vapaa ajattelija...
Koska on pakko näytellä, ettei usko jumaliin, eikä mihinkään yliluonnolliseen
Ateisti ei voi olla..
17
86
Vastaukset
Ateistin ei ole ateismin vuoksi pakko mitään. Se on ateismin paras puoli.
- ymmärrät väärin
Ai ei vai..
jos ei ole, ei ole ateisti..
on siis pakko
- Rahahanat kiinni
Ja valtio antaa tuollaiseen surkeuteen 15,30 per jäsen. Kirkko ei saa mitään ja ei-julkisoikeudelliset uskonyhteisöt 4 euroa per jäsen. Miksi vaparitoimintaa suositaan yhdenvertaisuuden (perustuslaki 6 pykälä) vastaisesti?
- Mirka , .......
Kannatan vapareiden ja kirkon rahahanojen sulkemista ja kirkon etuoikeuksien lakkauttamista. Eihän vapareillakaan ole etuoikeuksia.
Mulle käy hyvinkin tuo, että vapareilta lopetetaan KAIKKI avustukset. Samaten pitää lopettaa myöskin kaikilta kristityiltä yhdistyksiltä ja kirkolta.....Siinä säästetään yhden lastenklinikan hinta, kun ei syydetä rahaa mielikuvitusmaailman ylläpitämiseen. Eihän Joulupukin maatakaan tueta kymmenillä miljoonilla vuosittain, joten miksi pitäisi kristittyjen harhoja tukea?
- Rahahanat kiinni
mave kirjoitti:
Mulle käy hyvinkin tuo, että vapareilta lopetetaan KAIKKI avustukset. Samaten pitää lopettaa myöskin kaikilta kristityiltä yhdistyksiltä ja kirkolta.....Siinä säästetään yhden lastenklinikan hinta, kun ei syydetä rahaa mielikuvitusmaailman ylläpitämiseen. Eihän Joulupukin maatakaan tueta kymmenillä miljoonilla vuosittain, joten miksi pitäisi kristittyjen harhoja tukea?
Sanoinhan, että kirkko ei saa yleisavustusta.
- jiiteetee
Rahahanat kiinni kirjoitti:
Sanoinhan, että kirkko ei saa yleisavustusta.
Mitä väliä sillä on mitä sinä sanot, kun ainut mitä saat suustasi ulos on vihaa.
- Rahahanat kiinni
jiiteetee kirjoitti:
Mitä väliä sillä on mitä sinä sanot, kun ainut mitä saat suustasi ulos on vihaa.
Onko fakta vihaa? Ilmeisesti, jos se ei vahvista vaparien valhepropagandaa.
- Huhhahheijaa
Verokarhu ja ulosottomies pois kirkon palveluksesta! Kerätköön itse jäsenmaksunsa. Niinhan ay-liikekin tekee.
- Rahahanat kiinni
Huhhahheijaa kirjoitti:
Verokarhu ja ulosottomies pois kirkon palveluksesta! Kerätköön itse jäsenmaksunsa. Niinhan ay-liikekin tekee.
Kulttuuriministerin myöntämien rahojen jakaminen eteenpäin VASTOIN valtion päätöstä osoittaa vaparien luotettavuustason!
Olisiko mitää tuo:
Rakkaus joka etsii syytä tai motiivia ei ole rakkautta lainkaan.
Oi sekään ole pakko kunhan veistelen- foksmalder
Minä en usko mihinkään jumalaan. Ei tarvitse näytellä. Jotkut ateistit voivat uskoa yliluonnolliseen mutta minä en.
- ei vakuuta
Uusateimissa on aina puhuttava "varmalla rintaäänellä" uskostaan ateismiin, vaikka sydän märkänis.
Se tekee sen aatteen ja menetelmät kovin epäuskottavaksi.- foksmalder
Ainoastaan täydellinen idiootti ei uskoisi ateismiin (ja teismiin toki).
- Rajat ateisteillekin
foksmalder kirjoitti:
Ainoastaan täydellinen idiootti ei uskoisi ateismiin (ja teismiin toki).
Taaskaan glooriaana ei tajuu. Usko ei ole vain tiedollinen vaan myös luottamusta kantava asenne. Jos uskot äitiä, on sinulla tiedollinen asenne. Jos uskot äitiin, luotat häneen. Usko ateismiin tarkoittaa jälkimmäistä. Se, että usko johonkin pitää sisällään myös uskon siihen, että tuo jokin on, on sekundääri asia ja voidaan vain päätellä siitä, että luotetaan johonkin.
Tää on ihan peruskauraa, mutta ET:ssa ja protujen pervosaunoissa ei sellaista opeteta, koska niissä katsomusideologinen aivopesu on helpompaa, kun uskosta luodaan mahdollisimman kapeutettu kuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33732680
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?632573Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien842075- 2071787
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1711692- 581534
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.991274- 1221078
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1031031- 321020