Voiko mikään enää pelastaa minua

pitääkö minun luovuttaa

En tiedä enää mitään muuta vaihtoehtoa joka lopettaisi tämän loppumattoman tuskan kuin kuolema.en halua kuolla vaan elää hyvän elämän mutta päivä päivältä se tuntuu yhä mahdottomammalta. Päivästä päivään olen täynnä niin suurta vihaa että näen vain pelkän helvetin jossa olen aivan yksin eikä kukaan ole minua sieltä pelastamassa. Itsetuntoni on aikojen saatossa revitty niin pieniin palasiin että niiden kokoaminen on mahdotonta ja jatkuva pelko syönyt sielun. Näen itseni niin vastenmielisenä ihmisenä että pelkään romahtavani ja tappavani toisen ihmisen jota en todellakaan halua tapahtuvan. Haluan toisille vain hyvää mutta minua rankaistaan päivästä toiseen enkä kestä enää kauaa. Jos joku jaksoi lukea tämän loppuun niin olen kiitollinen.hyvästi usko toivo ja rakkaus

7

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei,

tässä sinulle linkki Suomen Mielenterveysseuran palveluihin.

http://www.mielenterveysseura.fi/sos-kriisikeskus Valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää tälläkin hetkellä. Toivottamalta tuntuvissa tilanteissa voi keskustelu ulkopuolisen kanssa auttaa joko löytämään uusia näkökulmia tai kestämään sietämättömältäkin tuntuvan olon kanssa.

• sinulle hyvä elämä

Luin tekstisi. Olet kokenut paljon kovia ja et ole jaksanut puollustautua. Patoutunutta vihaa voi käsitellä ja purkaa. Puhuminen ka kirjoittaminen auttaa ja tunteet alkavat muuttua sanoiksi.

• 6410

Aina voi pelastua, mutta toinen asia on, että kauanko siihen menee, kauanko sitä joutuu kärsimään.

• Reasonn

Jeesus voi.

• Purkaus

Saatanan saatana vitun perkele

• NuoriNainen18v

Oot kokenut kovia. Mutta kannattaa miettii et olet selvinnyt kuitenkin tänne asti. Se on todella iso saavutus jo. Onko vaihtoehtoo mennä vaik päivystyksen kautta lepäilee hetkeks osastolle. Moni välittää sinusta ja haluaa siun parasta, joten sen eestä kannattaa taistella ees niiden vuoksi. <3 ihekki ollu tuossa tilanteessa ja sen takia oon näin hem*etin vahva nykyään. Tsemppii! <3

• proelämä

Älä luovuta. Voit välillä levätä, mutta älä luovuta kokonaan. Vaikeiden kokemusten jälkeen saattaa olla luvassa jotain parempaa. Olet ehkä joutunut alistumaan liikaa elämässäsi, ja siitä on jäänyt sisällesi patoutunutta raivoa. Se olisi hyvä kanavoida jotenkin rakentavasti, vaikka siihen että näytät niille, jotka sinua on alistaneet. En tarkoita väkivaltaa, vaan sitä että kanavoisit vihasi vaikka opiskeluun, työntekoon, urheiluun, harrastuksiin jne. ja kun menestyt niissä voit näyttää pitkää nenää sinua halveksineille. Menestys on paras kosto.
      Toisinaan vihantunteisiin auttaa myös anteeksianto, mikä tosin voi tuntua monesti hankalalta, varsinkin jos ei tule edes anteeksipyyntöä. Anteeksiantoa ehkä helpottaa tieto siitä, että ihmiset on vajavaisia, toisinaan he eivät osaa ajatella asioita tarpeeksi pitkälle. Ja ihmiset mokailevat, ovat väärässä, tekevät väärin jne. Vajavaisuus on inhimillinen piirre. Joten jos pystyy näkemään itseä loukanneet henkilöt vajavaisina, saattaa anteeksianto olla vähän helpompaa.
      Älä kuitenkaan ajattele, että kaikki ihmiset ovat jotenkin pahoja. On olemassa hyväsydämisiäkin ihmisiä. Ne vaan pitää löytää. Koeta pitää kiinni uskosta, toivosta ja rakkaudesta, ne kaikki on tärkeitä asioita jokaisen ihmisen elämässä. Ne antaa voimia mennä eteenpäin, vaikka hetken tuntuisi, että voimia ei ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      114
      3615
    2. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      14
      1560
    3. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      14
      1468
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1356
    5. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      288
      1319
    6. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      19
      1206
    7. Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra

Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy
      Sodankylä
      71
      881
    8. Väärä pää tutustumiseen

Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä
      Ikävä
      113
      822
    9. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      9
      802
    10. Mitä tapahtuisi....

Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties
      Ikävä
      59
      761
    Aihe