Onko oikein?

Onko oikein, että opiskelen rakennusalalle ja joudun vain siivoomaan?
Olen nyt 2 vuotta ollut opiskelemassa ja 1/2 osa ajasta vain siivonnut tai nyppinyt nauloja pattingeista ja laudoista pois?

10

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1231132132

      Jonkun sekin on tehtävä, mutta ilmoittele ääneen että haluat muihin tehtäviin. Kyllä siellä kuunnellaan jos on järkeä päässä edes normaalin verran.

      • Anonyymi

        Aloittaja tekee arvokasta työtä.
        Naulojen nyppiminen mahdollistaa materiaalien uudelleen käytön, ilmasto pelastuu.
        Rakenustyömailla minua vituttaa urpot jotka eivät siivoa jälkiään.
        Saatanan kirurgit jättävä paskakasat jälkeensä.
        Asuukohan ne kotonaankin sotkussa vai ÄITIkö siivoaa?


    • Anonyymi

      Aloittaja on suurikokoinen kusipää joka kiusaa pienempiään. Painu helvettiin!! 🖕😠
      T: Uhrisi 11 vuoden takaa.

      • Anonyymi

        Olin silloin pieni pelokas tyttö jota henkisesti kidutit ylä-asteella etkä ikinä joutunut vastuuseen.
        Tänä päivänä en enää pelkää sinua.
        Vihaan sinua.


    • Anonyymi

      Vaihda luuta muurarin kauhaan, tai raudoittajan surri vempauttajaan, jatka eteenpäin!

    • Anonyymi

      Olen todella pahoillani kaikkien niiden koulukiusattujen uhrien puolesta, jotka eivät koskaan saaneet tai saa oikeutta. Se tunne, kun tajuaa ettei oikeus toteudu, on aivan jäätävän hirveää uhrille, joka vääryyttä on kokenut. Toivotan voimaa. ❤️

    • Anonyymi

      So every day now
      You brace for the sound
      You've only heard on TV
      You go to class, scared
      Wondering where the best hiding spot would be
      And the big bad man and his big bad clan
      Their hands are stained with red
      Oh, how quickly, they forget
      They aren't gonna help us
      Too busy helping themselves
      They aren't gonna change this
      We gotta do it ourselves
      They think that it's over
      But it's just begun

      -Taylor Swift

    • Anonyymi

      sitä jää ikuiseksi naulan nyppijäksi ja pattingin putsariksi tai nousee seuraavalle tasolle ammatissansa. Niin kauan saa nyppiä nauloja kun suostuu sitä hommaa tekemään. Pomon tehtävä on löytää raksalle ainakin se yksi pattingin putsaaja. Halukkaita siihen ykstotiseen hommaan ei juurikaan ole.

    • Anonyymi

      siivoaminen on raksahommissa kaiken tekemisen lähtökohta. Muutoinhan raksamesta ajautuu kaaokseen.

      • Anonyymi

        Kyllä rakennussiivoojat koulutetaan erikseen puhtaus- ja kiinteistöpalvelualan koulutuksessa. Rakennusalalla pitäisi tutustua teknisiin työvälineisiin eikä moppiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe