Okei...Hei! kun nyt on taas tuo Whatapp muuttunut niin mulla on onggelma. kun lähetän videoo niin sit joudun siihen että pitää valita minkä pätkän lähettää.
niin...mua ärsyttää kun pitää pätkissä lähettää kamuille videot ja en nyt älyä että miten lähetän sen kokonaan..joten...
KYSYMYS ON: Miten voin lähettää kokovideon? (En halua lähettää pätkissä)
Jos joku voisi Antaa Helposti ymmärrettävän neuvvon kiitos :)! auttaisi tosi paljon !
Apua?
4
71
Vastaukset
- kokeile
Lataa skype, tee profiili ja siellä voit lähettää kaikenlaisia tiedostoja, myös video onnistuu. Ainakin iotse joskus lähetin sieä kautta, miten nykyisin kun sitä hallinnoi mocrosoft
- SayHello
kiitti? mutku haluun whatsapis lähetellä videoita :/ mutku siin on se et valitaan minkä pätkän lähettää :S ja halusin koko videon kamulle lähettää enkä pätkänä... Apua?
- hämmästynyt
SayHello kirjoitti:
kiitti? mutku haluun whatsapis lähetellä videoita :/ mutku siin on se et valitaan minkä pätkän lähettää :S ja halusin koko videon kamulle lähettää enkä pätkänä... Apua?
Minä pystyn ainakin valita "aikajanamaisesti" sen videon pituuden. Siitä pystyy valita alkupeäisen videon tai muokatun eli että lähettää vain sen tietyn pätkän. Vai eikö sulla ole niin?
- SayHello
hämmästynyt kirjoitti:
Minä pystyn ainakin valita "aikajanamaisesti" sen videon pituuden. Siitä pystyy valita alkupeäisen videon tai muokatun eli että lähettää vain sen tietyn pätkän. Vai eikö sulla ole niin?
mulla siis tulee siihe..kun lähetän video niin ennen sitä et pitää valita minkä pätkän kaverille lähettää.. niin miten lähetän koko videon ? on mul kai tolleen Hei! miten lähetän sen alkuperäisen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812305- 1831924
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701755Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1131581Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise291536- 1131325
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1721145Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771083Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1551032Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,591015