Katsaus ajoitetusta Luomistyöstä. 2013.12.25.
Paikka, Suomi, Finland.
Luomistyöni kaukaiselta ajalta oli mennyt turmelukseen. Ajan henki oli minua vastaan. Vasten tahtoani he ottivat minun luomis voimani omiin käyttöihinsä ja pilasivat minun maineeni moittien, että olin heille vastemielinen, ollen yksin oikeutettu luojana ja olin muka tehnyt huonosti luomiseni, kun ihmisen huonoksi jo alkuaan muka olin luonut. Sitä moitetta en koskaan ollut hyväksynyt.
Vapaan tahdon minä annoin heille, luoduilleni heidän vaatimuksensa tähden. He kysyivät minulta: ” eikö meillä saakaan olla vapaata tahtoa, niin kuin sinulla, meidän Luojallamme on ollut”?
Vapaa tahto minulla on, vastasin silloin ja ajan vaatimuksesta annoin vapaan valinnan tahdon myös luoduilleni. Miksi siis minua syytätte, kun teillä vapaa tahto on annettuna kaukaisilta ajoilta?
Tähän he vastasivat sanoen:” Me haluamme luomisen oikeuden, niin kuin sinullakin on”.
Luomiseni minä olen asettanut itselleni iki-aikaiseksi saannakseni, sillä minä annan itselleni saannon. Tähän tyytykää minun omani, joista minä kauhiani kannan.
Aika tulee sen osoittamaan, menkää siis aikaan, niin näette tämän tulevan vieraaksi teille ja meille, me Luoja olemme sen nähneet tapahtuneen.
LUOJAN OIKEUS KATSAUS.
creation 1.
3
85
Vastaukset
- Luojalta.
Luoja on luoja, vaikka niin ette haluaisikaan.
- olentosesatua
Satuolento on satuolento, vaikka niin ette haluaisikaan.
- niin on
Täällä sinä et näe Luojaa ja kuitenkin luonto luo koko ajan uutta. Yllä pitää ja karsii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1185576Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744511756- 2001213
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201199Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111183Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48975- 64951
- 64906
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64856