Voiko mikään enää pelastaa minua

pitääkö minun luovuttaa

En tiedä enää mitään muuta vaihtoehtoa joka lopettaisi tämän loppumattoman tuskan kuin kuolema.en halua kuolla vaan elää hyvän elämän mutta päivä päivältä se tuntuu yhä mahdottomammalta. Päivästä päivään olen täynnä niin suurta vihaa että näen vain pelkän helvetin jossa olen aivan yksin eikä kukaan ole minua sieltä pelastamassa. Itsetuntoni on aikojen saatossa revitty niin pieniin palasiin että niiden kokoaminen on mahdotonta ja jatkuva pelko syönyt sielun. Näen itseni niin vastenmielisenä ihmisenä että pelkään romahtavani ja tappavani toisen ihmisen jota en todellakaan halua tapahtuvan. Haluan toisille vain hyvää mutta minua rankaistaan päivästä toiseen enkä kestä enää kauaa. Jos joku jaksoi lukea tämän loppuun niin olen kiitollinen.hyvästi usko toivo ja rakkaus

7

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei,

      tässä sinulle linkki Suomen Mielenterveysseuran palveluihin.

      http://www.mielenterveysseura.fi/sos-kriisikeskus Valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää tälläkin hetkellä. Toivottamalta tuntuvissa tilanteissa voi keskustelu ulkopuolisen kanssa auttaa joko löytämään uusia näkökulmia tai kestämään sietämättömältäkin tuntuvan olon kanssa.

    • sinulle hyvä elämä

      Luin tekstisi. Olet kokenut paljon kovia ja et ole jaksanut puollustautua. Patoutunutta vihaa voi käsitellä ja purkaa. Puhuminen ka kirjoittaminen auttaa ja tunteet alkavat muuttua sanoiksi.

    • 6410

      Aina voi pelastua, mutta toinen asia on, että kauanko siihen menee, kauanko sitä joutuu kärsimään.

    • Reasonn

      Jeesus voi.

      • Purkaus

        Saatanan saatana vitun perkele


    • NuoriNainen18v

      Oot kokenut kovia. Mutta kannattaa miettii et olet selvinnyt kuitenkin tänne asti. Se on todella iso saavutus jo. Onko vaihtoehtoo mennä vaik päivystyksen kautta lepäilee hetkeks osastolle. Moni välittää sinusta ja haluaa siun parasta, joten sen eestä kannattaa taistella ees niiden vuoksi. <3 ihekki ollu tuossa tilanteessa ja sen takia oon näin hem*etin vahva nykyään. Tsemppii! <3

    • proelämä

      Älä luovuta. Voit välillä levätä, mutta älä luovuta kokonaan. Vaikeiden kokemusten jälkeen saattaa olla luvassa jotain parempaa. Olet ehkä joutunut alistumaan liikaa elämässäsi, ja siitä on jäänyt sisällesi patoutunutta raivoa. Se olisi hyvä kanavoida jotenkin rakentavasti, vaikka siihen että näytät niille, jotka sinua on alistaneet. En tarkoita väkivaltaa, vaan sitä että kanavoisit vihasi vaikka opiskeluun, työntekoon, urheiluun, harrastuksiin jne. ja kun menestyt niissä voit näyttää pitkää nenää sinua halveksineille. Menestys on paras kosto.
      Toisinaan vihantunteisiin auttaa myös anteeksianto, mikä tosin voi tuntua monesti hankalalta, varsinkin jos ei tule edes anteeksipyyntöä. Anteeksiantoa ehkä helpottaa tieto siitä, että ihmiset on vajavaisia, toisinaan he eivät osaa ajatella asioita tarpeeksi pitkälle. Ja ihmiset mokailevat, ovat väärässä, tekevät väärin jne. Vajavaisuus on inhimillinen piirre. Joten jos pystyy näkemään itseä loukanneet henkilöt vajavaisina, saattaa anteeksianto olla vähän helpompaa.
      Älä kuitenkaan ajattele, että kaikki ihmiset ovat jotenkin pahoja. On olemassa hyväsydämisiäkin ihmisiä. Ne vaan pitää löytää. Koeta pitää kiinni uskosta, toivosta ja rakkaudesta, ne kaikki on tärkeitä asioita jokaisen ihmisen elämässä. Ne antaa voimia mennä eteenpäin, vaikka hetken tuntuisi, että voimia ei ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      63
      4810
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      52
      3227
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      145
      2442
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2016
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      80
      1622
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1227
    7. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1145
    8. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1131
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      87
      1118
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1106
    Aihe