Ja sen avulla monenlaisia pareja, mies ja mies, nais ja nais pareja, uusiopeheitä, sateenkaariperheitä, ja tämän lisäksi vielä trasseksuaalisia ja jopa biseksuaalisia perheitä, ja kaiken tämän riemunkirjavan suuren sateenkaaren alla, - nimittäin se "tämän maailman jumala": 2 Kor.4:4.
Jumala haluaa entistä enemmän suvaitsevaisuutta lisää
13
<50
Vastaukset
- Tämänmaaliman j:la
Ainoa ihmisryhmä joka tämä jumala sallii eheytyvän on transseksuaalit, jotka voivat koettaa eheytyä kirkkoherroista vaikka virkanaisiksi ja kirjailijoiksi, pienten korjausten jälkeen.
- en tiedä sitten
Eiköhän olisi viisainta vähän malttaa mieltänsä kun puhuu "Jumalan tahdosta" sillä ainakin näin heikkouskoisen näkökulmasta se on epäselvää mitä Jumala tahtoo. Jeesus kyllä puolusti syntisiä ja syrjäytyneitä mutta sehän ei ole ainakaan muodikas puheenaihe näille kiihkouskoville jotka haluavat "verta pakkiin".
- ylistää Jumalan hyvy
Jumalan luomistyö on ollut niin ihmeellistä mutta kristillisen käsityksen mukaan Jumala onkin luonut kaikki ihmiset omaksi kuvakseen. Ihmisten riemunkirjava monimuotoisuus onkin kuin suurenmoinen sateenkaari, joka ylistää Jumalan hyvyyttä!
Miksiköhän ei voi peukuttaa? Tahtosin peukuttaa plussaa..
- peukutin sinun viest
Ehkäpä sinulla ei ole sitten peukkunäppäintä tai vaihtoehtoisesti peukku on ihan keskellä kämmentä?
Mutta ei hätää, peukutin sinun viestiäsi ihan puhtaasta lähimmäisenrakkaudesta!
- Juupeli Kirkkopeevel
Sellaisia tulevaisuudessakin on luvassa kuin jopa hullunkurisia perheitä tämän kaiken riemunkirjavan kirkollis-per-kelleellisen sekametelisopan tulokset ovat jatkossa kaikkien nähtävissä.
- Zekoboltsit perheet
Millaisiakohan niistä lasten perheistä tulee, jotka kasvavat identiteetiltään moninaisisssa perheissä, joissa on setiä ja tätejä, isiä ja äitejä sikinsokin niinettei voi tietää onko setä tätli vain äiti isä tai vaikka tupasti ja äiditkin ovat setiä sekä sedät äitäjä ja vaimoja, ja kukatietää kuka on enää isä tai äiti kuka mitenikin näissä perheissä lapsia ja kenentekemiä et silleen ja tollekin ja mitenihmeessä kenkaa, mitenvaa vai kuikas se meneen kuka nai ketä nai mihinai milloinkas naikaan, jopa minua ja minunsängyssä, vai kenensängyssä ja millases kodis kenenaa.
- traumoja fundiksilta
Varmaan ainakin yhtä hyviä lapsia tulee kuin näitten fundiksien lapsista jotka käsittävät elämän realiteetit jotka ovat aivan muuta kun mitä kotoa opetetaan.
- iuytr543
Jaa!!!
sinulla on jumalana saatanaa palvellut paavali oppeineen!
Kirjoittele siitä sitten hänen nimessä äläkä Jumalan nimessä koska Jumala ei ole sama kuin sinun epäjumalas:
Tässä sinulle jumalasi omaa sanaa hänestä itsestään:
1.Korinttolaiskirje:
15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
2 Korinttolaiskirje 12:
7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta.- kiitos4
Kiitos...
- Balttis oikaisee
Älä jauha tota Jumalan sanalle vierasta valhetulkintaasi loputtomasti, sillä Paavali sai vapautuksen Kristuksessa, tavalla jota sinä et näyt ymmärtävän lainkaan eikä sitä yksi "russakka lihassa", jonka mukaan ei ketään enää tunneta eikä vaelleta voi mitenkään häritä, vaan ainoastaa tehdä Jeesuksen sallimana sekin armoa kalliiksi aarteeksi:
>> Minä olen Krisuksen kanssa RISTIINAULITTU, ja minä elän, EN ENÄÄ MINÄ VAAN KRISTUS ELÄÄ MINUSSA.
- jhugytr
ettei vaan balttis olis taas asialla rikollisuuden herra jumalaa esittelevänä...
- Balttis
Se "tämän maailman jumala" jota tämän maailman sodomankirkot pavelevat pridemasseja tukien on SAATA-NA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1741941Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561407Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1991212Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561142Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus781092Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e381027- 67947
- 62946
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy212883Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali156846