korut gran canarialta

anonyymi2

Onko Gran Canarialla millaisia kultaliikkeitä, ja kannattaako sieltä ylipäänsä kultakoruja ostaa? Sormuksen osto olisi edessä ja ajattelin katsastaa löytyisikö lomareissulta rouvalle mieluisa.

10

1046

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tietoa

En osaa kyllä nyt yhtään neuvoa. En tiedä.

• kullan hinta

Kulta maksaa saman verran kaikkialla maailmassa. Eli hintaero johtuu pelkästään käsityön hinnasta. Suomessa työvoimakulut luonnollisesti korkeammat kuin kaukoidässä, josta suurin osa lomakohteissa myydyistä koruista tulee. Kulta on aitoa aidoissa koruliikkeissä, basaareissa ei koskaan.

Aidon, ammattimaisesti valmistetun korun hinnan pitäisi olla lähelle Suomen hintoja. Täällä arvonlisävero on 24% joten kaikki täällä on kalliimpaa.

• gggggggggggh

Rouva on varmasti tyytyväinen ,ostit mistä tahansa .

• Grimaldi niminen liike on eräs suurimmista ,nykyään Meloneraksessa.

• Varma on aina varmaa

En ostaisi kultaa ulkomailta, enkä muutenkaan koruja. Siinä voi pahasti erehtyä.

• rouva x

Minä olen lopettanut aitojen korujen käyttämisen lomilla, erilaisten katoamisten takia. Ja nykyään ovat esim. puolijalokivet, joita saa kauppakeskuksista ja jopa markkinoilta, ihan hyviä vaihtoehtoja. Niitähän on eri värisiä ja voi vaikka ostaa korvakorut, sormuksen, kaulakorun samaa väriä, tummaa lilaa, vihreätä, tiikerin silmiä, rosaa jne. Ne on yleensä istutettu hopean kanssa.

• säästä rahas

Olikos se nyt vecindario tms missä on iso uusi ostoshelvetti (vrt sello) jossa oli ihan asiallisen näköisiä liikkeitä, tosin hinnat ihan samaa kun suomessa..

• 5+7=22
        säästä rahas kirjoitti:

Olikos se nyt vecindario tms missä on iso uusi ostoshelvetti (vrt sello) jossa oli ihan asiallisen näköisiä liikkeitä, tosin hinnat ihan samaa kun suomessa..

Se on Atlántico Vecindariossa. Saa sieltä halvempia kenkiä kuin Suomesta. Koska ne on kuitenkin kiinalaisia kenkiä niin ihan sama ostaako ne sieltä vai täältä. Kiinalaiset korut on tietysti halvempia kun Tillanderin.

• lottovoittaja

Siinä rannalahan niitä tummia poikia kultakoruja myy. Itse valitsin varmaan väärin, ulkonäön perusteella. Ei ollutkaan kultaa vaikka samoin kiilti. No eipä tuo ollut kalliskaan, maksoi vaan 550€ ja painaa kuiteski 200g. Ei paha grammahinta jos kultaa sattuis olemaan. Leimat kyllä löytyy, oikein espanjan kielellä. Ens kerralla tarttee tutkia tarkemmin ja valita luotettavan näköinen kaupustelija.

• katin kultaa

Kyllä pääsee lottovoittaja äkkiä rahoistaan, kun ostaa "kultaa" tummilta pojilta. Minulla ei ole heitä vastaan mitään, koska en osta heiltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      98
      3762
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      35
      3242
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3209
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3029
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      68
      2884
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2809
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2524
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2321
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2162
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2158
    Aihe