Haluaisitko kumppanin?

Elämäsi suunta

Vai haluatko olla yksin?

18

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lottamari<3

Kumppanin, mutta tervejärkisen, älykkään, fiksun, hyvän, hellän, lämminsydämisen, ei narsistisen, menestyvän, symppiksen näköisen...niin,.ihanan tavallisen suomalaisen miehen :)

En viihdy yksin, en vapaaehtoisesti enkä pakosta :-)

• Että kaikki hyveet vaan ja ilman paheita :D oioi

• lottamari<3
        lymphaticus kirjoitti:

Että kaikki hyveet vaan ja ilman paheita :D oioi

Ei hyvässä ole paheita, kuka niitä kaipaa.En etsi täydellistä, sellaista ei olekaan, mutta etsin hyvää, sellaisia on..--uskon niin :)

• Pimpsukkaloora

Jaa-a. Viihdyn yksin, mutta pillun puute vaivaa välillä. En mä kyllä välttämättä haluaisi seurustella, kun siinä menee samalla vapaus. Sitten pitää niitä lapsiakin alkaa tekemään ja ottaa kovat lainat yms. Joo ei kiitos. Taidan mennä huoriin, niin saa sitä pimppalooraa ja pääsee muuten helpommalla.

• Onnellisin oon ollut silloin kun oon ollut suhteessa. Yksinkin viihdyn..mutta kuitenkin. Kyllä se kunnollinen nainen jalat maassa olis aika hyvä juttu.

• Viihdyn vähän liiankin hyvin yksin mutta pohjimmiltaan haluaisin.

• x771

Voisihan kumppani olla aika kiva juttu. Toisaalta viihdyn yksinkin ja kun olen yksin niin muille miehille jää yksi nainen enemmän.

• lopettakaa jo

Miksi täällä jatkuvaan kysellään kumppaneista ja seurustelusta ja rumuudesta ja naiset saa miehiä ym ei varmaan oo palstan tarkoitus? rupee pikkuhiljaa kyllästyttämään.

• dsefgnmjhg

No aloita sinä sellainen ketju mikä sitten kiinnostaa.

• sulevi

En haluaisi kumppania.
      Vietit joskus haraa vastaan mutta päätös pysyy.
      Arvostan yksinoloani mahottoman paljon.

• -------------

Haluaisin kumppanin. Tuollainen kuin nimimerkki "introverttitorvi" toisesta ketjusta olisi kiva, mutta pienemmällä libidolla. Kaipa joka aamu ja ilta pystyisi panemaan, mutta mieluummin säästää energiaa muuhun. Orgasmista pidättäytyminen antaa hyvät fiilikset, kun testot ovat korkealla.

• puoliso eri asia

http://www.trafi.fi/kumppanit/tieliikenteen_kumppanisivusto

"Kumppanisivuille on koottu ajankohtaista tietoa, ohjeita ja oppaita sekä muita aineistoja Liikenteen turvallisuusvirasto Trafin tieliikenteen kumppanien käyttöön."

Itse en haluaisi nähdä että kaikki kumppanit "tekisivät sitä"...

" Koira ja ihminen ovat eläneet yhdessä kymmeniä tuhansia vuosia. Mutta kuinka kumppanukset oikeastaan näkevät toisensa? Tätä selvitetään Tiedekulmassa "

http://uutiset.helsinki.fi/2013/12/02/miten-koira-nakee-ihmisen-ja-ihminen-koiran/#.U3MP_7PyXcs

• Minä käytän usein sanaa 'elämänkumppani', ja 'kumppani' on ihan korrekti lyhenne siitä.

Puoliso on nimenomaan eri asia. Itse haluaisin kumppanin mutta en puolisoa.

• KiellettyYhteysTieto

Haluaisin oikean kumppanin.
      Haluaisin pari tenavaakin.
      Kaikki talous & työasiat on hoidettu jo koko loppuiäksi.
      Kun kumppanin löydän joka on innokas tekemään tenavat, kun tärppää, voisin jäädä pois työelämästä tenavia hoitamaan.

En oikein tunnu kumppania löytyvän.

Sellainen villatakkinen naapurin tyttö olisi tähtäimessä.

• makaroonilaatikko

Haluaisin mutta en voi saada.

• En ole ihan varma. En haluaisi loppuelämääni elää yksinkään.
      En ehkä nyt halua kumppania, nyt ei ole oikea aika, mutta en kyllä tiedä pystynkö edes seurustelemaan koskaan. Epäilen että en.

• yksinkö

siis haluttiinko tähän valmiiksi mietitty vastaus eli ei, muuten ei kelpaa.
      Miksi sitten edes kysyä?

• yksinäinen.

Naiset ei halua kumppania. Naisilla liika ongelmia eivätkä naiset usko että joku niistä vois kiinnostua. Ovat myös liian nirsoja joten on mahdotonta edes päästä juttusiulle naisten kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      71
      2388
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1782
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1460
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1447
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      255
      1425
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      83
      1252
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      380
      1222
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1215
    9. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      344
      1156
    Aihe