Elikkäs missä tämä kyseinen hevonen asustaa nykyään? Oli tuntikäytössä Maskun ratsutilalla. Roosa on hieman laiskahko, pukittaa raipasta, todella mukava. Eestinhevonen pitäisi olla, tai ainakin sitä, jos on risteytys. Kaikki tiedot toivon saavani, sillä kyseinen hevonen oli lempihevoseni tallilta, enkä päässyt edes hyvästelemään häntä.
Kiitos jo etukäteen!
Missä on Rosante ''roosa'' hevonen?
13
625
Vastaukset
- Makkaraaa
Eikö ne talilta kerro. Taitaa olla venäläisessä meetvurstissa
- ponikateissa
-.-
Sanoivat, että vietiin pihattohevoseksi, mutta minne? Roosaa ei todellakaan pantaisi makkaraksi.
- Jeeejee
On Uudessakaupungissa myynnissä
- ponikateissa
Onko oikeasti...? Mistä tiedät?
- MINÄ TIEDÄN!!
Hahah, huomasin tämän ihan vahingossa! Roosa on Riitin tallilla Uudellamaalla tuntikäytössä ja samalla myynnissä!! :)
- MINÄ TIEDÄN!
...jatkoa tuohon edelliseen tekstiin. käyn Riitin tallilla joka päivä ja roosa voi hyvin! Riitillä on myös ''Sulo'' Cantolan rodolphus, myös ollut näköjään Maskun Ratsutilalla.
- alliuan
Onko Riitillä kotisivut en löydä mistään?
Mikä hinta Roosalla on?- Rosante
Roosa on tosiaant hiljaisessa myynnissä... hinta on n. 3500€ jos kiinnostaa niin
ota yhteyttä [email protected] tai p. 0503209452/Nina
- MINÄ TIEDÄN!
Ei ole kotisivuja ja ei mitään hajua paljon Roosa maksaa.. ei ole silleen ns. ''yleisesti'' missään myynnissä! :)
- alliuan
Kiitos! :)
- alliuan
Kiitos! :)
- Minakintiedan
Roosa asustaa Riitin tallilla, eikä ole enää myynnissä, kuuluu vakiokalustoon, sivut löytyvät Facebookista!
- Kakkaaaaaaa
Riitin tallilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807