Millä ilveellä kirjanoppinut, sapattifariseus ja palkkapaimenet pääsevät Taivaaseen?
Lue Jumalan Sanasta miten Jeesus suhtautui em. "kavereihisi".
Pääsetkö Taivaaseen?
6
56
Vastaukset
- tee parannus!
Sinä et ainakaan pääse, koska et tee mitään muuta kuin syytät valheellisesti toisia ihmisiä. Ilmestyskirjan mukaan ne joutuvat helvetin tuleen, jotka valhetta rakastavat, kuten sinä teet.
- pyh!
Eivät sunnuntai- eikä sapattifariseukset pääse taivaaseen.
- Jeesus Tuomarina
pyh! kirjoitti:
Eivät sunnuntai- eikä sapattifariseukset pääse taivaaseen.
Onneksi toinen ihminen ei saa päättää siitä, kuka pääsee Taivaaseen, kuka ei.
Jeesus Tuomarina kirjoitti:
Onneksi toinen ihminen ei saa päättää siitä, kuka pääsee Taivaaseen, kuka ei.
Jeesus Tuomarina kirjoitti: «Onneksi toinen ihminen ei saa päättää siitä, kuka pääsee Taivaaseen, kuka ei.»
Vuosikymmeniä sitten luin Kai Arasolan artikkelin, jossa hän veti yhtäläisyysmerkit toisten ihmisten tuomitsemisen ja Pyhää Henkeä vastaan tehdyn synnin välillä. Hänen perustelunsa oli kohtalaisen looginen ja pidin tuosta artikkelista.
Otetaanpa tähän Matt 6:14-15 eli heti "Isä meidän"-rukouksen jälkeen tulevat jakeet (1992 käännös):
"Jos te annatte toisille ihmisille anteeksi heidän rikkomuksensa, antaa myös taivaallinen Isänne teille anteeksi. Mutta jos te ette anna anteeksi toisille, ei Isännekään anna anteeksi teidän rikkomuksianne. "- Yksi Jumala ja laki
v.aari kirjoitti:
Jeesus Tuomarina kirjoitti: «Onneksi toinen ihminen ei saa päättää siitä, kuka pääsee Taivaaseen, kuka ei.»
Vuosikymmeniä sitten luin Kai Arasolan artikkelin, jossa hän veti yhtäläisyysmerkit toisten ihmisten tuomitsemisen ja Pyhää Henkeä vastaan tehdyn synnin välillä. Hänen perustelunsa oli kohtalaisen looginen ja pidin tuosta artikkelista.
Otetaanpa tähän Matt 6:14-15 eli heti "Isä meidän"-rukouksen jälkeen tulevat jakeet (1992 käännös):
"Jos te annatte toisille ihmisille anteeksi heidän rikkomuksensa, antaa myös taivaallinen Isänne teille anteeksi. Mutta jos te ette anna anteeksi toisille, ei Isännekään anna anteeksi teidän rikkomuksianne. "Aivan oikein v.aari - tässä tulee taas esiin Raamatun Jumalan oikeudenmukaisuus meille syntisille.
Kun laki (joka ei koskaan voi muuttua) periaatteessa sanoi "silmä silmästä - hammas hampaasta" - tuli se Jeesuksen lunastuksen kautta muotoon ""Jos te annatte toisille ihmisille anteeksi heidän rikkomuksensa, antaa myös taivaallinen Isänne teille anteeksi. Mutta jos te ette anna anteeksi toisille, ei Isännekään anna anteeksi teidän rikkomuksianne."
Sama laki, mutta nyt sellaisessa muodossa että sen voi syntinenkin Jeesuksen lunastuksen avulla pitää.
- Kaverittomalle
Luehan itse mitä Jeesus sanoi tuosta käyttäytymisestäsi.
Ja niistä "kavereiden rakastamisesta" sanottiin suunnilleen näin:
Jos te rakastatte niitä, jotka rakastavat teitä, minkä palkan te siitä ansaitsette? Eivätkö publikaanitkin* tee niin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895005
- 513982
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512621Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442061- 231913
- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271697Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131541- 151404