Moi! Täällä 20v tytteli miettii tatuointia. Oon miettiny pitkään millasen tekstitatuoinnin voisin ottaa. Sit yks päivä tuli mieleen joku sen tapanen et "pidä yhteyttä ystäviin". Sillä ois merkitystä ku oon ollu aikasemmin huono pitää kaverisuhteita yllä ni sit oon suurimman osan vanhoista kavereista menettäny. Ni nyt ku oon saanu tosi läheisen kaveriporukan josta yhestä on tullu mun paras kaveri ni en haluu menettää niitä.
Joten...osaatteko kääntää ton lauseen jotenki järkevästi enkuksi tai keksii sille jonkun vastineen?
-Kiitän :)
Apuja kaivataan..
3
71
Vastaukset
- frendi
Keep your friends close. Sit jos joskus saat vihamiehiä, voit lisätä siihen alle: and your enemies closer.
- Sannnnnnni
Miksei suomi kelpaa? Tekstitatuointi jolla on merkitystä on muuten ihan hyvä, ja jotenkin ymmärrän vielä jos käännetään kielelle jossa on kokonaan erilaiset kirjainmerkit jos ne merkit näyttävät paremmilta (vaikka kyllä kalligrafialla saa aika paljon aikaiseksi omien kirjainmerkkiemme kanssa). Mutta mikä on niin erityistä englannissa jollei osaa kieltä, tunne sen puhujia, tai ole laittamassa lainausta joltain englanniksi alkukielellä kirjoittaneelta?
Koska en halua vittuilla ja pyysit apua, niin tästä: http://www.goodreads.com/quotes/tag/friendship
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6388516Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513275Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4302305- 1281367
- 341355
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151285Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091221- 941137
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943