Kohta uusissa astianpesukone ja mietinnässä mikä merkki on hyvä.
Hiljainen, pesu tulos hyvä ja energiaa säästävä ym.
Kerro kokemuksiasi.
Astianpesukone
6
240
Vastaukset 6
- Tosi hyvä
On mykkäkoulua pitävä vaimo
- n no8 ji jbn
Muuten erinomainen vaihtoehto, mutta tulee kalliiksi käyttää, kuluttaa rahaa silloinkin, kun ei tiskaa.
- San
Meidän AEG 50700 sensorlogic on toiminut nyt kohta 13 vuotta ilman minkäänlaista huoltoa..
- Paras tiskari
Asko merkkinen ruotsissa tehty on vaatimattomasti sanoen selvästi paras.
Esimerkiksi Asko D5654 XXL koneesta ei mielestäni kukaan valmistaja ole edes lähellä.
http://www.askofinland.fi/keittio/astianpesukoneet/ - alä usko askoo
Ei Askoakaan enää ruotsissa tehdä.
entinen upo
Tutki pesukoneitten testejä. Esimerkiksi Tekniikan Maailma testasi numerossa 16/2012 kapeat astianpesukoneet (lev.450 mm).Tämän testin perusteella valitsimme Candyn ! Voit tlata testin Internetin kautta.
Henkilökohtaisesti en osta yhtään jääkaappia, pakastinta ... lukematta ensin jonkun puolueettoman tahon testin.
Kone on ollut vasta viikon käytössä joten siitä ei voi sanoa mitään. Mutta idea on selvä: ensin testi ja vasta sitten kauppaan.
terv.clasu
P.S. Päätä ensin haluatko 600 mm tai 450 mm leveän koneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta913993Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii4131461Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty391147Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä239977Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty72953Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s294855Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto24832Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen26752Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan43736Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33731