Tässä viimeisinä päivinä kun olen lueskellut näitä tekstejä niin olen huomannut miten nämä palstan tunnetut ääripää ateistit kuten Mirka FUCKIFUU ja pari muuta ovat alkaneet laukoa erittäin militanttista tekstiä. En tiedä onko kysymys juuri siitä että "syö niin paljon kuin haluat puffet on sulkeutumassa ja pitää ottaa kaikki irti."
Kuitenkin heidän tekstinsä on muuttunut näin loppua kohden mitä järjettömämmäksi ja se eroaa niin paljon muiden vakioateistejen teksteistä että jopa nämä aktiiviset muut ateistitkin ovat alkaneet kritisoimaan heidän verbaalista pelleilyään. Siksi itse oletan että nämä palstan ääripäät ovat olleet aina vain trolleja tai uskovia trolleja jotka ovat vain pyrkineet stereotypisoimaan ateistin. Tätä minä itse nimittäin toivoisin, koska niin filosofisesti kuollutta tekstiä tuottavat ihmiset ovat häpeä ateisteille ja tuottaa pelkoa meille uskoville.
Minä ainakin pelkäisin ihmistä joka valtaan päästyään tekisi uskonnosta vähintääkin rikoksen lapsen hyväksikäytön tasolla. Jos tietäisin että viereisellä kadulla oleva ihminen, ajattelisi siitä että minulla on risti kaulassa, että vierellä kulkeva oma lapseni on vaarassa minun seurassani; että lapseni pitäisi ottaa minulta pois koska uskon Jumalaan... minä nostaisin siitä kunnianloukkauksen.. ihan oikeasti!
Olen kuitenkin kiitollinen että palstalla on ollut ihan mukaviakin ateisteja jotka ovat pysytelleet OIKEASTI faktoissa ja kunnioittaneet toista ihmisenä vaikka ei ole kunnioittanut toisen mielipidettä asiasta. Jotkut jopa ovat kunnioittaneet toisen mielipidettäkin joka on minusta jo imartelevaa! Tämä siksi koska en odota että mielipidettäni kunnioitetaan niin kauan kuin minua itseäni kunnioitetaan. Kiitän kuitenkin että jotkut ovat todellakin mukavia. : )
Vielä palstan ateisteista
7
136
Vastaukset
- FUCKIFUU
Raamatussa sanotaan että "On aika pelätä ja on aika nöyrtyä"
Kysymys on vain kumman sinä ja muut kristityt valitsette PELON vai NÖYRTYMISEN?
Valinta on helppo, joko luovutte etuoikeuksistanne yhteiskunnassa tai sitten pelkäätte kun ne oikeudet otetaan pois tavalla tai toisella.
Terveisin Militantti- uskotoivorakkaus
Mielestäni siellä ei kehoteta pelkäämään ateisteja :)
Matt.10:22:
"Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu"
- ne suree ..
No niillä on oikeasti nyt jotenkin tyhjä olo monella.
Tää palsta oli niille joku elämän täyte.
Ja nyt se loppuu. - omituista
Minusta on outoa, että joku pitää kaulassaan ristiä, siis kidutussymbolia ja vielä kerskuu sillä että uskoo jumalaan, joka kiduttaa omaa poikaansa, tai oikeammin itsensä kolmasosaa, jotta säästäisi ihmiskunnan helvetiltä, jonka itse on taikonut ja jossa kamunsa saatana on hommissa.
Tai oikeammin oudoksuttaa ne jotka uskovat että tuo kolmiosainen jumala on totta. - Nasse.
Avauksen tehnyttä vajakkia ei faktat eivätkä preuselut kiinnostaneet. Tottahan se on ettei tyhjästä kiskaistulle aivopierulle ole perusteluaj, siis muita kuin vajakkius.
Avaaja olis pikemminkin vonut kertoa miksi hän on niin raivolla multinikkeillyt?
Ymmärrän että pataan tulee mutta vielä vähemmän saa edes vajakeilta respektiä tuolla tavalla. - uskotoivorakkaus
1.Kor.1:18-25:
"Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima. 19 Onhan kirjoitettu: -- Minä hävitän viisaitten viisauden ja teen tyhjäksi ymmärtäväisten ymmärryksen. 20 Missä ovat viisaat ja oppineet, missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hulluudeksi? 21 Jumala on kyllä osoittanut viisautensa, mutta kun maailma ei omassa viisaudessaan oppinut tuntemaan Jumalaa, Jumala katsoi hyväksi julistaa hulluutta ja näin pelastaa ne, jotka uskovat 22 Juutalaiset vaativat ihmetekoja, ja kreikkalaiset etsivät viisautta. 23 Me sen sijaan julistamme ristiinnaulittua Kristusta. Juutalaiset torjuvat sen herjauksena, ja muiden mielestä se on hulluutta, 24 mutta kutsutuille, niin juutalaisille kuin kreikkalaisillekin, ristiinnaulittu Kristus on Jumalan voima ja Jumalan viisaus. 25 Jumalan hulluus on ihmisiä viisaampi ja Jumalan heikkous ihmisiä voimakkaampi." - draamatun molokki
Jos sie oisit oikia kristitty nii sun ongelmas ois semmoset ihmiset ku sie. Eli semmoset ketkä valittaa niistä jotka kritisoi viturallaan olevat asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793