Katselin hiukan palstan alkumetrien viestejä.
Ylläri, ylläri. Tietyt nikit on olleet täällä lähes ensimmäisistä päivistä lähtien. En usko, että kukaan muu kuin kirkon värväämä valenikki viettäs aikaa täällä vuodesta toiseen.
Palstan alusta olleet nikit
26
126
Vastaukset
Jeesus palkkasi minut jo nuorena, kun maksoi minusta täydet lunnaat.
- hihihi
Tuo kuva on hirveä. Ukolla ei ole edes hampaita suussa kuin kaksi.
- samaa mieltä
Tuossa on viha perä. Tavallisen tallaajan mielenkiinto kyllä lopahtaa jo muutamassa viikossa mutta kun on vuosia mukana niin on selvästi palkkalainen.
- varma tapaus
Jokkeri on ainaskin varma kirkon palkkaama, eihän kukaan ilmatteeks jaksa 7pv viikossa aamusta iltaan istua tietsikan ääressä muuten kuin rahan voimalla.
- täysin varma
Joo entinen kirkkoaktiivi.
Nykyne kirkon tulkaa kaiki liikkeen värvätty.
- joku haisee kyl
Joo.
Huvittavaahan on myös se, etä nää muutamat vakinikit. Eivät muka ole kiinnostuneita kirkosta, mutta hetkessä kaivelevat jotain linkkejä esille kirkkojen taloudesta ynnä mistä tahansa, josta tavan pulliaiset ei varmaan koskaan tiedä edes hajua.
Täytyy olla toooooosi vahva yhteys kirkkoon, että kaivelee tai tietää tuollaisia asioita.Tuota, eiköhän jokaisella ole suhteellisen hyvät tiedonhakutaidot netistä? Jokainen, joka on vähänkään joutunut käyttämään nettiä esim. opiskeluihin, osaa kyllä. Lienee vain sitä omaa laiskuutta, ettei haeta tietoa edes perusasioista? Onko ihmisiä joille ei esim. google ole tuttu?
Joskus kun näyttää olevan muutaman hakusanan päässä se olennainen tieto. Miksi siis ei viitsitä etsiä?
No, epäile mitä epäilet. Totuutta et vain voi sillä kiertää. Eiköhän ne, jota täällä on ollut pidempään, ole vain siksi että pitävät tästä palstasta? Riittävän vilkas, kävijöitä on paljon. Riittävän erilaisia nikkejä. Keskustelut eivät junnaa päiväkausia siksi, ettei ole ketään kommentoimassa. Olet kokeillut muutamaa muutakin, ja todennut nuo ongelmat.
Palstalla on ollut vain mukavaa, ja saan sen mitä haenkin. Muuten pitäisi käydä usealla palstalla, jotta saman voisi saavuttaa.- no jaa ..heh
jaa jaa jaa
Minä olen ollut täällä melkein alusta asti. Aluksi sain palkkaa vain Kirkko kuulolla -organissatiolta, mutta vuosien vieriessä olen pystynyt laajentamaan asiakaskuntaani.
Nykyään myyn hyviä palveluitani paitsi ev.lut-kirkolle, myös Vapaa-ajattelijoille, Saalemille, Setalle, WWF:lle, vihervasemmistolaiselle illuminatille, globaalille kapitalistiselle illuminatille, rotareille ja keuhkovammaliitolle. Neuvottelut Tikkurilan Värin kanssa ovat loppusuoralla: saatan päästä edustamaan myös heitä lähiaikoina. Jos asia ratkeaa myönteisesti, joudun luultavasti palkkaamaan assarin hoitamaan trafiikkia.- vai niin
Tuota mä olen epäillyt jo kauan, että olet pahin kilpailijani! Pari-kolme hyvää asiakasta on mennyt multa sivu suun, kun joku on vetänyt välistä edullisemmalla tarjouksellaan. Mutta nyt mulla on tosi mehevä asiakas kierroksessa. Jos onnistuu, niin perästä kuuluu.
- Haitulivei
Mä olen sentään napannut Luthersäätiön, AlQaidan ja Jallun. Vatikaanin kanssa oli kanssa diili, mutta nykyinen paavi haluaisi irtautua siitä. Hah, hah, tulee sille kalliiksi!
- Nii ett...
Haitulivei kirjoitti:
Mä olen sentään napannut Luthersäätiön, AlQaidan ja Jallun. Vatikaanin kanssa oli kanssa diili, mutta nykyinen paavi haluaisi irtautua siitä. Hah, hah, tulee sille kalliiksi!
Mulla on diili NSA:n kanssa.
Ahaa, sinähän olet hoitanut pestin ihan kunnolla. Kävin tässä (ketjun lukein) miettimään, että mistäs minä saisin korvausta näistä tunneista joita täällä olen viettänyt. Et sinä paljon jättänyt kyllä.
Ehkä alan kerätä varoja vaikka jehovan todistajilta tai sitten helluntaikirkolta, sitten vaikka kokoomukselta, sillä eikös se mielellään rahoita tällaista? Sitten voisin käydä EU sosiaalirahaston kimppuun ja mikä ettei kun täältä idästä olen, Karjalaisen kulttuurin edistyssäätiö (täällä tosin kutsumme tuota kurjistämissäätiöksi) olisi aika hyvä?
Assari palkkaaminen olisi kova sana. Ehkä piispa Mäkinen voisi tulla pientä korvausta vastaan? Ellei niin isä Mitro olisi paikallaan, mikäli hän nyt noilta EU kiireiltään kerkiää.mummomuori kirjoitti:
Ahaa, sinähän olet hoitanut pestin ihan kunnolla. Kävin tässä (ketjun lukein) miettimään, että mistäs minä saisin korvausta näistä tunneista joita täällä olen viettänyt. Et sinä paljon jättänyt kyllä.
Ehkä alan kerätä varoja vaikka jehovan todistajilta tai sitten helluntaikirkolta, sitten vaikka kokoomukselta, sillä eikös se mielellään rahoita tällaista? Sitten voisin käydä EU sosiaalirahaston kimppuun ja mikä ettei kun täältä idästä olen, Karjalaisen kulttuurin edistyssäätiö (täällä tosin kutsumme tuota kurjistämissäätiöksi) olisi aika hyvä?
Assari palkkaaminen olisi kova sana. Ehkä piispa Mäkinen voisi tulla pientä korvausta vastaan? Ellei niin isä Mitro olisi paikallaan, mikäli hän nyt noilta EU kiireiltään kerkiää.Tuo on hyvä konsepti. Kolmannen sektorin organisaatioilla on kuitenkin yleensä aika pienet lobbausbudjetit. Siinä mielessä olisi hyvä saada myös jotain yksityisen puolen toimijoita palettiin.
Jos isäntäväen avausviesti jätetään huomiotta, niin satuin kirjoittamaan ensimmäisen viestin palstalle. Se taisi olla avauspäivänä 'keskustelemassa' mukana olleelle arkkipiispalle osoitettu.
Mahdollinen ajatus siitä, että olisin kirkon värväämä, olisi kuitenkin väärä.- niin aivan
No kyllähän sinusta on tiedetty jo kauan, että olet kirkon ääriliberaalien värväämä. Alusta asti se on paistanut läpi.
Tuo avaaja on jonkin kirkon konservatiiviporukan agentti, ja sen tehtävä on huudella täällä älyttömiä lyhyitä viestejä, sellaisia kuin blääh, tämä palsta pitäis lopettaa, bläääh, papeista ei ole mihinkään. Ne on sen verran yksinkertainen porukka, että ne palkkaa tuollaisen suoran toimijan. - Nasse.
Itseasiassa nimimerkki Nasse. kirjoitti palstan ensimmäisen viestin. Pyhästä Hengestä.
Ymmärrettävästi se oli lahkojeesuksien "moraalille" liikaa ja sensuroitiin pois. Nasse. kirjoitti:
Itseasiassa nimimerkki Nasse. kirjoitti palstan ensimmäisen viestin. Pyhästä Hengestä.
Ymmärrettävästi se oli lahkojeesuksien "moraalille" liikaa ja sensuroitiin pois.No sitten minulta lieneekin vain ensimmäinen palstalla pysynyt avajaispäivän viesti:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9405908/#comment-46371115
:-)
- Tilastonikkaroitsija
Kirkon puolen väki on tainnut vaihtua reilummin
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9410521
aika outoja nimet ovat nykyisiin verraten.
Tämä taisi olla ensimmäinen
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9405907
vilkkaudesta päätellen se oli nostettu keskustelujen mainoksiin.
Kristinuskon puolta on aika runsaasti
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/2366
ja 'uskonnollisia vielä enemmän
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/36
Ensimmäinen uskonnollinen aloitti Suomi24:n aloituksen yhteydessä
1.1.2001
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3369/archive/page/847
Robin Hoodin viesti näyttää ensimmäiseltä, vain 18 minuuttia yli puolen yön avajaisten, mutta käytännössä se on myöhemmin laadittu väärennös (kyllä minä muistan)
Ensimmäinen oli tämä
http://keskustelu.suomi24.fi/node/98562 Paljon on väki palstalla vaihtunut, se on ihan luonnollista, mutta on myös samoja ihmisiä. Vaihtuvuus kuuluu keskustelupalstoille, se pitää ne myös hengissä pidemmän päälle. Toisaalta minusta on hauskaa, miten tässä ajan kuluessa on oppinut hahmottamaan toisten keskustelijoiden ajatusmaailmaa. Se syntyy vain ajan kanssa.
Muistelen, että itse kirjoitin tänne ensimmäiset viestit joulukuussa 2010, reilu kuukausi palstan avaamisen jälkeen.
Vilppu H.
pappi- yurki1000
Paheksukaa rauhassa. Silti käytän Koivuniemen (maitobaarin) hakukonetta :-D
1Tim. 1:6 Muutamat ovat hairahtuneet niistä pois ja poikenneet turhiin jaarituksiin,
Rinnakkaisviitteet
1Tim. 6:4 niin hän on paisunut eikä ymmärrä mitään, vaan on riitakysymyksien ja sanakiistojen kipeä, joista syntyy kateutta, riitaa, herjauksia, pahoja epäluuloja,
1Tim. 6:20 Oi Timoteus, talleta se, mikä sinulle on uskottu, ja vältä tiedon nimellä kulkevan valhetiedon epäpyhiä ja tyhjiä puheita ja vastaväitteitä,
http://www.youtube.com/watch?v=USM1cFne-p0 Mä olen lähi-idän öljyvaltioiden palkkalistoilla. Heitä kiinnostaa suunnattomasti luterilaisen kirkon suhtautuminen lähi-idän muslimivaltioihin. Onhan luterilaisuus kuitenkin se ainoa ja oikea uskonto, joten luterilaisten mielipide on tärkeä.
- salaista tietoa
Tietovuotajana voin kertoa, että kirkolla on suunnitteilla lähetystyö noihin maihin tyyliin myyräntyö. Salaisia soluja perustetaan, ja kohteiksi valitaan naiset ja homot. Heille julistetaan sorrettujen vapautusta, ja kun vapautuksen teologian aikaansaama vallankumous on kukistanut muslimien vallan, kirkko pääsee kristillisen rakkauden nimissä osille, kun öljytuloja jaetaan. Sillä tavalla voidaan pelastaa kirkon pappien ja muiden työntekijöiden palkat ja eläkkeet. Eihän sillä nimittäin ole väliä, kuinka paljon jäseniä kirkossa on, kunhan vain on rahaa.
- hehe hee
Näköjään on just se jengi koossa ketjussa, jotta kai tarkoitettiinkin
- voi se olla
Jonkun elämän sisältö voi olla nettipalsta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33129566
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?552359Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien461749- 2071737
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1571611- 341361
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.541135- 1221048
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex99977Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30952