Hyvää matkaa sinne ateistipalstalle :D
Jatkakaa siellä sitten pohdiskelua jumalista ja uskonnoista
Hei hei ateistit
14
123
Vastaukset
- aikamääriä tai
Milloin muuten ateismi julistetan viralliseksi uskonnoksi ?
Onko kaavailuja asian suhteen. - tilaa tarvii
Onhan se harmillista ..heh.
En kuitenkaan lupaa tulla henkilökohtaisesti teitä sinnen palstalle tapaamaan.
Mua ei ateismi oikein kiinnosta.
Liian jotenkin makarooniperspektiivistä hommaa. - sillon tulen
Paitsi jos siellä joskus vierailee se lentävä pastahirviö.
hyvää matkaa
>>>Hyvää matkaa sinne ateistipalstalle :D- höpsistä heijaa
No tuota nyt ei usko erkkikään :D
No tuon spämmääjän nyt toki uskoo. Niitä on suomi24.ssä joka hilkutin palstalla.
Mutta että ette olisi muutoin tulleet tälle pälstalle .. höpö höpö :D
Älä viitti. - hiljaisuusko tulisi
Miksi te ateistit ette perusta omaa foorumianne.
Mutta mistä te muuten puhuisitte ilman .. öö niitä uskontoon liittyviä ärsykkeitä ;) höpsistä heijaa kirjoitti:
No tuon spämmääjän nyt toki uskoo. Niitä on suomi24.ssä joka hilkutin palstalla.
Älä viitti.höpsistä heijaa
>>>No tuota nyt ei usko erkkikään :D- hyvähän se
ikiateisti kirjoitti:
höpsistä heijaa
>>>No tuota nyt ei usko erkkikään :DNo ok.
Sovitaan sitten, että olet vaan kovin vahvasti uskonto- ja Jumalaorientoitunut henkilö ja haluat olla seurassa, josta tästä aihepiiristä puhutaan.
Mikäs siinä.
Toivotaan nyt että jatkossa löydät hyvää seuraa, jossa voit puhua tästä aihepiiristä. höpsistä heijaa kirjoitti:
Älä viitti.>>>Mutta että ette olisi muutoin tulleet tälle pälstalle .. höpö höpö :DOlenkin sanonut siellä pariinkin otteeseen, ettei se atte-palsta ole mikään kristinuskolla kajahtaneiden hörhendaalien terapiapalsta, mutta eihän ne usko.
Kun yksi hullu sieltä palstalta lähtee, niin toinen hullu tullee tilalle.
Kaipa niillä on aina välillä vuoronvaihto?hiljaisuusko tulisi kirjoitti:
Mutta mistä te muuten puhuisitte ilman .. öö niitä uskontoon liittyviä ärsykkeitä ;)Miten voisimme muka taata vapaalla foorumilla, että sekopääuskovat eivät spämmäisi palstaa sekaisin joka käänteessä?
Emme mitenkään!
Kaikki Jaakobit, pervo-pertsat, Artot, samiat ja muut vastaavat sekopäät tunkee joka paikkaan, vaikka niille tekee hyvin selväksi että heidän toivotaan painuva hevon kuuseen.hiljaisuusko tulisi kirjoitti:
Mutta mistä te muuten puhuisitte ilman .. öö niitä uskontoon liittyviä ärsykkeitä ;)Vaikkapa jostakin muusta kuin raamatusta tai Bill Wiesen tuhannesti spämmätyistä videoista. Itse pyydän siellä uskisten spämmialoitukset poistoon joka kerta.
- liikkis melkein
ikiateisti kirjoitti:
Vaikkapa jostakin muusta kuin raamatusta tai Bill Wiesen tuhannesti spämmätyistä videoista. Itse pyydän siellä uskisten spämmialoitukset poistoon joka kerta.
Jotenkin sä oot hiukan huvittava
liikkis melkein kirjoitti:
Jotenkin sä oot hiukan huvittava
Erehdyt senverran, että vaikka täällä on minunkin tekstit olleet palstan tyyliin mukaan rauhallisempia, niin attepalstalta saattaa ylimielinen evankelista lähteä minun toimittamana kuvainnollisesti pää kainalossa.
- Mirka ,
Tervemenoa ateisti palstalle hyvät uskikset. Siellä suurin osa uskiksista jo odottaa teitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1862103
- 1321782
- 1751415
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291- 351106
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171103- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh302989- 52976