Mitä hittoo, kaikki nää keskustelut on yleensä näitä ''homo ettii homoseuraa, mutta toki ihan kaverimielessä''. Mut miks hetero ei kelpaa? Tai, kun ite oon hetero, niin tuntuu vähän pahalta, ja ehkä vähän naurettavaltakin, kun ei oma seksuaalisuus nykyään riitä pelkälle kaveruukselle, kun ainoo kriteeri näissä keskusteluissa on se, että pitää olla homo 12 wee tai bi. Sori, kuulostan tosi tekopyhältä nyt, mut ihan oikeesti rajottakaa vähän : D terveisin peeveli 18 wee hetero.
HETERO ETTII SEURAA homot
3
187
Vastaukset
- tosi naurettavaa
No tuo homo ilmiö elää aikansa, siatkin kuolee ja naurettavaahan tuollainen homokirjoittelu on. Tuossa iässä ei seiso vielä muu kuin järki ja sitä nyt ei noista kirjoituksta voi nähdä mitenkään. Niiden taustalla tuntuu olevan keskenkasvuiset ääliöt jotka ei tiedä elämästä mitään. Selvästikin on niin että porukassa tyhmyys tiivistyy ja sitä tuo on alusta loppuun.
- 14wee
No mä haluun homoseuraa koska haluun kumppania, mut kyl mulle voi tulla heterotkin juttelee koska kyllähän on kiva aina saada uusia kavereita ps.monet heteropojat jos niille tulee homo puhuun ja jos sille sanoo vaikka et oot komee tai jotain niin se ottaa keskustelusta screenshotin ja laittaa nettiin :/
- Boy♥Boy SoWhat
Sulle ei alottaja oo hajuakaan millasta on olla homo teini-iässä...me homot halutaa puhua toisille homoille...koskaan kuullut vertaistuesta?
Kyllä toki mulle heteropojatkin kelpaa juttuseuraks :P
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024537Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831334- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86940Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64866
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11862Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826