Montage

liona1

pienistä kuvista sommittelin
tauluksi elämän kesän
ei niitä montaa ollutkaan
kun aika vierähti
sai siivet selkään

Ei tulos ollut
mitä siltä odotin

tätä pientä taulua jonka tein
ei voi kutsua montaasiksi

kuvat kesästä loppui kesken
jotain tärkeää
kuitenkin siihen sain
se oli maalaamani kuva
sinusta
jota ikävöin
niinkuin kesää
pitkän syksyn
astuessa sisään

8

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • liona1

        Kiitos kopittelija ja mukavaa kun pidit!


    • ikävässäkin

      niin kaunista sinua sommittelit
      kosketat sieluani : )

      voitko sanoa
      olet onnellinen kuitenkin

      • liona18

        Onnellisuutta on niin monenlaista että en osaa sitä
        määritellä mutta en ole täysin onnetonkaan.

        Kiitod sinullekin kauniista sanoistasi!:)


    • Ceero

      Rajattoman monipuolinen ilmaisukieli asuu runoissasi.
      Laadit runokuvasi kauniisiin asetelmiin ja kehystät ne hillityllä tavalla kokonaisuuksiksi, jotka lukija voi löytää ja kokea yhä uudesti muotoutuvana ajatusleikkinä.

      Ilmaisukieli runoissasi antaa lukijalle avaimet käteen runomaailman portin lukkoihin ja matka runomaailman salaisuuksiin on valmiina alkamaan.

      Runopolku kulkee kautta alakuloisten sadeilmojen aurinkoisiin kesähetkiin ja kaiken takana soi hiljaa ja kauniisti hento kaipuun ja rakkauden sävel kesäisen linnunlaulun tavoin.

      ....kuvat kesästä loppui kesken..., vai loppuivatko sittenkään?

      ....Jotain tärkeää kuitenkin sait siihen... ja maalauksessahan tyhjä kohtakin kuvaa jotain,...eikö vain?

      Upeaa runokieltä, jossa asuu se pieni arvoituksellisuus, joka herättää aina lukijan uteliaisuuden ja ohjaa tämän löytöretkelle runoon.

      Kiitos upeasta runomatkasta Liona.


      Ceero

      • liona1

        Ceero sinulla on taito sanoillasi kuvata aina niin kauniin vastauksen että menen
        melkein sanattomaksi.

        Kiitos tästäkin!

        ps. koska saan lukea sinun runoja?


    • onija

      Ei.. ei tarvitse kutsua
      montaasiksi..

      ..se on kuin kesä
      joka ikävöi sinua..

      Pidin kovasti

      kiitos lion..

      • liona1

        Kiitos onija sinullekkin vastauksestasi.



        Olet oikeassa ei tätä voi kutsua montaasiksi, kesä on niin lyhyt
        aika ja siltä odottaa niin paljon ja jälkeenpäin huomaa sen olevan
        pelkkää illusiota mutta ne pienet hetket luo toivoa jostakin paremmasta
        joita voi säilyttää sydämessään tai tauluksi maalattuna.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe