Olimme 4.03-18.03.2014 Finnmatkojen Meksikon matkalla Playa del Carmeniin. Hotelli oli Barcelo Maya Caribe. Kun oli kotiinlähdön aika oppaat laittoivat suomalaiset turistit samaan bussiin. Lentokentäällä tuli bussiin matkatoimiston opas joka kuulutti Ruotsiksi ja Englanniksi seuraavaa: löhtöselvitystiskit ovat 90-95. Matkustajat kehoittivat opasta puhumaan Suomea. Opas vastasi loukkaantunena kehoituksesta, I don`t speak finish. Ks. tiskeillä oli mieletön jono. Kun vuoromme vihdoin tuli selvisi, että ks. tiskellä oli Ruotsiin menevien lähtöselvitys. Suomeen menevien selvitys tapahtuu tiskiltä 32-35. Olen luullut Finnmatkoja suomalaiseksi matkatoimistoksi, mutta nykyään siinä ei ole muuta suomalaista kuin nimen loppuosa.
Finnmatkojen oppaiden kielitaito
resto
1
118
Vastaukset
- Perdone.
Siirtäkää tämä keskustelu Pohjois-Amerikka/ Meksiko-osastoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352126
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321162- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19537