Hau hau vai Jahti&Vahti?

mietinvaan

Niin, kumpaa merkkiä suosittelisitte syöttämään koiralle, hau hauta vai jahti&vahtia?

7

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1010

      Ei merkittävää eroa, kumpi vaan.

    • 911

      J&v:ssä lyhyempi tuoteseloste, eli luultavasti vähemmän kaikenmaailman säilöntäaineita.

      • 1010

        Säilöntäaineiden määrästä se ei kerro välttämättä yhtään mitään. En tiedä miten J&V:n kohdalla mutta Hau Haun ruuat niitä uusia valkoisia säkkejä lukuunottamatta sisältävät kemiallisia säilöntäaineita. Tosin niitäkin hyvin minimaalisesti, joten minusta niitä on turha alkaa pelkäämään. Niitä samoja aineita on myös ihmisten ruoka pullollaan, jopa purkka sisältää niitä!

        Hau Haun ruokia saa pienemmissä pusseissa, J&V:llä taitaa olla aika usein vaihtoehtona se 15kg ja olikohan jossain myös 4kg? En ole tähän jälkimmäiseen ruokaan juurikaan perehtynyt. Ja sitten menee vähän sen mukaan, että mistä haluaa ruokaa ostaa, Hau Haun saatavuus on huomattavasti parempi. Itse olen kuullut enemmän positiivista palautetta Hau hausta mutta meillä ei syödä näistä kumpaakaan, joten en ota muuten asiaan enempää kantaa.


    • rotikkadobberi

      Joo..Meiän koiralla on herkkä maha. N. Kuukauden ollut tuo meillä ja huomasin heti, kun se meille tuli, että kaikki ei oo nyt ihan normaalisti. Koira meinaa piereskeli koko ajan! Ja aivan hirvee haju. Lisäks kakkaläjät oli mahtavan kokosia.
      Olin kyllä kysynyt edelliseltä omistajalta, että mitä he syöttävät. No kuulemma kaupan ruuat ihan hyviä..Joo.
      No rupesin ettii vehnättömiä ruokia. Ja totesin että hau hau:sta loppu piereminen ja kakka alko olee normaalin kokosta ja näköstä.
      Mut piti sit kokeilla muitakin ja nyt ostin järjettömän säkin jahti&vahtia...koiran maha on aivan kuralla! Mun ex-miehen matot on paskottu. Pääsen mattopesulle :(
      En tajua, kun oon lukenut että tää ruoka ois hyvää ja edullista ja nyt näyttää siltä ettei se sovi mun koiralle.
      Tulinki tänne palstalle kattoon löytyiskö mitää vinkkejä miten tuon mahan sais kuntoon...

      • rotikkadobberi

        Eli oman kokemuksen perusteella suositgelen hau hauta :)


    • rusettirinta

      Kaikki koiranmuonat pois. Yksi vrk. ainoastaan vettä ja Inupekt Forte tab. ohjeen mukaan. Seuraavana päivänä raejuustoa ja riisiä. Kolmantena päivänä keitettyjä kanasuikaleita ja riisiä. Ripulipotilas kuivuu nopeasti, joten vettä pitää yrittää tarjota usein, myös piimä sopii.

    • Nadix

      En syöttäisi niistä kumpaakaan koiralleni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe