Onko Inglésissä olutseuraa missä olisi vähän laadukkaampia oluita kuin hanatavaraa? Tykkään maistella erilaisia oluita ja ei sitä lomallakaan voi harrastusta lopettaa. Hanaoluet ja monet tusinaoluet maistuvat aivan kuralta kun kerran on päässyt maistelemaan oikeita laatuoluita.
Olutseura Inglésissä?
7
524
Vastaukset
- Karin Porhu
Meillä on sama harrastus. Itse tykkään kanssa oluiden maistelusta. Oikeastaan voisi sanoa että oluiden maistelu on minulle oikea intohimo. Olen nytkin humalassa.
Playa Del Inglesin olutseuroista en osaa sanoa. - 0602
Jardin del Sol ostarilta löytyy kaksi suomalaista olutseuraa. Iskelmäbaari ja Pikkukuppila. Sillä hinnat ainakin on laatuoluiden tasolla. Mausta en niin tiedä.
Oikeasti etsisin monipuolista olutvalikoimaa Citan yläkerrasta,jossa on saksalais y.m. baareja runsaasti.
- ingles
taitaa donluisin veto citaan johtua alakerran clubeista.
- Stupidyou
ingles kirjoitti:
taitaa donluisin veto citaan johtua alakerran clubeista.
Ingles. Typerä on kommenttisi. Don Louisin kommentit on niitä harvoja, joissa asiallista infoa.
- 5+6
Toissapäivänä ostimme LaSandia ostoskeskuksen Hiperdino myymälästä olutta. Maksoi 4,56 euroa 24 tölkin paketti eli 19 senttiä per tölkki. Hyvää oli. Sitä me maisteltiin. Ei tarvitse maksaa 5 € tuopista suomibaariin jonka kaljat maistuu tosiaankin kuralta.
Citan alakerta tuli tutuksi-80 luvulla,se ei ole nykyisin mitään siihen verrattuna.Silloin siellä oli m.m. Bierakademi niminen suurehko olut kuppila ,jossa tuli usein poikettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.39316416- 2646311
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113738- 1972797
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142382- 1392266
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101670Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481479- 901244
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411226