No jaa.
Mitähän siitäkin nyt tulee. kun ja jos se on näkyvillä että joku pappi osallistuu vaikkapa puutarhakeskusteluun.
Kaikki Nisset, Nasset, Mirkat, fukkijuut ja funda 3,472 yms ..hyökkäävät kuin hyeenat paikalle ja silloin on rauha mennyt puutarhapalstaltakin :(
Kirkko ja yhteisösivut ..no huh huh
6
85
Vastaukset
- se ois hyvä
Kun saisi vielä jonkunn hälytyssysteemin, mistä näkis, missä papit millonkin menee.
Yhteisösivulta näkee kaikki keskustelut, joissa kuunteleva_kirkko on ollut mukana. Eli onnistuu kyllä :).
Minusta on mukavaa, että meille tulee mahdollisuus osallistua nyt vaikkapa niihin puutarhakeskusteluihin. Se antaa meihin keskustelijoihin vähän enemmän kosketuspintaa, josta käsin sitten näistä uskonasioistakin on helpompi puhua. Ja kun lisäksi ei "elämää" ja "uskoa" voi rajata omiksi laareikseen, kun uskon tulisi läpäistä koko elämämme ja vaikuttaa kaikessa mitä teemme, on mukavaa että voi keskustella eri aiheisiin liittyen, miten usko niissä vaikuttaa. Näin minä sen koen :)
Sinikka-pappi- daalian juuri
Tietenkin usko ja elämä kuuluvat yhteen. Ihmisellä kun ei ole vain perisynti vaan tekosynnit myös. Jos on tekosyntien suhteen välinpitämätön, omatunto paatuu ja ihminen joutuu eroon Jumalasta, menettää uskonsa.
En nyt vaan yhtäkkiä keksi, millä tavalla puutarhanhoidossa voisi rikkoa Jumalan tahtoa vastaan. Vai onko teillä tarkoituksena pitää kristinuskon sanoma piilossa ja jutella mukavia Luojan luonnosta ja sen sellaisesta? Sitten kun ihmiset on saatu siihen ansaan, heille voi alkaa ujuttaa vahvempaa kamaa? Siinä vaiheessa he alkavat kysellä teiltä vaikeita, niitä opillisia. - kirkko - reported
Uskon asioista keskusteleminen puutarhapalstalla ei ole suotavaa jo ihan S24:n ohjeistusten perusteella. Luetaanpa, mitä sivuston "luotsien" tehtäviin kuuluu:
"Hän poistaa asiattomia keskusteluviestejä ja siirtää palstalle kuulumattomat viestit oikeille palstoille."
Menkääpä hihhuloimaan ei-uskonnollisille palstoille niin ainakin minä ilmoitan jokaisen sellaisen viestinne palstalle kuulumattomaksi. - a.matsoni
Ainoa tärkeä asia on puutarhan hoito, sen tietää kiinalaiset ja Ilkka Kanerva. Tosin kiinalaisen ikivanhan viisauden mukaan se puutarhanhoitokaan ei ole kovin tärkeetä. Mielikuvitusolennonpalvominen varsinkaan ei ole tärkeetä, se on haitallista.
- . .
kirkko - reported kirjoitti:
Uskon asioista keskusteleminen puutarhapalstalla ei ole suotavaa jo ihan S24:n ohjeistusten perusteella. Luetaanpa, mitä sivuston "luotsien" tehtäviin kuuluu:
"Hän poistaa asiattomia keskusteluviestejä ja siirtää palstalle kuulumattomat viestit oikeille palstoille."
Menkääpä hihhuloimaan ei-uskonnollisille palstoille niin ainakin minä ilmoitan jokaisen sellaisen viestinne palstalle kuulumattomaksi.Niin, kyllähän nuo papit saavat pitää kielensä keskellä suuta, että pysyisivät palstan aiheen puitteissa. Ei siinä voi alkaa keskustella uskosta yleensä. Köyhäksi jää se heidän panoksensa siitä syystä väkisin.
Jos jotkut alkaisivat levittää vaikka poliittista katsomustaan kaikille Suomi24:n palstoille, niin tarkkoina saisivat olla, että pysyisivät annettujen rajojen sisällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882