En tiedä onko muilla uskovilla ikävä Jeesusta. Tuleeko ikävän sattua? Se on joka päivä muutaman kerran. Haluan koko ajan lähemmäs Jeesusta ja tutustua paremmin Häneen ja Isään sekä kaikenlaisiin uskonasioihin oli ne Raamatussa, TV7:n arkiston aarreaitassa tai jossain muualla.
Olen jo useita vuosia ollut uskossa, reilut 4v mutta nyt on uutuutena tullut kova ikävä. Liityisiköhän siihen, että olen alkanut rakastumaan Häneen enemmän. Koen olevani Jeesuksen seurassa kun Pyhä Henki asuu minussa ja olla temppelinä Pyhälle Hengelle. Ikävöin silti sitä, että saisin edes etäältä nähdä Jeesuksen vaikka samaan tapaan kuin Sakkeus puuhun kiivenneenä koitti nähdä Jeesuksen.
Jännite on suuri kun ajattelen että olisin Jeesuksen kanssa samassa huoneessa kermakakku kahveilla. Paikalla olisi kenties myös Leo Meller, jonka takaa katsoisin Jeesusta.
Olisihan se tietenkin tilanne, jota ajatellessa verenpaine nousee koska Jeesuksen reaktio ujouteeni/arkuuteeni mietityttää että hyväksyykö sen vai ei kun pitää olla rohkea ja luja, se sanotaan Raamatussa. Olen rukoillut rohkeutta itselleni. Kuolla kyllä uskallan. Ihmisten hyväksynnästä en välitä enkä Jumalan tahdon vastaisuuksista. Kuka sellaista esittää, että homostelkaa niin sellaiselle en sitten sano sanaakaan ellei tee parannusta.
Jotkuhan niille sanoo miten asiat on. Mä keskityn omiin synteihini ja sellaisia jotka eivät kadu syntejään niin sellaisia mä kartan. Söin äsken lanttulaatikkoa.Ja kanankoiven. Ei homostelulle.
Mikä auttaa Jeesusikävään?
Söin äsken
1
80
Vastaukset
Mun tyttöni joutui mielisairaalaan. Nyt hän uskoo olevansa Maria Magdaleena.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2333258/Alan-John-Miller-Australian-IT-worker-believes-Jesus.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1064865Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744231539- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151014Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11968Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886