lisäksi en varmaan hirvittävästi kutkuta heitä myöskään seksuaalisesti.
Tosin täytyy sanoa että omat arvioni joistakin naisista ovat menneet pieleen kun olen ajatellut että joku nainen vaikuttaisi minulle sopivalta ja yritän tehdä tikusta asiaa jolloin ei vain syty mikään liekki missään.
Ja kun puhuit positiivisuudesta olisi aivan mahtava olla joskus aloitekykyisen ja positiivisen, energisen naisen kanssa yhdessä. No kerran olin ja rakastuin. Sen pituinen se. Siitä on yli 10 vuotta.
Kosketuksella on myös paljon merkitystä, itse pidän halailusta yms. pienestä huomioimisesta. Se ei tietysti näy päällepäin, mutta tahdon pidellä naisesta kiinni ja tuntea hänet lähelläni usein.
- Anonyymi00027UUSI
teillä on haaveissa ongelmia että kumpikin odottaa ja tekee töitä että se kaivattu tulisi sinne omaan kotiin. ja tekee töitä jotta saisi jonkun sinne omaan kotiin.
- Anonyymi00032UUSI
Vaihtelu virkistää. Voi olla välillä toisen kotona ja tehdä sen jälkeen valinnan, missä sitä asustaa.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Vaihtelu virkistää. Voi olla välillä toisen kotona ja tehdä sen jälkeen valinnan, missä sitä asustaa.
Unelmaa olisi että työviikon jälkeen odottaisi viikonloppu jolloin saisin hänet luokseni..
Voi että.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33431308
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?602546Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien701946- 2071767
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1681668- 381404
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.881233- 1221058
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1031011Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30962