"LAITTOMUUDEN SALAISUUS"

paljastettu

Laittomuuden ihminen on ilmestynyt!
Raamattu puhuu laittomuuden ihmisestä, joka ilmestyy aikojen lopulla, tuo laiton, joka julistaa itsensä jumalaksi. Laiton on Jumala itse, sillä hän pilkkaa lakia ylettömällä armolla, ihmis uhrilla Jeesuksella, jonka jumala laittoi iankaikkiseksi uhriksi ( kärsijäksi) itselleen ja kansoille.

Miettikäämme rehellisesti oikeutta? Onko se rehellistä, että heitämme syntimme viattoman kannettavaksi, ristin JEESUKSEN kannettavaksi? Epärehellisyys huipussaan on ajattelematon ihminen, joka ajattelemattomuudessaan pilkkaa lakia ja siirtää syntinsä viattomalle tuskaksi.

Aina tähän hetkeen asti tuo pirullinen isä jumala on raadellut poikaansa ihmiskunnan syntivelan tähden ja nosti itsensä Jeesuksena oikealle puolelle istumaan, ottaen poikansa kunnian itselleen. Isä jumala asetti itsensä armo istuimeksi taivaaseen, eikä kunniaansa toiselle antanut, nimittäin pojalleen.

Joh. 3:16 Sillä niin on jumala maailmaa rakastanut, synnin maailmaa, että antoi poikansa tulla synniksi rankaisten poikaansa lihan synnistä, jota itse teki mieltymykseen asti taivaassa. ( Tämä on alkuperäisin kirjoitus )

Laittomuuden ihminen on jumala itse, pilkaten lakia ylettömällä armollaan.
Laittomuuden salaisuus on nyt paljastettu.

Rakkaat uskon kansat, älkää milloinkaan heittäkö syntejänne viattoman Jeesuksen Kristuksen kannettaviksi, ettette tuottaisi tahallanne hänelle kärsimystä. Kantakaamme itse syntimme, sillä mehän olemme itse niihin syylliset.

Ehtoollis pöydässä me syömme Herramme Jeesuksen Kristuksen lihaa ja juomme Hänen vertaan. HÄVETKÄÄMME, HÄVETKÄÄMME! me syntiset!

7

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hannu war.

      Jumala on ihmis mieli, joka on ylevyydessään korottanut itsensä johtajana mielivaltaansa. Alistaen kaiken mahdollisen ja mahdottoman valtansa alle.
      " Minun on taivas ja maa ja kaikki mitä siinä on". Voiko ylpeämpää enää olla ja itserakkaampaa? Hel- ve- tin uhka tehostaa valtaa alistaakseen kaikki valtansa alle.
      Jokainen kirjoittamani sana on totta sen te tiedätte, jotka olette perehtyneet Raamattuun.

    • haaste

      Jeesus kertomus on mitä mielikuvituksellisin, vede päällä kävelyineen, sylkytahtaalla ( sylki ja hiekka ) sokean silmiä hieroen, palauttaen sokealle näön.
      Suorakerrontaisena luentana, valhetta ja satuja.

      Henkisenä kuva kielenä kyllä ymmärrettävissä. Onko täällä ketään sellaista, joka käsittää nuo kaksi vertausta, jos on niin kirjoittakaa?

    • näin on

      1. Miksi pakanat pauhaavat ja kansat turhia ajattelevat?

      2. Maan kuninkaat nousevat, ruhtinaat yhdessä neuvottelevat Herraa ja hänen voideltuansa vastaan:
      3. "Katkaiskaamme heidän kahleensa, heittäkäämme päältämme heidän köytensä".
      4. Hän, joka taivaassa asuu, nauraa; Herra pilkkaa heitä.
      5. Kerran hän on puhuva heille vihassansa, peljättävä heitä hirmuisuudessaan:
      6. "Minä olen asettanut kuninkaani Siioniin, pyhälle vuorelleni".
      7. Minä ilmoitan, mitä Herra on säätänyt. Hän lausui minulle: "Sinä olet minun poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin.
      8. Ano minulta, niin minä annan pakanakansat sinun perinnöksesi ja maan ääret sinun omiksesi.
      9. Rautaisella valtikalla sinä heidät muserrat, niinkuin saviastian sinä särjet heidät."
      10. Tulkaa siis järkiinne, kuninkaat, maan tuomarit, ottakaa nuhteesta vaari.
      11. Palvelkaa Herraa pelvolla ja iloitkaa vavistuksella.
      12. Antakaa suuta pojalle, ettei hän vihastuisi ettekä te hukkuisi tiellänne. Sillä hänen vihansa syttyy äkisti. Autuaat ovat kaikki, jotka häneen turvaavat.
      Seuraav

    • haaste

      Eikö löydy ketään, joka ymmärtäisi henkiset vertauskuvannolliset ilmaisut, veden päällä kävelyn ja sylky tahtaan?

    • laittomuus saa valla

      Sama antikristus on lykännyt saasteensa tällekin palstalle. Rakkaat kirkon ihmiset, poistalaa tällainen Kristuksen evankeliumin vastainen saasta välittömästi tältä palstalta.

      Laittomuuden ihminen on henkilö joka ei kunnioita kymmenen käskysanan lakia.
      Tästä on kysymys, röyhkeät ihmiset toimivat täysin muiten tarpeista ja oikeuksista välittämättä. Näitä ilmiöitä on jo esim. Afrikan monissa valtioissa, ollut vuosikymmeniten ajan.

      2. Moos. 20:2 "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.
      2. Moos. 20:3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
      2. Moos. 20:4 Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
      2. Moos. 20:5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
      2. Moos. 20:6 mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
      2. Moos. 20:7 Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.
      2. Moos. 20:8 Muista pyhittää lepopäivä.
      2. Moos. 20:9 Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi;
      2. Moos. 20:10 mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on.
      2. Moos. 20:11 Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; sentähden Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen.
      2. Moos. 20:12 Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.
      2. Moos. 20:13 Älä tapa.
      2. Moos. 20:14 Älä tee huorin.
      2. Moos. 20:15 Älä varasta.
      2. Moos. 20:16 Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.
      2. Moos. 20:17 Älä himoitse lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa."

      2. Moos. 20:18 Ja kaikki kansa havaitsi jylinän, tulen leimaukset, pasunan äänen ja vuoren suitsuamisen; ja kun he sen havaitsivat, vapisivat he ja pysyivät taampana.
      2. Moos. 20:19 Ja he sanoivat Moosekselle: "Puhu sinä meidän kanssamme, niin me kuulemme. Älköön Jumala puhuko meidän kanssamme, ettemme kuolisi."
      2. Moos. 20:20 Mutta Mooses vastasi kansalle: "Älkää peljätkö, sillä Jumala on tullut koettelemaan teitä, että Herran pelko olisi teidän silmäinne edessä ja ettette syntiä tekisi."

      • Kaikki tämän näemme

        Laittomuuden ihminen siis uskoo ollevansa lain ulkopuolella, ja katsoo niin muodoin oikeudekseen toimia niin kun tahtoo joutumatta teoistaa vastuuseen kaikkivaltiaan Jumalan edessä.

        Tämä porukka joka näin uskoo ja uskonsa mukaisesti toimii, lisääntyy nyt valtavalla vauhdilla, ja tuhoa tulee kaikilla elämän osa-alueilla.


    • tv121

      Paljastettu
      On hyvä todeta että vaikka kipuilet Jumalaa vastaan niin samalla uskot kolmiyhteiseen Jumalaan kun syytät Häntä.
      Oletko ajatellut vaihtoehtoa siirtymällä Jumalan puolelle siis voittajan puolelle olisiko elämä silloin merkityksellistä ja elämän tarkoitus silloin avautuu joka antaa voimaa tallustella syvemmässäkin hangessa.
      Sovitellaan vaan näkökulmia yhteen kyllä kulmat soviteltavissa ovat.
      Oletko ajatellut että joskus on hyvä vaihteeksi olla kiitollinen kaikesta mitä olemme tai mitä saamme.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      452
      2275
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      238
      2046
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1582
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1561
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1331
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      53
      1325
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      151
      1316
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      51
      1198
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      68
      1085
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      100
      1058
    Aihe