Jos kiinnostaa torstaina 27/3 ilmeisesti alkaa kyseinen Rally, joka on huomattava vuosittainen urheilutapaus saarilla.
Mukana kovia nimiä: Juha Kankkunen, Didier Auriol, ym.
Kisa ajetaan Gran Canarialla - en tiedä missä siellä, enkä sitä jatkuuko se Teneriffalla.
Nyt vaan tien viereen Suomen lippu kourassa kannustamaan Kankkusta!
Asiasta kiinnostuneet saanevat selville tarkemmat tiedot kisasta.
Rally Islas Canarias 2014
5
251
Vastaukset
Historic-kilpailu.Olen takavuosina käynyt siellä myös rallia katsomassa.
Syksyisinhän siellä kokoontuu porukka rallin merkeissä Kalevi "kilu" Ahon luotsaamana!!- Kanarian ralli
Ensimmäinen erikoiskoe on Terorissa perjantaina klo. 19.50.
Tuolta löytyy reittikartta:
http://www.atodomotor.com/contenidos/noticias/2177/MapaGeneralRallyIslasCanarias2014.pdf
Aikataulu tuolta:
http://www.atodomotor.com/contenidos/noticias/2171/Itinerario_2014.pdf - Kuraa...ihquuu!
Rallia. :)
Onhan karhulippis päässä ja lökäverskat ojennuksessa. Saari onkin jo oikea näyttämö tuolle "tapahtumalle".
Junttinuijat.- 16+14
Olitpas kiva, Juppimuija:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli582478Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️121545Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.211413- 1021246
- 831038
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1221030Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la12978Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen20957Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?22950Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest56871