Pyh! ei ole Flinkin Timo

levollinen_mieli

Tällainen perätön väite on esitetty. Voin kuitenkin todeta, ettei tämä ole totta!

18

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jakautunut?

      Mutta "pyh!" Ilmeisestikin on "levollinen_mieli"!

    • Liika on liikaa

      Niinhän se on, että täällä esitetään kaikenlaisia perättömiiä väitöksiä niinkuin tämäkin väitös Timo Flinkistä. Ei niihin kuitenkaan kukaan usko ei ainakaan jos on täysissä sielun ja ruumiin voimissa (tai kuulu noihin anti-adventistisiin lahkoihin joista ateismikin tuntuu olevan usein yksi).
      Kun vertaa - siis jos vertaa - täällä kirjoittelevien tyyliä ilmaista itseään (huolimatta siitä onko samaa mieltä tai ei) on Adventisti pastorit selvästikin siitä parhaasta päästä. Typerimpiä ovat palstalle eksyneet kiihkot joilla ei ole oikeastaan mitään muuta sanottavaa kuin kuinka tyhmiä muut kirjoittajat ovat ja vain koska he ovat erimieltä asioista heidän kanssaan.
      Palsta on saanut viimein n.k. luotsin mikä on tietenkin hyvä asia, tosin emme ole huomanneet suurempaa parannusta verrattuna entiseen. Mielestäni kaikki sellaiset postitukset joissa puhutaan pahaa muista palstalaisista, tai nimitellään tai arvuutellaan ties mitä tulisi poistaa ja tehdä se huolimatta siitä kuka ne on kirjoittanut, Adventisti, ateisti tai kuka vain kiihkoilija .. ja jos ei se auta tulisi sellaiset kirjoittajat juloistaa pannaan ..

      • Rivoa kieltä

        Miksi "pyh!"- nimimerkki saa jatkaa alatyylin kirjoitteluaan, haukkua uskovia saatanan lapsiksi, lähetellä ihmisiä helvettiin, kiroilla, huoritella jne.? Miksi tähän ei puututa?


    • Pyh!:

      "Höpö höpö!
      Jumala ei mitään puhdista kun ei sellaista satusetää edes ole, joten jos et itse puhdista itseäsi niin paskallehan haiset ajan mittaan."

      Tässä todisteet. Timo ei ikinä sanoisi Jumalaa satusedäksi!

      • Haisee itse pahasti

        Pyh!- nimimerkin lemu...


      • näin se vain on

        Täällä taitaa olla useampi jotka kirjoittaa pyh! nimimerkillä ... ainakin luulin niin.


      • ei voi mittään
        näin se vain on kirjoitti:

        Täällä taitaa olla useampi jotka kirjoittaa pyh! nimimerkillä ... ainakin luulin niin.

        Joku muukin käyttää tahallaan Pyh! nimimerkkiä. Tämä on todettu useasti, pyh! itse on sen myös huomannut.


      • ei voi mittään kirjoitti:

        Joku muukin käyttää tahallaan Pyh! nimimerkkiä. Tämä on todettu useasti, pyh! itse on sen myös huomannut.

        ei voi mittään: «Joku muukin käyttää tahallaan Pyh! nimimerkkiä. Tämä on todettu useasti, pyh! itse on sen myös huomannut.»

        Rekisteröimättömät nimimerkit ovat vapaata riistaa.

        Kun kyse ei ole edes toisen henkilön nimen käyttämisestä, asiasta ei oikein voi valittaa millään kunnon perusteella.

        Siispä olet oikeassa: ei voi mittään.


      • mutta entäs tämä?
        v.aari kirjoitti:

        ei voi mittään: «Joku muukin käyttää tahallaan Pyh! nimimerkkiä. Tämä on todettu useasti, pyh! itse on sen myös huomannut.»

        Rekisteröimättömät nimimerkit ovat vapaata riistaa.

        Kun kyse ei ole edes toisen henkilön nimen käyttämisestä, asiasta ei oikein voi valittaa millään kunnon perusteella.

        Siispä olet oikeassa: ei voi mittään.

        Miksi siis T.F. joutuu asiasta syytetyksi? Sehän tässä kai se kysymys oli.


      • mutta entäs tämä? kirjoitti:

        Miksi siis T.F. joutuu asiasta syytetyksi? Sehän tässä kai se kysymys oli.

        «Miksi siis T.F. joutuu asiasta syytetyksi? Sehän tässä kai se kysymys oli.»

        Kun nyt kysyit niin kerron, mitä mieltä olen.

        T.F. joutuu syytetyksi sen takia, että täällä kirjoittavien älykkyys on enimmäkseen varsin vähäinen. Tyhmät ihmiset ovat taipuvaisempia keskittymään henkilöihin asioiden sijasta.

        Esimerkiksi aikakauslehti "7 päivää" sisältää enimmäkseen vain lyhyitä juoruja. Sen innokas lukijakunta muistuttaa hengentoiminnoiltaan näitä, jotka miettivät, onko joku tietty henkilö jonkin nimimerkin takana.


      • Piste tälle
        v.aari kirjoitti:

        «Miksi siis T.F. joutuu asiasta syytetyksi? Sehän tässä kai se kysymys oli.»

        Kun nyt kysyit niin kerron, mitä mieltä olen.

        T.F. joutuu syytetyksi sen takia, että täällä kirjoittavien älykkyys on enimmäkseen varsin vähäinen. Tyhmät ihmiset ovat taipuvaisempia keskittymään henkilöihin asioiden sijasta.

        Esimerkiksi aikakauslehti "7 päivää" sisältää enimmäkseen vain lyhyitä juoruja. Sen innokas lukijakunta muistuttaa hengentoiminnoiltaan näitä, jotka miettivät, onko joku tietty henkilö jonkin nimimerkin takana.

        Oli syy sitten mikä tahansa niin aika raukkamaista on syyttää Timo Flinkiä umpimähkään ja vain omia estojaan tyydyttääkseen. Sitä voisi hyvällä syyllä kutsua parjaamiseksi. Asioista voi olla erimieltä jos niin on, mutta tuo puskista nimimerkin takaa syyttely ei ole oikein.


      • Piste tälle kirjoitti:

        Oli syy sitten mikä tahansa niin aika raukkamaista on syyttää Timo Flinkiä umpimähkään ja vain omia estojaan tyydyttääkseen. Sitä voisi hyvällä syyllä kutsua parjaamiseksi. Asioista voi olla erimieltä jos niin on, mutta tuo puskista nimimerkin takaa syyttely ei ole oikein.

        «Oli syy sitten mikä tahansa niin aika raukkamaista on syyttää Timo Flinkiä umpimähkään ja vain omia estojaan tyydyttääkseen. Sitä voisi hyvällä syyllä kutsua parjaamiseksi. Asioista voi olla erimieltä jos niin on, mutta tuo puskista nimimerkin takaa syyttely ei ole oikein.»

        Olen aivan samaa mieltä. Sellaiset viestit joutavat moderoitaviksi pois.

        Pitääpä käyttää asiattoman viestin ilmoitusta seuraavan kerran, kun tuollaista esiintyy.


    • pyh!

      Olette kaikki väärässä.Puhutte täyttä potaskaa.Ellu tietää.

      • Elluko se siellä?

        Ellun sielu kummittelee Pyh!- nimimerkin päässä; no ilmankos niitä "häiriöitä"...


    • Koitahan Pyh! rauhoittua!

    • väitteen oikaisu

      Pyh! ei ole Flinkin Timo

      levollinen_mieli
      31.7.2014 12:36

      Tällainen perätön väite on esitetty. Voin kuitenkin todeta, ettei tämä ole totta!

      ..... mitens tuo on luettavissa??

      Siis Pyh! ei ole Flinkin Timo .... ts tuollainen väitekö on sitten perätön, joka on esitetty. ts. esität sen, että todeten se ei ole totta.

      No, sitten Pyh! on Flinkin Timo. Okei.

      • Oitteen väikaisu

        Just "Pyh!"in tapaista argumentointia, eihän tuosta ota selvää Ellukaan!


      • Ollaanpas täällä vitsikkäitä! Okei, Pyh! on Flinkin timo! Ajatelkaa, mitä huvittaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe