Minä en ole esiaviollista seksiä harjoittanut tänä vuonna. Olen sinkku. Jos sinä olet ollut koko vuoden sinkku niin oletettavasti olet sitä syntiätehnyt. Minä en. Olen mies.
Mitä syntejä olet tehnyt vuoden aikana?
24
89
Vastaukset
- mietteliäs eeva
Irstaita ajatuksia on käynyt mielessä, mutta en kehenkään oikeaan ihmiseen ole "yhtynyt".
Mutta muu syntilista onkin sitten sitä pitempi. Taidan olla jonkinlaisessa syntisessä tilassa pääosin, näin niin kuin rehellisesti itseäni tutkittuani. Tällä palstalla en viitsisi käydä, täällä teen suorastaan enemmän jos mahdollista syntiä. En tiedä mikä palstassa on niin syntiin viekotteleva vaikutus.
Elin hurskasta elämää jo pitkään, neuloin villapaitaakin ja elin kuin mikäkin pyhimys jostain menneiltä ajoilta.- mietteliäs eeva
Anteeksi nyt, mutta kun kerta kaikkiaan piti vähän vitsailla. Kuten ymmärrätte, täällä on syntiin viekottelevaa käytöstä.
Aloitus oli niin herkullinen. Tiedän, ettei näihin pitäisi puuttua, mutta kun kiusaus käy valtavaksi. Älkää enää enempää viekotelko minua syntiin.
- Minä em
Muut ovat aika hiljaisia poikia ja tyttöjä.
Minullakin on ollut kaikenlaisia ajatuksia, joita voi kutsua säädyttömiksi. Toisaalta olen ajatellut, että olisin naimisissa erään naisen kanssa. Minulla ei ole messengeriä. Se on yksi tapa ihmisillä päästä harjoittamaan haureutta. Onhan niitä vaikka kuinka paljon muitakin tapoja ja paikkoja. Kapakat täynnä juopuneita naisia ja jos siellä on yksi neitsyt niin ei ole kauan, yleensä näin. - suloinen
Mä en oo tehnyt syntiä. Oon ihana. Kartan aloittajamíehet kaukaa. Säilytän ihanuuteni. Moni minuakin viekoittelis.
- häpeään jouduin
suloinen
Hienoa kuulla,että viellä on ainakin yksi kunnon nainen. - 1+1
En yhtäkään. Olenhan ateisti.
- viisi virhettä
Katsastuksessa hylätään kelvottomat autot. Miten sinun mahtaa käydä.
- Yrjö maalta
Vaikka mitä.
- Minä em
Esiaviollisen seksin haureuden synnin osalta käy hyvin kun ei tarvitse siltä osin katua sitä syntiä. Laajemmassa kokonaisvaltaisessa syntikatsastuksessa kun pysähdyn Herran eteen syntitekojen kanssa on tietenkin aina jotain huomautettavaa. Jeesuksen tarjoamaan pelastukseen sen vastaanottaneena jatkan matkaani kohti sitä viimeistä ratkaisevaa "katsastusta".
Puhdasta omaatuntoa Jeesuksen edessä koen tärkeäksi tavoitteeksi ja tarkkaamista kuinka hyvin noudatan ohjetta: " Mene äläkä enää syntiä tee. "
Näin minä haluan elää kun tästä lähden vaeltamaan eteenpäin suhteessa haureuden synteihin jatkossakin omatunto haureudensynnistä puhtaana. Onhan minulla muita syntejä mutta aika niukasti kun vertaa itseäni itseeni vaikkapa siihen kuinka elin jumalattomana. Ero on kuin yöllä ja päivällä, mutta en unohda mitä yksikin synti aikaansaa ja mikä sen palkka on.
Hyvä jos omatunto herää soimaamaan synnin takia. Katumus aikaansaa parannuksentekoa ja parannuksenteko puhtaan omantunnon kun rukoilee Jeesukselle. En ole ylpeä saavutuksestani, kiitän siitä tältä syntivaaran osa-alueelta Jeesusta. "Ahdistun" jäädessäni kahdestaan naisen kanssa, jonka " silmät alkavat vilkkumaan" ja suu alkaa muikistelemaan ja ääni kuulostamaan hunajaiselta. Se vaikutus minuun on kuin olisin satimessa. Ahdistuminen on väärä sanavalinta,muttaolisiko sitten ahdisteltu oikeampi,ei sekään oikein, en nyt keksi oikeaa sanaa. Tungeteltu se voisi olla. Toisaalta sitä kaipaa tutustumistilaisuutta, toisaalta ei.
Naisseura aiheuttaa minulle suurta kiusausta, huomaan katseeni seuraavan keskittyneesti naisia toisinaan ja ajatusten kulkevan väärään suuntaan kun ajattelen: tuo tyttönen kiinnostaa minua. Siihen auttaa kun kysyn silloin mielessäni tiettyjä kysymyksiä koskien tuon tyttösen luonnettaja millainen hän on. Ja kun muistelen millaisia ihmiset ovat lopun aikoina niin tajuan etten menetä mitään. Päinvastoin, muistan Paavalin suosituksen että parempi elää ilman naista kuin naisen kanssa.
. Olen mietinyt, että on seminullakin ollut ilmeinen paikkamiettiä tulisiko minun repäistä silmä päästäni irti, toisaalta motiivini suhteessa katsoa naisia on kunniallinen. Haluaisin naimisiin, koska olen sellainen seksuaalinen, mutta sitten toisaalta kammoksun että mitäs jos valitsen kumppanin jonka kanssa ei tule yhteiselämästä pitkälläaikavälillä mitään. Eroakaan en voisi kun kerran avioituisi. Siihen on ratkaisu: Herra päättäköön elänkö ilman vaimoa vai osoittaako minulle vaimon. Silloin Herran tulisi ilmoittaa naiselle ensin asian ja nainen ilmoittakoon sitten minulle, että Herra on sanonut,että meidän tulee avioitua.
Tarvittaessa saa minullekin sen ilmoittaa ja minä ilmoitan sen sitten naiselle. Käy se tietenkin niinkin. Herran vaimonvalintaan luotan enemmän. Toisaalta sitten on ollut kyllä siitäkin aitoa kiitollisuutta kun olen saanut elää ilman vaimoaja keskittyä gta5:n pelaamiseen, harrastukseeni joka vie usean tunnin päivässä, Raamatun lukuun ( uskovan naisen kanssa siihen tosin voisi saada lisäpotkua, oikein kunnon buustit ) ja niin poispäin.
Julistan keskustelun omalta osaltani päättyneeksi,koska huomaan tiettyä ilmapiiriä ja syyttelynmakua, joten eletäänhän fyysisesti haureetonta elämää, se on täysin mahdollista.
Jumalan Siunausta teille ja synnin karttamisia. Olette ihan jokainen ihania ja Jeesus rakastaa teitä. Opitaan Raamatusta ja evankeliumin opettajilta, ollaan kuulolla. - Homous passe
En ole tehnyt mitään syntiä. Olenhan hetero.
Minä en ole tehnyt "syntiä", mutta muutama pullo on varmaan tullut juotua liikaa tänä vuonna. Muuten ei kai ole mitään sen kummempaa.
- Homous passe
helsinkijokkeri kirjoitti:
Minä en ole tehnyt "syntiä", mutta muutama pullo on varmaan tullut juotua liikaa tänä vuonna. Muuten ei kai ole mitään sen kummempaa.
Olen minäkin viintä ja oltta juonut.
Mä en ole tehnyt mitään...Mä ja Jeesus ollaan samoissa lukemissa syntien osalta--
- Tunnet Raamatun
helsinkijokkeri
Saatko mitään homouteen liittyvää syntiä omille harteillesi. Itse tehden tai hyväksyen muiden tekemiset.Ai, että minun pitäisi tuntea homouteen liittyvää syntiä harteillani. No ei todellakaan! Homushan ei ole kielletty Raamatussa, vain se "makaaminen".
Mutta jos joku pitää keksiä, niin teen jokaisena lauantaina ja sunnuntaina jotain touhua. Mutta ei siitäkään minulla ole syntiä harteillani; rikon käskyä ilman omantunnon vaivoja.
- foksmalder
En ole harrastanut esiaviollista seksiä koskaan, vaikka se ei synti olekaan, enhän ole menossa naimisiin.
- Helevetin kuiluun
esiaviollista seksiä pidetään siveettömyyten ja iljettävään haureuteen:
”Mutta haureuden välttämiseksi tulee kunkin miehen elää oman vaimonsa ja kunkin naisen oman miehensä kanssa.”
1.kor. 7:2
avioliitto on ratkaisu haureuteen, monet harjoittavat haureellisia avioliiton ulkopuolisia sukupuolisuhteita, koska eivät kiimaansa kykene hillitsemään. Avioliitossa kiimaansa voi tyydyttää siveellisesti. - citizen.
Helevetin kuiluun kirjoitti:
”Mutta haureuden välttämiseksi tulee kunkin miehen elää oman vaimonsa ja kunkin naisen oman miehensä kanssa.”
avioliitto on ratkaisu haureuteen, monet harjoittavat haureellisia avioliiton ulkopuolisia sukupuolisuhteita, koska eivät kiimaansa kykene hillitsemään. Avioliitossa kiimaansa voi tyydyttää siveellisesti.Hehheh.Aika vaikea on harrastaa esiaviollista seksiä jos ei ole menossa naimisiin!
- foksmalder
Helevetin kuiluun kirjoitti:
avioliitto on ratkaisu haureuteen, monet harjoittavat haureellisia avioliiton ulkopuolisia sukupuolisuhteita, koska eivät kiimaansa kykene hillitsemään. Avioliitossa kiimaansa voi tyydyttää siveellisesti.Kun kaksi aikuista ihmistä menee parisuhteeseen tai vaikka sitten kokee pelkkää lempeä, niin mikä siinä voisi moraalia rikkoa?
Mikä tekee paperinpalasesta muka niin merkityksellisen?
- agnus D
Huomaamme ettei palstan tekopyhimmät pysty tähän kysymykseen vastaamaan!
omalla listalla mm kateutta, ylpeyttä, muuta kuin sävyisyyttä, maallisia himoja - älä yritä
agnus D
Olet kova homofani,unohtuiko tämä synti vahingossa. Vai kuittaatko sen tuolla maallisilla himoilla. - tonnikala
syntirekisteri kun ei ole se mitä mielenvikainen suustaan päästelee,mun rikosrekisterissä ei oo yhtään merkintää, eli vastaus on "en yhtään",jos joku esittää että oot syntinen,tee rikosilmoitus ja vaadi 1000 euron korvaus
- synti=alapää?
Niin että ainoat synnit ovat jotain seksisyntejä. Eikäs tuollainen "leveily" lueta sinne ylpeydeen syntiin vai olisiko sittenkin kyse valehtelusta:O
- Tee parannus
Ateistit elää täysin synnitöntä elämää. Kannattaa siis ruveta ateistiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 35535085
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?632653Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien952200- 2181883
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1731722- 581564
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1001298- 381167
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1151105- 1221088