Mietin sua liikaa

Anonyymi-ap

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tulisit tänne kotiin ja minä olen odottanut sua täällä.
Mietin millaisia meidän aamut olisi yhdessä. Syödäänkö me yhdessä aamupalaa. Oletko sinä aamulla puhelias, vai hiljaisempi aamulla. Yhteiset ruokailut.
Olisiko meillä yhteisiä harrastuksia, vai olisiko meillä molemmilla omat ja yhteiset hetket tapahtuu kotona.
Miten me mentäisiin nukkumaan illalla ja millaista sun vieressä olis nukkua.
Ei meillä ikinä ole ollut mitään yhteisiä hetkiä, mutta mietin kaikkea.
Ollaan kyllä oltu tekemisissä. Nähty ja juteltu. Mutta ei mitään tällaista arkista.

81

1534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Se juna meni jo.

• Anonyymi00007

Niin meni, ja yllätysyllätys tuli tänne! 🚉🛤️🚄🚉

• Anonyymi00008

Tiedän sen, mutta mietin silti. Kun en yli pääse ihan hetkessä. Pitäis löytää joku uusi ihastus.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ajoi ohi, mutta pysähtyi tänne päätepysäkile ja jatkoi matkaa ilman häntä 🥰😉

• Anonyymi00015
        Anonyymi00007 kirjoitti:

😂😁🥰

• Anonyymi00020
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tiedän sen, mutta mietin silti. Kun en yli pääse ihan hetkessä. Pitäis löytää joku uusi ihastus.

Tinder

• Anonyymi00031
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Tinder

Uudessa-Seelannissa tapahtui vuonna 2018 kansainvälistä huomiota herättänyt tapaus, jossa 22-vuotias brittiartisti Grace Millane murhattiin Tinder-treffeillä Ilta-Sanomat,. Tekijä, Jesse Kempson, tuomittiin myöhemmin 17 vuoden vankeuteen, ja hän paljastui sarjarikolliseksi, jolla oli muitakin uhreja Iltalehti,.
        Tapahtumien kulku ja seuraamukset:
        Uhri: Grace Millane, 22-vuotias matkailija.
        Tekijä: Jesse Kempson (silloin 27-vuotias), tapasi uhrin Tinder-sovelluksen kautta.
        Tuomio: Kempson sai vähintään 17 vuoden vankeustuomion murhasta.
        Oikeudenkäynti: Puolustus väitti kyseessä olleen vahinko seksileikeissä, mutta oikeus ei tätä uskonut.
        Muut rikokset: Kempson tuomittiin myöhemmin muistakin seksuaali- ja väkivaltarikoksista muita naisia kohtaan.
        Tämä tapaus on toiminut varoituksena deittisovellusten turvallisuusriskien suhteen.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ajoi ohi, mutta pysähtyi tänne päätepysäkile ja jatkoi matkaa ilman häntä 🥰😉

Ilman häntää???

• Anonyymi00043
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Ilman häntää???

On häntä tallella? Tarkista vielä.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Heissan, mä voin olla sun uusi ihastus, milloin nähään?

• Anonyymi00080
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Heissan, mä voin olla sun uusi ihastus, milloin nähään?

Oletko aikeissa esim tyrkyttää jotain nimikirjainta palstasedälle? Joo joo olet se älkää herrmostuko

• Anonyymi00002

Kivaa pohdintaa sinulta 😊. Oliko tämä miehelle vaiko naisella? 🤔

• Anonyymi00009

Miehelle oli tämä.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Miehelle oli tämä.

Otetaan siitä selvää ihanuus

• Anonyymi00023
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Onko Mn ihanuus?

• Anonyymi00036
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Onko Mn ihanuus?

Mitä tarkoittaa Mn?

• Anonyymi00038
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Joo

• Anonyymi00056
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Miehelle oli tämä.

Niinpä tietenkin oli aloittaäijä, eihän täällä misogyynisten WT- tirkistelijöiden palstalla nääs muuten huomiota irtoa. -TT

• Anonyymi00078
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Mitä tarkoittaa Mn?

Iso kirjain on kaivatun etunimen ensimmäinen kirjain ja pieni m/n on mies/nainen.

• Anonyymi00003

Jaa me vai🤔no kerronpa sulle: aamulla kun herään laitan valot eteiseen. Pukeudun ja laitan itseni kuntoon , käyn ulkona, keitän kahvit kun sinä vielä nukut. Kun käyt sinut herättämässä ja pyytämässä kahville sinkoat sängystä. Eteiseen astuessasi kaikki valot sammuu. Olethan väsynyt kun yöllä pitää katsoa telkkaria myöhään. Minä nukun jo aikaisin niin kuin aina. Ja tottahan toki minun nukkuessa pitää vähän Suomi24 ikävä palstaa seurata vai millai😅
      tuttua jollekin, eiks jee 😁

• Anonyymi00010

Miks sä musta puhut😄sun uus naises on innoissaa puhu sille t vaimo

• Anonyymi00057
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Miks sä musta puhut😄sun uus naises on innoissaa puhu sille t vaimo

Tällainen trollaus tällä kertaa aloittajaäijä, menikö vuorosanat taas jotenkin sekaisin vai oletko sinä vaan just niin sekaisin?

• Anonyymi00058
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Tällainen trollaus tällä kertaa aloittajaäijä, menikö vuorosanat taas jotenkin sekaisin vai oletko sinä vaan just niin sekaisin?

Nyt joku muuten punastui tunnen sen syy häpeä raivo muu mikä?

• Anonyymi00065
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Nyt joku muuten punastui tunnen sen syy häpeä raivo muu mikä?

Joku nk kampaviinerikerhosta ehkä?

• Anonyymi00004

Ihanasti ajattelet ja toivon että tämä toive yhteisestä elämästä vielä toteutuu kohdallasi ❤️
      Minä menetin rakkaani ja olen nyt yksin. Se että saa jakaa elämän toisen kanssa on ihanaa ja siunaus. Toivottavasti jokainen arvostaa niitä hetkiä kun vierellä on toinen.

• Anonyymi00005

Varmaan vain tuijottaisin sinua onnellisena enkä kykenisi toimimaan 🥹

• Anonyymi00006

Sama, oltais ja elettäis normaalia rakastavaa elämää ja pidettäisi toisistamme huolta.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sama, oltais ja elettäis normaalia rakastavaa elämää ja pidettäisi toisistamme huolta.

Toive ajattelua

• Anonyymi00059
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Toive ajattelua

Niin, näin tämän aloittajaäijän saagan voisi kokea ns alusta loppuun, siinä missä sinun maanisen todellisuuden rakentamisen

• Anonyymi00012

Aika samanlaisia rauhallisia luonteita.
      Sellaisia pohdiskelevia tapauksia kummatkin.
      Kyllä meillä varmaan olisi ihan hyvä harmonia yhdessä.
      Kummatkin tykkää ulkoilla, viihdymme luonnossa emmekä tuhlaa aikaa mihinkään toissijaiseen pakko tekemiseen.
      Rentoja tapauksia kummatkin vaikka ehkä välillä sopivasti impulsiivisia.
      Aika tasaisia normaalioloissa. Kummallakin elämää tarpeeksi takana että jotain viisautta jo päähänkin jäänyt.
      🙂

• Anonyymi00016

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣kualen nauruun
        🤣🤣🤣🤣tueee iso 💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
        Toi nainen ei edes tiedä viel🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00024
        Anonyymi00016 kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣kualen nauruun
        🤣🤣🤣🤣tueee iso 💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
        Toi nainen ei edes tiedä viel🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Mitä se ei tiedä?
        Sivusta

• Anonyymi00060

Ihanaa kulti (aloittajaäijä), joko meillä on mätsäävät heijastinliivit?

• Anonyymi00061
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Mitä se ei tiedä?
        Sivusta

Oletko jostain naisesta epätoivoisesti nippelitietoa etsivä emojiäijältä kyselijä ehkä hieman sakea?

• Anonyymi00013

Mitä hyötyä miettimisestä on tietää itse suurinpiirtein miten saattaa reagoida mihinkin missäkin tilanteessa riippuu kuinka osaa itse varautua saamiensa mallien mukaisesti

• Anonyymi00017

Kaikki menisi hienosti. Onnea se olisi.

• Anonyymi00018

Ei oo mulle mutta vastaampa kuitenkin että odotetaan...odotetaan minua ei haittaa pidempikin odotus. Ties vaikka 30- vuoden päästä oltaisiin jo kuolemattomia rakkaudesta kun vihdoin tapaamme.

• Anonyymi00019

Aamupusut ja iltapusut, heippapusut. Ja jännääminen myöhästyykö töistä jos vielä...

• Anonyymi00028

En kyllä menis töihin, voisin pitää häntä hyvänä ja helliä 24²/7😌

• Anonyymi00033
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Niin vois käydä... 💖

• Anonyymi00050
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Niin vois käydä... 💖

Onneksi hän, mies, tulee välillä näköpiiriin eri kokoonpanoissa, niin saan edes vähän ihailla ja jatkaa haaveilua. Olisi niistä yksi sinullekin riittäny 🤗

• Anonyymi00062
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Soita mies mieluummin töihin, että nyt niin itkettää, en voi tulla. On lähempänä totuutta. Kungan pilasin gubbe monologisi

• Anonyymi00063
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Onneksi hän, mies, tulee välillä näköpiiriin eri kokoonpanoissa, niin saan edes vähän ihailla ja jatkaa haaveilua. Olisi niistä yksi sinullekin riittäny 🤗

Onko nämä palstaäijän mielipuolisen vuorosanat missään suhteessa mielestänne mihinkään? Minusta ei, mutta ehkä minä olen se mieleltäni sairas täällä netissä

• Anonyymi00021

Jaa

• Anonyymi00022

Samoja olen pohtinut. Millaista olisi.

• Anonyymi00030

Niin minäkin. Niitä arkisia juttuja nimenomaan miettii useimmin.

Sivu

• Anonyymi00025

Kaikki touhut kahvinkeitosta kaupassa käyntiin, aamusta iltaan, illasta aamuun ja sltä väliltä on käyty mielessä läpi moneen kertaan.
      Ja nyt minä keitän kahvit.
      Miehelle.

• Anonyymi00040

Meisseli

• Anonyymi00026

Heti aamusta ennen aamutoimia saatan olla hieman hiljainen että pääsen käsiksi maailman menoon.
      Sen jälkeen saatan puhua, paljon. Jos keskityn johonkin niin sitten en niin.

Valitettavasti odotan että nainenkin puhuu, minusta ei vain ole olla tekemisissä sellaisten hiljaisten hissukoiden tai vain "chillailijoiden" kanssa.

Naisessa pitäisi olla energiaa, enkä tarkoita vain liike-energiaa vaan ajatusenergiaa.

Niitä on todella vaikea Suomesta löytää tai jos löytää niin ne odottaa että miehellä on kaikki valmiina, kunnianhimoa ja hän on suuna päänä menossa suorittamaan jotain ja aktiviteettia on joka minuutille.

Olen niin väsynyt miehenä vetämään esimerkiksi keskusteluja naisten kanssa kuin kivirekiä.

Toisaalta jos nainen ei osaa sanoa mitään niin tuskin hän kiinnostanut voi olla, eikö niin?

• Anonyymi00029

Se on just näin. Itsekin tykkään juttelevasta ja höpöttävistä miehestä, jolla liikkuu ajatuksia ja analyysejä pään sisällä. En tarkoita jatkuvaa kritisointia ja arvostelua, vaan positiivisiakin asioita. Naurua, huumoria ja leikkimielisyyttä. Sekin on mukavaa, jos toinen ymmärtää jo ilmeestä, mitä toinen miettii. Ei aina tarvitse olla äänessäkään, kosketus kertoo paljon 😊
        Sivusta nainen.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Se on just näin. Itsekin tykkään juttelevasta ja höpöttävistä miehestä, jolla liikkuu ajatuksia ja analyysejä pään sisällä. En tarkoita jatkuvaa kritisointia ja arvostelua, vaan positiivisiakin asioita. Naurua, huumoria ja leikkimielisyyttä. Sekin on mukavaa, jos toinen ymmärtää jo ilmeestä, mitä toinen miettii. Ei aina tarvitse olla äänessäkään, kosketus kertoo paljon 😊
        Sivusta nainen.

Tuosta tykkään, mutta vaikea löytää oikeasti. Ennen ajattelin että joku ujompi nainen saattaisi sopia minulle kun ovat ajattelevaisempia, mutta yksinkertaisesti vaatii liikaa töitä. Hiljaisen ihmisen kanssa taas tuntuu tuskaiselta. Sitten on ollut niitä tapauksia että nainen ei kestä kun puhun kun halutaan vaan olla omassa rauhassa. Toki joskus pitää olal omassa rauhassa, mutta muulloin niin en ymmärrä mitä hyötyä parisuhteesta sitten on?

Nalkuttavia yms. hermoja stressaavia en edes tuo esiin.

Tietysti ihmisten jutut täytyy käydä myös yhteen ja huumorintaju. Ainakin itsellä voi olla huumoria laidasta laitaan ja vähemmän esimerkiksi kaksimielisiä tai alapäähuumoria joten vaikuttaa että en niilläkään tee aina vaikutusta.

Ne jotka mulle parhaiten soveltuisivat näiden seikkojen perusteella ovat olleet jotain parikymppisiä meneviä ja energisiä kaunottaria, mutta siinä tulee jo elämäntilanteet ja ikäerot vastaan. Lisäksi en varmaan hirvittävästi kutkuta heitä myöskään seksuaalisesti.

Tosin täytyy sanoa että omat arvioni joistakin naisista ovat menneet pieleen kun olen ajatellut että joku nainen vaikuttaisi minulle sopivalta ja yritän tehdä tikusta asiaa jolloin ei vain syty mikään liekki missään.

Ja kun puhuit positiivisuudesta olisi aivan mahtava olla joskus aloitekykyisen ja positiivisen, energisen naisen kanssa yhdessä. No kerran olin ja rakastuin. Sen pituinen se. Siitä on yli 10 vuotta.

Kosketuksella on myös paljon merkitystä, itse pidän halailusta yms. pienestä huomioimisesta. Se ei tietysti näy päällepäin, mutta tahdon pidellä naisesta kiinni ja tuntea hänet lähelläni usein.

• Anonyymi00041

Totta

• Anonyymi00047
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Tuosta tykkään, mutta vaikea löytää oikeasti. Ennen ajattelin että joku ujompi nainen saattaisi sopia minulle kun ovat ajattelevaisempia, mutta yksinkertaisesti vaatii liikaa töitä. Hiljaisen ihmisen kanssa taas tuntuu tuskaiselta. Sitten on ollut niitä tapauksia että nainen ei kestä kun puhun kun halutaan vaan olla omassa rauhassa. Toki joskus pitää olal omassa rauhassa, mutta muulloin niin en ymmärrä mitä hyötyä parisuhteesta sitten on?

Nalkuttavia yms. hermoja stressaavia en edes tuo esiin.

Tietysti ihmisten jutut täytyy käydä myös yhteen ja huumorintaju. Ainakin itsellä voi olla huumoria laidasta laitaan ja vähemmän esimerkiksi kaksimielisiä tai alapäähuumoria joten vaikuttaa että en niilläkään tee aina vaikutusta.

Ne jotka mulle parhaiten soveltuisivat näiden seikkojen perusteella ovat olleet jotain parikymppisiä meneviä ja energisiä kaunottaria, mutta siinä tulee jo elämäntilanteet ja ikäerot vastaan. Lisäksi en varmaan hirvittävästi kutkuta heitä myöskään seksuaalisesti.

Tosin täytyy sanoa että omat arvioni joistakin naisista ovat menneet pieleen kun olen ajatellut että joku nainen vaikuttaisi minulle sopivalta ja yritän tehdä tikusta asiaa jolloin ei vain syty mikään liekki missään.

Ja kun puhuit positiivisuudesta olisi aivan mahtava olla joskus aloitekykyisen ja positiivisen, energisen naisen kanssa yhdessä. No kerran olin ja rakastuin. Sen pituinen se. Siitä on yli 10 vuotta.

Kosketuksella on myös paljon merkitystä, itse pidän halailusta yms. pienestä huomioimisesta. Se ei tietysti näy päällepäin, mutta tahdon pidellä naisesta kiinni ja tuntea hänet lähelläni usein.

Ketä täällä sitten ikävöit, kun noin hyvin tiedostat millaisen naisen haluat, mutta kuitenkin haikailet parikymppisten kaunottarien perään? Paljonko sulla itselläsi on ikää? Ei ole pakko vastata, jos on liian tungettelevaa.
        Joo, alapäähuumori on ok tiettyy rajaan asti, mutta jos jutut on jatkuvasti kaksimielisiä, niin alkaa etoa.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Ketä täällä sitten ikävöit, kun noin hyvin tiedostat millaisen naisen haluat, mutta kuitenkin haikailet parikymppisten kaunottarien perään? Paljonko sulla itselläsi on ikää? Ei ole pakko vastata, jos on liian tungettelevaa.
        Joo, alapäähuumori on ok tiettyy rajaan asti, mutta jos jutut on jatkuvasti kaksimielisiä, niin alkaa etoa.

Tässä on varmaan se miksen tänne jaksaisi oikein kirjoittaa ja toisaalta olet ehkä osoitus naisesta joka ei kiinnostaisi. En jaksa hirvittävästi jos sanoo jonkun asian ääneen niin se käännetään ihmistä vastaan. Se on sellaista passiivisaggressiivista kakarointia.

"Ne jotka mulle parhaiten soveltuisivat näiden seikkojen perusteella ovat olleet jotain parikymppisiä meneviä ja energisiä kaunottaria, mutta siinä tulee jo elämäntilanteet ja ikäerot vastaan. "

En vastaa ekaan tai tokaan kysymykseen tuon enempää, painotus kohdalla "näiden seikkoje perusteella". Luetun ymmärtäminen ja sitä rataa.

Arvaan että sinulla on ,liikaa ikää ja kiloja sekä tunnet kateutta niin sua alkoi harmittaa.
        Noh, siten voit jatkaa keskustelua jonkun toisen kanssa.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Tässä on varmaan se miksen tänne jaksaisi oikein kirjoittaa ja toisaalta olet ehkä osoitus naisesta joka ei kiinnostaisi. En jaksa hirvittävästi jos sanoo jonkun asian ääneen niin se käännetään ihmistä vastaan. Se on sellaista passiivisaggressiivista kakarointia.

"Ne jotka mulle parhaiten soveltuisivat näiden seikkojen perusteella ovat olleet jotain parikymppisiä meneviä ja energisiä kaunottaria, mutta siinä tulee jo elämäntilanteet ja ikäerot vastaan. "

En vastaa ekaan tai tokaan kysymykseen tuon enempää, painotus kohdalla "näiden seikkoje perusteella". Luetun ymmärtäminen ja sitä rataa.

Arvaan että sinulla on ,liikaa ikää ja kiloja sekä tunnet kateutta niin sua alkoi harmittaa.
        Noh, siten voit jatkaa keskustelua jonkun toisen kanssa.

Joo, kannattaa keskittyä niihin nuorempiin ja vaihtaa asennetta vähän positiivisemmaksi, niin kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Sivusta nainen.

Joo, kyllähän nämä päässä liikkuvat analyysit on ainakin tähän palstaan perustuen enemmän riski kuin mahdollisuus. Sivusta naiselta - palstasetä ja aapee

• Anonyymi00066
        Anonyymi00047 kirjoitti:

43v

• Anonyymi00027

teillä on haaveissa ongelmia että kumpikin odottaa ja tekee töitä että se kaivattu tulisi sinne omaan kotiin. ja tekee töitä jotta saisi jonkun sinne omaan kotiin.

• Anonyymi00032

Vaihtelu virkistää. Voi olla välillä toisen kotona ja tehdä sen jälkeen valinnan, missä sitä asustaa.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Vaihtelu virkistää. Voi olla välillä toisen kotona ja tehdä sen jälkeen valinnan, missä sitä asustaa.

Unelmaa olisi että työviikon jälkeen odottaisi viikonloppu jolloin saisin hänet luokseni..
        Voi että.

• Anonyymi00042

Orjaksi

• Anonyymi00045

ota attesi kainaloosi ja jätä rauhaan

• Anonyymi00049

Ei sun enää tarvi mä olen unohtanut sut ei ole tunteita ei niin mitään nyt elän hyvää elämää

• Anonyymi00054

Tosi uskottavaa, kun roikut ikäväpalstalla päivästä toiseen 🤣

• Anonyymi00051

Minä asuisin omassa kämpässä sinä omassa.Elettäisiin muuten kuin sinkut mutta oltaisiin totaalisesti toisilleen uskollisia.
      Harrastettaisiin asioita yhdessä.

• Anonyymi00052

Tämäkin käy 🤝🏻

• Anonyymi00074
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Tämäkin käy 🤝🏻

Vastaus tuli väärään aikaan.Ei voi olla hän.

• Anonyymi00075
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Vastaus tuli väärään aikaan.Ei voi olla hän.

En varmastikaan ole hän, kerroin vain mitä ajattelin. Hän tuskin on täällä ikinä ollutkaan, vaikka niin olen ajatellut.

• Anonyymi00055

Joo nyt kuulostaa palstaäijä näin naisen näkökulmasta (heh heh) liian strukturoidulta hommalta. Tuskin ymmärrätte

• Anonyymi00067

Haluan kunnon miehen jonka kanssa voisi harrastaa mitä vaan, ter mies

• Anonyymi00082

Joo ja homous on edelleen tod hih vai mitä lukijat

• Anonyymi00068

Mies on valmis.

• Anonyymi00069

Nainen on myös valmis.

• Anonyymi00070

Suomi24:lla kommentoivat miehet ovat taattua laatua. Lukekaa tilastoja Suomen miehistä niin he lakkaavat jo unelmoimasta saavansa koskaan naista

• Anonyymi00071

S:a ikävä.🤗, unohtu tänään.

• Anonyymi00073

Mun mies on ässä mies. Ikuisesti muistan hänet niin. Ensi virne ja miltei tiesin. Ja sitten tietty kurssi ja muu. Sivusta!

• Anonyymi00076

paistettas lättyjä joku ilta, kokkailtas päivälline yhesä joskus taas yksin mutta toinenki niitä söis sitten... aamukahavit...
      läheisyyttäkin.. kävelyä.. kaupasa käyntiä...

toivottavasti nassukoitaki tulisi... niistä saisimme kyllä ohjelmaa ihan yllin kyllin... ;)
      yhessä oloa..

J<3L

• Anonyymi00077

Miksi sitten menit mokaamaan kaiken?

• Anonyymi00079
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Miksi sitten menit mokaamaan kaiken?

tuskimpa olet hän jolle tuon kirjotin ;)

• Anonyymi00081

Täällä se aloittajasetä taas mielessänsä räiskäleitä paistelee ja joku siltä outoja kyselee

• Anonyymi00083
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Täällä se aloittajasetä taas mielessänsä räiskäleitä paistelee ja joku siltä outoja kyselee

::D

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      151
      4509
    2. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      198
      3959
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      34
      2689
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      10
      2472
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      34
      2209
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      6
      1794
    7. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1568
    8. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      49
      1454
    9. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      24
      1321
    10. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      34
      1315
    Aihe