Demonipuheet tällä foorumilla

tt11

On surullista että tällä foorumilla näin loppumetreillä on alettu puhumaan toistuvasti demoneista. Jopa ainakin yksi naispappikin on nyt sortunut tällaisiin puheisin.

On myös sopimatonta, että ihmisiä pelotellaan näillä demonipuheilla. Kristinusko ei ole pelottelua, vaan ilosanoman julistamista kaikelle kansalle.

Kannattaa ottaa oppia Pirkko Jalovaarasta, joka ei ole koskaan puhunut demoneista yhtään mitään. Vain kerran 30 vuoden aikana kertoi mitä Jumala ilmoittaa meille pahan voimista Raamatussa ja tässä yhteydessä tietenkin viittasi myös demoneihin, koska Jeesus näistä puhuu meille kaikille. Tämänjälkeen näistä demoneista Pirkko Jalovaara ei ole puhunut tilaisuuksissaan eikä koskaa enää puhu.

Siksi on niin tärkeää, että kirkon papitkin lopettavat omat demonipuheensa eikä tällä foorumillakaan tarvitse näitä pahan voimia mainostaa tämän jälkeen enää kertaakaan.

Kerrotaan vaan niistä asioista mitä Jumala meille kaikille luvannut - myös ensi vuodeksi 2014 !!

52

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Faith*

      Demoniset henget mainitaan Raamatussa 61 kertaa, joten hyvin vaikea niitä on ohittaa. Ja jos niistä helvetistä ruvetaan vaikenemaan, ihmisillä ei ole enää mitään hajua siitä, MILTÄ heidän PITÄISI PELASTUA. Jeesus ei niistä asioista vaiennut, vaan toimi aktiivisesti niitä vastaan ja kehotti seuraajiaan toimimaan samoin.

      Jalovaara ei käytä sanaa demoni, koska sitä ei käytetä Raamatussa. Raamatussa demonisista voimista käytetään etupäässä nimityksiä paholainen (=saatana), paha henki ja riivaaja.

      • kuuntele itse!

      • kuuntele itse! kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=x-m4ECvr_oE

        ihan puhuu demoneista demoni-sanalla jalovaaara.

        TT11 jätti itsestään sen kuvan, joka minulla on hänestä ollutkin: valheen ja pimeyden ruhtinas.


      • helsinkijokkeri kirjoitti:

        TT11 jätti itsestään sen kuvan, joka minulla on hänestä ollutkin: valheen ja pimeyden ruhtinas.

        Ota sinäkin vaan usko Jeesukseen niin saat rauhan sielullesi.


      • *Faith*
        kuuntele itse! kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=x-m4ECvr_oE

        ihan puhuu demoneista demoni-sanalla jalovaaara.

        No siinähän se tuli! Ihmettelinkin tuota tt11:n väitettä.


      • tt11 kirjoitti:

        Ota sinäkin vaan usko Jeesukseen niin saat rauhan sielullesi.

        TT11. Onko sinulla "rauha" valheiden vyyhdissä? Taidat olla selkärangaton ja vailla omaatuntoa.

        Eräs suurimmista valheistasi Raamattuun perustuen on se, että sanot uskovien rukoilevan sairaiden puolesta. Olet siis Jeesuksen vastainen: Jeesus sanoi uskovien parantavan sairaat panemalla kädet heidän päälleen,

        TT11: sinä olet viimeinen, joka voi mitään sanoa pelastuksesta, sillä sinun uskottavuus on täysi nolla.


      • helsinkijokkeri kirjoitti:

        TT11. Onko sinulla "rauha" valheiden vyyhdissä? Taidat olla selkärangaton ja vailla omaatuntoa.

        Eräs suurimmista valheistasi Raamattuun perustuen on se, että sanot uskovien rukoilevan sairaiden puolesta. Olet siis Jeesuksen vastainen: Jeesus sanoi uskovien parantavan sairaat panemalla kädet heidän päälleen,

        TT11: sinä olet viimeinen, joka voi mitään sanoa pelastuksesta, sillä sinun uskottavuus on täysi nolla.

        Rauhallista uutta vuotta sinulle - ystäväni HesaJokkeri - pokkeri :))


      • tt11 kirjoitti:

        Rauhallista uutta vuotta sinulle - ystäväni HesaJokkeri - pokkeri :))

        TT11. Minä en halua olla yhdenkään kieroilijan ystävä.


    • *Faith*

      tt11,

      Ei kukaan voi seurata Jeesusta seuraamatta hänen ohjeitaan ja demonisista voimista on tärkeää puhua jo siksi, että kun ihminen tulee uskoon, seurauksena on lähes aina niin sisäisiä kuin ulkoisiakin demonisia hyökkäyksiä. Vaikka ilmiöstä kerrotaan Raamatussa (mm. "Jeesus erämaassa" ja "kukaan ei ole profeetta omalla maallaan"), on hyvin tärkeää, että uskoon tulleita osataan opastaa ja tukea myös hengellisessä sodankäynnissä. Eivät uskoon tuleminen ja uskossa eläminen ole pelkkää armon ihanuutta!

      8. Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos RIIVAAJIA. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.
      http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Matt.10.html

      17 Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois PAHOJA HENKIÄ. He puhuvat vierailla kielillä. 18 He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."
      http://www.evl.fi/raamattu/1992/Mark.16.html#o100

      • Näinon - sen mitä Jeesus puhuu pahoista hengistä niin sitä kyllä voimme puhua, mutta demoneita ei tule mainostaa kuten moni täällä nyt tekee.


      • *Faith*
        tt11 kirjoitti:

        Näinon - sen mitä Jeesus puhuu pahoista hengistä niin sitä kyllä voimme puhua, mutta demoneita ei tule mainostaa kuten moni täällä nyt tekee.

        Kuka täällä on mainostanut demoneja ja millä tavalla? Minä en ole ainakaan mitään sellaista huomannut muutamia harvoja new age -henkisiä kirjoituksia lukuunottamatta, ja niistäkin on jo aikaa.


      • *Faith* kirjoitti:

        Kuka täällä on mainostanut demoneja ja millä tavalla? Minä en ole ainakaan mitään sellaista huomannut muutamia harvoja new age -henkisiä kirjoituksia lukuunottamatta, ja niistäkin on jo aikaa.

        Moni täällä on varsinkin tänään mainostanut demoja - jopa eräs naispappikin on taas niistä tänään kirjoitellut.


      • Kyllästynyt
        tt11 kirjoitti:

        Moni täällä on varsinkin tänään mainostanut demoja - jopa eräs naispappikin on taas niistä tänään kirjoitellut.

        Ja sinä teit vallan aloituksenkin aiheesta.


    • puhuupas

      "Kannattaa ottaa oppia Pirkko Jalovaarasta, joka ei ole koskaan puhunut demoneista yhtään mitään"

      No tässä videossa jalovaara puhuu OMIN SANOIN demoneista

      http://www.youtube.com/watch?v=x-m4ECvr_oE

      että älä puhu paskendaalia!

      • jotain järkeä mukaan

        Nämä palstalla eniten kirjoittavat uskikset ovat suuria valehtelijoita ja kieroilijoita.


    • mene töihin

      Pahus, en pääse miinustamaan aloittajan aloitusta. Omat syyni se että hän kuvittelee tietävänsä mitä jalovaara puhuu kun hän itse ei näe ja ei voi tietää.

      Muutenkin tuollanen typerys opettaa muita mistä on viisasta puhua ja mista ei.

      Alias hoohoo työtön poikamies luuseri vauhdissa.

    • On tärkeää tosiaan tiedostaa, että Pirkko Jalovaara ei ole pununut demoista mitään. Hän on vain kertonut siitä, mitä Jumala näistä demoneista puhuu.

      On tärkeää, että olemme totuudenmukaisia suhteessa Jumalan sanaan ja ihan kaikki mistä Jeesus puhuu, niin turvallisesti voimme puhua niistä.

      • valehtelet taas

        Katsoitko videon?


      • Miten kommentoit?

        Mitä mieltä olet Jalovaaran väitteestä, että astma johtuu siitä ettei hengitysilmassa ole tarpeeksi pyhää henkeä? Onko kuukautiset sairaus?


      • Miten kommentoit? kirjoitti:

        Mitä mieltä olet Jalovaaran väitteestä, että astma johtuu siitä ettei hengitysilmassa ole tarpeeksi pyhää henkeä? Onko kuukautiset sairaus?

        Nooh - yleensä me nauramme tällaisille sisäpiiri-vitseille. Kyllä kirkon papit kuule osaa paljon paremmin vitsailla näillä asioilla kuin Jalovaara.


      • valehtelet taas kirjoitti:

        Katsoitko videon?

        Monta kertaa olen katsonut. On tärkeää tiedostaa, että Pirkko Jalovaara ei puhu demoneista, vaan evankeliumin ilosanomaa ja paljon rukoilee ihmisten puolesta.


      • Miten kommentoit?
        tt11 kirjoitti:

        Nooh - yleensä me nauramme tällaisille sisäpiiri-vitseille. Kyllä kirkon papit kuule osaa paljon paremmin vitsailla näillä asioilla kuin Jalovaara.

        Onko se vitsi kun Jalovaara nuo asiat vakavalla naamalla itse kertoo? Videohan on YouTubessa. Kuinka paljon kykenet valehtelemaan itsellesi? Loputtomastiko? Vai puhuuko Jalovaara vain paskaa ja vitsailee? Ja hölmöt uskoo?


      • Miten kommentoit? kirjoitti:

        Onko se vitsi kun Jalovaara nuo asiat vakavalla naamalla itse kertoo? Videohan on YouTubessa. Kuinka paljon kykenet valehtelemaan itsellesi? Loputtomastiko? Vai puhuuko Jalovaara vain paskaa ja vitsailee? Ja hölmöt uskoo?

        Täällä on nyt pariinkin otteeseen tuotu video tuosta MOT-ohjelmasta, jossa on editoitu pätkä Jalovaaran opetuksesta, jossa hän kertoo mitä Jeesus ja Jumalan sana opettaa pahoista voimista ja demoneista.

        Mutta on tärkeää tiedostaa, että Jalovaara itse ei puhu näistä demoneista yhtään mitään.


      • tt11 kirjoitti:

        Nooh - yleensä me nauramme tällaisille sisäpiiri-vitseille. Kyllä kirkon papit kuule osaa paljon paremmin vitsailla näillä asioilla kuin Jalovaara.

        TT11. Sinuna on varmaan kamalan vaikea olla ja elää, kun koko ajan pitää keksiä uusia ja taas uusia valheita. Miten kestät itseäsi, olen sitä ihmetellyt.

        Jalovaaran puheet ovatkin vain "sisäpiirivitsejä". Tosi hauskaa? Moni on kuitenkin ottanut ne todesta ja kuollut.


      • konjunktiivi

        tt 11

        Loistavaa - paniiki näkyy nyt tosiaan painavan päälle! Vert. " Jalovaara ei ole PUHUNUT demoneista mitään!" "Hän on vain KERTONUT,,, j.n.e.....!"
        Eli musta, on valkoinen, koska se on punainen!!


      • körink
        tt11 kirjoitti:

        Monta kertaa olen katsonut. On tärkeää tiedostaa, että Pirkko Jalovaara ei puhu demoneista, vaan evankeliumin ilosanomaa ja paljon rukoilee ihmisten puolesta.

        tt11
        Kun Raamattu sanoo, että" haudalta (Jeesuksen) oli poistettu kivi, ja toinen kohta väittää toista, on hyvä TULKITA, missä tt 11 on super, että hän tietää tapahtumasta jotain, mitä Sana ei tiedä. Nytkin hän on varmaan lukenut lasten kuvaraamattua tukot korvissa, vaikka video on ehkä pyörinytkin, Siiloin ei tosiasiat pääse sotkemaan seli-selitystä. Tärkeää on tiedostaa, että älä tunnusta mitään ja valehtele kuin Goebbels!


    • hihhulien hommaa

      Nikki faith täällä on 'kunnostautunut' demonipuheillaan. Hän voisikin kertoa onko hänellä henkien erottamisen armolahja . Kertoo ainakin kuka on palstalla demonien vallassa.

    • Nasse.

      ainoa "demoni" on sun tt11 omaan kuuppaasi luoma taikauskosi.

      Onneksi se kuolee viimeistään mukanasi. Sinun kannalta toivoisin että aiemmin. Toisaalta, ehkä muiden kannalta ei niinkään.

    • Täällä on nyt pariinkin otteeseen tuotu video tuosta MOT-ohjelmasta, jossa on editoitu pätkä Jalovaaran opetuksesta, jossa hän kertoo mitä Jeesus ja Jumalan sana opettaa pahoista voimista ja demoneista.

      Mutta on tärkeää tiedostaa, että Jalovaara itse ei puhu näistä demoneista yhtään mitään.

      • jotain järkeä mukaan

        Puheet ja kirjoitukset demoneista ovat taikauskoisen ajan tarinansepittäjien ja vallanpitäjien keino hallita kansaa ja nämä jalovaarat ja Benny Hinnit yrittävät yhä jatkaa tuota perinnettä.


    • *Faith*

      Anna kun arvaan: Olet ymmärtänyt sanan demoni väärin, koska sanaa demoni ei ole Raamatussa kuin yhden ainoan kerran. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö Raamatussa puhuta demoneista. Jalovaarakin käyttää ehkä etupäässä muita demonisia voimia tarkoittavia sanoja, mutta kyllä hän on käyttänyt myös demoni-sanaa, kuten tänne linkitetty video todistaa.

      Ihmettelin muutenkin koko aloitustasi ja ajattelin ensin, että joku on varastanut nikkisi.

      • väärä todistus

        ei todista tt11:lle. päinvastoin. tt11 on oikeassa. aina. älä anna väärää todistusta toisesta vajakista.


    • *Faith*

      tt11,

      Kuka naisappi on sinun mielestäsi mainostanut täällä tänään demoneja? Eihän Kuunteleva kirkko ole pistänyt tänne tänään kuin viisi kommenttia eikä niistä yhdessäkään taideta edes mainita sanaa demoni:

      http://www.suomi24.fi/yhteisö/kuunteleva_kirkko

      • Tuikku-pappi kirjoitti näin …

        "Psyykkiset sairaudet ja mielenterveyden ongelmat vaativat lääkärin hoita, eivät puoskarointia. Mielen sisäiset ongelmat eivät ole demonien aiheuttamia, nykyään tiedetään paljon enemmän ihmisen mielen psykologiasta kuin Raamatun maailman aikaan. "

        Demoneista ei tule papin puhua, sillä se aiheuttaa vain levottomuutta ihmisissä. Ei tule näistä puhua millään tavalla, koska tällaisella puheella on vakava negatiivinen vaikutus ihmisiin. Varsinkin mieleltään heikoissa ihmisissä nämä puheet ovat vaarallisia.


      • *Faith*
        tt11 kirjoitti:

        Tuikku-pappi kirjoitti näin …

        "Psyykkiset sairaudet ja mielenterveyden ongelmat vaativat lääkärin hoita, eivät puoskarointia. Mielen sisäiset ongelmat eivät ole demonien aiheuttamia, nykyään tiedetään paljon enemmän ihmisen mielen psykologiasta kuin Raamatun maailman aikaan. "

        Demoneista ei tule papin puhua, sillä se aiheuttaa vain levottomuutta ihmisissä. Ei tule näistä puhua millään tavalla, koska tällaisella puheella on vakava negatiivinen vaikutus ihmisiin. Varsinkin mieleltään heikoissa ihmisissä nämä puheet ovat vaarallisia.

        Kyseinen kirjoitus on kirjoitettu 28.12.2013 15:27, ei tänään, eikä Tuikku-pappi mainosta siinä demoneja. Vastaa vain aloittajalle, että ei usko demonien aiheuttavan sairauksia (mistä minä en ole samaa mieltä, vaikka tämän tänne kirjoitankin).


      • *Faith* kirjoitti:

        Kyseinen kirjoitus on kirjoitettu 28.12.2013 15:27, ei tänään, eikä Tuikku-pappi mainosta siinä demoneja. Vastaa vain aloittajalle, että ei usko demonien aiheuttavan sairauksia (mistä minä en ole samaa mieltä, vaikka tämän tänne kirjoitankin).

        Demoneja ei kannata mainostaa millään tavalla - ei minunkaan.


      • *Faith*
        tt11 kirjoitti:

        Demoneja ei kannata mainostaa millään tavalla - ei minunkaan.

        Sanopas, mikä sinun mielestäsi on demonien mainostamista?

        Minulla tulevat demonien mainostamisesta ensisijaisesti mieleleeni Harry Potterin ja Twilightin kaltaiset jutut. Eli sellaiset asiat, jotka saattavat saada ihmiset kokeilemaan spiritismin eri muotoja.


      • *Faith* kirjoitti:

        Sanopas, mikä sinun mielestäsi on demonien mainostamista?

        Minulla tulevat demonien mainostamisesta ensisijaisesti mieleleeni Harry Potterin ja Twilightin kaltaiset jutut. Eli sellaiset asiat, jotka saattavat saada ihmiset kokeilemaan spiritismin eri muotoja.

        Se on kun koko ajan puhutaan ko. asiasta. Vuosi nyt mennyt demoneista puhumisessa ja eiköhän ole nyt viimeiset hetket lopettaa näiden mainostaminen tällä foorumilla.


      • *Faith*
        tt11 kirjoitti:

        Se on kun koko ajan puhutaan ko. asiasta. Vuosi nyt mennyt demoneista puhumisessa ja eiköhän ole nyt viimeiset hetket lopettaa näiden mainostaminen tällä foorumilla.

        Ei nykyään ole ongelmana se, että ihmiset pelkäisivät demoneja, vaan ihan päinvastoin se, että ihmiset KIINNOSTUVAT NIISTÄ VÄÄRÄLLÄ TAVALLA ja leikkivät henkimaailman hommien kanssa. Siitä on sitten seurauksena pelkoja, riivausta ja poltergeistia.

        Jos olet itse ollut auttelemassa riivattuja, kuten kirjoituksistasi voisi ainakin olettaa, silloin tietänet sen, etteivät ne pelot, painajaiset ja kummittelut tyhjästä tule. Ne tulevat siitä kun kokeillaan jo alakouluiässä lasten- ja nuortenviihteen innostamana spiritismiä. Aikuisilla yleisin riivausten aiheuttaja on puolestaan ennustajilla ja meedioilla käynti.


    • anonymos

      "Demoneista ei tule papin puhua, sillä se aiheuttaa vain levottomuutta ihmisissä. Ei tule näistä puhua millään tavalla, koska tällaisella puheella on vakava negatiivinen vaikutus ihmisiin. Varsinkin mieleltään heikoissa ihmisissä nämä puheet ovat vaarallisia."

      Oikeassa olet tt11:sta. Olet itse elävä todister tästä.

      Saatat saada piankin ihan uutta ihmettelyn aihetta elämääsi, sillä MOT- ohjelmaan on tulossa Jalovaarasta jatko-ohjelma kun sen sen rahasotkut saadaan ensin selvitettyä. :)

    • suurempi kuin <3

      tt11. "Demoneja ei kannata mainostaa millään tavalla - ei minunkaan."

      Kuitenkin pistit pystyyn pitkän ketjun aiheesta. Sitä joku muukin kommentoi.
      Mahdatkohan tt11 koskaan miettiä, mistä motiivista näitä kirjoituksiasi kirjoittelet.

      Kosto, viha, kateus, häirinnän halu, kiukku, valehtelun halu, mustamaalaamisen, loukkaamisen, satuttamisen halu tms.

      • "Kuitenkin pistit pystyyn pitkän ketjun aiheesta. Sitä joku muukin kommentoi.
        Mahdatkohan tt11 koskaan miettiä, mistä motiivista näitä kirjoituksiasi kirjoittelet. "

        Niin pistin - halusin varoittaa, että on vaarallista täällä nyt koko ajan mainostaa demoneja. Tälle kun ei näyttänyt tulevan loppua - koko vuosi mennyt näiden merkeissä täällä.


      • *Faith*
        tt11 kirjoitti:

        "Kuitenkin pistit pystyyn pitkän ketjun aiheesta. Sitä joku muukin kommentoi.
        Mahdatkohan tt11 koskaan miettiä, mistä motiivista näitä kirjoituksiasi kirjoittelet. "

        Niin pistin - halusin varoittaa, että on vaarallista täällä nyt koko ajan mainostaa demoneja. Tälle kun ei näyttänyt tulevan loppua - koko vuosi mennyt näiden merkeissä täällä.

        Mikä sinun mielestäsi demoneista puhumisessa on vaarallista?

        Minusta on paljon vaarallisempaa se, kun demoneista ei puhuta, ja sitten ihmiset ostelevat lapsilleen ihan tietämättömyyttään okkultistista viidettä ja juoksevat itse kaiken maailman ennustajilla ja meedioilla.


      • tt11 kirjoitti:

        "Kuitenkin pistit pystyyn pitkän ketjun aiheesta. Sitä joku muukin kommentoi.
        Mahdatkohan tt11 koskaan miettiä, mistä motiivista näitä kirjoituksiasi kirjoittelet. "

        Niin pistin - halusin varoittaa, että on vaarallista täällä nyt koko ajan mainostaa demoneja. Tälle kun ei näyttänyt tulevan loppua - koko vuosi mennyt näiden merkeissä täällä.

        Ja on tärkeää tosiaan tiedostaa, että tt11 ei ole pununut demoneista mitään. Hän on vain kertonut siitä, mitä Jumala näistä demoneista puhuu.

        Tt11:n aloittaman ketjun tarkoitus oli muistuttaa ihmisiä siitä, etteivät he muistaisi että palstalla on keskusteltu demoneista, joista sekä Jalovaara että tt11 eivät ole puhuneet mitään, eikä demoniaihetta myöskään ole syytä millään tavalla mainostaa ja ottaa esille.

        Tämä selvä.


      • suurempi kuin <3
        tt11 kirjoitti:

        "Kuitenkin pistit pystyyn pitkän ketjun aiheesta. Sitä joku muukin kommentoi.
        Mahdatkohan tt11 koskaan miettiä, mistä motiivista näitä kirjoituksiasi kirjoittelet. "

        Niin pistin - halusin varoittaa, että on vaarallista täällä nyt koko ajan mainostaa demoneja. Tälle kun ei näyttänyt tulevan loppua - koko vuosi mennyt näiden merkeissä täällä.

        tt11
        Sinulta jäi vastaamatta vielä tuohon motiivikysymys.


      • *Faith* kirjoitti:

        Mikä sinun mielestäsi demoneista puhumisessa on vaarallista?

        Minusta on paljon vaarallisempaa se, kun demoneista ei puhuta, ja sitten ihmiset ostelevat lapsilleen ihan tietämättömyyttään okkultistista viidettä ja juoksevat itse kaiken maailman ennustajilla ja meedioilla.

        *okkultistista viidettä*

        Hei, kerro toki lisää mitä tuo "okkultistinen viihde" on niin ihmiset tietävät mitä välttää.


      • *Faith*
        bg-ope kirjoitti:

        *okkultistista viidettä*

        Hei, kerro toki lisää mitä tuo "okkultistinen viihde" on niin ihmiset tietävät mitä välttää.

        Tyypilllisimmilään Harry Potteria ja Twilightia. Viime aikoina myös tv:n vampyyrisarjoja ja niiden käsikirjoittajien kirjoja , joissa on totta paljon enemmän kuin suuri yleisö arvaa.


      • *Faith*
        bg-ope kirjoitti:

        *okkultistista viidettä*

        Hei, kerro toki lisää mitä tuo "okkultistinen viihde" on niin ihmiset tietävät mitä välttää.

        Suomalaisittain vaarallisimpiin lukeutuu esim. tämä Meediot-sarja:
        http://areena.yle.fi/tv/1690669 (esittelyvideoita)

        Sarja oli mitä mainioin esimerkki siitä, kuinka vaarallisiin leikkeihin ihan tavalliset aikuiset ihmiset voivat hengellisessä etsinnässään sortua.


      • *Faith*
        *Faith* kirjoitti:

        Suomalaisittain vaarallisimpiin lukeutuu esim. tämä Meediot-sarja:
        http://areena.yle.fi/tv/1690669 (esittelyvideoita)

        Sarja oli mitä mainioin esimerkki siitä, kuinka vaarallisiin leikkeihin ihan tavalliset aikuiset ihmiset voivat hengellisessä etsinnässään sortua.

        Niin Meediot-sarjassa kuin muissakin edellä mainitsemissani jutuissa on kyse spiritismin eri muodoista. Ne ovat okkultistista viihdettä, jonka perimmäinen tarkoitus on saada katsoja tekemään sama kotona ja saastuttamaan itsensä demoneista. Saastuminen tapahtuu SYNNIN TEKEMISEN kautta. Spiritismi on (Raamatussa ankarasti kiellettyä) syntiä, ja synti avaa ovet demoneille.


      • *Faith* kirjoitti:

        Niin Meediot-sarjassa kuin muissakin edellä mainitsemissani jutuissa on kyse spiritismin eri muodoista. Ne ovat okkultistista viihdettä, jonka perimmäinen tarkoitus on saada katsoja tekemään sama kotona ja saastuttamaan itsensä demoneista. Saastuminen tapahtuu SYNNIN TEKEMISEN kautta. Spiritismi on (Raamatussa ankarasti kiellettyä) syntiä, ja synti avaa ovet demoneille.

        Tuo on kyllä totta, että nykynuoret elää jossain hirviö- ja riivaaja- maailmassa, kun heidät on kyllästetty tällaisilla asioille pelien, elokuvien ja sarjakuvien kautta. Sarjakuvia kyllä luetaan yhä vähemmän, koska nuoret ei jaksa enää lukea yli viiden sanan lauseita.


    • sekulaarihumanisti

      Lapsellistahan on puhua asiasta jota ei ole olemassakaan.

    • kui22

      Jaahas, tt11 on nyt näköjään muljauttanut levyn toisinpäin eli demoni-sanaa ei voi mainita eikä niistä ole puhuttu (P.J), entäs pahoista hengistä tai riivaajista, onkos niistä puhuttu tt11 ja onko niistä jutteleminen hyväksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      285
      19511
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      99
      3869
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2306
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      197
      2003
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1900
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      304
      1722
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1412
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      92
      1395
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1207
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      246
      1111
    Aihe