Olemme lähdössä Playa Del Inglesiin ja kysyisinkin vinkkejä hyvistä ruokapaikoista, kaupoista ja ravintoloista. Suomi ravintoloitakin taitaa olla ja karaokea, missä parhaiten pääsee laulamaan.
Myös nähtävyydet kiinosta.
Kiitos jo etukäteen.
1 kertaa Inglesiin
46
928
Vastaukset
- Perdone.
Kiitos jo etukäteen on tosi kulunut fraasi näissä kysymyksissä.
Ei millään pahalla, mutta mitä ihmettä ensikertalainen tekee ruokapaikkaluettelolla
tai laulupaikoista tietoa uudelleen ja uudelleen?
Ihan kuin asioita ei olisi puitu asiattomastikin joka toisessa ketjussa riitelyyn asti!
Myös nähtävyydet ovat tulleet käsiteltyä hyvin; ne mitä siellä on tarjolla.
Kaikesta tulee jo lentokentällä juuri sopivasti ekakertalaista jelppaava esite/lipukepino käteen. niillä pärjää ihan varmasti paremmin kuin mielipidekirjoitusten perusteella.
Jos tätä kaikkea ei Playa del Inglesistä löydä ilman etukäteistiedon hitustakaan,
matkailu menee hukkaan.
Kaiken muun, meren, vuorten, kasvien, tuoksujen, lämmön ja erilaisen ympäristön olisin luullut ensikertalaiselle olevan melko riittävä annos kokemusta.
Mitähän noilla muilla asioilla on virkaa kun kotona pääsee karaokea veisaamaan? - Joonas-28
Playa del Inglesissä on parasta loman helppous ja lämpö. Ravintoloita, kahviloita, yökerhoja, kauppoja on joka kulman takana ja runsaasti. Dyyneillä on kiva köpötellä ja pistäytyä vaikka Meloneeraksessa, dyynien länsipäässä. Löydät kyllä helposti oman tapasi viettää lomaa Inglesissä. Suomi baareja jos kaipaat, niin niitä löytyy useita. Iskelmä baarissa ainakin taitaa olla karaokea. Yön bilettäjälle on tarjontaa Yumbossa keskuksessa sekä Kasbah-Plazassa. Hyvää ja aurinkoista matkaa.
- noviisitarko3
Kiitos asiallisesta vastauksesta ja infosta :)
Kaikilta ei tuota näköjään voi vaatia ;)
- Laiskuuttako???
EIKÖ ihmiset osaa etsiä ja lukea??? Näistä asioista on näillä sivuilla kymmeniä eri kirjoituksia!!!
- puolestapuhuja5
Jos näillä sivuilla on asioista kymmeniä eri kirjoituksia, kuten edellinen kirjoittaja sanoo,
kertokaapa,
miksi enää kukaan sitten kirjoittaa täällä mitään.
Lukee vaan vanhoja viestejä.
Ja Perdone,,lentokentälle ei tule kaikille lippua ja lappua esittelyineen.
Meistä iso osa tänä päivänä matkustaa varaten itse lennot ja hotellin,
siis ilman matkatoimistoa.
Kun olen vuosikaudet matkustanut näin ja mennyt suoraan taksiin matkalaukkuani
saatuani,
ei siinä kukaan ole tullut esitteitä jakamaan.
Ja kyselijät,
jatkakaa vaan kysymysten esittämisellä.
Jokaisella meillä on oikeus siihen eivätkä tietyt kirjoittajat voi sitä estää.
Onko kukaan samaa mieltä? - kiinnostunut1
puolestapuhuja5 kirjoitti:
Jos näillä sivuilla on asioista kymmeniä eri kirjoituksia, kuten edellinen kirjoittaja sanoo,
kertokaapa,
saatuani,
Ja kyselijät,
Onko kukaan samaa mieltä?Puolestapuhujalle kiitos asiallisesta kirjoituksesta , niitä kun tahtoo nykyään esiintyä niin harvoin.
Olen käynyt pakettimatkoilla Inglesissä , enkä ole lentokentällä juurikaan mainoksia saanut , koska niiden jakamista on ilmeisesti hieman rajoitettu .
Kinnostaisi tuo puolestapuhujan mainitsema ominpäin matkustaminen.
Tuleeko halvemmaksi ja kuinka paljon (liioittelematta)? Miten hoidat maksamisen lennosta - hotellista.? - Perdone.
kertokaapa,
saatuani,
Ja kyselijät,
Onko kukaan samaa mieltä?On sitä tullut pelkillä lennoilla käytyä siellä jo 80-luvulla, ja senkin jälkeen.
Olen siis tietoinen tarpeellisista asioista. - 2203
kertokaapa,
saatuani,
Ja kyselijät,
Onko kukaan samaa mieltä?Olen kyllä Perdonen kanssa vähän samoissa ajatuksissa. Ihmisistä on tosiaan tullut uusavuttomia, kaikesta mahdollisesta heitetään kysymys ilmaan. Siinähän on samalla sitten sitä oman loman odotusta ja hehkutusta mukana, ei siinä mitään. Mutta kun vois helposti itse myös tehdä hakuja netistä ja tosiaan silmäillä ensin vanhoja ketjuja ja jos vielä tuntee tarvitsevansa uutta tietoa, sitten kysymys.
Kysymykset mitkä kuuluisi hotellille, heitetään nettipalstalle, ihan älytöntä kun on olemassa puhelin ja sähköposti ja jos ei ole kielitaitoa, sitten pitää kysyä matkanjärjestäjältä.
Ei kukaan varmaan täällä halua estää keneltäkään mitään, sana on vapaa, usein vaan kysyjä tekee itsestään ihan pellen, kun ei pysty selvittämään yksinkertaista asiaa omatoimisesti. - lähtöpian....
voi hellalettas teitä, eikö täällä saa kukin kysyä mitä haluaa. EI OO PAKKO LUKEA, JOS MENEE HERMOT:)
- De nada
Perdone. kirjoitti:
On sitä tullut pelkillä lennoilla käytyä siellä jo 80-luvulla, ja senkin jälkeen.
Olen siis tietoinen tarpeellisista asioista.minä minä mää meikkis.
Tuliko mieleen että ehkä kaikki eivät ole???
Green Fieldin edessä on Mulligans niminen baari, jossa on kiva istuskella iltaa elävää musiikkia kuunnellen. Saa siinä ihan hyvää ruokaakin. En ole kulinaristi, joten en osaa suositella ruokapaikkoja. En niiden nimiä muistakaan. :)
Hyvällä tuurilla Iskelmäbaarissa on hyviä esiintyjiä lomasi aikana. Minä ainakin nautin Jope Runansuun esityksestä niinä hetkinä kun en ollut kuolemassa nauruun. :)- Haaveillen...
Yksi hyvä ruokapaikka on Gran Chaparal Shopping Centerissä (Calle Noruegan ja Av. de Gran Canarian risteys) Britannia ravintola, siellä hyvä hinta/laatusuhde ja palvelu.
Ruokakauppa Mercadona San Fernandossa sisäänkäynti Avenida Galdar tai Calle Partera Leonorita kaduilta. Edullista ja kaikkea löytyy, paikallisten kauppa.- sairasskin
Perdone,
Vuoret, laaksot, käveleminen on ihanaa,
mutta jokainen ei pysty sitä Inglesissä(kään) tekemään.
Haluaisin minäkin tehdä tuota, mutta tuleeko mieleesi, että on olemassa
esim. halvaantuneita,
jotka eivät pääse kävelemään.
Mutta heistäkin/meistäkin on mukava mennä laulamaan lomalla karaokea,
sillä siiihen ei tarvita jalkoja.
Ja viikon loma muiden ihmisten keskellä on sellaisille enemmän lomaa
kuin terveelle ihmiselle.
Ainakin tuntuu niin. - jospa kuitenkin
sairasskin kirjoitti:
Perdone,
Vuoret, laaksot, käveleminen on ihanaa,
mutta jokainen ei pysty sitä Inglesissä(kään) tekemään.
Haluaisin minäkin tehdä tuota, mutta tuleeko mieleesi, että on olemassa
esim. halvaantuneita,
jotka eivät pääse kävelemään.
Mutta heistäkin/meistäkin on mukava mennä laulamaan lomalla karaokea,
sillä siiihen ei tarvita jalkoja.
Ja viikon loma muiden ihmisten keskellä on sellaisille enemmän lomaa
kuin terveelle ihmiselle.
Ainakin tuntuu niin.No ei tarkoitus ole että joku erityisryhmä olisi jäämässä ulos menoista, ne on vaan olleet enemmän tapetilla n.s. enemmistön saavutettavissa olevat.
Kuitenkin enemmistö varmaankin kyselee joutavia.
- en osaa etsiä
Pitäiskö aloittaa uusi viestiketju jo tästä asiasta, kun tämä on mennyt jo vanhaksi...
- Ei tietoa
En tiedä. Yhtään en osaa neuvoa.
- tnjiefg
Oletko väärällä palstalla?
- Tylsähkö paikka
tnjiefg kirjoitti:
Oletko väärällä palstalla?
PL.Inglesin nähtävyydet kaksi rantaa , hiekkaranta ja Ryysyranta.
- tnjiefg
Tylsähkö paikka kirjoitti:
PL.Inglesin nähtävyydet kaksi rantaa , hiekkaranta ja Ryysyranta.
Eikö vastakkainen sukupuoli kiinnosta?
- Muutama reissu
tnjiefg kirjoitti:
Eikö vastakkainen sukupuoli kiinnosta?
Ketjun avaaaja on ilmeisesti nuori nainen joka varmaan tietää Inlesistä aika paljon mutta halusi nähdä muidenkin mielipiteitä.
Olin eka kertaa Inglesissä kolmisenkymmentä vuotta sitten. Se matka oli tietenkin tärkein koska se oli ensimmäinen kyseiseen paikkaan. Mieleen jäi muutama juttu, joiden en ole huomannut muuttuneen, vaikka käyn Kanarian jollain saarella edelleen lähes vuosittain.
Kanarian Ilmasto on mukavampi kuin Thaimaassa, jossa on liian kuumaa ja kosteaa.
Inglesin dyynit ovat ainutlaatuiset
Siellä tuulee aina, Inles on hiekkarannalle rakennettu lomakaupunki jossa kaikki virheä on istutettua ja keinokasteltua.
Kapakoita ja baareja/kuppiloita on riittävästi, yli 500 kipaletta.
Ruoka on nykyään saman hintaista kuin Suomessa
Ei kannata jäädä koko lomaksi Inglesiin, vuorilla on pakko käydä. Esim jo Fatagassa ja Bartolomessa käytyään tietää Cran Canariasta enemmän. Niihin pääsee bussilla, mutta kannattaa vuokrata auto pariksi päiväksi. Liikenne on samanlaista kuin Jakomäessä.
LasPalmasissa ei kannata käydä, se on tavallinen kaupunki, tosin vaate-ja muu kama on kaupoissa halvempaa kuin Inlesissä.
Siellä kauppakeskus Yumbossa on yksi kulmaus varattu gay-lesbo- ja transuporukoille, älä hämmästy jos menet sinne.
Jos menet eka k3ertaa, et pety.
Siellä on aurinkoa, mukavia kuppiloita, ostoskeskuksia ja hyvin hoidettua vihreyttä. - 2203
Muutama reissu kirjoitti:
Ketjun avaaaja on ilmeisesti nuori nainen joka varmaan tietää Inlesistä aika paljon mutta halusi nähdä muidenkin mielipiteitä.
Olin eka kertaa Inglesissä kolmisenkymmentä vuotta sitten. Se matka oli tietenkin tärkein koska se oli ensimmäinen kyseiseen paikkaan. Mieleen jäi muutama juttu, joiden en ole huomannut muuttuneen, vaikka käyn Kanarian jollain saarella edelleen lähes vuosittain.
Kanarian Ilmasto on mukavampi kuin Thaimaassa, jossa on liian kuumaa ja kosteaa.
Inglesin dyynit ovat ainutlaatuiset
Siellä tuulee aina, Inles on hiekkarannalle rakennettu lomakaupunki jossa kaikki virheä on istutettua ja keinokasteltua.
Kapakoita ja baareja/kuppiloita on riittävästi, yli 500 kipaletta.
Ruoka on nykyään saman hintaista kuin Suomessa
Ei kannata jäädä koko lomaksi Inglesiin, vuorilla on pakko käydä. Esim jo Fatagassa ja Bartolomessa käytyään tietää Cran Canariasta enemmän. Niihin pääsee bussilla, mutta kannattaa vuokrata auto pariksi päiväksi. Liikenne on samanlaista kuin Jakomäessä.
LasPalmasissa ei kannata käydä, se on tavallinen kaupunki, tosin vaate-ja muu kama on kaupoissa halvempaa kuin Inlesissä.
Siellä kauppakeskus Yumbossa on yksi kulmaus varattu gay-lesbo- ja transuporukoille, älä hämmästy jos menet sinne.
Jos menet eka k3ertaa, et pety.
Siellä on aurinkoa, mukavia kuppiloita, ostoskeskuksia ja hyvin hoidettua vihreyttä.Korjataan nyt heti pari asiaa. Ruoka ei takuulla, jos tarkoitat ravintolaruokaa ole edes Inglesissä yhtä kallista kuin Suomessa.
Sitten Las Palmasista. Tavallinen kaupunki? Voi luoja mitä tietämättömyyttä. Se on läntisen provinssin keskus, n. 400.000 asukkaan kaupunki, kansainvälisen kaupan etappisatama, huippuristeilyjen välisatama ja paljon muuta. Runsas kulttuuritarjonta; laajempi kuin missään muualla Kanarian kaupungeissa. Kannattaisi perehtyä asioihin ennenkuin suolta ihan täyttä tuubaa. Las Palmasissa kannattaa ehdottomasti käydä, siellä kannattaa mieluiten asua vähintään pari viikkoa, että hahmottaa sen jutun.
Ingles on kuppainen turistirysä, missä ei ole mitään aitoa, vihreys on istutettua, paikka on kulahtanut vuosia sitten. Parasta on dyynit, siihen se jää. 2203 kirjoitti:
Korjataan nyt heti pari asiaa. Ruoka ei takuulla, jos tarkoitat ravintolaruokaa ole edes Inglesissä yhtä kallista kuin Suomessa.
Sitten Las Palmasista. Tavallinen kaupunki? Voi luoja mitä tietämättömyyttä. Se on läntisen provinssin keskus, n. 400.000 asukkaan kaupunki, kansainvälisen kaupan etappisatama, huippuristeilyjen välisatama ja paljon muuta. Runsas kulttuuritarjonta; laajempi kuin missään muualla Kanarian kaupungeissa. Kannattaisi perehtyä asioihin ennenkuin suolta ihan täyttä tuubaa. Las Palmasissa kannattaa ehdottomasti käydä, siellä kannattaa mieluiten asua vähintään pari viikkoa, että hahmottaa sen jutun.
Ingles on kuppainen turistirysä, missä ei ole mitään aitoa, vihreys on istutettua, paikka on kulahtanut vuosia sitten. Parasta on dyynit, siihen se jää.Onko huono jos vihreys on istutettua,miksi.Turistille paras paikka on juuri turistirysä,kaikki palvelut meitä varten ja kovan kilpailun myötä edullisesti.Kulahtaneempi on Las Palmas.Kannatan silti siellä käymistä.Joka väittää,että ruoan hinta on sama kuin Suomessa ei ole inglesissä käynyt tai valehtelee.Majoitusvaihtoehtojakin on jokaisen makuun "turistirysässä".Hyvää matkaa.
- Perdone.
donluis kirjoitti:
Onko huono jos vihreys on istutettua,miksi.Turistille paras paikka on juuri turistirysä,kaikki palvelut meitä varten ja kovan kilpailun myötä edullisesti.Kulahtaneempi on Las Palmas.Kannatan silti siellä käymistä.Joka väittää,että ruoan hinta on sama kuin Suomessa ei ole inglesissä käynyt tai valehtelee.Majoitusvaihtoehtojakin on jokaisen makuun "turistirysässä".Hyvää matkaa.
Ei tuota voisi juuri paremmin ilmaista!
Vali-vali-ihmisiä ja aivan pihalla olevia on liikaa juuri siitä syystä, kun aina on ollut tarjolla liian valmista; ei tarvitse itse tehdä mitään.
Kuitenkin kokemista saa parhaiten osallistumalla ja etsimällä itse. Näkemällä itse. - 2203
donluis kirjoitti:
Onko huono jos vihreys on istutettua,miksi.Turistille paras paikka on juuri turistirysä,kaikki palvelut meitä varten ja kovan kilpailun myötä edullisesti.Kulahtaneempi on Las Palmas.Kannatan silti siellä käymistä.Joka väittää,että ruoan hinta on sama kuin Suomessa ei ole inglesissä käynyt tai valehtelee.Majoitusvaihtoehtojakin on jokaisen makuun "turistirysässä".Hyvää matkaa.
Sori donluis, kaikki eivät kaipaa sitä räätälöityä turistimättöä, en minä ainakaan. Rysä on rysä vaikka voissa paistaisi, mutta jos joku ei osaa parempaa vaatia, sinne vaan, usvaa putkeen.
- 2203
2203 kirjoitti:
Sori donluis, kaikki eivät kaipaa sitä räätälöityä turistimättöä, en minä ainakaan. Rysä on rysä vaikka voissa paistaisi, mutta jos joku ei osaa parempaa vaatia, sinne vaan, usvaa putkeen.
Lisäys edelliseen. Las Palmasko kulahtanut??? Aivan uskomaton väite. En tiedä miltä syrjältä sitä katsot, mutta kaupunkihan on tosi siisti, hyvin hoidettu ja puhdas. Järkyttävää parjaamista. Uskomatonta tuubaa!
2203 kirjoitti:
Siinä tapauksessa jos monipuolinen palvelu ,edulliset hinnat ,monenlaiset majoitusvaihtoehdot, suuri kauppa-ja ravintolavalikoima ei kelpaa,hienon rannan ja aurinkoisen sään ohella,niin ja mikä huvitusten tarjonta,niin on täysi vapaus mennä mieluisempaan paikkaan.Las Palmas on kyllä siistinyt esim. canteras rannan tienoot,mutta varsin monet hotellit ovat arkisessa kunnossa ja kadut muutenkin kuin niistä olisi puolet kaupoista häipynyt,tätä tarkoitin.
- Anselmi 2
Iskelmäbaarissa joka on lähellä Green Fieldiä,tais olla joka ilta.
- KSmatkailija
On noin reilu km matka Iskelmäbaariin Green Fieldistä...ei ihan liki. Mutta ok jos haluu iltalenkille.
- puolestapuhuja5
Vastaus sinulle,,kiinnostunut1.
Tulee todella halvemmaksi ottaa lennot netistä ja samoin hotelli.
Hotellin voit varata useamman tahon kautta,,,esim. Booking.com, Hotels.com.
Kannattaa vertailla hintoja.
Ainakin silloin paljon halvempaa, kun työn vuoksi lomamatka varattava kuukausia
etukäteen.
Äkkilähdöt on asia erikseen.
Vertailin huvikseni parin viikon lomaa ja säästö kahdelta, kun otin netistä lennon ja
hotellin, oli 800 euroa.
Eli tietyn matkatoimiston kautta lento tuli 800 euroa kalliimmaksi.
Tee kokeiluja! Puolestapuhuja5 viitsitkö laittaa yksilöidysti nettihinnan ja matkatoimistohinnan vertailun jotta näemme mitä olet ostanut netistä.Pelkkä lento ja hotelli kun eivät kerro kaikkea.
- KSmatkailija
Just noin. Pelkkä lento ei kata Kanarialle menoa ja asumista siellä. Kerro mullekkin!
Olen siellä jo 20 kertaa lomaillut (tulin kotia viime perjantaina) mutta aina oon ottannu menot hotsun matkatoimistolta. En oo löytänny sitä halvempaa toisaalta. Löytyyhän niitä halpoja lentoja mutta en jaksa ottaa matkaa välilennoilla, 3 tuntia siellä ja 8 tuntia tuolla. Ei kiitos !!
- pohjamaan kautta
KSmatkailija ja donluis oikeassa sillä ei se lento hotelli tule yhtään sen halvemmaksi! Pohjanmaalta kun lähdet sille halpislentoyhtiölle (lähdöt aina hesasta) niin matka aika 17-24h ja pahimmillaan kaksi yöpymistä sunntaan. Kun Thomas Cookilla pääset 6,5h suoralla lennolla Las Palmasin kentälle.
Toiseksi sillä saarella on paljon nähtävää ja koettavaa, jos ei jää sinne Puerto Ricon ostarille baariin istuun koko lomaksi:)- Kuopiostakin
Sama Kuopiosta, josta lennetään viikoittain. Varmaan sama kone lentää maakuntakentiltä. Melko työlästä on mennä Helsingistä, varsinkin kun Norski tulee usein aamulla 2.30 ja pitäisi olla töissäkin nopeasti.
- näinseon
Katsokaapa hyvät herrat, paljonko maksaa Oulusta suora lento Las Palmasiin, aika 6.5 tuntia.
Muijan kanssa maksoimme yht. 430 euroa edestakaisesta matkasta. Siihen matkalaukut,
yht. 48 euroa. Eli lentomatkalle tuli hintaa 480 euroa.
Hyvätasoinen hotelli Hotels.comin kautta alle 600 euroa.
Hieman yli tonni kaikestaan ja sama hotelli lennot matkatoimiston kautta hieman yli 2000 euroa.
Aika kaksi viikkoa.
Lyhyelläkin matematiikalla osaa laskea, että säästöä tuli tonni.
Ja tämä matka tehtiin helmikuussa. - näinseon
Edelliseen vielä, että ei ollut äkkilähtö!
Finnmatkoilla halvimmasta päästä hotelli,kahden hengen hinta/viikko alle 1000.
- näinseon
Lentoyhtiö Norwegian.
Suora lento, joka Oulusta kestää noin kuusi tuntia ja puoli päälle.
Lähtö oli aamulla ja puolilta päivin oltiin Kanarialla.
Kannattaa muuten vertailla hotellin hintoja.
Jos tykästyt tiettyyn hotelliin selatessasi Finnmatkojen, Tjäreborgin ym hotelleja,
niin katso,
minkä välittäjän kautta löydät ko. hotellin ja varaa halvin.
Jokainen tekee oman valintansa ja ottaa haluamansa matkatoimiston, joten
en tahdo tähän piikikkäitä vstauksia.
Tämä oli meidän matkamme ja aina on uusi matka varattuna.
Kanarialla on käyty joka vuosi, joskus kaksi kertaa vuodessa.
Joskus viikko, joskus neljä.
- japetus3
Norvegianin lennot lähtee Ke aamuisin klo 06.00 Oulusta - Gran Canarialle , sieltä lähtö oli Ti iltasin klo 20.15. Lento kestää noin 6 ja puoli tuntia.
Itse olin kaverin kanssa kuukauden. Lennot makso 269 euroa meno-paluu per pää.
Nyt sesonki ohi alkaa olla. Lentoja voi jo varata ensi syksylle ja talvelle aina tammikuuhun asti. Touko-Kesäkuussa tulee sitten myyntiin kait viime vuoden tapaan edullisesti ensi sesongin lentoja ja samalla aikataulut varmistuu miten lennot lentää ensi sesonkina. - Näin se vain on
Mikäs siinä jos periaatteena vain matkan HINTA (siis halpa)! Itse haluan määrättyyn aikaan, määrättyyn hotelliin ja silloin ei edes norjalaisella konkurssiyhtiöllä lennetä sinne HALVALLA, eikä meidä lähikaupungeista edes ko firma lennä. Toiseksi hotelli johon aina haluan ei ole halpamyynti listoilla.
- näinseon
Anteeksi kirjoittaja Näin se vain on.
Etsin äsken hotellia tulevalle Inglesin matkalle.
Silmään pisti hotelli Alsol Las Jakarandas, vaikutti hienolta ja viihtyisältä.
Samalla kun hintaa katsoin, tulit mieleeni.
Sanoit nimittäin, että et valitse hotellia halpamyyntilistalta.
Minusta Bookingin hotellit eivät kaikki ole halpoja. Tuo Jakaranda maksaa 900 euroa/vrk,
siis vuorokausi.
Olenkohan väärällä palstalla, kun itse yksityisyrittäjänä etsin hieman halvempaa hotellia.
Juuri minulle matkan ajankohta on tärkeä, koska tiedettävä paljon etukäteen,
milloin matkustaa.
Mutta jos 900 euroa vuorokausi on halpahintainen, niin huh-huh.- Näin se vain on
Kirjoitin siis; Toiseksi hotelli johon aina haluan ei ole halpamyynti listoilla.
Minä myös matkustan aina tiettyyn aikaan ja silloin ei halpismatkoja tehdä :)
Kerro mkä se sellainen aika on??
- hikhik10
Aika olis taas syksyllä lähteä.Onkohan se tiffany vielä toiminnassa kun on monenlaista tietoa täälä netissä.
- haahuilija 72
Eipä ollu ainakaan lokakuussa 2013 tiffany auki...... taida aueta enää ollenkaan?
- Kiinni on
haahuilija 72 kirjoitti:
Eipä ollu ainakaan lokakuussa 2013 tiffany auki...... taida aueta enää ollenkaan?
Ei ollut auki myöskään nyt maaliskuun lopussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.39716499- 2646331
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113758- 1982821
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142412- 1412298
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101670Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481479- 901244
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411226