Olen pimahtamassa ja mua vaan naurattaa

alamäessä

naurattaa, että miten vaikeeta voi elämä olla. Kaikki on mennyt niin päin persettä, että ei usko erkkikään!
Oon joutunu käymään läpi kovia juttua ja selvinny niistä kaikista, mut sit tuli yks ihminen, joka sai musta semmosen otteen että kaikki meni paskaks.
Oon nyt menettäny kaiken.
Ei kai tässä voi kun nauraa ja syödä pizzaa...
Jokainen päivä on selviytymiskamppailu.
Pari miestä ois tyrkyllä, kumpaakaan en rakasta, mut pakko on varmaan jomman kumman kans alkaa olemaan, koska en kestä olla yksinkään.
Voi helekutti, että voi pienellä ihmisellä olla vaikeeta.......
En ymmärrä, että miten sitä pystys olemaan yksin, haluaisin kyllö omata sen kyvyn, mut kun se ei vaan onnistu. Olen yrittänyt.

10

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • i love lasagne

Kuka mies muka haluaa 115-kiloisen pitsahirviön?

• kuo2

Kuka nainen muka haluaa 115-kilosen pitsahirviön?

• alamäessä

Pitäis lihoo vielä yli 50 kg ennenkuin paina tuon verran. Mistä päättelit et oon pullukka?

• i love lasagne
        kuo2 kirjoitti:

Kuka nainen muka haluaa 115-kilosen pitsahirviön?

Eikös tuon aloitusviestin kirjoittanut nainen, jolla omien sanojensa mukaan oli nimenomaan "pari miestä tyrkyllä"?

Mutta kysymyksesi on tämän ketjun kannalta ihan aiheellinen, jos aloittajaa ovat pariutumismielessä lähestyneet myös naiset. Muussa tapauksessa: aloita ihan oma ketju, jossa voit kysellä mieltäsi askarruttavista asioista tai vaihtoehtoisesti vedä ämmäspämmääjä 115 kilon peperonipitsa tyhjyyttä ammottavaan nuppiisi!

• ruo2
        alamäessä kirjoitti:

Pitäis lihoo vielä yli 50 kg ennenkuin paina tuon verran. Mistä päättelit et oon pullukka?

Niin pizza on hyvää painosta riippumatta

• otto1

Kyllä se yksin olo kyky vielä sulle löytyy. Minä olen kovasti etsinyt miestä rinnalleni pari kymmentä vuotta ja vieläkään ei ole sopivaa löytynyt, mutta nyt huomaan, että jos en rakasta, olen mieluummin yksin, koska en kertakaikkiaan pysty olemaan miehen kanssa josta en pidä...yäk. Kyllä elämästä täytyy nauttia, sitä kään ei kaikki osaa, vaikka sitten pizzaa syömällä. Kuka mitenkin. Keksi jotain kivaa tekemistä tai harrastusta. Miten muuten pystyt seksiin, jos et rakasta, minä en pystyis.

• alamäessä

No kyllä sitä pystyy, kun himot ne on hiirelläkin. Kunhan nyt toinen ei oo mikään ällötys.

• Jep..kuinkakohan monen kanssa on itse tullut oltua rakastamatta? Himot ne on hiirelläkin totta ja se on ollut molemminpuolista... mutta..rakkautta etsiessä tässä edetään. Ehkä se löytyy sullekin. Ja niin nauru oikeasti pidentää ikää...

• Ruma äijä.

Ala olee mun kanssa pliiis??? Etkä ole menettänyt kaikkea koska onhan sulla tietokonekin ja asunto. Et kai sinä kadulla kirjoittele. Rahaakin sulla on ostaa pizzaa joten et ole köyhä. Jossain afrikassa ne on menettäneet kaiken kun ei ne voi pizzaa ostella.

• alamäessä

Saarioisen pizzat K-kaupassa 1 e/kpl.
        OK. Sanotaan sit, että en ole menettänyt kaikkea, mutta aivan liikaa kuitenkin.
        Mut en mä haluu jäädä valittamaan, kyllä mä nousen tästä.
        Hyvää kesää kaikille ja kiitos kun sain purkaa tuntojani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      74
      2502
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1802
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1467
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      267
      1465
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      85
      1292
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      392
      1255
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      343
      1232
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      368
      1208
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    Aihe